|
Özyeğin istediğim üniversitelerdendi ve de Endüstri ve EEE benim istediğim bölümler lakin puanım %50 burslularına yetiyor. Bu bölümler 52k TL. ekonomiden de dolayı aileme şu parayı verdirtmeye içim ürperiyor. Naçizane şu üç soruma cevap verirseniz sevinirim. --- Bu ücreti vermek cidden değer mi? --- %50 burslu okuyan var mı varsa deneyimi nasıldır? ---ÖzÜ'de burs yükseltme var mı? Yani diyelim ki iyi bir ortalama sonucunda %50'den %100e yükseltebilme imkanım var mı? (bunu araştırdım lakin tam olarak bir şey bulamadım.) ---Bu arada sıralamam 56k bu sıralardaki diğer endüstriler nasıldır bunun hakkında da fikirlerinizi merak ediyorum.(Gazi, 9 Eylül gibi üniler) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.sptcha -- 4 Ağustos 2021; 22:33:39 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







