Şimdi Ara

oyundaki tanklarla gercekleri arasindaki farklar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 14
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 gün 7 saat 50 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Homerius (8 mesaj) AşıkGenç (3 mesaj) Castle Bravo (2 mesaj) Hellmarch (2 mesaj) GurcellOnline (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (3 mesaj) Tablet (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> World Of Tanks >> oyundaki tanklarla gercekleri arasindaki farklar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    http://en.wikipedia.org/wiki/T-64

    yani oyundaki obj430 II ve 430'umuz ile gerceginin arasindaki farklar var.

    wg bizi yemeye mi calisiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Homerius -- 11 Ekim 2014; 15:00:46 >



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ne konuda yemeye çalışıyor o kısmı açıklamamışsın. Object Rus ordusunda prototiplere verilen daha doğrusu prjelere verilen bir ifade. Bu oyunda ki object tanklarının hemen hemen hepsi ya prototip ya da blueprintten tasarlanmış tanklar.

    Birde Rus ordusunda daha doğrusu Sovyet ordusunda tankların gelişimine bakarsanız aynı tankın üzerine modifiye yapa yapa ilerlediklerini görebilirsiniz. Hatta bugün kullanılan t-90 tankı t-72 tankının modifiyeli halinden başka birşey değildir. t-55 t-54 ün ve t-62 nin devamıdır. t-72 t-55 kasasının büyüğüdür vs vs.
  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    oyundaki obj430 larda 4 er kisilik murettebat var, gerceginde 3.
    oyundaki obj430 larda 100 mm lik top, gerceginde 125 mm.
    oyundaki obj430 larda 580 bglik motor, gerceginde 700.
    zirh ve tipleri de farkli




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Homerius -- 11 Ekim 2014; 15:01:03 >




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Homerius

    oyundaki obj430 larda 4 er kisilik murettebat var, gerceginde 3.
    oyundaki obj430 larda 100 mm lik top, gerceginde 125 mm.
    oyundaki obj430 larda 580 bglik motor, gerceginde 700.
    zirh ve tipleri de farkli



    Dostum farklı varyantlardır onlar. Ona bakarsak ben sana hemen hemen her tankın farklı topunu vs sini çıkartırım. 4 kişilik versiyonunda oto yükleyici sistem yoktur ondan bir tane kişi fazladır. Günümüzde bile böyle tankları var rus emmilerin. Oyun o verisyonu almış denge adına diğerini koymamış olabilir.

    Dediğim gibi bir çok tankın birçok versiyonu var oyuna olan olmayan. Mesela jpze100
    bu.
    |
    |




  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bircok tank ise gercektekilerle neredeyse ayni ama. degil mi?
  • Bölüm Yetkilisi
    16376 Mesaj

    Demekki WG kafasina gore takiliyor bu konuda :)
    |
    |
    Homerius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2300 Mesaj
    Hepsini gerçek koysalar oyun çok dengesiz olmaz mı ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    ben de tam onu diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Homerius -- 12 Ekim 2014; 0:18:08 >
    |
    |
    GurcellOnline kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    yeri geldi mi de wg: "tarihi arsivleri inceledik, ona gore yaptik" demesini biliyor.
    gercekte yapilmis tiger2 ile tarihtekinin alakasi yok, fug12 tip radyo kullanilmamis mesela, top olarak da 88 lik kullanilirmis.
    9. sinif jagdtiger da da 128 lik pak44 kullanilirmis.



    neyse. ne halleri varsa gorsunler.

    canınızı sıktıysam kusura bakmayin. oyunda denk gelirsek intikamini alirsiniz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Homerius -- 12 Ekim 2014; 1:48:59 >
    |
    |
    John Citizen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2300 Mesaj

    Onu bilmiyorum. Ben zaten blitz oynuyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Homerius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Bölüm Yetkilisi
    16376 Mesaj

