Şimdi Ara

Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
47
Cevap
8
Favori
6.616
Tıklama
Tüm Forumlar >> Web Tasarım - Programlama >> Yazılım Geliştirme >> Oyun Geliştirme - Oyun Motorları >> Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1978 Mesaj
    Arkadaşlar bu oyun motorlarında kullanılabilmesi için hazırladığım bir silah modeli. Bunu ücretsiz olarak verdiğim için hakkında teknik bilgiler vereceğim hem ilgi alanına girenler bir şeyler öğrenir hem de kullanmak isteyenlerin işi kolaylaşır. Önce birkaç resim paylaşayım.

    Başlıkta 150 dolarlık Asset yazma sebebim aynı prensiple hazırlanmış Game Ready Assets sınıfındaki silahların ortalama fiyatının bu olması. Şu linkten bir örneğini görebilirsiniz aynı ayarda ve niteliklerde bir tabanca 150 dolar:


    https://www.turbosquid.com/3d-models/3d-gun-glock-17-gen/1092747

    ================================================





















    ================================================
    ================================================

    Silahın kendisi ve ekipmanlarının gerçeklerine ait bir referans resim. Tabanca haricinde modifiye ekipmanları olarak Gemtech 9MM susturucu, Vortex Venom Red Dot ve Crimson Trace taktiksel fener bulunuyor.




    ================================================
    ================================================

    Bu kısımda ilgilenenler için birkaç bilgi vereceğim. Oyun geliştirmede 4 adet ana Asset tipi vardır. Bunlara Hero Assets, Vista Assets, Probs ve Modular Assets deniyor. Call of Duty ve benzeri oyunlarda silahlar Hero Assets sınıfına girer. Bu tip oyun varlıkları kameranın önünde durdukları için hem mümkün olduğunca detaylı hazırlanır hem de ona göre iyi optimize edilmesi gerekir. Ayrıca çeşitli parçaları hareketli olacağından animasyon için Riglenmiş olurlar, dolayısıyla hareketlenmesi gereken parçalar bağımsız dururlar ve modelin Topolojik yapısı temiz olmak zorundadır. Büyük efor ve teknik yeterlilik isteyen önemli bir Asset tipidir.

    Bu silah modelini de kullanım amacı olarak Hero Assets sınıfına göre dizayn ettim. Eğer projenizin ihtiyacında bu tipteki asset sınıfında bir silaha gereksinim varsa indirip kullanabilirsiniz ücretsiz olarak veriyorum. Silahın kendisi 13.558 poligon, ekipmanlar ile birlikte toplamı 22.633 poligon. Kaplamaları 4K veriyorum, siz daha da iyi bir texture optimizasyonu için Photoshop'un örnekleme filtresini kullanarak 2K'ya çekebilirsiniz, bu sayede Downsample etmiş olursunuz kaplamalar keskinliğini korumaya çalışır.

    Oyun içi Render için Physcally Based Rendering shader modeline göre dizayn edildi. PBR - Metallic/Roughness tipi ile çalıştım. (Oyun motorunuz Specular/Glossiness shader ile çalışıyorsa Roughness Map'i bütünü ile invert etmeyi unutmayın) İndirip kullanacak olan olursa Baked AO/Roughness/Metallic kanallarını tek bir Texture Set halinde paketlenmiş olarak çıkardım, bu şekilde paketledim ki Shader optimizasyonunu artırsın. RGB kanallarına gömülü şekilde duruyorlar. R kanalında AO, G kanalında Roughness ve B kanalında Metallic map gömülü şekilde duruyor, kullandığınız oyun motorundaki Materyal'e kaplamaları gösterirken bu kanallar üzerinden gösterin.

