Şimdi Ara

Otomatik vitesli araçta en iyi kalkış nasıl yapılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
4.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.
    Önden çekişli otomatik vitesli araçlarda 0 dan en iyi ivmelenmeyi nasıl yapıyorsunuz?
    1.4 tsi a3 ile beceremedim bugün.
    Kendi bmw aracımla düzgün bi asfaltta sport+ ve vitesi spora alarak, sertçe frene basıyorum. Devir 2500 de iken aracın arkası yere oturuyor ve ayağımı frenden çektiğimde araç ok gibi fırlıyor. Bugün aynısını arkadaşın a3 aracında denedik ve hiç performans alamadık, araç yığıldı resmen. Önden çekişli olduğu için sanırsam? Yarı otomatik olduğu için de olabilir mi yoksa?
    Fikri olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Önden çekişle alakası yok. Bmw'de launch control var. İnternette launch control nedir araştırın. A3'lerde launch control yok. Sadece S olanlarda var audi'de (s3 vs)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selami Şahin 1.6 ie kullanıcısına yanıt
    Launch controlun ne olduğunu biliyorum tabii ki araştırmama gerek yok ama tüm bmwlerde olduğuna emin misiniz? Sadece m lerde olmasın?

    Çünkü launch controllü bmwlerde launch control filan yazıyor ekranda. Açıyorsunuz yani tuşla. Benim araçta öyle bişey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu otomatik şanzıman sol ayak frendeyken sağ ayağınızla gaza basınca devri arttırıp sabitlemiyor, bunu yapmaya kalkınca motordan zorlanma sesi geliyor. Kuru olan 7 dsgde bu kalkışları desteklemiyor maalesef. ASR'yi kapatıp sport modunda kökleyince en ideal kalkışı yapmış olursunuz. Fakat asr kapalı olsa bile 1.4 tsi 150 ilk kalkışta çok patinaja düşüyor.
  • Yarı otomatikte yavaşça köklüyorum, tam otomatikte Allah ne verdiyse.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Bizim buranın asfaltında 200 beygirlere kadar hiç bi araç patinaja kalmıyo hocam :) Şu an için öyle en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik araba ile patinajsız hiçbir şekilde seri kalkış yapamadım. CVT, EDC, DSG hepsini denedim. Esp kapatmayınca gaz kesiyor, esp kapatınca araç sapıtıyor. En temizi imkan varsa kalkış sonrası yüklenmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Bizim buranın asfaltında 200 beygirlere kadar hiç bi araç patinaja kalmıyo hocam :) Şu an için öyle en azından.

  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Hocam siz anladınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edc İle fren İle gaza basıp sonra freni çekerek denemedim ama sıfırdan kalkmak istediğimde bazen Şanzıman cok hızlı tepki veriyor. Kalkarken ok gibi fırlıyor arac. Sabit olmayan ne varsa fırlıyor yerinden

    Bu arada açıklayayım, ok gibi kalkma mevzusu yarım gaz İle oluyor. Tam gaz da tekerler sarıyor maalesef. Yarım gaz İle kalkışı yaptıktan sonra dip gaz yapmak en hızlı kalkış yapmamı sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trktlh -- 18 Haziran 2017; 0:37:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota Cvt'de gazı okşasanız bile araç fırlıyor. Etg'de de yedire yedire çok hassas gaz vermeniz lazım. Her türlü konfor beklemeyin. Yalnız Aisin 6 ileri daha kararlı ve yumuşak kalkıyor. Oyum bu şanzımandan yana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.