Şimdi Ara

Otoyola düzenlenen 120km/h sınırı hakkında (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
2
Favori
9.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok iyi olması gerekiyor



    140-160-180 le gidince hem kendi canlarını tehlikeye atıyorlar hem bizim canımızı





    Mola ile bunu aşabilirler fakat

    Mola vereceksen neden aşırı hızlı gidiyorsun molaya mı yetişeceksin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstan34bul

    Forumda trafik polisi var ona sordum.



    Sürekli 132 ile gidebilirsin %10 halen geçerli dedi

    Kesin bilgi mi..
    Cruise kontrolu 130 alıp otobanda aracı öyle kulllanıyordum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok yerinde bir karar hatta mümkünse 100 olsun zaten trafik magandasının biri hızlı gidecem diye şerit değiştiriyor. Takip mesafesini koruyacağım diye frene bastınmı geçmiş olsun nur topu gibi trafiğimiz oldu.
  • Otobanda zaten 120 km/s hız sınırı vardı ancak uyan yoktu. Sol şerit fatihleri harici bu uygulamadan etkilenecek insan da yok zaten. Zamanında denetimsizlikten sol şeritte 160-170 gidenlere forumda tepki gösterildiğinde "cezayı ödeyecek ben değil miyim, sana ne kardeşim" diyenler de henüz ortaya çıkmamış. Şimdi olay bir yerde her zaman olduğu gibi vatandaşı söğüşlemeye bağlandığı için çok toz pembe yaklaşmayacağım ancak şöyle bir durum da var ki, yolun ortalama hızını artırmak seyahat süresini kısaltır. Yukarıda biri de yavaş gidenler de ceza ödesin demiş ki bu gibi durumlarda kullandığım gülme organım bile gülmeyi reddetti. Otobanda minimum 40 maksimum 120 km/s hız sınırı yok mu? Doğru şeritte bu aralıkta giden kimseye ağzını bile açamazsın. 70 ile sol şeride atlayana küfretmek hala serbest ama, kimse telaş yapmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beni bağlamaz. Ankara - IST 500 KM

    200 Sabit 2.5 saatte gidiyorum. Demek ki bundan sonra 4 saatte gitmemiz gerekiyor.

    Ankara da yemek yemeyiz bundan sonra yolda yeriz. İşi gör direk çık gel tekrar bas.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haram olsun o paralar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Canımı düşündüklerini bilsem valla billahta kurana el basar 121 görmem hayatım boyunca bir daha. Ama mesele cebimdeki üç kuruş. Bende ne hız keserim ne de bu devlete bir kuruş ceza öderim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    Yavaş...

    Öyle 200'le gittim arabam 230 bastı manyağı değilim. Kurallara da riayet ederim. Ben kanunsuzluğun karşısındayım. İstanbul'dan çıktıktan sonra 121 ile otobanda ceza yiyeceksin ama istanbul'un göbeğinde aracına her türlü modifiyeyi yapıp karakolların önünden bağırta bağırta araçla geçeceksin polisler de uyuyacak. Onlara ceza yazsınlar sonra da gelip bana 121 ile ceza yazsınlar.

    Evimle karakol yanyana, gece araçların bağırtısından cam, pencere açamıyoruz. Onlara devlet yok da sadece bize mi var?

    Gelelim senin dediğin hep 120 ile gitmeye, daha geçtiğimiz hafta uzun yol yaptım. Sabit hızda gitmek ya da hız sabitleyici kullanmak dikkat dağıtıyor. Ara ara 160-170 ara ara 90-100 gittiğim oldu. Ortalama hızım ulaştığımda 105 km idi. Sizin dediğiniz gibi 120 ile sabit gitsem muhtemelen dalgınlık oluşurdu. Ayrıca aracımda şerit takibe kadar her şey mevcut, en önem verdiğim konu da güvenliktir.

