Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.189.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler Kamil Usta;
    Konuyu incelediğim kadarıyla bilginizi paylaşmayı seven, tecrübeli bir insansınız. Ben de 9 aydır uğraştığım,yetkili servisin çözemediği sorunumu size danışıp çözme umudundayım.

    Ben 2008 model tiptronik vites (AL4) LPG li Peugeot 308 1,6 Vti sahibiyim.
    Şöyleki: Benzin seviyesi düşüp yakıt ışığı yandığı zaman şanzıman kendini "limp home"moduna alıyor. Bu şu demek. Vites 3 den yukarı çıkmıyor. Manuel vitesi kullanamıyorsunuz.araba kamyon gibi ağırlaşıyor. Ayrıca bu limp home moduyla beraber, rölantide vuruntulu çalışma ve titreme sorunları başlıyor.Fan çalışmaya başlıyor. Benzin alıp yakıt ışığını söndürünce şanzıman limp home modundan çıkıyor ve normale dönüyor. Ama arıza ışığını söndürmezseniz titreme ve vuruntu devam ediyor. Araç lpg li olduğu için arıza ışığı da sürekli yanıyor zaten.Yol bilgisayarının verdiği tek hata mesajı "Antipollution Fault". Kontağı kapatıp-açmanın bir faydası olmuyor. Bu sorunun nereden kaynaklandığını çözebilen olmadı henüz. Servisin önerisile sırasıyla elektrovanayı,daha sonra bujiler ve ateşleme bobinlerini değiştirdim. LPG sistemini tamamen söktürdüm. Motorun yazılımı güncellendi.Ve hiçbirinden sonuç alamadım. Yakıt ışığı yandıkça arıza yine ortaya çıkmaya devam etti. Bundan 1,5 ay önce aracımı Antalya daki yetkili servise götürdüm. Cihaza bağladıktan sonra aşağıda yazdığım parçaların değişmesi gerektiğini söylediler ve ben onay verdikten sonra değiştirdiler.

    1_Giriş ve çıkış oksijen sondaları
    2_Elektrovana
    3_Triger zinciri
    4_Triger dişli lastiği
    5_Gergi makarası
    6_Depo somun contası

    Bu değişimler yapıldıktan sonra aracımı aldım. Araç gayet stabil olmuştu. Özellikle benzin ışığını yaktırıp kullandım ve sorun çıkmadı. Ama 700 km yol yaptıktan sonra benzin ışığının yanmasıyla aynı arıza tekrar etti. Sanki hiçbirşey yapılmamış gibi. Servise gidip tekrar arıza okuttuğumuzda aşağıdaki hata kodları okundu:

    p 0420 Arıza katalizör eskimesi
    p 0172 zenginlik ayarlaması hatası
    p 2196 giriş va çıkış sondası arası yakı zenginliği
    p 1336 silindirlerde yanma bozukluğu
    p 0325 arıza vuruntu kaptörü sinyali
    p 0020 CAN motor torku bilgisi
    p 0022 CAN motor torku bilgisi

    Servisin bu seferki tespiti arızanın ya katalitik konvertörden kaynaklandığı yada motor beyninin arızalandığı yönünde oldu. Katalizör arızasından dolayı sondalar motora doğru bilgi gönderemiyormuş Bu yüzden şanzıman kendini korumaya alıyormuş(bana saçma geliyor).Dediklerine göre önce katalizör değişecek, düzelmezse motor beyni değişecekmiş.
    Dün de otoyolda 90-100 le giderken kendi kendine vitesi 4 den 3 e düşürmeye başladı. Arızanın nerden kaynaklandığını belli olsa oraya yoğunlaşıcam ama bu belirsizlik beni mahvediyor.
    Değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler...




  • Ustam böyle konularda bilgi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için saygılarımı ve teşekkürlerimi sunuyorum.

    Benim sıkıntım şu bende 97 model citroen saxo 1.6i araç var geçenlerde aracın altını kaldırıma vurdum ve aracın burnunu bahçeden yere çaktım neyse aracı kurtardım getirdim kapının önüne eğildim aracın aldına baktım ufak tefek çizikler var ama aracın sol ön tekerinin hafif sağında bir yağ damlaması var ve aracı çalıştırdıgımda herşey güzel çalışıyor göstergelerde falan bir sıkıntı yok gaza basınca alıyor fakat arcı D konumunda aldıgımda veya R konumuna aldığımda hareket etmiyor sıkıntı şanzımanda olabilirmi veya hangi parçasında sıkıntı var ve tahminen ne kadar tutar kafayı yemek üzerreyim lüütfen yardımcı olun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3_saniye

    İyi günler Kamil Usta;
    Konuyu incelediğim kadarıyla bilginizi paylaşmayı seven, tecrübeli bir insansınız. Ben de 9 aydır uğraştığım,yetkili servisin çözemediği sorunumu size danışıp çözme umudundayım.

