Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

p2m çekme hızı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
238
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    arkadaşlar p2m de sn 9 kb doewload yapıyor. şimdi bunun aşağısına düştü bunu nasıl halledebilirim. normalde 28 kb çekmesi lazım değilmi.



    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    3403 Mesaj
    evet serverdan d/l ettiğin için 27-28 k olması lazım ama bazen benim de yavaşlıyo. sanırım servera çok yükleniliyo o ara ama geceden sabaha sorun yok
    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    demek ayar filan yok. bana pes4 lazım. bunu hızlı çekmeliyim. emaili olan bana pm atabilirmi.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    birde doawload sırasında nette gezinmem hızı düşürürmü.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    3403 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail217

    birde doawload sırasında nette gezinmem hızı düşürürmü.


    p2m çok alıngan bir programdır, bilgisayarda başka iş yaparsan program resmen küser.. şaka değil, bir anda veri almayı kesiyor onun için geceden sabaha downloada bıraman en mantıklısı...
    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    sağol. valla şu an pes4 ü 20 kb ile çekiyorum. inşallah gece düzelir. birde bu çektiğim pes4 912mb. bu oyun bana yarımmış gibi geldi. normalde 3 cd satılıyor. bunun anlama yolu varmı.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail217

    birde doawload sırasında nette gezinmem hızı düşürürmü.


    düşürür
    |
    |
  • Yarbay
    3403 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail217

    sağol. valla şu an pes4 ü 20 kb ile çekiyorum. inşallah gece düzelir. birde bu çektiğim pes4 912mb. bu oyun bana yarımmış gibi geldi. normalde 3 cd satılıyor. bunun anlama yolu varmı.


    yok yok 2 cd ve ayrıca şu an bende kurulu ve düzgün şekilde çalışan oyun 863 Mb yer kaplıyor harddiskte...
    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Yarbay
    3403 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail217

    sağol. valla şu an pes4 ü 20 kb ile çekiyorum. inşallah gece düzelir. birde bu çektiğim pes4 912mb. bu oyun bana yarımmış gibi geldi. normalde 3 cd satılıyor. bunun anlama yolu varmı.


    anlama yolu yok maalesef eğer çektiğin şey divx olsaydı o zaman sadece .p2m dosyasını çek aç ve bsplayerla izle derdim ama oyunda işe yaramaz tabii ki
    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Teğmen
    237 Mesaj
    quote:




    anlama yolu yok maalesef eğer çektiğin şey divx olsaydı o zaman sadece .p2m dosyasını çek aç ve bsplayerla izle derdim ama oyunda işe yaramaz tabii ki



    bu sadece .p2m dosyasını cekme gercektende ise yarıo mu yani biz bosuna mi saatlerce bekliorus divx indirirken?!!!?!??!?
    |
    |
  • Yarbay
    3403 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozge




    quote:




    anlama yolu yok maalesef eğer çektiğin şey divx olsaydı o zaman sadece .p2m dosyasını çek aç ve bsplayerla izle derdim ama oyunda işe yaramaz tabii ki



    bu sadece .p2m dosyasını cekme gercektende ise yarıo mu yani biz bosuna mi saatlerce bekliorus divx indirirken?!!!?!??!?





    Boşuna bekliyorsun walla. Sana tavsiyem filmin kalitesini, dilini vs.. öğrenmek için sadece .p2m dosyasını (biraz uzun olsun diyorsan enküçük numaralı bir iki segment daha) çek ve merge et sonra bsplayer ile izle
    |
    |
    _____________________________
    hmm




  • Teğmen
    155 Mesaj
    eğer çekerken dowload yarıda kesilirse ne yapmamız gerekiyor? kaldığı yerden devam etmiyor heralde yani çektiklerimizi tekrar baştan mı çekecek? teşekkürler
    |
    |
  • Teğmen
    237 Mesaj
    he yani sen simdi diosun ki sadece ni review olarak gorucem film! bende heyecanlanmıstım tum filmi mi nası olur die!
    quote:

    Orjinalden alıntı: bamkan


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozge




    quote:




    anlama yolu yok maalesef eğer çektiğin şey divx olsaydı o zaman sadece .p2m dosyasını çek aç ve bsplayerla izle derdim ama oyunda işe yaramaz tabii ki



    bu sadece .p2m dosyasını cekme gercektende ise yarıo mu yani biz bosuna mi saatlerce bekliorus divx indirirken?!!!?!??!?





    Boşuna bekliyorsun walla. Sana tavsiyem filmin kalitesini, dilini vs.. öğrenmek için sadece .p2m dosyasını (biraz uzun olsun diyorsan enküçük numaralı bir iki segment daha) çek ve merge et sonra bsplayer ile izle
    |
    |




  • Yarbay
    3403 Mesaj
    quote:

    he yani sen simdi diosun ki sadece ni review olarak gorucem film! bende heyecanlanmıstım tum filmi mi nası olur die!


    Teknolojiye biraz uzağız galiba
    |
    |
    _____________________________
    hmm
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail217

    sağol. valla şu an pes4 ü 20 kb ile çekiyorum. inşallah gece düzelir. birde bu çektiğim pes4 912mb. bu oyun bana yarımmış gibi geldi. normalde 3 cd satılıyor. bunun anlama yolu varmı.
    dvd versiyonu 1.97 gb senini çektiğn oyun kırpılmış save yapamıyon online oynayamıyon torrenttan indir ben oradan indirdim
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.