Şimdi Ara

Oyun Güzelmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
61
Cevap
0
Favori
1.033
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2538 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tremonti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Better Call Saul

    Hayatımda gördüğüm en iğrenç oyun o yüzden bağımlılık yapıyor hatta o kadar kötü bir oyunki foruma ayrıca bölümünü bile açmışlar. Genel puanı 10 üzerinden 3 o yüzden aktif 5 milyon oynanmış.

    günlük aktif 13 milyon 5 değil...

    Aynı anda diyecektim yanlış yazmışım.Tüm sunucular dahil aynı anda 5 milyon kişi oynamış ve rekor kırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Better Call Saul -- 17 Mart 2013; 10:42:53 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2410 Mesaj
    bıraktım mutluyum , arada arkadaşlarla aram için giriyoruz o kadar
    |
    |
    _____________________________
    Yakın Doğu Üniversitesi
    Gemi Makinaları İşletme Mühendisliği
  • Yarbay
    2460 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MoonDeath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    Kötü. Dota 2 gibi bir alternatif varken başlanmaz. Git dota2 oyna kendini heba etme. Tüm heroları istediğin gibi oynarsın. Para verip hero açmak zorunda kalmazsın. Oyunları hakettiğin için kazanır ya da haketmediğin için kaybedersin.

    Aynen katılıyorum dota 2 daha baslamadaım ama lol ile dota kıyaslaanamaz lol para ile oynaan oyun paran oldumu heron olur sonra güçlü olursun dotada ise parasız herr şey sana bağlıdır . Lolde birde su saçmalik var :D aynı heroyu 2 takımdanda alabilyior

    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4922 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalwrath

    LoL bölümünde bu konuya ne gibi bir cevap bekliyorsun?

    tek mantikli cevap



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    “A dog has no use for fancy cars, big homes, or designer clothes. A water logged stick will do just fine. A dog doesn't care if you're rich or poor, clever or dull, smart or dumb. Give him your heart and he'll give you his. How many people can you say that about? How many people can make you feel rare and pure and special? How many people can make you feel extraordinary?”
    ― John Grogan, Marley & Me
  • Yarbay
    3190 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ALAK_

    Güzel oyun kardeş... Bu oyun türünü seviyorsan müthiş... Açıkçası dota geçmişim yok, ben de 3 ay önce öylesine başlayayım dedim, şimdi bırakamıyorum

    malesef durum bende de böyle insan bırakamıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1283 Mesaj
    su çok güzel sende gelsene
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    @Tremonti

    Birincisi Sejuaniye under power diyen adam kimse yalan söylüyor. Sejuani bence Amumudan farksız bir champ. Ganglerinin hiçbir eksiği olmadığı gibi team fight kazandıran bir champ. Sejuani olsa olsa under rated olur.

    İkincisi, çok champ aldın diye kral olmazsın ama çok champının olması her zaman bir avantajdır. Birincisi counter pick gerektiğinde gereken champ sende olmayabiliyor. İkincisi, her chample oynama ihtimalin olmadığından karşındakinin ne yapacağını bilemeyebiliyorsun. Üçüncüsü istediğin her chample oynayabilmenin keyfiyle 20 champ arasında seçim yapmak zorunda olma durumu var.

    Dotadaki item sistemi loldeki skin sisteminden katlarca daha iyi olmasının yanında, çok daha ucuz aynı zamanda. En azından uzun zamandır dota 2 oynayan bir arkadaşımın dediğine göre, 50 euro yatırdığında ömrün boyu yetecek şey alabilirmişsin ki bu benim lole yatırdığım para 9 tane skinim var. Hepsiyle skin aldım neredeyse. Ayrıca dota2de market sistemi de var. İtemları takas edebilme ihtimalin var. Ayrıca bildiğim kadarıyla her oyun bir item düşüyo zaten. Ama bu sonuncusu yanlışta olabilir emin değilim.


    Amacım dota lol kapıştırması yapmak değil, ama champları parayla almanın savunulacak hiçbir yanı yok. Para tuzağı sadece.