    Buradaki amaç kazaları önlemek değil para toplamaktır. Devletin tefeci gibi para toplamasına karşıyım. Önce makas atanları, emniyet şeridini kullananları adam etsinler sonra hız konusuna geliriz.

    Geçtiğimiz hafta bayram trafiğinde gelen geçen emniyet şeridinden gidiyor. Resmen şerit gibi akıyor ve en sağda biz duruyoruz. Çektim aracı sağa doğru biraz ve arkadakinin geçemeyeceği şekilde şeridi ortaladım. Arkadan geldi birisi önce sellektör, sonra korna hiç umursamadım. Beyefendi indi aracından ve geldi camı tıkladı, açtım acil ne durumu olduğunu sorunca afalladı. Açsana yolu geçeceğiz diyor. Gücün yetiyorsa sen açtır ben bu şekilde geçirmeyeceğim seni dedim ve gitti.

    Aynı zamanda eşime emniyet şeridinden gidenlerin videosunu çektirip ileride görevi emniyet şeridinden gelenlere ceza yazmak olarak bekleyen polis noktasında durup videoyu gösterdiğimde polisin bana dediği biz tespit edemediğimizden bir şey yapamayız. Kolay gelsin dedim devam ettim.

    Şimdi sen diyorsun ki 200 ile gidip sonra neden 50 ile gidesiniz. Doğru, haklısın ama önce diğer trafik problemlerini çözelim, otobandaki hız sınırı en son iş.

    Yine geçtiğimiz hafta yolda yandex 90 gösteriyor, aracın trafik işareti okuma tabelası 70 gösteriyor, yolda tabela ise 110-90-70-50 şeklinde 100 metre içerisinde 4 farklı hız gösteriyor. Şimdi burada kaçla gidersek kurallara uymuş oluruz? İşaretlerimiz ya da yollarımız çok mu düzgün?

    2016 ekim ayından sistemde görülmeyen ogs geçişim var. Yeniçağa-istanbul var 1 gün önceki çamlıca-yeniçağa yok ortada. Arayıp sorduğumda biz görüyoruz parayı çekmiş diyor. Ulan bankacıyım önümde sistem diyorum ki almamış benden parayı, yok almıştır siz bankanızla görüşün. E zaten ben bankayım, bankadayım? 1 ay önceki aynı şekilde dönüş var gidiş yok ortada, gişelerde de ogs okudu girişimi çıkışımı. Şimdi sen bu sisteme güvenerek adaletli bir ceza yazılacağını düşünüyor musun? 10 ay önceki geçiş yok ortada ve ben başım belaya girmesin, mahkeme vs hanım uğraşmasın diye çözmek istediğimde sorun yok deniyor. Sanki ogs-hgs sistemi doğru çalışıyor da buna göre yazılan cezaya güveneceğiz.

    Önce eğitim gerekli. Sonra kuralları düzgün koymak önemli. Sen halkı eğitmeden kurallar, cezalar üzerinden gidersen çıkamazsın işin içinden.

    İstersen balkondan kural ihlali yapan 1 saat içerisinde 15-20 tane aracın videosunu çekip atabilirim.

    beni hatirladin mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdmGdk

    Ölçüm sadece gişe aralarında yapılmayacak. Mola yerlerinde ve yine belirli mesafelerde de kameralar olacak. Mola yerinde geçirdiğin zaman sayılmayacak. Şimdilik sadece gişelerden hesaplanıyor. İleride trafik kameraları artınca bir yerde durur beklerim olmayacak.

