Şimdi Ara

Oturduğunuz yerde Fiber var, hayır yok, valla var :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
20
Cevap
0
Favori
728
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Superonline >> Oturduğunuz yerde Fiber var, hayır yok, valla var :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    Bostancı'da oturuyorum. Oturduğumuz eve yerleşirken TTnet o bölgede olmadığı için SOL Fiber kullanmak istedim. Kendi siteleri üzerinden sorgulama yaptığımda "bulunduğunuz apartmanda altyapı mevcut!!" diyordu.

    Müşteri hizmetleri bana ulaşıp, altyapının burada bulunmadığını, istersem ADSL verebileceklerini söyledi. Ben de sorgulamadaki durumdan bahsettim. Görevli bayan altyapının olabileceğini ama henüz aktif olmadığını, başka birkaç blokta bağlantının aktif olduğunu, ilerleyen zamanlarda oturduğumuz blokta da aktif olabileceğini söyledi.

    İyi diyip ADSL aldım o zamanlar.

    Dün kapıya akşamüzeri SOL görevlileri geldi ve "fiber geldi" dediler, broşür dağıtıyorlardı. Tamam dedim evde ADSL var, nası geçerim?

    Siz müşteri hizmetlerini arayın, ücretsiz kuruluma gelecekler, kapıya kadar da fiber kablo çekecekler dediler, ok dedim.

    Bugün müşteri hizmetlerini aradım, müşteri hizmetleri hala sistemdeki hikayeyi bana anlatıyor, ama dedim dün adamlar geldi böyle böyle oldu...
    O zaman siz bi görüştüğünüz kişiyi arayın, lokasyon numarası var, onu bize bildirebilirseniz yardımcı oluruz dediler.

    İyi diyip, broşürde cebi yazan vatandaşı tekrar aradım, durumu açıkladım, lokasyon no. rica ettim.
    Kendisinde olmadığını, ofiste olduğunu, bilgisayar başında arkadaşların verebileceğini iletti. İyi dedim, ofis numarası verdi, orayı aradım ama açmıyorlar kesinlikle.

    Sonradan internette ufak bi araştırma yaptım, Ataşehir Anadolu Teknik kendi kendine takılıyor, hiçbir şekilde dışarıdan gelen telefonları açmıyormuş (!!!).

    Bunun üzerine cepten ulaştığım broşürde ismi yazan vatandaşı tekrar aradım, başka numara versin, cep falan versin diye, adam bu sefer de meşgule attı Daha sonra Anatolia vardı sanıyorum bir de, orayı aradım, durumu anlattım, lokasyon numarası rica ettim.

    Ne olsa beğenirsiniz?

    Telefondaki vatandaş, müşteri hizmetleri ile muhtemelen aynı sistemi açtı, "sizin blokta görünmüyor" dedi
    Yav dedim zaten görünmediği için sizden lokasyon numarasını istiyorum...
    Ama işte henüz aktif olmadığı için göremiyoruz onu dedi

    Teşekkür edip kapattım.

    Kısır döngüye soktu adamlar resmen beni

    Ne zaman olur peki sizin sistemde de güncellenir diye sordum, 1 gün de 1 ay da sürebilir, bi süre beklemeniz gerekicek dedi.

    Vay anasını...

    Lan o zaman gelmeyin kapıya "fiber geldi" diye.
    Ya da önce prosedürlerinizi adam gibi tamamlayın, var mı yok mu kesin bi belli edin.
    Bu nası bi ana merkezle iletişimsizlik, nası bi ciddiyetsizliktir ya?



    |
    |




  • Yüzbaşı
    568 Mesaj
    sen merak etme ruhun bile duymadan fiber geldimi hızını direk 20Mbps çıkarıcaklar :D ama çok kötü bir durumun içine girmişsin Allah kolaylık versin
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    Mail de göndermiştim kendilerine, sağolsun Müşteri Hizmetlerinde Levent adlı arkadaş bir çözüm buldu, madem altyapı oralarda var görünüyor, biz bir türlü burada sistemden işlem yapamıyoruz sizin bloğu göremediğimiz için, o bölgedeki firma ile de görüştük (Anatolia sanıyorum) ve teyitleştik, işlemlerinizi A blok üzerinden yapacağız, kaydı da o şekilde açıp not düşeceğiz dedi.