    Kimse sana parayla al demiyor. Bu oyunda işlevi olan herşeyi oyun puanlarıyl alabiliyoruz zaten. Runelar, herolar, rune pageler hep ip ile alınabiliyor. Skinlerin zaten karakterlere bir artısı yok o da bırak parayla olsun, bu firma da para kazanacak bir yerden sonuçta.
    _____________________________


    DH Adminlerini Sevmeyenler Kulübü




  • Yarbay
    3302 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalwrath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    @Tremonti

    Birincisi Sejuaniye under power diyen adam kimse yalan söylüyor. Sejuani bence Amumudan farksız bir champ. Ganglerinin hiçbir eksiği olmadığı gibi team fight kazandıran bir champ. Sejuani olsa olsa under rated olur.

    İkincisi, çok champ aldın diye kral olmazsın ama çok champının olması her zaman bir avantajdır. Birincisi counter pick gerektiğinde gereken champ sende olmayabiliyor. İkincisi, her chample oynama ihtimalin olmadığından karşındakinin ne yapacağını bilemeyebiliyorsun. Üçüncüsü istediğin her chample oynayabilmenin keyfiyle 20 champ arasında seçim yapmak zorunda olma durumu var.

    Dotadaki item sistemi loldeki skin sisteminden katlarca daha iyi olmasının yanında, çok daha ucuz aynı zamanda. En azından uzun zamandır dota 2 oynayan bir arkadaşımın dediğine göre, 50 euro yatırdığında ömrün boyu yetecek şey alabilirmişsin ki bu benim lole yatırdığım para 9 tane skinim var. Hepsiyle skin aldım neredeyse. Ayrıca dota2de market sistemi de var. İtemları takas edebilme ihtimalin var. Ayrıca bildiğim kadarıyla her oyun bir item düşüyo zaten. Ama bu sonuncusu yanlışta olabilir emin değilim.


    Amacım dota lol kapıştırması yapmak değil, ama champları parayla almanın savunulacak hiçbir yanı yok. Para tuzağı sadece.

    Kimse sana parayla al demiyor. Bu oyunda işlevi olan herşeyi oyun puanlarıyl alabiliyoruz zaten. Runelar, herolar, rune pageler hep ip ile alınabiliyor. Skinlerin zaten karakterlere bir artısı yok o da bırak parayla olsun, bu firma da para kazanacak bir yerden sonuçta.

    Tamam ben ona bir şey demiyom zaten kendimde dedim skinlerin zaten bir artısı yok diye. Sadece champların parayla olması beni sıkıntıya sokan. 1 yıldır falan şu oyunu düzenli oynadım, hala 50 champ var arkadaş. Hala counterlayamadığım herolar oluyo tüm herolarım olmadığından. 6300 ü her gün 4-5 saat falan oynadığımda 1 haftada kasabiliyorum anca. Bunun rünleri var bilmemnesi var, o heroların hepsini alacan da peheey. Ayrıca hala hiç oynamadığımdan bilmediğim herolar var. Tristana mesela, zıplıyo ittiriyo o kadar. Geri kalan skillerini bilmiyorum. Bir kere beleşken de denk gelemedim tristanaya. Jayce mesela. Hiç oynamadım. Skillerini biliyorum ama genede sıkıntı çıkabiliyo. Ne zaman ne yapacağını tahmin edemiyorum. Bunlar gibi bir sürü hero var daha.
    Yani şimdi bir her heronun açık olması var bir 0 heroyla başlamak var. Siz bana 0 heroyla başlamayı savunuyonuz ciddi ciddi. He ayrıca dediğim gibi para tuzağı zaten. Adamlar para kazanmak için yapıyo buna bir itirazım olmadı ki benim.
    _____________________________




  • Yarbay
    2707 Mesaj
    Ölünce ivi düşüyoz qnqaaa xDé
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Bağımlı olmucam diyorsan eger belki en iyi oyunlardan bi tanesi :D
    |
    |
    _____________________________
    Lol Tr= Ahmet0618 Lol West=AtarayTR Main Adc<3 GALATARASARAY<3
  • Yarbay
    2649 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalwrath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    @Tremonti

    Birincisi Sejuaniye under power diyen adam kimse yalan söylüyor. Sejuani bence Amumudan farksız bir champ. Ganglerinin hiçbir eksiği olmadığı gibi team fight kazandıran bir champ. Sejuani olsa olsa under rated olur.

