Şimdi Ara

Otomatik vitesli Fiat Egea Hibrit geliyor! İşte özellikleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
0
Favori
10.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de motoru kopup yola kaldırıma fırlamazsa evet işini iyi yapan bir araç.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Son zamanlarda Fiat ve Dacia güzel araçlar yapmaya başladı.

    Keşke daha insani bir ülkede yaşıyor olsaydıkta daha rahat ulaşabilseydik bu arabalara.

  • Gökay16 G kullanıcısına yanıt

    Stellantis Tofaş la anlaşmayı keserse kendi ayağına sıkar. ARGE, mühendis, kalifiye eleman, üretim ve f/p konusunda çok başarılı bir firma. Egea diye millet aşağılamaya çalışıyor ama yaptığı iş çok başarılı. Senelerdir Tr nin en çok satan modeli.


    Türkiye gibi fakir bir ulkede, hele hele otomobil fakiri bir ülkede egea büyük bir nimet. Tofaş ın stellantis e hiçbir eksisi yokken bir dünya artısı var. Kafası çalışan firma Tofaş ile bağlarını koparmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfır alıp 100.000 km yapsınlar da, 2 nci el alalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silver1978 -- 16 Şubat 2022; 16:16:12 >
  • Çok güzel olmuş hybrid urban cross adam gibi fiyata getirsinler sardıralım bi tane

  • Herkes yazmış bende yazayım 48v 15 kW, demek tam hibrit olmuyor, golf gibi mild hibrit yani yakıt tüketimine etkisi yok sadece emisyon değerleri için üretilmiş h hafif hibrit

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu çift kavrama saçmalığını bir bırakmadılar gitti. Hem çok nazik, hem çok pahalı. Kaliteli bir tork konvertörlü benzer bir konfora sahip olmasına rağmen taş gibi sağlam ve çok daha ucuza mal oluyor. Bir şey olursa tamiri de daha basit ve uygun. Bu konuda PSA grubunu takdir ediyorum. Keşke Stellantis'ten sonra Fiat da EAT8 kullanmaya başlasaydı...

  • Sadece bataryasına bi araba alınır bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Bundan sonraki modellere gelecektir.

    Egea platformuna EAT 8 uyar mı onu bile bilmiyoruz.

    Ama yeni gelecek Fiat modelleri PSA platformuyla geleceği için EAT8 olacaktır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk Egeayı sanırım 2017 yılında kiralamıştım o zaman ki egea 5 vites makyajlı linea gibi bir arabaydı geçen hafta yine yenilenmiş egea kiraladım araba o zamandan bu zamana evrim geçirmiş 6 vites olmuş daha yeterli bir motor koymuşlar yürüyeni, fren dozaj laması olsun tokluk hissi, kalite algısı artmış. yaklaşık 800km yol yaptım 2 günde en ufak şekilde yormadı kafa şişirmedi benden geçer not altı renta versiyonu bile.

  • yav bizim ustalar daha yagı değiştiremıyor ne hıbriti

  • Asdfg12 A kullanıcısına yanıt
    Şehir içi dur kalk trafikte günlük kullanımda insanlar egzoza boğulmasın diye geliştirilmiş bir sistem. Emisyona da faydası var yakıt tüketimine de. Çok mantıklı bir sistem. Özellikle kalkışlarda yani düşük devirli ilk harekette emisyonu kesmesi yani tüketimi azaltması en önemli olayı.

    Trafikte egzoz soluya soluya, evlerde ofislerde kapkara partikül sile sile bir hal olduk senelerdir. Yanlız bu hibritlerin pil masrafı ile ilgili henüz detaylı bilgi yok.

    Daha detaylı bilgi için:
    https://www.bosch.com/stories/48v-hybrid-battery/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 16 Şubat 2022; 22:2:3 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Çift kavramalar ilk çıktığı seneler 1 lt ye yakın yakıt tasarrufu sağlıyor diye insanlar tam otomatikten vazgeçti. Hatta manuelden performanslı diye de çift kavramalar tercih edilir oldu. Yakıt ekonomisi ve performans açısından halen daha çift kavramalar önde.

    VW DSG lerde basınç tüpünü upgrade ederek kavrama yemenin ve mekatronik arızasının önüne geçilebiliniyor deniyor.

    Detalı bilgi için Master Garaj:
    https://instagram.com/master.garaj?utm_medium=copy_link
    https://www.instagram.com/tv/CZbdgIzIPD8/?utm_medium=copy_link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 16 Şubat 2022; 22:21:42 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • şu 1.4 atmosferik fire motoru kaldırılsın artık.


    getrag çok arızasız sağlamsa bütün motorlara gelsin çok satar.


    değişmesi iyi olmuş otomatiğin dualogic linea şanzımanı faciaydı hala çekiyorum sıkıntısını.Araba 1'den 2'ye çok sıkıntılı ama diğer geçişler sıkıntısız.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Fiat in motor teknolojisi gelismis teknolojidir.Arac kalitesi ayri.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Valiente kullanıcısına yanıt

    O zaman Opel i bekleyecez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alırım ben bunu. uzun yolda 1.5 dci ile devam ederiz, bununla da şehir içi.

  • başlığı yarı/hafif hibrit diye değiştirin.


    sonuçta hibrit toyotanın dörtte biri kadar bataryası olacakmış. ne anladık o işten? öyle hibrit olmaz olsun.

    toyota bile o dört kat büyük batarya ile tam dolduğunda şehir içi 5-6 km yol yapabiliyor ancak. bu sözde hibrit (aslında yarım bile değil çeyrek hibritler, mild hibritler) hep kandırmaca. pil pahalı diye pil koymuyorlar, sonra e al sana hibrit. bi hibritin gidin, hyundai kia grubu da fosfos alamanı da aynı oyunu yapıyor. araba daha pahalı oluyor ama bi ota yaramıyor o sistem.

  • 1.8 122 beygir atmosferik hybrid corollayı oyundan direk eleyecek araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok şükür egea'ya böyle otomatik vites olmalıydı geç bile kalındı

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.