Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (152. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.187.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çözüm kamil usta kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drkayzer -- 24 Mart 2017; 9:47:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar bundan sonra sizin tüm sorunlarıniza cevap vereceğim her gün akşam sizlere 1 saat ayiracagim iyi geceler

    Merhaba ustam İstanbul'da 98 model otomatik 1.6 tek kapı polo sahibiyim. 3 gün önce başlayan sorunum şu; d ye takınca hiç sorun yok gidiyor ama r ye aldığınız zaman 1 cm bile gitmiyor. Soğukkende sıcakkende durum aynı. Araç şuan ustada şanzuman sökülecek. Anlayabildiyseniz sorunu ve tahmini fiyatını söyleyebilirseniz sevinirim, yanlış bilgilendirilmemek adına..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ustam.... Benim 98 model otomatik vites polom var... Araç bundan 2 hafta önce yürümeye başlarken seri bir şekilde vuruntu yaparak kalkıyordu sanayiye götürüm şanzıman arızası var tamir gerekiyor dediler.... bu şekilde iki gün kullandıktan sora başka bir ustaya götürüp yağını kontrol ettirdiğimde şanzımanda yağ eksikmiş ve 5 litre yağ takviye yaptılar. Şu anda araç çakılıştırıp D ye aldığımda yürümüyor... Devir çok yükseliyor 3000 5000 arasına çıkıyor ama araç hızı 20-30 arası kalıyor ve zorlandığında da yanık kokusu geliyor... Bu haldeyken görüştüğüm VW tamircileri 3 seçenek verdi biri : Şanzımanın komple tamiri 5.000 Tl çivarı
    biri şanzımanın değişimi tahmini 2500 civari masrafı var... üçünde tork konvatörü denen parçanın arızalandığı ve motorun gücü şanz. aktaramadığı yönde...
    sizce bu anlatılanlara göre durum nedir acaba
  • benimde proton 418 var şanzıman yağı çabuk ısınıyor ve D'den boşa atıyor spor moda veya 2'ye atınca yürüyor soğuyunca D'ye geçirebiliyorum bazende yanık kokusu geliyor.Performansda bir değişme yok . Geçişler düşük devirlerde sarsıntısız yüksek devirlerde vuruntulu oluyor 10 ay önce 3400 tl karşılığında proton doğan yetkili servisinde revize edilmiş.
  • selam arkadaşlar,

    forumu ve interneti çok araştırdım ama pek bişey bulamadım.

    97 model otomatik accent gls aracım var.

    1 - hafta sonu dar bir sokakta bir arabaya yol verdim ve aracımın bunu hafif meğilli bir yere soktum. geri vitesle yola çıkmak istediğimde araç vitese geçmedi ve boştaymış gibi bağırmaya başladı. bi 5 dakka uğraştım baktım olmuyo boşa alıp aracı ittirerek düz yola çıkardım. bunu neden yapmış olablir?. son zamanlarda sanki geri vitesi bazen tam kavramıyor motor çok sarsıntılı çalışıyor. ilk otomatik vitesli aracım bu modellerde baskı varmı onunmu değişmesi lazım. D viteste sadece 2 ye geçerken hafif vuruntu oluyo fakat 3 4 geçişlerinde sorun yok.

    2- Araca yeni tüp taktırdım. Tüp takan arkadaşlar tam randıman için ateşleme bobini değiştirmemi söylediler. bunu kendim değiştirebilirmiyim? zormudur?

    3- ve sonuncu olarak otobanda 90 la giderke el freninde sarsıntı hissediyorum. neden olabilir?

    Yılbaşı haftası kaza yapmıştım. sağ arka tekerlekten araç vurdu ve 180 derece döndük. aracı teslim aldığımdan beri bu şikayetlerim var.

    Kusura bakmayın iş yoğunluğundan arabayı götüremiyorum ustaya. Ustalardan çok canım yandığı(bir tane şereflisi çıkmadı) için sizlere soruyorum.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi göko -- 28 Mart 2017; 17:4:37 >
  • benimde 6 ay önce jetta aracımda dsg arızası cıktı mekatronık kavrana enjektorler volant komple değişti otomatikten sogudum bildiğin mafetti benı arabayı satıcam artık serviste yaptırdım 2 yıl garantili ama sogudum tık ses gelse takıntı yapıyorum zor iş :/
  • slm arkadaşlar

    Bir konuda bilgilerinize ihtiyacım var.Bir ay önce 2012 juke tekna 32500 km de bir araç aldım,ekspertizde araç temiz çıktı fakat iki hafta sonra motor arıza ışığı yandı.
    Makinaya bağladığımızda "P 0846 şanzıman yağ basınç sensör -swiç b devresinde sınırlı /performans" diye bir hata verdi.Fakat arabayı sorunsuz kullanıyorum. servisi arayıp sorduğumda ise 5000 lira civarında masraf var dedi.Ne yapsam bilemedim
    cevaplarınız için teşekkürler
  • Merhabalar,

    Aracım 2011 model clio 3 yarıotomatik dizel.