    Mola yerinde tuvalette geçirilen zaman düşecek mi peki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otobanda 90 km hiz ile gidecegim artik sol şeridin bir sağından, ceza yemeyelim durduk yere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • code-ShaRK kullanıcısına yanıt
    Kesin bilgi sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulan 7.30i alan adamın arabası da 120km yapıyor, 1.2 75 bg corsa da 120 km yapıyor. sol şeritte birlikte mi gidecekler bunlar?

    ne kadar gerizekalı şeyler bunlar ya. sen halkını eğitmeye bak biraz almanyada millet sol şeritte 350km ile geçerken ortada sağda 100km ile normal seyreden insanlar var kimse kimseye bulaşmıyor. sen neden bunu yapamıyorsun?

    tamam türk milleti ciddi manada saygısız, trafikte tam bir hayvan, egolu, doğru. ama bunu önlemenin yolu mu bu yani? 120 yi geçemezsin al geçersen 500 tl ceza.

    ulan zaten fındık motorlu arabalara mahkum edilmişiz,şimdi şehirler arası yolları da gitme diyolar. istanbuldan rizeye giden adam 1200 1300 km yolu 120 ile mi gidecek?

    neyse ağzımı bozacam şimdi yazmıyorum daha.
  • Ne kadar ilginç yahu, otobanda 120 hız sınırı yıllardır mevcut kimsenin gıkı çıkmıyordu ne zaman kaçılması imkansız gibi görünen bir hız tespit sistemi çıktı herkes şikayetçi oluverdi. Kardeş, hız sınırı geçen haftaya kadar 200'dü de artık 120 oldu gibi bir durum yok uyandırayım, sadece siz daha önceden iplemiyordunuz kuralları ve kafanıza göre basıyordunuz şimdi de aynı kurallara uymak zorunda bırakıldığınız için şikayetçisiniz kimse kimseyi kandırmasın. Aynı şekilde 200 basan arabaya boşuna mı para verdik tayfası var, e sen o arabayı istersen 20 sene önce almış ol, o zaman da vardı aynı 120 hız sınırı, alırken şikayetçi olmadın da kaçması daha zor bir tespit yöntemi getirildiğinde mi sorun olmaya başladı?

    Neyse, bir de madalyonun diğer kısmına dönelim. Bu hız tespit sistemi otomatik olarak çalıştığı için ihlal durumunda sadece plakaya, yani araç sahibine ceza yazıyor. Yani şoför hiçbir şekilde ceza puanı almıyor. Bu nedenle parası olan yine basar gider, 2-3 yeni köprü geçiş ücreti öder 200'le istediği yere de gider. Bu nedenle bu hız koridoru sistemi aslında cezadan çok yeni bir hız vergisi gibi çalışacak diyebiliriz. İhlalin tekrarı halinde bir yaptırımı olsaydı o zaman ceza olurdu ama şu anki haliyle paran olduğu müddetçe "sebil".




  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    Yavaş...

    Öyle 200'le gittim arabam 230 bastı manyağı değilim. Kurallara da riayet ederim. Ben kanunsuzluğun karşısındayım. İstanbul'dan çıktıktan sonra 121 ile otobanda ceza yiyeceksin ama istanbul'un göbeğinde aracına her türlü modifiyeyi yapıp karakolların önünden bağırta bağırta araçla geçeceksin polisler de uyuyacak. Onlara ceza yazsınlar sonra da gelip bana 121 ile ceza yazsınlar.

    Evimle karakol yanyana, gece araçların bağırtısından cam, pencere açamıyoruz. Onlara devlet yok da sadece bize mi var?

    Gelelim senin dediğin hep 120 ile gitmeye, daha geçtiğimiz hafta uzun yol yaptım. Sabit hızda gitmek ya da hız sabitleyici kullanmak dikkat dağıtıyor. Ara ara 160-170 ara ara 90-100 gittiğim oldu. Ortalama hızım ulaştığımda 105 km idi. Sizin dediğiniz gibi 120 ile sabit gitsem muhtemelen dalgınlık oluşurdu. Ayrıca aracımda şerit takibe kadar her şey mevcut, en önem verdiğim konu da güvenliktir.

    Buradaki amaç kazaları önlemek değil para toplamaktır. Devletin tefeci gibi para toplamasına karşıyım. Önce makas atanları, emniyet şeridini kullananları adam etsinler sonra hız konusuna geliriz.