    Ferdide 88 likle olmasi gerek ama WG onu cok iyi bir topla donatmis. History modunda oynadiysan eger oradaki tanklar tam olmasi gerektigi gibi donanima sahip. Oyun ici oynanisi artirmak icin kimisine fazladan kimisini ise kirparak oyuna dahil etmis.
    |
    |
    Homerius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    902 Mesaj

    şimdi ona bakarsak leopardında çıkabildiği hız 42km idi zırhıda oyundaki gibi kağıt değil ama o halde ekleseler e50m nin hiç bi değeri kalmazdı :D
    |
    |
    Homerius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    |
    |
    Chosniel_TR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    902 Mesaj

    http://www.youtube.com/watch?v=ltsBRdRFfNc bu leopard

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Homerius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    tamam. ayni seyi farkli yollardan soyluyoruz chosniel. wg; tanklarin tarihcelerini arastirip, oyuna o sekilde ekledik. diyor.
    ben de onun hic oyle olmadigi gorusundeyim. bazi taklar orijinali ile cok farkli.
    demek istedigim, wg'nin soyledigi ile yaptigi bazi seyler birbiri ile ortusmuyor.
    |
    |
    Chosniel_TR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    19999 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hellmarch

    Ne konuda yemeye çalışıyor o kısmı açıklamamışsın. Object Rus ordusunda prototiplere verilen daha doğrusu prjelere verilen bir ifade. Bu oyunda ki object tanklarının hemen hemen hepsi ya prototip ya da blueprintten tasarlanmış tanklar.

    Birde Rus ordusunda daha doğrusu Sovyet ordusunda tankların gelişimine bakarsanız aynı tankın üzerine modifiye yapa yapa ilerlediklerini görebilirsiniz. Hatta bugün kullanılan t-90 tankı t-72 tankının modifiyeli halinden başka birşey değildir. t-55 t-54 ün ve t-62 nin devamıdır. t-72 t-55 kasasının büyüğüdür vs vs.
    Edit: çift mesaj.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 14 Ekim 2014; 13:42:16 >
    |
    |
  • Yarbay
    19999 Mesaj
    T-64 özelliklerini yazmışsın, ama oyunda T-64 yok ki? Sonu T-64'le neticelenecek, eski prototipler(obj 430'un ilk versiyonu) var sadece.
    Karşılaştırmayı ona göre yapmalısın. Ve tabii denge faktörü var.

    T-64 ve yakın prototiplerinin oyunda olması zaten beklenemez. Zira, onlar artık modern tank oluyor ve kompozit zırha sahipler.
    Oyunda, Tiger ile T-34'ün zırhının aynı kalitedeymiş gibi hesaplanması zaten yeterince kötü, T-64'e dökme çelik muamelesi yapılırsa iyice saçma olur. Üstüne, 60-70'li yılların atış kontrol sistemlerini düşünürsek, Wargaming'in o kadar saçmalayacağını zannetmiyorum. WW2'nin çok ötesine geçmezler.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hellmarch

    Ne konuda yemeye çalışıyor o kısmı açıklamamışsın. Object Rus ordusunda prototiplere verilen daha doğrusu prjelere verilen bir ifade. Bu oyunda ki object tanklarının hemen hemen hepsi ya prototip ya da blueprintten tasarlanmış tanklar.

    Birde Rus ordusunda daha doğrusu Sovyet ordusunda tankların gelişimine bakarsanız aynı tankın üzerine modifiye yapa yapa ilerlediklerini görebilirsiniz. Hatta bugün kullanılan t-90 tankı t-72 tankının modifiyeli halinden başka birşey değildir. t-55 t-54 ün ve t-62 nin devamıdır. t-72 t-55 kasasının büyüğüdür vs vs.

    Evet.

    T-62 - T-55 - T-54 - T-44
    T-80 - T-64
    T-90 - T-72

    Şeklinde bir gelişim süreci var. T-64 ve T-80, Varşova Paktı ülkelerine bile verilmemiş, sadece SSCB tarafından kullanılmış elit modeller. T-64, T-72'den üstün bir tank (1985'teki T-72B modeline kadar).

