|
Oturduğun yerde bacaklarını sallamak ya da silkelemek, Japonlarda kısmetini silkeleyip dökmek diye biliniyormuş. Bunu bir kısa videoda izleyip öğrendim. O zamandan beri de bacaklarımı silkeliyorum sürekli. Çok rahatlatıcı geliyor. İnşallah bu inanç doğru değildir. Sizde var mı bacak silkeleme alışkanlığı veya bu tür inançlara dair bilgiler? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