    İsterseniz Photoshop'tan bu kanalları ayırıp ayrı birer Texture Map şeklinde kaydedebilirsiniz. Yani işi ne şekilde çözeceğiniz size kalmış, ben endüstride kullanılan en optimize yöntem ile veriyorum size varsayılan olarak. Siz düzenleme yapmak isterseniz yaparsınız. Ek olarak Normal Map metodu DirectX ile uyumludur, kullandığınız motor Normal Map için OpenGL tabanlıysa Normal Texture'un "Y - (Green)" kanalını flipleyerek OpenGL'e çevirirsiniz.Son olarak silahın kendisi ve ekipmanların bütününe ait olmak üzere toplamda 2 adet UV Atlas bulunuyor. İndirme linki:


    https://www.artstation.com/evren01/store/KVjJ/custom-modified-springfield-handgun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 25 Mart 2020; 17:48:9 >



    _____________________________
    XBLive: EVREN89 -- PSN: Evren01 -- Steam: evren0119




  • Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

    MehmetNY kullanıcısına yanıt
    @MehmetNY demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    MehmetNY, Sağolasın kardeşim. Yahu daha iyi bir fikrim var, turuncu saçlı göğüs dekolte bi karakter modellemektense senin bulunduğun yere geleyim, o civardan düzgün bir ailenin kızını bulalım istemeye gidelim, seni evlendirmek lazım artık. Hem de hayırlı bir işe imza atmış olurum.

    Delifisek.Tux, Teşekkürler, bunu Artstation store'da paylaştım normalde kaynağı orası, yerli ya da yabancı 3D bir oyun projesinde ihtiyacı olan olursa kullansın istedim. DH'de takılan geliştiricilerin projelerini hedeflemedim özel olarak, yine de içimizden daha geniş çaplı bir iş yapan kişi ya da kişiler olursa, bu tip bir silaha da ihtiyaçları olursa kullanabilsinler diye link verdim.

    Normalde PS3 neslindeki Call of Duty oyunlarından bir tabanca modelini incelersen - bazı yerlerde oyundan alınıp paylaşılmış silah modellerini bulmak mümkün, poly sayıları 10 - 15 bin arasında değişiyor. Şu anki PS4 neslinde ise modifiyesiz tabanca modelleri ortama 18 - 22 bin poly aralığında bir sayıya sahip, ben geçtiğimiz neslin bu tip silahlarındaki ortalama sayı olan 10 - 15 bin poly arasını hedefleyerek modelledim, ham hali şu an 13.558 poligon silahın. PS3 nesline kadar geriye dönülerek rahatça kullanılabilir yani. Kaplamalar açısından ise proje ihtiyacına göre küçültülebileceğinden bir problem teşkil etmez. Örneğin 256 x 256 pixel'e kadar küçültüp istenilen formatlarda Decompress etmek basit bir Photoshop işlemine bakıyor.

    Mobil ortamda ise ne kadar kaynak tüketeceği bu platformda ne hedeflendiğine bağlı açıkçası. CoD: Mobile ya da Modern Combat 5 gibi bir oyun için pekte sorun değil. Optimizasyonu sağlamak biraz geliştiricinin yeteneklerine de bağlı. Bir oyunun geçeceği ortam, kullanılacak aydınlatma kaynaklarının sayıları, ortamda ne kadar şey Pre-bake edilecek, ne kadar şey gerçek zamanlı çalışacak gibi daha bir sürü uygulanabilir yöntem var, yani bir objenin yüzde kaç kaynak tüketeceği, projenin dişine ve hedeflediği alana bağlı bir durum. Ben teknik detayları aşırı minimize eden mobil odaklı projeleri hedeflemiyorum açıkçası. Zaten öyle bir durumda kaplama paketleri vermezdim, her şey tek bir kanala bake edilmiş olurdu ve silahın yumuşak hatlarındaki segmentleri tamamen silip keskin - köşeli bir model elde ederdim 4 - 5 bin poly arası bir şey olurdu.

    Özetle olası ihtiyaç duyacak bir kişi, eğer ki projesinin dişine uygunsa kullanabilir bu modeli. Bizden pek çıkacağını sanmıyorum ancak yabancılardan çokça çıkıyor.

    Unity ya da UE store'da parayla satışa koymak istemedim, işin doğrusunu söylemek gerekirse çoğunlukla yabancı ülkelerdeki bağımsız geliştiricilerden freelance olarak Asset, görsel efekt veya video compositleme işleri alıyorum yeterli sayıda. Onlardan elde ettiğim gelir benim gibi pek israf ayarında gezme tozma ya da kızlarla israf seviyesinde para yeme hevesi olmayan biri için fazla bile. O yüzden bu modelden bir gelir elde etmesem problem değil diyerekten koydum gitti.

