Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: CapriceClassic , Yigit3735 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil1 Android
8.443
Cevap
51
Favori
100.061
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Geçmiş olsun, annemin Yeti sini de geçen bir araç çizmiş hafif..



    Opel severdim ve Opel den Insignia dan da üst sınıf bir model almayı düşünüyordum, o yönde söylentiler vardı ve heves etmiştim çünkü.



    ...ama gitti Fransız ların uşağı oldu, marka adına kötü olmadı belki ama nedense içimde bir şeyler kırıldı!



    Tosun la aşkımız tam gaz :)




    Size de geçmiş olsun hocam,

    Tosunada (ilk kullandığım dan beri facebook gruplarına üyeyim sahipleri öyle diyorlar) maşallah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj

    Sağ ol hocam nazarlık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: amadeus99
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu arada bizim corsaya bugün bir BMW tıklamış



    Hafta sonu Ankaradayım bakım yaptırıp Tamponu söktürmeden yaptırmaya çalışacağım.

    Tampon sökülmeden olacağını sanmam, plastik kaynak için arkaya erişim lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj

    Nazar değmesin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    esmerce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    13732 Mesaj

    Teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: otomobilci_x , Panthér
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Bu arada bizim corsaya bugün bir BMW tıklamış



    Hafta sonu Ankaradayım bakım yaptırıp Tamponu söktürmeden yaptırmaya çalışacağım.

    Tampon sökülmeden olacağını sanmam, plastik kaynak için arkaya erişim lazım.

    Davlumbazı sökerlerse olur herhalde hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




  • Kurmay Yarbay
    13732 Mesaj

    Nasıl bu Corsa lar, eski nesillerle sürüş ve konfor manasında en belirgin farklar neler?



    Bizde eskiden Corsa D vardı, o aracın içi nerdeyse benim Astra J den bile daha ferahtı.



    Yakında yeni Corsa gelecek, artık o da Peugeot 208 varyasyonu olur kesin :(



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    otomobilci_x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12818 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Dizel otomatik enjoy+cam tavana 143 bin diyordu opel arden. Bu fiyatı korurlarsa satacaktır biraz.

    Şu lansman işini bir türlü beceremiyorlar bazen. Arkadaşım lansmanda minimum kar yapmalısın, zaten yeni araç almak bir risk.



    Biraz etrafta görülmeli ki araç satsın. Şu anda 143'e satar biraz ama işi halen çok zor.

    Aynen öyle, piyasaya giriş fiyatı çok önemli, güzel bi fiyatla girip nispeten iyi satış yapsan en azından tutunmak için şansın olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE
  • Kurmay Yarbay
    19615 Mesaj

    Biraz meşakkatli olabilir ama denenebilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    otomobilci_x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12818 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Grandland'i bayide incelemiştim tasarımı çok hoş, heybetli duruyor ve iç mekan kalitesi yüksek. Motor şanzıman zaten 120 hp bluehdi eat6. Fiyatı da piyasaya göre normal aslında ama bu sınıfa yeni girip başarılı olmak imkansıza yakın.

    B/C Suv ve Crossover tarafında seçenekler çoğaldı, Opel C-Suv tarafında geç kaldı. Ama motor şanzıman yönünden de albenisi yüksek.

    Evet c Suv hamlesi çok geç oldu opel adına. B suvda mokka zaten çok güzel sattı, şu an durumu ne tam bilmiyorum ama eskidi artık mokka.



    Crossland x de Suv mu mpv mi tam belli değil. Aracımı almadan önce onun için de fiyat aldım, test sürüşü yaptım dizel manuel ile, güzel araç ama şekline şemaline ısınamadım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE




  • Emekli Yönetici
    11345 Mesaj

    Geçmiş olsun hocam. Aracı kaldırıp tekeri de sökerek rahat yapar diye düşünüyorum, sökmeye gerek kalmaz inşallah.
    |
    |
    otomobilci_x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Nasıl bu Corsa lar, eski nesillerle sürüş ve konfor manasında en belirgin farklar neler?



    Bizde eskiden Corsa D vardı, o aracın içi nerdeyse benim Astra J den bile daha ferahtı.