    İkincisi, çok champ aldın diye kral olmazsın ama çok champının olması her zaman bir avantajdır. Birincisi counter pick gerektiğinde gereken champ sende olmayabiliyor. İkincisi, her chample oynama ihtimalin olmadığından karşındakinin ne yapacağını bilemeyebiliyorsun. Üçüncüsü istediğin her chample oynayabilmenin keyfiyle 20 champ arasında seçim yapmak zorunda olma durumu var.

    Dotadaki item sistemi loldeki skin sisteminden katlarca daha iyi olmasının yanında, çok daha ucuz aynı zamanda. En azından uzun zamandır dota 2 oynayan bir arkadaşımın dediğine göre, 50 euro yatırdığında ömrün boyu yetecek şey alabilirmişsin ki bu benim lole yatırdığım para 9 tane skinim var. Hepsiyle skin aldım neredeyse. Ayrıca dota2de market sistemi de var. İtemları takas edebilme ihtimalin var. Ayrıca bildiğim kadarıyla her oyun bir item düşüyo zaten. Ama bu sonuncusu yanlışta olabilir emin değilim.


    Amacım dota lol kapıştırması yapmak değil, ama champları parayla almanın savunulacak hiçbir yanı yok. Para tuzağı sadece.

    Kimse sana parayla al demiyor. Bu oyunda işlevi olan herşeyi oyun puanlarıyl alabiliyoruz zaten. Runelar, herolar, rune pageler hep ip ile alınabiliyor. Skinlerin zaten karakterlere bir artısı yok o da bırak parayla olsun, bu firma da para kazanacak bir yerden sonuçta.

    Tamam ben ona bir şey demiyom zaten kendimde dedim skinlerin zaten bir artısı yok diye. Sadece champların parayla olması beni sıkıntıya sokan. 1 yıldır falan şu oyunu düzenli oynadım, hala 50 champ var arkadaş. Hala counterlayamadığım herolar oluyo tüm herolarım olmadığından. 6300 ü her gün 4-5 saat falan oynadığımda 1 haftada kasabiliyorum anca. Bunun rünleri var bilmemnesi var, o heroların hepsini alacan da peheey. Ayrıca hala hiç oynamadığımdan bilmediğim herolar var. Tristana mesela, zıplıyo ittiriyo o kadar. Geri kalan skillerini bilmiyorum. Bir kere beleşken de denk gelemedim tristanaya. Jayce mesela. Hiç oynamadım. Skillerini biliyorum ama genede sıkıntı çıkabiliyo. Ne zaman ne yapacağını tahmin edemiyorum. Bunlar gibi bir sürü hero var daha.
    Yani şimdi bir her heronun açık olması var bir 0 heroyla başlamak var. Siz bana 0 heroyla başlamayı savunuyonuz ciddi ciddi. He ayrıca dediğim gibi para tuzağı zaten. Adamlar para kazanmak için yapıyo buna bir itirazım olmadı ki benim.


    arkadaşım neredeyse 2 yıldır oynuyorum casual oyuncuyum sürekli oynamam 40 ya yakın championum var ve oyuntaki her champın skillerini ne yapacagını biliyorum yani burda sorun sende, şey demişsin sende tüm herolar olmadan counter pick yapamıyosun vb. 1 heronun sadece 1 tane counterı var diye bir kural yok bu oyunda.