    Şimdi telefonda bekliyorum bakalım, birimler kendi aralarında da görüşüyorlar, çözmek için baya uğraştılar.

    İlk açan 2 müşteri temsilcisi böylesine ilgilenmediler, muhtemelen sorunu anlamamışlardı bile.

    ......

    Çözümü bulan arkadaş iletti ancak diğer birim "adresi böyle girersek yanlış olur, yanlış işlem yapmış görünürüm ceza alırım, sizin de süreciniz uzar" dedi.

    Apartmandan başka bi SOL kullanıcısı bulmaya çalışıcam, müşteri no. ile adresi teyit etmeye çalışacaklar. Ama anlamadığım neden benim müşteri no. ile bulamıyorlar da başkasınınkini istiyorlar... Sanırım kayıtlı adres yüzünden bi sıkıntı yaşıyorlar ama bakalım. Herhalde sokak vs. isimleri anlamında bir karışıklık var.

    En kötü ihtimalle A blok üzerinden yapacaklar.
    |
    |




  • Yarbay
    3069 Mesaj
    Binanın girişinde switch yada bask var mı?
    |
    |
    _____________________________

    Malı Arap Faik'ten alıyorduk, Karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. Adana'ya kadar da ben kullanıyorudum kamyonu.
  • Yarbay
    6673 Mesaj
    Kardeşim aynı durum benim başıma geldi. Bizim evin çift cephesi var, iki ayrı sokağa bakıyor. Şöyle bi durum varki bizim aparmanın girişi bizimle aynı hizada olan apartmanlara göre tam ters sokağa bakıyor. Haliyle kapı no değişik. Arka sokakta fiber var. Araştrdım müşt hiz aradım, size bağlayamayız dediler. Bizim yönetici cabbardır accık. Bunların yerlerini bulmuş gidip konuşmuş. Keşfe geldiler, bizim garajın giriş arka sokaktan, yani fiberin olduğu yerden. Garaja hemen kablo çektiler, kutu koydular, sonra aktif edip bağlandık. Totalde 3 ay sürüyor altyapı mahllende olupta apartmanında yoksa. Sen sana en yakın SOL merkezine git yüz yüze görüş. Telefonlar olacak iş değil.
    |
    |
    _____________________________
    Chi of love
  • Yarbay
    3040 Mesaj

    Hocam kapıcı ve yöneticiye bi soracağım nerede diye...
    Konuştuğum ve apartmana gelen SOL merkezi çalışanı "binada switch var, müşteri hizmetlerine öyle söyleyin" demişti.
    Girdiği dolaştığı bloğu binayı da karıştırmamıştır herhalde artık

    Bunun haricinde Müşteri Hizmetlerinde görüştüğüm bir başka çalışan ise "eğer kapıcı veya yöneticiye sorup apartmana koydukları kutuyu bulursanız, yani gerçekten varsa, üzerinde lokasyon numarasının yazması gerekiyor, onu söylediğiniz anda hallederiz" dedi.

    Akşam veya yarın yönetici ve görevli ile bi konuşacağım.

    Edit:
    Biraz önce görevli ile konuştum, kutuyu bunlar koyalı bikaç ay oldu, Çarşamba günü değil yani dedi.
    SOL'un süpersonik haritada sorgulama sisteminde niye altyapı var göründüğü ortaya çıktı.
    Altyapıyı kurup gitmişler, daireye kablo çekip aktif etmeleri kalmış, ama hala ana sistemde aktif değil.
    Haliyle SOL'un merkezdeki çalışanları haklı olarak ne yapacaklarını bilemiyor.

    Akşam kutuya bakıp yarın da Anadolu Teknik'i bi ziyaret edeceğim herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 25 Nisan 2014; 14:38:13 >
    |
    |
    Bahsedilenler: cem650 , command_4




  • Binbaşı
    1358 Mesaj
    usenmeden okudum hepsini

    komedia



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    Şimdi asıl komedyaya gelin.