    Yakında yeni Corsa gelecek, artık o da Peugeot 208 varyasyonu olur kesin :(


    Hocam araç çok ağır (klasik opel) nereyse c segmenti bir arac tokluğuna sahip, ama eski nesil motorları yüzünden benzinli versiyonlar yakıt ekonomisi sunamıyorlar. Sürüş dinamikleri anlamında da klasik opel sürüşü, d kasa kullandığınız için neredeyse aynı diyebiliriz. sanki bir tık daha süspansiyon konforu artmış gibi ama emin değilim çünkü d kasa en son 5 yıl önce kullanmışımdır yanıltıcı olabilir. İç hacim anlamında gerçekten kendi rakiplerinin çoğunu döver. Biz alırken aynı paraya ibiza 1.2tsi style, fiesta 1.25 baz versiyon polo 1.0 trendline, punto baz, Clio joy gibi rakipleriyle kıyaslayarak bunu tercih ettik tercihimizdeki en büyük pay kasasıydı yoksa motor öncelik olsa bir başkası, donanım öncelik olsa bir başkası yol tutuş öncelik olsa bir başkası, fiyat (hepsi birbirine çok yakındı) öncelik olsa başkası seçilebilir di. Ama biz memnunuz Ankaraya gidince hemen kullanmak istiyorum, çoğu kişi beğenmez (performans sıfır) ama bizim gibi otomobil aşıkları için her çiçeğin tadı ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 5 Ocak 2018; 20:52:8 >
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Geçmiş olsun hocam. Aracı kaldırıp tekeri de sökerek rahat yapar diye düşünüyorum, sökmeye gerek kalmaz inşallah.

    Teşekkür ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.
  • Yarbay
    12818 Mesaj

    1.0 67 beygirlik i10 kullanırken aldığım keyfi çoğu araçtan alamadım ben



    fıtı fıtı bi arabaydı anca böyle tanımlayabilirim bence de beygir falan arabadan keyif almaya engel değil kesinlikle yada bizim için böyle dediğiniz gibi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    otomobilci_x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE
  • Kurmay Yarbay
    13732 Mesaj

    Hocam gene noktayı koydun; 'bizim için her çiçeğin tadı ayrı' Güzel söz bu bir kenara yazayım :)



    Rahmetli babam "oğlum senin sevmediğin araba yok ki" derdi motoru olan tüm taşıtlara aşağı yukarı aynı merakla yaklaşıyorum, mesela hiç yerli üretim Taunus a binmedim, kullanmadım içimde büyük uhtedir, halbuki güncel birçok kompakt - orta ya da orta üst modele biniyorum!



    Sizdekinin aynısı Ankara da kuzenimde var yokuş performansından çok şikayetçi onun dışında memnun denebilir.

    Bizdeki 1.4 100Hp manuel tatminkar bir performansa sahipti, devirlenmeyi sevdiğinden gerek olduğunda 6000dd düzeylerine çıkıyordum dolu dolu devir çeviriyordu sesi de sportifti.



    Gene Ankara ikamet eden teyzeme Ibiza 1.2 Tsi Dsg aldırmıştım, 1 yılda Dsg patlamıştı :)



    Şimdi şu kampanya ile 100 küsüre verilen A3 1.0 Dsg den kullanıyor bakalım o ne zaman patlayacak :)



    Bu arada bugün seni andım; Tucson da ilk defa pompa ölçümü yaptım ekranda 8.3 yazıyordu pompada da 8.3 çıktı :))



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    otomobilci_x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    1.0 67 beygirlik i10 kullanırken aldığım keyfi çoğu araçtan alamadım ben



    fıtı fıtı bi arabaydı anca böyle tanımlayabilirim bence de beygir falan arabadan keyif almaya engel değil kesinlikle yada bizim için böyle dediğiniz gibi.

    Ben 1.0 60 hp corsa c yi 5 sene kullanıp sattım hayatımdaki araba alım satım kararlarım için de tek pişman olduğumdur hocam. Birde pandamız vardı onunda tadı ayrıydı valla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




  • Kurmay Yarbay
    13732 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    1.0 67 beygirlik i10 kullanırken aldığım keyfi çoğu araçtan alamadım ben



    fıtı fıtı bi arabaydı anca böyle tanımlayabilirim bence de beygir falan arabadan keyif almaya engel değil kesinlikle yada bizim için böyle dediğiniz gibi.

    Ben 1.0 60 hp corsa c yi 5 sene kullanıp sattım hayatımdaki araba alım satım kararlarım için de tek pişman olduğumdur hocam. Birde pandamız vardı onunda tadı ayrıydı valla

    Corsa C 1.0, Insignia mı sattığım arkadaşımın eski araçlarından :)



    O da çok seviyormuş Corsa sını, az çok tahmin edebiliyorum sebeplerinizi :)



    Bu arada bizde hala bir Panda var :)) ama parçası zor bulunuyor namıssızın!!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    12818 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    1.0 67 beygirlik i10 kullanırken aldığım keyfi çoğu araçtan alamadım ben



    fıtı fıtı bi arabaydı anca böyle tanımlayabilirim bence de beygir falan arabadan keyif almaya engel değil kesinlikle yada bizim için böyle dediğiniz gibi.