  • Yüzbaşı
    766 Mesaj
    Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

    _____________________________
    Fotoğrafa veya yazılara tıklayarak Steam profilime gidebilirsiniz
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    Tesekkurler hem paylasip hem bilgilendirdiginiz icin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5624 Mesaj
    Sıcak fırsat.
    _____________________________
    Dilimizin ucuna asilan tum keskelere inat burdayiz iste...Hayat gg diyene kadar gl hf...Life is a game without save and load.
    -- --Bilgisayar 1--
    MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, AMD Ryzen 3700x, G.SKILL Trident Z Neo 64GB (4 x 16GB)DDR4 3600, iChiLL GeForce GTX 1080 Ti X3 Ultra, Corsair HX1200, Corsair Air 540,ST8000DM004 Seagate 8TB 5400RPM,WDC WD40EFRX WD RED 4 TB 5400 RPM,KXG50ZNV256G NVMe TOSHIBA 256 GB,KINGSTON SA2000M8500G NVMe 500 GB,2x ST1000DM003 1 TB 7200 RPM, SteelSeries RIVAL 100, Logitech G230, Samsung 28 UE590D, AOC Q3279VWF, Roccat ISKU Keyboard
  • Yarbay
    2197 Mesaj
    Eyvallah, eline sağlık. Malzeme güzel, lakin sıkıntı şu.

    Burada bunu kim kullanacak ?. Forumda en kabadayısı mobile oyun yazıyor. Velev ki 3d oyun yazdı, Sanırım bu asset kendi başına en iyi şartlarda %50 kapasiteyi yer.

    Neden unity veya unreal stora $5 usd olarak koymuyorsun ?.

    Springfield kısmınıda, Falanyum LTD yaparsın
    |
    |
    _____________________________
    Ford Granada MK2 2.8 V6, Weber 38 DGAS || Lada Samara 1.5 S

    Ryzen7 2700x 32GB Ram, 1 TB ssd, 2.5 TB HDD, 2x Monitor,1050ti
  • Binbaşı
    1978 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetNY

    Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

    MehmetNY, Sağolasın kardeşim. Yahu daha iyi bir fikrim var, turuncu saçlı göğüs dekolte bi karakter modellemektense senin bulunduğun yere geleyim, o civardan düzgün bir ailenin kızını bulalım istemeye gidelim, seni evlendirmek lazım artık. Hem de hayırlı bir işe imza atmış olurum.

    Delifisek.Tux, Teşekkürler, bunu Artstation store'da paylaştım normalde kaynağı orası, yerli ya da yabancı 3D bir oyun projesinde ihtiyacı olan olursa kullansın istedim. DH'de takılan geliştiricilerin projelerini hedeflemedim özel olarak, yine de içimizden daha geniş çaplı bir iş yapan kişi ya da kişiler olursa, bu tip bir silaha da ihtiyaçları olursa kullanabilsinler diye link verdim.

    Normalde PS3 neslindeki Call of Duty oyunlarından bir tabanca modelini incelersen - bazı yerlerde oyundan alınıp paylaşılmış silah modellerini bulmak mümkün, poly sayıları 10 - 15 bin arasında değişiyor. Şu anki PS4 neslinde ise modifiyesiz tabanca modelleri ortama 18 - 22 bin poly aralığında bir sayıya sahip, ben geçtiğimiz neslin bu tip silahlarındaki ortalama sayı olan 10 - 15 bin poly arasını hedefleyerek modelledim, ham hali şu an 13.558 poligon silahın. PS3 nesline kadar geriye dönülerek rahatça kullanılabilir yani. Kaplamalar açısından ise proje ihtiyacına göre küçültülebileceğinden bir problem teşkil etmez. Örneğin 256 x 256 pixel'e kadar küçültüp istenilen formatlarda Decompress etmek basit bir Photoshop işlemine bakıyor.

