Şimdi Ara

Oyun İçi Yazıları Görememe Problemi[SS'li]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TR-EUNE arası en son geçiş yapmıştım. EUNE'te oynarken en son böyle oldu. Nasıl düzeltebilirim?
    Not: Oyun içi sesler falanda gitti, yani kill alınca ekranda yazıyor (garip bir şekilde) ama söylenmiyor.
    SS'ler:
     Oyun İçi Yazıları Görememe Problemi[SS'li]

     Oyun İçi Yazıları Görememe Problemi[SS'li]

     Oyun İçi Yazıları Görememe Problemi[SS'li]


    Edit: Şimdi custom deneyem dedim, düzelmiş. WTF ?=



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SideBlast -- 4 Haziran 2013; 18:15:12 >







  • GUSÜL ABDESTİ
    _____________________________
    Sınav koçluğu yapmak istiyorum çok cüzi fiyatlara. Detaylı bilgi için DM atabilirsiniz.
  • gg onarmayı denedin mi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZarakiKenpachi_

    gg onarmayı denedin mi

    Valla denemedim ama şimdi oyundan çıkıp girdim düzelmiş
  • Oyuna her girişinde veri çekiyor client oyunu yüklediğin klasörden. Tekrar denediğinde düzeldiğine göre muhtemelen o verilerin işlenmesi esnasında problem oldu.
    _____________________________

    Dofus ~ Rosal
    fablable
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkiLNight_68

    GUSÜL ABDESTİ

    _____________________________
  • Oyun klasörünü bilgisayardan sil,bidaha kur olur büyük bir ihtimal.Sorun dosyalarla alakalıdır.
    _____________________________

    ~ Chloe Fan Club ~
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MASAÜSTÜM NASIL OLMUŞ? (SS'Lİ)
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.