    T-55-62, T-72 modelleri ise on binlerce üretilmiş, birçok ülkeye satılmış. Tabi, ihraç versiyonları, daha az özelliğe sahip. Mesela T-72'nin M modelinde kompozit zırh ve atış kontrol sistemi yok, beka kabiliyeti de kısıtlı. Saddam'ın, motorunu çalıştırınca Abrams'lara yem olan tankları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 14 Ekim 2014; 16:13:50 >




  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    benim dedigim sey; uretilen prototip 430 ile oyundaki 430 un alakasi olmamasidir. obj 430 zaten t-64 un hizmete girmeden oceki diger (kod) adidir.
    ki ruslarda (bugun nasil bilmiyorum ama sscb zamaninda oyleydi) test asamasindaki tankara object xxx (обьект xxx) kod adi verilirdi.
    hizmete girdikten sonra T kodunu alirdi. o onemli degil.
    ama kullanilan ekipman farki var. demek istedigim hala anlasilamamis.

    sorun su: tarihi gerceklere dayandirarak oyuna ekledikleri tanklarin birbirleriyle ne kadar uyumlu olduklari.

    51-62 yillarinda uretilen tank modern oluyor da 65 lerde uretilen tank 2. dunya savasi tanki mi oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Homerius -- 14 Ekim 2014; 14:29:04 >
    |
    |
    false shepherd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    791 Mesaj

    Bunu fark ettin de, gerçekte bir mermi namludan çıktığı andan itibaren delme gücü düşer. Sebebi de merminin yavaşlamasıdır. Buna göre bir mermi 100 metrede 200mm zırha nüfuz edebilirken 500 metrede 150mm zırha nüfuz edebilir. Fakat WoT'ta uzaklık fark etmeksizin 200mm deliyor. Eğer bu gerçekleşse 500 metreden IS tankı Tiger I'i önden delemeyecek ve Tiger I IS tankını delebilecek. Oyunda bazı dengeler olmak zorunda. Bu yüzden dolayıda WG bazı gerçekleri göz ardı ederek yapıyor oyunu. Mesela Tiger I tankı hiç bir zaman IS-3 ile karşı karşıya gelmemiştir. Fakat oyunda sürekli T-34 ile karşı karşıya gelse sonuç belli. Tankı yok etmek için canını azaltmanada gerek kalmazdı. Kritik hasar vermen yeteri olurdu saf dışı kalması için. War Thunderda tamamen gerçekçi yapıyor bu işi. Bazen bir Tiger tankını t-34 yok ederken bazen IS'ler bile yok edemiyor.
    |
    |
    Homerius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13103 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AşıkGenç

    Bunu fark ettin de, gerçekte bir mermi namludan çıktığı andan itibaren delme gücü düşer. Sebebi de merminin yavaşlamasıdır. Buna göre bir mermi 100 metrede 200mm zırha nüfuz edebilirken 500 metrede 150mm zırha nüfuz edebilir. Fakat WoT'ta uzaklık fark etmeksizin 200mm deliyor. Eğer bu gerçekleşse 500 metreden IS tankı Tiger I'i önden delemeyecek ve Tiger I IS tankını delebilecek. Oyunda bazı dengeler olmak zorunda. Bu yüzden dolayıda WG bazı gerçekleri göz ardı ederek yapıyor oyunu. Mesela Tiger I tankı hiç bir zaman IS-3 ile karşı karşıya gelmemiştir. Fakat oyunda sürekli T-34 ile karşı karşıya gelse sonuç belli. Tankı yok etmek için canını azaltmanada gerek kalmazdı. Kritik hasar vermen yeteri olurdu saf dışı kalması için. War Thunderda tamamen gerçekçi yapıyor bu işi. Bazen bir Tiger tankını t-34 yok ederken bazen IS'ler bile yok edemiyor.

    wotta uzaklık delme gücünü düşürüyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,141
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.