    Zamanında "apartmanınızda yok" diye fiber yerine ADSL aldım.
    Ancak kutu yapılalı bikaç ay olmuş ve eğer ADSL değilse bir süredir apartmanda fiber kullanan da var

    Kapı dolaşıp numarasını bırakan vatandaşı tekrar aradım, kutuda yazar mı dedim, bilmiyorum ben de ama en kolayı apartmandaki komşulardan öğrenmek, siz en iyisi öyle yapın dedi.

    Yav adamları tanımıyorum ki, nerden bulayım kim kullanıyo ediyo... Faturalarına bakın diyor komşuların Bir de apartman yaşlı dolu, kullanan olduğunu sanmıyorum zaten dedim, yo yo var dedi. Dedim ney var, fiber mi ADSL mi? Yoo fiber diyor. Yani apartmana demek ki fiber yeni gelmemiş... Kapıya gelen düdükler de yanlış bilgi verdiler, sadece kampanya için broşür dağıtmışlar anlaşılan.

    Kafam iyice attı o öyle diyince. Çünkü gerzomat SOL zamanında bana yine o aptal sistemden göremedikleri için "efendim orda yok, size mecbur ADSL vereceğiz" diye ADSL çakmıştı.

    O arada apartman görevlisi aradı tekrar, inmiş kutuya bakmış, bi numara söyledi ama lokasyon no. olduğunu sanmıyorum pek...

    Bu sırada kutuda yazıyormuş meğer kimlerin kullandığı, adam başladı, 41, 42, 45 46 no.lu daireler kullanıyor dedi. Allaaaaaaaaaaah oldum bi an uçan adam Sabri gibi

    Ama anlamadığım, bu diğer komşular zamanında nasıl fiber almışlar o zaman. Oturduğum blok bu adamların sistemlerinde görünmüyor

    Bakalım akşam herşey ortaya çıkacak sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 25 Nisan 2014; 15:05:22 >
    |
    |




  • Çavuş
    49 Mesaj
    heyecanlı bir hikaye :D
    dizi bile çekilir buna



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4344 Mesaj
    Hocam sonuç ne oldu? :)



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hailie tell'em baby
  • Yarbay
    6673 Mesaj
    Tüm bunlarla uğraşmanıza gerek yoktu, çalışan biriyseniz cumartesileri açık olan sol bölge bayine gidin. Zaten kutuyu onlar koyuyor. Müşteri hizmelerini arasanızda bilmezler, bizim apartmanda olmasına rağmen internet sitelerinde hala hizmet yok görünüyor. Sizin gibi birisi arayıp sorsa yok diyecekler ama bende dahil 3 kişi kullanıyor şuan.
    |
    |
    _____________________________
    Chi of love
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    Tamamdır çözüldü çok şükür

    Akşam baktım apartman görevlisi bi fatura getirdi. Turkcell Superonline Fiber... Görünce beynimden vurulmuşa döndüm tabi. 3-4 aydır bu aptalca durum yüzünden Fiber parasına ADSL kullandım resmen. Üstelik kutudan görüldüğü kadarıyla da daireye kadar fiber getirmişler mis gibi.

    Hemen Müşteri Hizmetlerini aradım. SOL Bayi de yardımcı olamıyor/olmuyor çünkü telefonu açmıyorlar. O yüzden uğraşmaya gerek vardı. Asıl kalkıp heriflerin ayağına gitmezdim bi dandik numara öğreneceğim diye. Telefonlarını açsınlar önce. Herneyse... Hatta cepten aradığım vatandaş bile bana lokasyon no vermek zorundaydı. Aç ofisini de bi öğren be... Ben zorunda mıyım bu işlerin peşinde koşmanın. Ama ne demişler, kendi işini kendin halledeceksin

