< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Çok dik yokuşlara park etmedim ama benim yaptığım şu:
Durduk - Ayağım frende iken N'ye alıp El frenini çekiyorum - Ayağımı frenden çekiyorum bir süreliğine ve sonra tekrar frene basıp P'ye alıyorum. Zaten frene basmadan vitesi P'ye alamıyorsunuz. Uygulamamış olana veya otomatik kullanmamış insana bu ne kim uğraşır tarzı hissettirebiliyor ama bunlar yaklaşık 2-3 saniye sürüyor. |
Park ederken direk P ile park ederseniz, D ye geçerken zorlanır. Arkadaşların da dediği gibi park ve hareket sırası şöyle;
Araç durdu; - Ayak frende iken vitesi N al, - El freni Çek - Ayağı frenden çek, yük el frenine binsin, - Frene bas ve vitesi P ye al, - Motoru durdur. Hareket edecekken, - Motoru çalıştır, - Ayak frende, El frenini indir, - Ayak frende, Vitesi D ye al, sinyalini ver hareket et. |
Manuel arabada bile aynısını yapıyorum ben. Millet otomatiğe kıyıp yükü nasıl viteste bırakıyor anlamıyorum.
Durdum. Vitesi boşa aldım, el frenini çektim. Ayağımı frenden çektim yük el frenine bindi. Kontağı kapattım. Aracı vitese taktım indim. Kuzen diyor ne gerek var. Mantık olarak anlatıyorum fren balataları 150 lira işçilikle 300 lira, şanzuman daha pahalı diyorum. Mühendissin diye bilgiçlik taslama diyor. |
N>el freni>P
|
aracın yükünü şanzımana vermişsiniz, yukardaki arkadaşın dediği gibi yapın pamuk gibi geçer
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|