Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

p4 3.0c yi rahat oc yapabilecek sistem önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
197
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> p4 3.0c yi rahat oc yapabilecek sistem önerisi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    502 Mesaj
    Arkadaşlar bu işlemciyi almaya karar verdim fakat overlock yaparak kullanmak istiyorum. Şimdi bunun yanında bana overlock için uygun 512 mb ddr ram, kasa ve anakart söyler misiniz? Işlemci dahil fiyatı 550 $ ı geçmezse iyi olur.



    |
    |
  • Yarbay
    3429 Mesaj
    256x2(400)TwinMOS RAM
    ASUS P4C800 DELUXE 478PIN SOKET ANAKART
    THERMALTAKE VM1000A MIDDLE TOWER XASER 3 LANFIRE KASA
    öneririm sana
    |
    |
  • Yüzbaşı
    502 Mesaj
    fiyatlarınıda yazarsanız sevinirim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj
    twinmos ram alırsan chipsetine dikkkat et (kodunada) koduna göre o.c potansiyeli değişiyo.anakrt abit öneririm Ic7 max3 fiyatı anakrtın 220 dolar Kasa aopende işini görür bnce 60 dolar civarı
    |
    |
  • Yarbay
    3429 Mesaj
    256x2(400)TwinMOS RAM = 48$x2 +kdv
    ASUS P4C800 DELUXE 478PIN SOKET ANAKART = 165$+kdv
    THERMALTAKE VM1000A MIDDLE TOWER XASER 3 LANFIRE KASA = 193,00 USD + KDV [sml2k]
    |
    |
  • Yarbay
    8088 Mesaj
    twinmos twister 2*256 ddr 466 anakart abit aı7 yada ıc7
    |
    |
  • PSU Uzmanı
    3913 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ENIGMA</i>
    <br />256x2(400)TwinMOS RAM = 48$x2 +kdv
    ASUS P4C800 DELUXE 478PIN SOKET ANAKART = 165$+kdv
    [sml2k]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Asus c800deluxe o fiyat değil be dost sanırım düz c800 demek istedin
    |
    |
  • Yarbay
    8309 Mesaj
    sen abit ic7-max3 al en çok oc onda oluyor.fiyatı yaklaşık 200$ olması lazım.gigatekte tabi.
    |
    |
  • Binbaşı
    1107 Mesaj
    IC-7 MAx3 yada P4c800-E öneririm
    |
    |
  • Çavuş
    58 Mesaj
    arkadaşlar iceman arkadaşımız işlemci anakart ram ve kasaya 550$ veriyor.sizin yazdıklarınız işlemci hariç fiyatı. işlemci hariç anakart ram ve kasaya 300$ kalıyor. onunlada
    abit ai7 anakart: 126$
    Twister 512 Mb (2x 256) DDR PC3200 400 MHz Dual Kit:155$
    AOPEN H600B-B27 Kasa 350W:82$
    toplam 363$ yapıyor.ama 3.0c yerine 2.8c alırsa 50$ tasarruf edip 313$ mal edebilirsin
    |
    |
  • Yüzbaşı
    502 Mesaj
    sağ ol bilgi için ultima. Aklıma takılan şey dual ddr şeklinde satılan 2x256 ram neden normal boxed 2*256 lardan 55$ daha pahallıya geliyor? Birde verdiğiniz sistemle 2.8 ghz işlemci kullansam çok zorlamadan kaç ghza kadar overlock yapabilirim?
    |
    |
  • Binbaşı
    1107 Mesaj
    Abi 2.8 lerden uzak duracaksın. Bendeki SL6wJ-Costa rica kodu. 3.3 den sonra gitmio 1.7V verdim tık yok. Ha kodlara bakıp alırım dersen o başka. Bazı arkadaşlar 3.7 yi falan görüyo. Ama onlar şanslılar tabii[krl]

    2.8 Den uzak dur diyorum. 3.0 Gayet iii bir seçim 4ghz i zorlayabilirsin. Yada 2.6 da alabilirsin. Onlar da ii oc oluo
    |
    |
  • Yarbay
    2131 Mesaj
    Overclock açısından 3.0 c lerin daha iyi oldugunu bir çok yerde okudum.
    |
    |
  • Yarbay
    3315 Mesaj
    şans işi bendeki eski 2.8c(sl6z5) 267fsb goruyordu:3.73 , simdiki 263fsb goruyor 2.8c(sl6wt) yani iki kere şanslıyım..
    |
    |
  • Yarbay
    8088 Mesaj
    madmax 2,8 i 3,6 da çalıştırıyo oda şanslılardan heral
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
son dakika
google reklamları
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.