    Geçtiğimiz hafta bayram trafiğinde gelen geçen emniyet şeridinden gidiyor. Resmen şerit gibi akıyor ve en sağda biz duruyoruz. Çektim aracı sağa doğru biraz ve arkadakinin geçemeyeceği şekilde şeridi ortaladım. Arkadan geldi birisi önce sellektör, sonra korna hiç umursamadım. Beyefendi indi aracından ve geldi camı tıkladı, açtım acil ne durumu olduğunu sorunca afalladı. Açsana yolu geçeceğiz diyor. Gücün yetiyorsa sen açtır ben bu şekilde geçirmeyeceğim seni dedim ve gitti.

    Aynı zamanda eşime emniyet şeridinden gidenlerin videosunu çektirip ileride görevi emniyet şeridinden gelenlere ceza yazmak olarak bekleyen polis noktasında durup videoyu gösterdiğimde polisin bana dediği biz tespit edemediğimizden bir şey yapamayız. Kolay gelsin dedim devam ettim.

    Şimdi sen diyorsun ki 200 ile gidip sonra neden 50 ile gidesiniz. Doğru, haklısın ama önce diğer trafik problemlerini çözelim, otobandaki hız sınırı en son iş.

    Yine geçtiğimiz hafta yolda yandex 90 gösteriyor, aracın trafik işareti okuma tabelası 70 gösteriyor, yolda tabela ise 110-90-70-50 şeklinde 100 metre içerisinde 4 farklı hız gösteriyor. Şimdi burada kaçla gidersek kurallara uymuş oluruz? İşaretlerimiz ya da yollarımız çok mu düzgün?

    2016 ekim ayından sistemde görülmeyen ogs geçişim var. Yeniçağa-istanbul var 1 gün önceki çamlıca-yeniçağa yok ortada. Arayıp sorduğumda biz görüyoruz parayı çekmiş diyor. Ulan bankacıyım önümde sistem diyorum ki almamış benden parayı, yok almıştır siz bankanızla görüşün. E zaten ben bankayım, bankadayım? 1 ay önceki aynı şekilde dönüş var gidiş yok ortada, gişelerde de ogs okudu girişimi çıkışımı. Şimdi sen bu sisteme güvenerek adaletli bir ceza yazılacağını düşünüyor musun? 10 ay önceki geçiş yok ortada ve ben başım belaya girmesin, mahkeme vs hanım uğraşmasın diye çözmek istediğimde sorun yok deniyor. Sanki ogs-hgs sistemi doğru çalışıyor da buna göre yazılan cezaya güveneceğiz.

    Önce eğitim gerekli. Sonra kuralları düzgün koymak önemli. Sen halkı eğitmeden kurallar, cezalar üzerinden gidersen çıkamazsın işin içinden.

    İstersen balkondan kural ihlali yapan 1 saat içerisinde 15-20 tane aracın videosunu çekip atabilirim.

    şu yorumu alıp bilbordlara assınlar belki bi işe yarar.




  • geng G kullanıcısına yanıt
    Dalga geçmeyin. Bir siz zeki değilsiniz. Şimdilik sadece gişeden gişeye ölçüm yapılabiliyor. Kuralı koyanlar da insanların servis alanlarında durup, ardından yola devam edeceğini biliyor. O yüzden ilerleyen zamanlarda bu alanlara giriş çıkışlarda da trafik kameraları konması mümkün, ki konacaktır. Servis alanı giriş çıkışlarına da kamera koyulursa görürsünüz tuvalette geçirilen zaman düşüyo mu düşmüyo mu?

