Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

p2m proğramı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
15
Cevap
0
Favori
444
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    arkadaşlar p2m proğramı nasıl kullanıyor. bir yardım ederseniz sevinirim.



    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    şimdi bişey dicem gene banlanıcam ondan PM atıyorum detaylı bilgiyi
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    banada bi pm atarmısın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4681 Mesaj
    Aradaığın p2m nasıl kullanılır isimli bölüm ve bir sürü divx şu forumda var:http://www.peer2mail.com.tr.tc
    |
    |
    _____________________________
    INTEL İ3 6100 @ 3.7 GHZ --GIGABYTE H110M Pro -- 2X4 =8 GB DDR 4 2400 RAM -- 128 GB SAMSUNG SSD -- 500 GB HDD-- TX 450 WATT KASA -- 24 inch BENQ IPS LED 81 HZ MONİTÖR
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    p2m de bağlantı kesilince. tekrar kaldığım yerden devam edebilirmiyim.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    evt edebilirsinn
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    güzel. şu an half life2 yi çekiyorum bakayım ne olacak. bide çektikten sonra çalışmazsa mahfolurum.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    arkadaşlar segment maneger da o yeşil şey doldu ama daha yükle butonu aktifleşmedi. neden böyle oldu.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    4681 Mesaj
    tıklamamışsındır.Tick koy ilk başına.hepsini seçer o sonra aktifleşir.
    |
    |
    _____________________________
    INTEL İ3 6100 @ 3.7 GHZ --GIGABYTE H110M Pro -- 2X4 =8 GB DDR 4 2400 RAM -- 128 GB SAMSUNG SSD -- 500 GB HDD-- TX 450 WATT KASA -- 24 inch BENQ IPS LED 81 HZ MONİTÖR
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    kersoz2003 senin imzandaki sitey girdim ve hal life ikiye girdim. hepsini seçtim ondan sonra segmen maneger girdim ve orada 10 dk bir sürede bekledim ama yükle kısmı aktifleşmedi
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    4681 Mesaj
    arkadasim beklemeyiyeceksin en ustteki dosya ismine tik koyacaksin segmentler tamamlaninca ok.
    |
    |
    _____________________________
    INTEL İ3 6100 @ 3.7 GHZ --GIGABYTE H110M Pro -- 2X4 =8 GB DDR 4 2400 RAM -- 128 GB SAMSUNG SSD -- 500 GB HDD-- TX 450 WATT KASA -- 24 inch BENQ IPS LED 81 HZ MONİTÖR
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    şimdi walla daki doom e-mailine girdim. oradan sonra bana bir anlatırmısın.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    4681 Mesaj
    BAK ASAGIDA RESIMLI ANLATTIM:



    segment manegerda dolduktan sonra ustteki ilk kutucuga basip hepsini seciyosun.Sonra aktif oluyo download




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kersoz2003 -- 15 Şubat 2005, 17:06:17 >
    |
    |
    _____________________________
    INTEL İ3 6100 @ 3.7 GHZ --GIGABYTE H110M Pro -- 2X4 =8 GB DDR 4 2400 RAM -- 128 GB SAMSUNG SSD -- 500 GB HDD-- TX 450 WATT KASA -- 24 inch BENQ IPS LED 81 HZ MONİTÖR
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    benim p2m de bir sorun var galiba resimdeki gibi seçme seçeneği yok. sadece başında artı işareti var ona tıklayınca diğer dosyaları görebiliyorum. yardımın için sağol.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: fredcoder

    şimdi bişey dicem gene banlanıcam ondan PM atıyorum detaylı bilgiyi


    bana da bi pm arkadaşş
    |
    |
    _____________________________
    ...Her şey sende başlar, sende biter
    Yeter ki yürekli ol, tükenme, tüketme, tükettirme içindeki yaşama sevgisini...

    Hep hatırla: " Çaresizseniz, Çare SİZSİNİZ...."
  • Yarbay
    11007 Mesaj
    www.tursoft.com da her türlü bilgi ve geniş bir arşiv var...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
SEO
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.