    Mobil ortamda ise ne kadar kaynak tüketeceği bu platformda ne hedeflendiğine bağlı açıkçası. CoD: Mobile ya da Modern Combat 5 gibi bir oyun için pekte sorun değil. Optimizasyonu sağlamak biraz geliştiricinin yeteneklerine de bağlı. Bir oyunun geçeceği ortam, kullanılacak aydınlatma kaynaklarının sayıları, ortamda ne kadar şey Pre-bake edilecek, ne kadar şey gerçek zamanlı çalışacak gibi daha bir sürü uygulanabilir yöntem var, yani bir objenin yüzde kaç kaynak tüketeceği, projenin dişine ve hedeflediği alana bağlı bir durum. Ben teknik detayları aşırı minimize eden mobil odaklı projeleri hedeflemiyorum açıkçası. Zaten öyle bir durumda kaplama paketleri vermezdim, her şey tek bir kanala bake edilmiş olurdu ve silahın yumuşak hatlarındaki segmentleri tamamen silip keskin - köşeli bir model elde ederdim 4 - 5 bin poly arası bir şey olurdu.

    Özetle olası ihtiyaç duyacak bir kişi, eğer ki projesinin dişine uygunsa kullanabilir bu modeli. Bizden pek çıkacağını sanmıyorum ancak yabancılardan çokça çıkıyor.

    Unity ya da UE store'da parayla satışa koymak istemedim, işin doğrusunu söylemek gerekirse çoğunlukla yabancı ülkelerdeki bağımsız geliştiricilerden freelance olarak Asset, görsel efekt veya video compositleme işleri alıyorum yeterli sayıda. Onlardan elde ettiğim gelir benim gibi pek israf ayarında gezme tozma ya da kızlarla israf seviyesinde para yeme hevesi olmayan biri için fazla bile. O yüzden bu modelden bir gelir elde etmesem problem değil diyerekten koydum gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 25 Mart 2020; 17:41:43 >
    Bahsedilenler: Delifisek.Tux
    _____________________________
    XBLive: EVREN89 -- PSN: Evren01 -- Steam: evren0119




  • Yarbay
    7979 Mesaj
    Valla harika. Bu serüvene başlayacak kişiler için önerileriniz varsa forumca memnun oluruz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4637 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Dethagorf


    Çekilişe katılmak istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4324 Mesaj
    hocam bu projede mesela kullandığınız tüm programları yazar mısınız ?
    _____________________________
  • Yarbay
    2984 Mesaj
    Gerçeği kendisine daha az benziyor
    |
    |
    _____________________________
    

    # İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2018 GİRİŞLİLER #
  • Yarbay
    4921 Mesaj
    kaç saatini aldı bu
    _____________________________
    SteelSeries Rival 310 | Cooler Master CK550 Gaming Keyboard | SENNHEISER GAME ZERO



    MSI MAG241CR - 144 Hz | Intel Core i5-4690K Processor 4.0 GHz | MSI Z97 GAMING 5 | MSI GAMING GeForce GTX 970 4GB OC 256Bit NVIDIA | Kingston 16 GB HyperX RAM | Corsair SPEC-02 Gaming Case | Corsair CPU Cooler H100i
  • Yüzbaşı
    512 Mesaj
    Tebrik ederim, çok güzel geliştirmişsin kendini, Enes batur izleyen bu veletler cevap yazamıyor diye takma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1466 Mesaj
    Hocam forumun kaliteli içeriklerinin temsilcisi gibisiniz. 3d olayına giriş basit içerik nasıl üretilir bununla alakalı kapsamlı bir konuda yaparsanız güzel olur gibime geliyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Sizin konuları görünce içim açılıyor. Tebrikler. Hocam eğitim vs ayarlayın bizim gençlere ilham olun. Okulda öğrencilerimizden belki birileri faydalanır, genç yaşta başlarlarsa süper olur



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2059 Mesaj
    [:'E(]