    Müşteri hizmetlerinde daha önce bi not almışlardı bu durumu anlatan. Daha sonra aradığınızda başka bir müşteri no ile lokasyon numaranızı bulabilir işlemi hallederiz diye... Aradım, bana en son 6.eleman yardımcı olabildi.
    1-2 tanesi ilgili birime aktaracağını iletti. Hadi onlar öyle yırttı ama, günahlarını da almayayım diyorum ama 1-2 tanesi resmen ne dediğimi bile anlamadı. Hele ki bi tanesine durumu anlattım, hatta not düşülmüştü dedim. Hmmm tamam diyor, 8 nisanda size bilgi verilmiş başka not göremiyorum diyor. Bu konuyla ilgili bilgi vermemi ister misiniz diyor bana... Ben de sesimi yükselttim. Yahu dedim demin ben ne anlattım, siz ne diyorsunuz, apartmanda fiber kullanan var, bana yok deniliyor, fiber istiyorum bu konuyla ilgili ne yapabiliriz o zaman bana yardımcı olun dedim. Ha o zaman ben sizi bilmemne birimine aktarayım. E günaydın be...

    Neyse sonunda konuştuğum bi bayan, düşülmüş notu da gördü, faturasını aldığım başka abonenin müşteri numarasından lokasyonu buldu, benim adresi de düzeltti. Soruna sadece bir "Kaya Sultan" ifadesi neden olmuş Kaya Sultan demeyince bizim B blok seçeneklerde görünse bile fiber yok gibi görünüyor. Kaya Sultan nedir anlamadım ama, sokağın ismi midir, başka bişey midir, benim adresime ek olarak faturada sadece Kaya Sultan yazıyor ve bu yüzden sorun yaşıyoruz düşünün

    Baya uzuuuun bi şekilde bu bayan arkadaşla konuştuktan sonra (artık telefonda hatuna espiriler falan yapıyorum, ciddi konuşma arasında heheh falan diye gülümsemeler, düşünün öyle bi ortam oldu ahahah ) kendisi herşeyi halletti sağolsun. En son zaten sizi de çok uğraştırdım zamanınızı aldım, kusura bakmayın ama çok teşekkür ederim sorunu sayenizde hallettik dedim. O da güldü, yok dedi halledebildiysek ne mutlu, önemli olan oydu falan filan...

    Telefonu kapadım, keşke dedim kızcağızın adını soyadını bi yere not etseydim. Turkcell SOL'a mail atıp bu arkadaş bana acayip yardımcı oldu bi ödül verin bişey yapın, ses kayıtlarından da kontrol edin kim sallamış, kim sallamamış bi izleyin diye öneride bulunacaktım. Neyse geçti artık, sakinleşebilirim

    3 iş günü içinde kurulum yapılacak dediler bu arada. Telefonu kapadıktan sonra sanıyorum Anadolu Teknik aradı. Müsaitseniz gelip kurulum yapıcaz... Alla alla saat olmuş 20:00, kapalı değil misiniz, yok değiliz Hanımla sinemaya gidecektik, yok dedim o zaman yarın çalışıyosanız yarın gelin. Tamam gelelim... Haydeee. Yav iş günü dememiş miydiniz Bugün hallolacak inşallah. Bakalım başka bi acayiplik çıkmaz inşallah.
    |
    |




  • Yarbay
    2447 Mesaj
    Pişman olucaksın TSO gerçek fiber de hız alını falan haberdarsındır herhalde vede en acısı upload kotandan yiyior


    Uploadla hiçbir işin olmasa dahi sitelerde gererken 5GB Harcarsın farkındasındır umarım

    Gende Hayırlı olsun yazmayı unutmuşum affola



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekno moomce -- 27 Nisan 2014; 10:16:03 >
    _____________________________
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekno moomce

    Pişman olucaksın TSO gerçek fiber de hız alını falan haberdarsındır herhalde vede en acısı upload kotandan yiyior


    Uploadla hiçbir işin olmasa dahi sitelerde gererken 5GB Harcarsın farkındasındır umarım

    Gende Hayırlı olsun yazmayı unutmuşum affola
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekno moomce

    Pişman olucaksın TSO gerçek fiber de hız alını falan haberdarsındır herhalde vede en acısı upload kotandan yiyior

    Ne demek istediğini anlamadım.
    Zaten ADSL'de de fiberde de hız alanı olayı var.
    Bağlantı kotasız ama çeşitli değerlere kadar hız alanı sınırı mevcut.