    Koridor hız denetimi anlık hız denetiminin alternatifi değil. Anlık hız denetimlerinin de yapılabileceğini unutmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 3 Temmuz 2017; 9:09:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlı gidip kenara çekip bekleyince elinize ne geçecek onu anlamadım yine aynı sürede gideceksiniz bari 120 ile gidinde daha güvenli yol alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdmGdk

    Dalga geçmeyin. Bir siz zeki değilsiniz. Şimdilik sadece gişeden gişeye ölçüm yapılabiliyor. Kuralı koyanlar da insanların servis alanlarında durup, ardından yola devam edeceğini biliyor. O yüzden ilerleyen zamanlarda bu alanlara giriş çıkışlarda da trafik kameraları konması mümkün, ki konacaktır. Servis alanı giriş çıkışlarına da kamera koyulursa görürsünüz tuvalette geçirilen zaman düşüyo mu düşmüyo mu?

    Koridor hız denetimi anlık hız denetiminin alternatifi değil. Anlık hız denetimlerinin de yapılabileceğini unutmayın.

    Bu kadar kamera masrafına gerek Yok , ehliyeti alan herkese bir tane de gps tasma versinler. Kaçla gidiyor nerede gidiyor hepsini görsünler. Hatta sensörlü olursa yarın nefes vergisi çıktığında da kolay takip edilir.



    Beyler bu uygulamanın hiç bir savunulur yanı Yok. o kadar saçma ki , elzem bir durum olur hastaneye yetişirsin, cenazeye , Doğuma ,, ne bileyim acil bir şey olur gitmen gerekir cezayı yapıştırırlar eline. Gece yarısı yola çıkarsın 100 km boyunca 1 tane araba göremediğin otobanda 121 yapamazsın. Zamanın çöpe gider. Zaman kıymetli.



    Hepsini geçtim , senin hiç suçun yokken , suç işleyeceğine dair bir şüphe yokken cep telefonunu dinleseler ne dersin ? Bu uygulamanın bundan hiç bir farkı Yok. Devlet suç işleme ihtimaline karşılık seni takip edemez. Bu sabit veya gezici radar gibi rastgele bir sistem değil. Doğrudan bireyin takip edilmesi söz konusu.



    Ha bu forumda desen ki devlet cep telefonu dinleyecek. Ona da eyvallah çeken olur tabii ki. :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gece Ankara'dan İstanbul'a geldim. Milletin çok umrunda değil gibiydi. Yine en kalabalık şerit sol şeritti. Gerçi cezalar gelince milletin aklı başına gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • para toplamaktan başka amaçları yok.kendileri yapmadıkları şeyleri millete dayatmak ne kadar haksa o hak burunlarından fitil fitil çıksın.önce v12 leri s600 leri gmc chevrolet jipleri bıraksınlar dizel meganelara binsinler özel plakaları kaldırsınlar arıza şeridinde giden rangelerin mercedeslerin cezalarını kessinler kulak sağır eden şahinleri makas atan s2000 leri toplasınlar sonra gelsinler ben otobanda 120 değil 130 la gittim mi ceza kessinler.Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın kimsenin canını ekonomiyi benzinini düşündükleri yok sadece nereden nasıl çalabiliriz nereden kaynak sağlarızın peşindeler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdmGdk

    Dalga geçmeyin. Bir siz zeki değilsiniz. Şimdilik sadece gişeden gişeye ölçüm yapılabiliyor. Kuralı koyanlar da insanların servis alanlarında durup, ardından yola devam edeceğini biliyor. O yüzden ilerleyen zamanlarda bu alanlara giriş çıkışlarda da trafik kameraları konması mümkün, ki konacaktır. Servis alanı giriş çıkışlarına da kamera koyulursa görürsünüz tuvalette geçirilen zaman düşüyo mu düşmüyo mu?

    Koridor hız denetimi anlık hız denetiminin alternatifi değil. Anlık hız denetimlerinin de yapılabileceğini unutmayın.

    Bana yazdıysan 90 km hiz ile gidecegim otobanda sol şeridin bir sağında, kurallara uyarak gidecegim, yanlis kişiye yazmissin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.