    ve son olarak oyunda gerçek para ile alınan şeyler sana hiç bir şekilde ekstra özellik kazandırmıyor, aksine dota 2deki item olayı parasını verip alana ekstaradan özellik vb. veriyor

    ve dediğim gibi her oyun sonu item düşmüyor yaklaşık 40-50 küsür maç yapmışımdır dota 2 de sadece 1 tane düştü oda hiç kullanmadığım bir hero için, asıl dota 2 nin item sistemi para tuzağı "team fortress 2" den görebileceğimiz üzere

    yani özetle lol da para harcamak gibi bir zorunluluk yok, sen 9 tane skin almışın 15 tane skini olan senden üstün değil
    |
    |
    _____________________________
    The Enemy Will Falter At The Sight of You. They Will Fall As The Light Of Righteousness Envelops Them




  • Yarbay
    2172 Mesaj
    Kardeş kötü olsa bizim burada ne işimiz olurdu.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Çok kötü acayip hemde. Hiç başlama bak şurda sol köşede Metin2 reklamı var ona tıkla bir üyelik aç. Hem forum kazansın hem biz.
    |
    |
    _____________________________

    DH Heroes of the Storm Oyuncuları Kulübü

    Battle.net EU: HighAsBurj#2736
  • Yarbay
    3302 Mesaj
    quote:

    arkadaşım neredeyse 2 yıldır oynuyorum casual oyuncuyum sürekli oynamam 40 ya yakın championum var ve oyuntaki her champın skillerini ne yapacagını biliyorum yani burda sorun sende, şey demişsin sende tüm herolar olmadan counter pick yapamıyosun vb. 1 heronun sadece 1 tane counterı var diye bir kural yok bu oyunda.

    ve son olarak oyunda gerçek para ile alınan şeyler sana hiç bir şekilde ekstra özellik kazandırmıyor, aksine dota 2deki item olayı parasını verip alana ekstaradan özellik vb. veriyor

    ve dediğim gibi her oyun sonu item düşmüyor yaklaşık 40-50 küsür maç yapmışımdır dota 2 de sadece 1 tane düştü oda hiç kullanmadığım bir hero için, asıl dota 2 nin item sistemi para tuzağı "team fortress 2" den görebileceğimiz üzere

    yani özetle lol da para harcamak gibi bir zorunluluk yok, sen 9 tane skin almışın 15 tane skini olan senden üstün değil



    Sorun ben de mi acaba? Anlatamıyo muyum? Skinler ekstra özellik veriyo dedim mi?
    Bir heronun 1 counterı yok tabi ama 20 tane de yok. Hala bana 0 champla başlamayı savunuyosunuz. Yahu tüm heroları seçebilmektense satın almayı tercih mi ediyosunuz yani? Öyleyse tamam eyvallah. Derim vardır bir bildiği öyle hoşuna gidiyodur. Bir insanın böyle bir şeyi neden seveceğini anlamasam da yapacak bir şey yok derim. Ama bir yanda tüm heroları seçebiliyosun bir yanda 0 heroyla başlıyosun oyuna. Siz kalkıp 0 heroyla başlamayı savunuyosunuz. Hem de moba oyununda. İlginç gerçekten.

    Ayrıca dota2de itemlar özellik falan vermiyo animasyon değiştiriyolar sadece. Arkadaşımın bana söylediği bu.

    Her heroyla oynayıp neyi ne zaman yapabileceğini bilmek var o heroyu deneyimlemek var, bir de karşına geldiğinden alışmak var. Hangisi daha iyi acaba? Neyse artık o daha iyiyse senin için, tamam artık ne diyim. Keşke lolün tek sıkıntısı bu olsa.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalwrath

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokomatif Portakal

    @Tremonti

    Birincisi Sejuaniye under power diyen adam kimse yalan söylüyor. Sejuani bence Amumudan farksız bir champ. Ganglerinin hiçbir eksiği olmadığı gibi team fight kazandıran bir champ. Sejuani olsa olsa under rated olur.

    İkincisi, çok champ aldın diye kral olmazsın ama çok champının olması her zaman bir avantajdır. Birincisi counter pick gerektiğinde gereken champ sende olmayabiliyor. İkincisi, her chample oynama ihtimalin olmadığından karşındakinin ne yapacağını bilemeyebiliyorsun. Üçüncüsü istediğin her chample oynayabilmenin keyfiyle 20 champ arasında seçim yapmak zorunda olma durumu var.