    Aracım 1. vitese aldığımda veya geri vitese aldığımda gaz vermeden hareket etmiyor.Birde her aracı çalıştırdığım da vites kutunuzu kontrol ettiriniz diye yazı çıkıyor.Servise göstermeye gittiğimde karşılaştığım durum karşısında şoke oldum açıkçası bilgisayara bağlama 100 lira ayrıca her ilgilendikleri saat başına 110 lira +kdv talep ettiler.Birde muhtemelen 4-5bin liralık masraf olduğunu ve hidroliğinde problem olabileceğini belirttiler.Daha önce böyle bir problemle karşılaşan var mı veya konuya hakim biri?Karşılaşan varsa veya konuyu bilen varsa tecrübesini paylaşmasını rica ederim.
  • 2004 model otomatik focus 1'im var özellikle çıkışlarda motor devri çok yükseliyor ve vites artmıyordu. Geçenlerde düz yolda giderken otomatik vites arıza ışığı yandı. Arıza koduna bakırdım ve "2. Vites Oranı Yanlış" diye bir uyarı veriyor. Araç durup tekrar çalışınca arıza ışığı sönüyor. ama 100-200 km'de bir tekrar yanıyor. Bu nasıl bir arızadır ve nasıl çözümelidir. Bilen e yardımcı olabilecek varsa şimdide teşekkürler.
    Malum Otomatik olunca sanayide çok acımzasız davranabiliyorlar. Bir fikrim olursa en azından rahat ederim.
  • Sonuç olarak otomatikde en iyisi hangisi diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    arkadaşlar merhaba,
    donanım haber otomotik şanzumanla ilgili tüm bilgilerimi sizlerle paylaşabilmek için burdayım. yak. 35 yıldır edindiğim bilgileri sizin faydanıza ve ekonominize katkı sağlıyabilmek için tecrübemin yettiği kadarı ile kullanmaya gayret edeceğimden şüpheniz olmasın.
    otomotik şanzuman konusunu tekrar başlattığı için Blackbırd'e sonsuz teşekkürler,ayrıca Meteg ustayıda tekrar aramızda görmek bizi sevindirir.
    bu forumda amaç yardımcı olmak, eğer herkes bunun farkındalığına varır o şekilde davranırsa eminim sorun olmaz.
    hepimiz tecrübemizi belli çalışmamıza ve merakla arştırmamıza borçluyuz, karşılıklı saygı ve sevgilerle...........

    kamil usta :
    1,2edc şanzıman clio 4 aracım var
    1-2 vites arasında yokuş aşağı kararsız kalıyor
    vites almıyor, devir 3bin lere dayanıyor
    bu bir sorunmudur? sorunu vitesi manüele çekerek çözüyorum.

    ayrıca edc sorunlu bir şanzımanmıdır aracım 45 bine geldi
    ileride beni üzme ihtimalı var mı ?
  • mahir287 M kullanıcısına yanıt
    Cevap verecek kimse yok mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahir287

    2004 model otomatik focus 1'im var özellikle çıkışlarda motor devri çok yükseliyor ve vites artmıyordu. Geçenlerde düz yolda giderken otomatik vites arıza ışığı yandı. Arıza koduna bakırdım ve "2. Vites Oranı Yanlış" diye bir uyarı veriyor. Araç durup tekrar çalışınca arıza ışığı sönüyor. ama 100-200 km'de bir tekrar yanıyor. Bu nasıl bir arızadır ve nasıl çözümelidir. Bilen e yardımcı olabilecek varsa şimdide teşekkürler.
    Malum Otomatik olunca sanayide çok acımzasız davranabiliyorlar. Bir fikrim olursa en azından rahat ederim.

    Bu ko uda bilgisi olan var mıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4x4 araçım ilen hiç zorlanmadan artikilasyon verdim ve fotoğrafı çekmek için araçtan indim araça tekrar bindim ve vites hafif sert geçti geri vitese taktım indim daha sonra manevra yapmak için ileri vitese taktım işte sorun tam burada başlıyor.



    Geri vitese takıyorum sorun yok N ye takıyorum Hale'n geri viteste gidiyor N den D ye alıyorum Boş (N) ye geçmiş gibi oluyor,Belirttiğim gibi N den D ye boşa alıyor D den ise 2 e atıyorum daha sonra 2 den D ye atıyorum araç ileri doğru hareket ediyor sorun buradada bitmiyor otobanda denedim 2.vitesin üzerine çıkmıyor elime video var ancak yükleme yapamıyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayin ustam öncelikle aracım 2001 model nissan maxsima v6 lpg var.

    Sorun : araç seyir halindeyken "D" konumunda normal kullanımda birden vites geçişi duruyor ve araç boşta çalışıyor gibi oluyor devir saati yükseliyor fakat vites geçişi olmuyor. Kendi halinde durana kadar musait bir yerde kontak kapatıp tekrar denedigimde normal calismaya devam ediyor bir süre sonra tekrar aynı oluyor. Sorun ne olabilir bu şekilde kullandigimda sanzimana zarar verirmiyim ne yapmam gerekir şimdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardimci olabilecek ustlarimiz yokmu donus yapılırsa çok memnun olucam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün aracıma genel bir bakım yaptırmak istedim.

    Manyetik kaptör
    Triger seti
    Klima müşürü
    Rot

    Bu 4 işlem işçilik ile beraber 1.000 TL tuttu sizce nasıl ? Aldığım hizmetten son derece memnunum. Ustam işin piri gerçekten. Parça ve işçilik fiyatları sizce nasıl ?

  • redbul1981 R kullanıcısına yanıt
    sakın hocam yaklaşma. ben aynı hatayı yaptım hayattan soğudum. hala şanzıman masrafı için çektiğim krediyi ödüyorum. otomatik araç ömür törpüsü. cebinde paran hiç.durmaz . harcın borcun hiç.bitmez. al manueli kafan ve cebin rahat olsun. ben yandım sen yanma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • proton 418 var şanzıman çabuk ısınıyor ve D'den boşa atıyor 2'ye veya overdirve'a takınca yürüyorhttp://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/toyota-corolla-ae101-93-98-yag-radyatoru-yerli-277859586 bu ürünü alıp bide fan taksam işe yararmı
  • Citroen C4 marka otomatik vites arabam motor isindiktan sonra yüksek devirde vites değiştiriyor sogukken ilk 20dk herşey normal neden olur yardım lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.