    Kullandığım ADSL'de de 75gb idi, şimdi de 25mbit hız 75gb hız alanı şeklinde aldım.

    Haliyle sorun yok yani...
    Upload'lık da çok işim olmuyor, bişeyden yemez...
    |
    |




  • Yarbay
    6673 Mesaj
    Pişman olacaksın hikayelerini dinleme kardeşim, geç biran önce. SOL de problem ADSL alanlarda oluyor genelde. Fiberde de yaşayan oluyor belki ama asıl sorunlu olan ADSL. O da TTnet ile kondinasyonsuzluk ve TTnetin gereksiz hizmeti. Sen fiberle gayet mutlu mesut yaşayacaksın.
    |
    |
    _____________________________
    Chi of love
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    Geçtim geçtim, biraz önce halledildi çok şükür
  • Yarbay
    5183 Mesaj
    Bu kadar gayrete arkadaşı bölge müdürü yaptılar.
    _____________________________
    Intel i7 9700K 3.6GHz // Gigabyte Z390 AORUS MASTER 4266MHz // Corsair 16GB (2x8)Vengeance Pro White RGB 3000MHz // MSI Gaming Z 2060 RTX // 3TB Seagate Backup Plus HDD // 3TB WD My Book HDD // Sandisk 120GB SSD Ext. // XigmaTek Tauro 600W //x MSI 24'' Curved 144HZ 1 MS // MSI 24'' Curved 144HZ 1 MS Logitech G910 Keyboard // Logitech G933 Headset White // Logitech G9x MW3 Edition Mouse // Logitech C920 Webcam // Corsair MM300 Mouse Pad // Windows 7 Ultimate // Pioneer Ev sinema sistemi 5+1 VSX-D511 // Apple Iphone 7 Plus Gri/Beyaz
  • Yarbay
    3040 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KURSAD.

    Bu kadar gayrete arkadaşı bölge müdürü yaptılar.
    quote:

    Orijinalden alıntı: KURSAD.

    Bu kadar gayrete arkadaşı bölge müdürü yaptılar.

    |
    |
  • Yarbay
    3784 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Geçtim geçtim, biraz önce halledildi çok şükür
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Geçtim geçtim, biraz önce halledildi çok şükür

    Hepsini okudum usenmeden.Dostum bende bu musteri hizmetlerinden cok çektim. Tek kusuru bu superonlinenin.Interneti 10 numara.4 aydır kullanıyorum bir kez bile 26-27 mbps alrina dusmedi.torrent indirmelerim 3 mbps
    Su musteri hizmetleri isini halletseler süper olacak.Bazilari bi mok bilmiyor.Hep eleman mi değişiyor nedir?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3040 Mesaj
    Maalesef öyle.. Bildiğim kadarıyla zaten hepsi İstanbul'da değil, başka illerde de bir sürü çalışan istihdam ettikleri call centerlar var. Kimisi çok standart bilgi sahibi o yüzden onları da suçlamak istemiyorum, yani çok standart işleri yapıyorlar ona alışmıştır ancak böyle karışık durumlarda çok daha fazla bilgi sahibi, kendilerinden bir iki kademe daha üstte bir şef vs tarzı, hani ABD'de supervisor derler ya, hemen ona aktaracak biri lazım. Kendi kendine çözmeye çalışmak yerine bi dk sizi şuna bağlayacağım diyecek, bağlandığım kişi de sorunu her şekilde çözebilecek yetki ve sorumlulukta biri olacak. Yani sistemde hata varsa tamam anladım ben halledeceğim diyecek.

    Dediğiniz gibi en büyük eksik bu. Zaten sorunların çoğunu da bu yüzden yaşıyorlar, bayileriyle adam gibi iletişimleri yok, abone formunu gönder, adamlar gelsin bağlantıyı yapsın, bitti. Yüzde olarak çoğunlukla bu işleri yapıyorlar. Şikayetvar'a bakın, hep sorunlar buradan kaynaklı, çalışanlar kendi başlarına bişeyler yapmaya çalışıyorlar ama olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 27 Nisan 2014; 1:30:53 >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
kolayoto.com
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,588
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.