    Emeğe saygı.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    9118 Mesaj
    Tek kelime ile; Muhteşem.
    |
    |
    _____________________________
    INTEL CORE İ7-8700K''4800 mhz'' - ASUS GeForce GTX1080 STRIX GAMING OC 8GB 11GBPS GDDR5X - Asus Rog Strix Z370-E Gaming - Adata XPG DDR4 16GB(8GBX2) 3200MHz D41 SPECTRIX RGB LED Gri Ram - Aerocool Project 7 P7-C1 Pro - CORSAİR H100i - CORSAİR AX12000i - Dell S2716DG 27" 1ms 144hz QHD G-Sync - Samsung 970EVO 250GB m2 ssd - Samsung 850 evo 250 GB ssd - WD Elements 6TB 3.5" USB 3.0 - WD 3.5 1TB Caviar Black Sata3 64MB Cache 7200Rpm - WD 3.5 1TB Caviar Black Sata2 32MB Cache 7200Rpm - WD 2.5'' 1 TB ELEMENTS SE USB3.0 / 2.0 - Samsung story station plus 1.5TB eSata/usb2.0 - Samsung story station 1 TB usb2.0 - Gamepower Warlock Mekanik Gaming Klavye Kırmızı Outemu Switch - James Donkey 325RS Gri Lazer 7200DPI - Gamepower Medusa 7.1 Surround - Logitech C525 - Logitech X540
  • Binbaşı
    1978 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Penanggalan

    hocam bu projede mesela kullandığınız tüm programları yazar mısınız ?
    Herkese: arkadaşlar görüşleriniz için teşekkürler.

    @Penanggalan, bunun için 3DSMax, Zbrush, Substance Painter, Photoshop, After Effects ve Marmoset Toolbag kullandım. Oyun motorları açısından verimliliğini görmek için Unreal Engine 4 kullandım.

    @Erkka, önerim yukarıdaki satırda Penanggalan nickli arkadaşa vermiş olduğum programların yanına şunları da ekleyerek öğrenilmeye başlanması olur: Marvelous Designer, Substance Designer, speedTree, oyun motoru olarakta CryEngine, Unity ya da Unreal Engine 4 öğrenebilirsiniz bir miktar. Oyun motorunda uzman olmanız şart değil, iş akışına hakim olacak kadar öğrenmeniz gerekiyor sadece çünkü yapacağınız Assetler ya da yapacağınız Görsel Efektler oyun motorları hedeflenilerek yapılacağı için bir motor kullanabiliyor olmanız lazım. Belli bir miktar programlama bilgisi de çok destekleyici olur, yine uzmanlık seviyesinde programlama şart değil. Ek olarak bazı projelerin yöneticileri Scanned Materyal kütüphaneleri ile çalışmak isterler, bunun için Quixel'i biraz araştırın ve scan edilmiş obje veya materyaller hakkında bilgi sahibi olun.

    Bunların hepsini nereden öğreneceğiz? / sen nasıl öğrendin? diye sorarsan, bu sektörde bu dal için kullanılan programlar bunlar, sadece isimlerini yazıp sonuna beginner tutorial yazarsanız tonla eğitim seti gelir. Örneğin: "ZBrush Beginner tutorial." gibi. Uzmanlaştıkça beginner seviyesinden çıkıp intermediate ya da professional setler şeklinde aramalara devam edersiniz. Bir noktadan sonra oyun geliştiricilerinin hazırladığı setleri bulmaya başlıyorsunuz, siz aradıkça karşınıza geliyor, onların dersleri çok iyi oluyor adamlar sektörde çalıştıkları için.

    @TITAN, yaklaşık 15 - 20 saat civarıdır. Çok aralıklı çalıştığım için tam tahmin edemiyorum yinede.
    |
    |
    Bahsedilenler: Erkka , TITAN
    _____________________________
    XBLive: EVREN89 -- PSN: Evren01 -- Steam: evren0119




  • Yüzbaşı
    416 Mesaj
    Kardeş bir tır oyunu yap ets2 ye bağlı kaldı millet.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    528 Mesaj
    meslek olarak bu işi mi yapıyorsunuz? iş bulma konusunda zorluk yaşanır mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj
    Gerçekten güzel bir çalışma, bende bu işin içindeyim bunca emeği bedava vereceğimi sanmıyorum. Saati xx dolardan çalışıyorum. Kim bilir bu çalışma kaç saat alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccguven -- 26 Mart 2020; 13:2:3 >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
kolayoto.com
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.