    Ben 1.0 60 hp corsa c yi 5 sene kullanıp sattım hayatımdaki araba alım satım kararlarım için de tek pişman olduğumdur hocam. Birde pandamız vardı onunda tadı ayrıydı valla

    60 beygir diye kime sorsak uzak dur der ama işte otomobillere karşı olan ilgiye, aldığın hazza bağlı. Araba da istekliyse, sürerken mutlu oluyorsan bitmiştir o iş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
    2014 HYUNDAİ İ10 1.0 STYLE




  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Hocam gene noktayı koydun; 'bizim için her çiçeğin tadı ayrı' Güzel söz bu bir kenara yazayım :)



    Rahmetli babam "oğlum senin sevmediğin araba yok ki" derdi motoru olan tüm taşıtlara aşağı yukarı aynı merakla yaklaşıyorum, mesela hiç yerli üretim Taunus a binmedim, kullanmadım içimde büyük uhtedir, halbuki güncel birçok kompakt - orta ya da orta üst modele biniyorum!



    Sizdekinin aynısı Ankara da kuzenimde var yokuş performansından çok şikayetçi onun dışında memnun denebilir.

    Bizdeki 1.4 100Hp manuel tatminkar bir performansa sahipti, devirlenmeyi sevdiğinden gerek olduğunda 6000dd düzeylerine çıkıyordum dolu dolu devir çeviriyordu sesi de sportifti.



    Gene Ankara ikamet eden teyzeme Ibiza 1.2 Tsi Dsg aldırmıştım, 1 yılda Dsg patlamıştı :)



    Şimdi şu kampanya ile 100 küsüre verilen A3 1.0 Dsg den kullanıyor bakalım o ne zaman patlayacak :)



    Bu arada bugün seni andım; Tucson da ilk defa pompa ölçümü yaptım ekranda 8.3 yazıyordu pompada da 8.3 çıktı :))


    Aynen hocam benimde sevmediğim araba yok, eski fordların hepsini bende çok severim ama bende de Granadanın yeri ayrıdır.

    Dsg de ise patlıyor matlıyor ama iyiniyet kötüniyet deyip iyi kötü çözülüyor. O yüzden sıfır alınabilir ama ikinci elde büyük risk, yazın passat variant bakarken düz vites olanları kovalıyordum.
    Bizdeki corsa yanlış hatırlamıyorsam 1150 kg hocam ve 1.2 o yüzden güç anlamında zayıf ama bizi 100 hp üstü araç bozar, dizginleyemeyiz

    Tosunada bir kere daha maşallah, bir kere daha gözüme girdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 5 Ocak 2018; 22:1:6 >
    |
    |
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




  • Kurmay Yarbay
    11530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    1.0 67 beygirlik i10 kullanırken aldığım keyfi çoğu araçtan alamadım ben



    fıtı fıtı bi arabaydı anca böyle tanımlayabilirim bence de beygir falan arabadan keyif almaya engel değil kesinlikle yada bizim için böyle dediğiniz gibi.

    Ben 1.0 60 hp corsa c yi 5 sene kullanıp sattım hayatımdaki araba alım satım kararlarım için de tek pişman olduğumdur hocam. Birde pandamız vardı onunda tadı ayrıydı valla

    60 beygir diye kime sorsak uzak dur der ama işte otomobillere karşı olan ilgiye, aldığın hazza bağlı. Araba da istekliyse, sürerken mutlu oluyorsan bitmiştir o iş.

    Hocam araba istekli değildi ama 60 hp motoruyla bütün Türkiye yi bize gezdirdi ben ona birde LPG takmıştım mobilet kadar yakıyordu, 2000 li yıllar için konforu olsun yol tutuşu olsun kendi sınıfında iyi bir yerdeydi 1.0 olduğu İçin alırken bedavaya almıştım vergisi bedavaydı bakımı bedavaydı lastiği bedavaydı 10 numaraydı 10.

    Gecen sene gençliğimden sonra ilk kez Şahin kullandım, trafiğe kapalı alanda varya tam fakir BMW si yok böyle bir keyif, arkası bir o tarafa bir bu tarafa



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
kolayoto.com
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.