Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

P800 yardım ....!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
26
Cevap
0
Favori
328
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> P800 yardım ....!!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11007 Mesaj
    ewt arkadaşlar infinite nin de soru sorma hakkı var değilmi :) bugün 6600 6 ay kullandıktan sonra satıp sıfır p800 aldım ve ilk izlenimim boşuna taşımışım 6600 ı.....[stop] kesinlikle mükemmel bir alet 4096 renk düşündürdü ama fark bulana madalya vereceğim :) şaka bir yana p800 fiyatı bakımıyla ve yaptığı işle çok iyi bence .......neyseeee gelelim konuya soracağım sorular telefonda herşeyi buldum fakat ince yerlerde kafam durdu yardımcı olun:

    - mesaj sesini nereden değiştiririm ?
    - tracker 3 adlı theme (tema)programını kullanan oldumu telefon daha çok taze iyice kullanıp telefonu yalayıp yutan arkadaşlar yazıyı okudularsa püf noktalarını reca ediyorum saygılar sunuyorum



    |
    |
  • Yarbay
    11079 Mesaj
    Sesli sınırsız video yükleyince bi izlenimlerini söylesene, bi de örnek resim fln koyabilcen mi en kaliteli modda?? Son olarak kutudan neler çıkıyor, BT'la resim-video-ses göndermek Nokia kdr kolay we kullanışlı mı?? (Ehehe pardon cvp weremedim snnkilere ama bunları merak ediorum baya)
    |
    |
  • Yarbay
    11007 Mesaj
    söylediklerini en yakınzamanda yaparım BT ile alış-veriş nokiadan bile kolay gönderdiğin dosyayı alıralmaz hangi klasöre kayıt edebileceğini seçebiliyorsun ki harika bi olay nokiadan daha kullanışlı bir alet işini bilen zaten işini bilir saygılar
    |
    |
  • Binbaşı
    1961 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Janjan</i>
    <br />Sesli sınırsız video yükleyince bi izlenimlerini söylesene, bi de örnek resim fln koyabilcen mi en kaliteli modda?? Son olarak kutudan neler çıkıyor, BT'la resim-video-ses göndermek Nokia kdr kolay we kullanışlı mı?? (Ehehe pardon cvp weremedim snnkilere ama bunları merak ediorum baya)
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>mesaj sesleri için hocam denetim masas#305;na gel orada altta ba#287;lant#305;lar var oradan mesajla#351;ma hesaplar#305; orada altta sesler var yine oraya bak oradan düzeltebilirsin kolay gelsin
    |
    |
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    infinite en baba yazılımları sölesene p800 icin cihazında kullandıgın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    748 Mesaj
    Dostum bende P900 var ancak sesi denetim masası ses özelliklerinden değişebiliosun.Windows tribi yane [ngt].Ayrıca ewet ben tracker3 adlı programı yükledim,daha sonra *.utz uzantılı theme dosyalarını yükleyebilirsin telefona.
    |
    |
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    infinite dostum bişi daha p800 cektigin bir resimi form sayfasına eklermisin benim resimler bilgisayarda 4096 renk gibi 24 bite 16 milyon renk kalite alamıyorum bilgisayardan bunun icin yardım pls
    |
    |
  • Binbaşı
    1961 Mesaj
    dostum camera fx diye bir program var onunla çek fena diil hem ayrıca cameranın zoom özelliği deoluyor hernekadar pixelleşme olsada çektiğin zaman onu kendi sıkıştırıyor tvsiye ederim [type]
    |
    |
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    ya kardeş onunlada cektim kalitesi dedigim gibi 4096 renk yani
    |
    |
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    enfazla bilgisayara aktardıgımda
    |
    |
  • Binbaşı
    1961 Mesaj
    valla ozman bişey diyemiycem hocam kalite bu sonuçta bu bir tel ve diğerlerine göre bayya iyi çözünürlük ayarları felan yaptım abi bu kagdar oluyo diyosan eyvallah ozaman bir digital cam kadar olamaz zaten :)
    |
    |
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Bende P900 var. Denetim Masası Sesler de tüm ses ayarları var.
    Ayrıca Tracker mükemmel birşey.www.aivanet.com da tam sürümü var. v4 ü indir.
    sMAN, OGGPlayer, QuickOffice Premier tavsiye ederim. Ama QuickOffice Premierin tam sürümünü bulamadım.


    SonyEricsson sitesinden Görüntüleyici için ek yama var. indir. StellenViewers adı sanırım.
    Zip, asx, ... birsürü yeni dosya formatını tanıyor.

    Ayrıca soruların olursa cevaplayabilirim.

    Kamerasının video çekim kalitesini arttırmak için Philips Camcoder uygulamasının tam sürümünü bul. (ben buldum iyi)

    Bye...
    |
    |
  • Binbaşı
    1543 Mesaj
    arkadaşlar telden cekerken bir sıkıntım yok sorunum bilgisayara aktardıgımda 3650 vardı ondan bile kalitesiz görüntü alıyorum? nedendir? camera fx falan kullandım değişmiyor
    |
    |
  • Çavuş
    85 Mesaj
    pm attim.
    |
    |
  • Yarbay
    11007 Mesaj
    herkese çok teşekkür ediyorum
    |
    |
  • Binbaşı
    1009 Mesaj
    infinite benim sitede de 2 tane program var ericsson p800 için biri gelişmiş bir ahanda gibi biride msn mesenger programı dosyalarda symbian uygulamalar içinde istersen onlarıda yükle bir dene p800 olmadığı için özelliklerini bilmiyorum en azından seninde fikrini alırım
    |
    |
  • Programcı
    3310 Mesaj
    çok iyi yapm#305;#351;s#305;n infinite. 6600 alanlar k#305;skananlar çatlas#305;n
    |
    |
  • Haber Editörü
    2561 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Gprsnedir</i>
    <br />arkadaşlar telden cekerken bir sıkıntım yok sorunum bilgisayara aktardıgımda 3650 vardı ondan bile kalitesiz görüntü alıyorum? nedendir? camera fx falan kullandım değişmiyor
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    p800 ün kamerasının 3650 den iyi olduğunu kim söyledi?
    |
    |
  • Yarbay
    11007 Mesaj
    ben söylüyorum.....!!!!! 6600 dan daha iyi resim alınıyor imanpowerin açtığı topic e bakarsan göreceksin resimler çok canlı çıkıyor yapılması gereken güncel versiyonu korumak ve p800 için hazırlanan photo programını kullanmak saygılar
    |
    |
  • Yarbay
    4501 Mesaj
    mesaj sesini değiştirmek için denetim masası altında mesajlaşma ayarları var. oraya girdikten sonra sesler diye bi buton goreceksin buradan yapabilirsin..
    ben aldıgımda kutusundan ise;
    bir adet p800 :-)
    şarj cihazı
    4 adet kalem
    kulaklık
    taşıma kılıfı
    taşıma ipi
    sony memory stick duo 16 Mb
    yine bu kart için sony memory sticke ceviren adaptör
    USB den bağlantı ve senkronize için bağlantı ayağı/kablosu
    2 adet cd birisinde telefonun multimedia dosyaları dierinde ise driverleri var...
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
son dakika
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.