    Dotadaki item sistemi loldeki skin sisteminden katlarca daha iyi olmasının yanında, çok daha ucuz aynı zamanda. En azından uzun zamandır dota 2 oynayan bir arkadaşımın dediğine göre, 50 euro yatırdığında ömrün boyu yetecek şey alabilirmişsin ki bu benim lole yatırdığım para 9 tane skinim var. Hepsiyle skin aldım neredeyse. Ayrıca dota2de market sistemi de var. İtemları takas edebilme ihtimalin var. Ayrıca bildiğim kadarıyla her oyun bir item düşüyo zaten. Ama bu sonuncusu yanlışta olabilir emin değilim.


    Amacım dota lol kapıştırması yapmak değil, ama champları parayla almanın savunulacak hiçbir yanı yok. Para tuzağı sadece.

    Kimse sana parayla al demiyor. Bu oyunda işlevi olan herşeyi oyun puanlarıyl alabiliyoruz zaten. Runelar, herolar, rune pageler hep ip ile alınabiliyor. Skinlerin zaten karakterlere bir artısı yok o da bırak parayla olsun, bu firma da para kazanacak bir yerden sonuçta.

    Tamam ben ona bir şey demiyom zaten kendimde dedim skinlerin zaten bir artısı yok diye. Sadece champların parayla olması beni sıkıntıya sokan. 1 yıldır falan şu oyunu düzenli oynadım, hala 50 champ var arkadaş. Hala counterlayamadığım herolar oluyo tüm herolarım olmadığından. 6300 ü her gün 4-5 saat falan oynadığımda 1 haftada kasabiliyorum anca. Bunun rünleri var bilmemnesi var, o heroların hepsini alacan da peheey. Ayrıca hala hiç oynamadığımdan bilmediğim herolar var. Tristana mesela, zıplıyo ittiriyo o kadar. Geri kalan skillerini bilmiyorum. Bir kere beleşken de denk gelemedim tristanaya. Jayce mesela. Hiç oynamadım. Skillerini biliyorum ama genede sıkıntı çıkabiliyo. Ne zaman ne yapacağını tahmin edemiyorum. Bunlar gibi bir sürü hero var daha.
    Yani şimdi bir her heronun açık olması var bir 0 heroyla başlamak var. Siz bana 0 heroyla başlamayı savunuyonuz ciddi ciddi. He ayrıca dediğim gibi para tuzağı zaten. Adamlar para kazanmak için yapıyo buna bir itirazım olmadı ki benim.


    tristanayı bedavaya alabiliyorsun bu arada. riot girl tristana skiniyle birlikte geliyor hatta
    |
    |
    _____________________________


    DH Adminlerini Sevmeyenler Kulübü




  • Yarbay
    3569 Mesaj
    Oyun güzel olmasına güzel ama benim göz bebeğim knight online kadar olamaz. ( hilesiz , bugsuz , pedalsız bir KO)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    920 Mesaj
    Ben MMORPG tarzında birşey sanmıştım tam bir fiyasko oldu sene 2002 falan little fighter diye bir oyun var bunu oynuyorduk ufakken aynı bu oyunun online halini yapmışlar.

    Yani ben şunu anladım oyun zevkini geçtim sırf popüler diye oyun oynanmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay çene -- 17 Mart 2013; 19:58:17 >
    |
    |
    _____________________________
    Hayâl ile tesellîdir gönül meyl-i visâl etmez
    gönülden taşra bire yâr olduğın âşık hayâl etmez.
  • Binbaşı
    1880 Mesaj
    öğrenciysen sınavlar bitmeden başlama yoksa anan baban
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
    bana dotayı bıraktıran oyun
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    429 Mesaj
    BaşLama qnq metin2 ye benzetmeye çaLı$mışlar iqrenç oyunn
    |
    |
    _____________________________
    herkes aynı hayatı yaşayacak değil ya...
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Mobilya Takımları
son dakika
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,891
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.