Şimdi Ara

özel müşteri yönetimi kapatıldı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
2
Favori
4.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba.

    Bu mail adresinin kapanmasının sebebi, "haydi hizmet kalitemizi düşürelim" değil, bunu herkes biliyor.
    Söz konusu mail adresi ile ilgili, " ana avrat sövdüm, aradılar açmıyorum beter olsunlar" şeklinde forumda en az 50 mesaj vardı geçmişte aylık.

    Biz ne dedik? Arkadaşlar bu adres kapanırsa ulaşım sağlamak zor olur, her şey için bu adresi kullanmayalım, ciddi sorunlarımızı yazalım, uslub konusuna çok dikkat edelim dedik. Maili açıktan yazmayalım, forum dışı insanlar da görüp yazmasın, tanımadığınız, uslubuna güvenmediğiniz kişilere vermeyin vs vs.

    Ne oldu, adres kapandı ve büyük ihtimalle her yerden de engellendik. Çünkü bir sıkıntımız olduğunda yazıp bilgi alabildiğimiz bu adresi kaybettik. Bu firmanın bir ayıbı değil, buradaki insanların veya dış okuyucuların " sövdüm ağzıma geleni yazdım, aradılar açmıyorum beter olsunlar" tavrıdır.

    Kimseyi incitmek gibi bir niyetim yok ama günde 5 kez yazıp bu adresi meşgul eden, çalışanlara kötü uslup ile konuşup " ağzının payını verdim" diyenler vardı.

    Peki sizce firma mı kaybetti yoksa biz mi? Ne dersiniz?
    Bizim insanımızın tam bir kanser olduğu tartışılmaz.

    Fakat, firma mı kaybetti biz mi kaybettik konusunda iki tarafta kaybediyor. Firmanın hizmet kalitesi düştükçe haliyle kendileri de kaybediyorlar. Zorunlu olduğu durumlar haricinde kimse kullanmıyor bu adamları. Gün gelir yerleşik altyapıları da ortadan kalkar, başlarlar ağlamaya.




  • Rimesia R kullanıcısına yanıt
    Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    TTnetlover T kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısın. Ben bu konuda eşit olabilmek adına empati yapıyorum. Onlar da empati yapmalılar elbette. Dediğin gibi her iki taraf da kaybediyor. Çok güzel noktaya parmak basmışsınız, çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 27 Ağustos 2020; 14:39:35 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızı hayretle okudum. Nasıl insanlar var ya. Bence kapatılması iyi olmuş. Çünkü karşı taraftaki müşteri temsilcisi Avrupa standartlarının da üzerinde destek veriyordu. Bu da bizim insanımızın %80'lik kesimine uymuyor. Zamanında 1 kez ricada bulunmuştum. İşimi hızlı şekilde hallettikleri gibi, çokta ilgili davranmışlardı. Bir de yıllardır forumda çok kez paylaşıldı. E-mail adresi kabaca belirtmek gerekirse ele ayağa düşmüştü.
  • Merhaba hocam.

    Dediğiniz gibi çözüm odaklı bir sistemdi. Kayıt alalım vb değil, direkt ilgilisine konuyu danışıp geri ararlardı. Çözülürdü yani problem her zaman. Ben tabi eşit olmak adına empati de yapıyorum. Onlar da yapmalı tabiki. Kapatılması her iki tarafın da kaybına oldu yukarıda forum arkadaşlarımızın dediği gibi. Ancak gerek forumdan bazı arkadaşlarımız, gerekse dış kullanıcıların suistimali ile bu noktaya geldi.
    Kimsenin günahını almıyorum, kimseyi de incitmek istemiyorum. Sadece o mesajları yazıp arayan personele hakaret edenler mutlu mudur merak ediyorum doğrusu. Umarım yeniden bu düzeyde bir iletişim kanalı oluştururlar. Ancak dediğiniz gibi ele ayağa düşmemesi lazım. Tabi kimseyi küçümsüyor değilim, yanlış anlasılmasın lütfen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Sokuyorum ozaman

    özel müşteri yönetimi kapatıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Sok gitsin
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Sabitte 10 milyonun üzerinde müşterisi olan bir şirket böyle üç beş hadsiz yüzünden bu hizmeti sonlandırıp normal aboneyi cezalandırıyorsa bence bu Türk Telekom un ayıbı.

    İkincisi ben müşteri hizmetlerini arıyorum çözüm bulmuyor veya bulamıyor. Özel müşteri hizmetlerine mail atıyorum anında dönüş ve kısa süreli çözüm oluyor.

    Yani benim buradan anladığım Telekom un teknik ekibi adamına göre çözüm buluyor. Ariza kaydı yüksek yerlerden gelince tutuşuyorlar. Ama çağrı merkezinden arıza kaydı oluşturdun mu kimse sallamıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendi müşterisine kendi müşteri hizmetleri kanalıyla, Türkiye'nin en büyük alt yapı sahibi ve işletmecisi olarak eziyet çektirip üstüne çözüm sağmak için özel ekip kuran ve bu ekibi kapatan bademlere sadece diğer tüm aboneleri gibi [ K...r ediyorum ].

    Kullanmayın, diğer sağlayıcıların taahhütsüz paketlerini kullanın. Tekel olup yapmadıkları hinlik kalmadı..
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısın. Dediğin gibi, çağrı merkezi ekipleri çok işlevsiz kalınca bu sistemi kurmuşlar ama şu an bu da yok. Üstte de bahsettiğim gibi, ben nasıl empati yapıyorsam, onlar da yapabilmeli. Yeniden bu tarz oluşumlar hazırlamalı veya mevcut tüm ekibi bu şekilde kalifiye etmeliler. Dediğiniz gibi, çözümsüz konuların bile çözüme kavuştuğu bir sistemdi. Severek de kullandık, umarım yine kullanabileceğimiz bu şekilde alternatif kanallar gelir. Gelmek de zorunda esasen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 28 Ağustos 2020; 0:26:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Hocam selam. Alternatiflerle ilgili çok farklı konular açılıyor son zamanlarda. İsim geçirmeyelim ama örneğin hatta 100 tanımlı ama hız testinde sonuç 1 çıkıyor mesela değerler de iyi olmasına rağmen. Bu gibi sıkıntılar, aktivasyon süreçlerinin uzunluğu insanları soğutuyor galiba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu da elektrik kesikken hat değerlerim özel müşteri yönetimi kapatıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 28 Ağustos 2020; 9:26:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Ben dolapta abone yok iken 170Mbps alan hat gordum kablo 5 metre filan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Bu da elektrik kesikken hat değerlerim
    Söktüm gitdi is tamalandı
    özel müşteri yönetimi kapatıldı.


    özel müşteri yönetimi kapatıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 28 Ağustos 2020; 13:43:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    en temizi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    en temizi
    Temiz iş tabiki


    özel müşteri yönetimi kapatıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru yaptıkları tek şeyi iptal ettiler. TTNET farkı.
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Ne geçti buradan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Galiba bir tek ben kullanmadım bu hizmeti yav.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam Alternetif sağlayıcılar 100Mbps'e kadar paket satıp hat değerleri iyi olmasına rağmen network yönetiminde sorun yaşayabiliyorlar. Bu durum aboneleri korkutmasın sonunda çözülebilecek bir teknik sorun yeterki hat değerleri kurtarsın.

    BTK şikayet kanalı sağlayıcılara kayıt göndermekten ziyade arızaya denetim ve kontrolde bulunsa böyle rezillikler azalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Ne geçti buradan
    Kirsal bölge

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.