|
Kia Ev3 B sınıfı. Hyundai İoniq 6 D sınıfı geçiyor. İkisi de Kore malı elektrikli araba. Aynı fiyat. Menzil aşağı yukarı aynı. Bir araba neden B sınıfı olur, diğeri neden D sınıfı olur? Otomobile sınıf atlatan unsurlar nedir? Otomobilin sınıfını kim belirliyor? Üretici bu otomobil D sınıfı dediği zaman bitiyor mu? Eskiden sanki sınıf muhabbeti bu kadar yoktu. İyi araba iyi arabaydı. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