    Ben 2008 model tiptronik vites (AL4) LPG li Peugeot 308 1,6 Vti sahibiyim.
    Şöyleki: Benzin seviyesi düşüp yakıt ışığı yandığı zaman şanzıman kendini "limp home"moduna alıyor. Bu şu demek. Vites 3 den yukarı çıkmıyor. Manuel vitesi kullanamıyorsunuz.araba kamyon gibi ağırlaşıyor. Ayrıca bu limp home moduyla beraber, rölantide vuruntulu çalışma ve titreme sorunları başlıyor.Fan çalışmaya başlıyor. Benzin alıp yakıt ışığını söndürünce şanzıman limp home modundan çıkıyor ve normale dönüyor. Ama arıza ışığını söndürmezseniz titreme ve vuruntu devam ediyor. Araç lpg li olduğu için arıza ışığı da sürekli yanıyor zaten.Yol bilgisayarının verdiği tek hata mesajı "Antipollution Fault". Kontağı kapatıp-açmanın bir faydası olmuyor. Bu sorunun nereden kaynaklandığını çözebilen olmadı henüz. Servisin önerisile sırasıyla elektrovanayı,daha sonra bujiler ve ateşleme bobinlerini değiştirdim. LPG sistemini tamamen söktürdüm. Motorun yazılımı güncellendi.Ve hiçbirinden sonuç alamadım. Yakıt ışığı yandıkça arıza yine ortaya çıkmaya devam etti. Bundan 1,5 ay önce aracımı Antalya daki yetkili servise götürdüm. Cihaza bağladıktan sonra aşağıda yazdığım parçaların değişmesi gerektiğini söylediler ve ben onay verdikten sonra değiştirdiler.

    1_Giriş ve çıkış oksijen sondaları
    2_Elektrovana
    3_Triger zinciri
    4_Triger dişli lastiği
    5_Gergi makarası
    6_Depo somun contası

    Bu değişimler yapıldıktan sonra aracımı aldım. Araç gayet stabil olmuştu. Özellikle benzin ışığını yaktırıp kullandım ve sorun çıkmadı. Ama 700 km yol yaptıktan sonra benzin ışığının yanmasıyla aynı arıza tekrar etti. Sanki hiçbirşey yapılmamış gibi. Servise gidip tekrar arıza okuttuğumuzda aşağıdaki hata kodları okundu:

    p 0420 Arıza katalizör eskimesi
    p 0172 zenginlik ayarlaması hatası
    p 2196 giriş va çıkış sondası arası yakı zenginliği
    p 1336 silindirlerde yanma bozukluğu
    p 0325 arıza vuruntu kaptörü sinyali
    p 0020 CAN motor torku bilgisi
    p 0022 CAN motor torku bilgisi

    Servisin bu seferki tespiti arızanın ya katalitik konvertörden kaynaklandığı yada motor beyninin arızalandığı yönünde oldu. Katalizör arızasından dolayı sondalar motora doğru bilgi gönderemiyormuş Bu yüzden şanzıman kendini korumaya alıyormuş(bana saçma geliyor).Dediklerine göre önce katalizör değişecek, düzelmezse motor beyni değişecekmiş.
    Dün de otoyolda 90-100 le giderken kendi kendine vitesi 4 den 3 e düşürmeye başladı. Arızanın nerden kaynaklandığını belli olsa oraya yoğunlaşıcam ama bu belirsizlik beni mahvediyor.
    Değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler...






    selam arkadaşim araçınız diyanoz yapıp öyle size bilgi verelim birde tüpünüzün markası nedir onuda yazarsanız daha fazla yardımcı olurum iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat4434

    Ustam böyle konularda bilgi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için saygılarımı ve teşekkürlerimi sunuyorum.

    Benim sıkıntım şu bende 97 model citroen saxo 1.6i araç var geçenlerde aracın altını kaldırıma vurdum ve aracın burnunu bahçeden yere çaktım neyse aracı kurtardım getirdim kapının önüne eğildim aracın aldına baktım ufak tefek çizikler var ama aracın sol ön tekerinin hafif sağında bir yağ damlaması var ve aracı çalıştırdıgımda herşey güzel çalışıyor göstergelerde falan bir sıkıntı yok gaza basınca alıyor fakat arcı D konumunda aldıgımda veya R konumuna aldığımda hareket etmiyor sıkıntı şanzımanda olabilirmi veya hangi parçasında sıkıntı var ve tahminen ne kadar tutar kafayı yemek üzerreyim lüütfen yardımcı olun

    selam akisleri kontrol edin bunlarda keçe aksin üzerinde değil onun için yağ kaçırma yapmaz aksler çıkmış olabilir iyi günler




  • peki eger sosun akis lerde ise bu bana ne kadara patlar ustam saygılar ve bunu ben nasıl kontrol edebilirim ayrıca söylemeyi unutuum belki alakası vardır aracı boşa aldıgımda rahat rahat gidiyor saygılar ustam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: 3_saniye

    İyi günler Kamil Usta;
    Konuyu incelediğim kadarıyla bilginizi paylaşmayı seven, tecrübeli bir insansınız. Ben de 9 aydır uğraştığım,yetkili servisin çözemediği sorunumu size danışıp çözme umudundayım.

    Ben 2008 model tiptronik vites (AL4) LPG li Peugeot 308 1,6 Vti sahibiyim.
    Şöyleki: Benzin seviyesi düşüp yakıt ışığı yandığı zaman şanzıman kendini "limp home"moduna alıyor. Bu şu demek. Vites 3 den yukarı çıkmıyor. Manuel vitesi kullanamıyorsunuz.araba kamyon gibi ağırlaşıyor. Ayrıca bu limp home moduyla beraber, rölantide vuruntulu çalışma ve titreme sorunları başlıyor.Fan çalışmaya başlıyor. Benzin alıp yakıt ışığını söndürünce şanzıman limp home modundan çıkıyor ve normale dönüyor. Ama arıza ışığını söndürmezseniz titreme ve vuruntu devam ediyor. Araç lpg li olduğu için arıza ışığı da sürekli yanıyor zaten.Yol bilgisayarının verdiği tek hata mesajı "Antipollution Fault". Kontağı kapatıp-açmanın bir faydası olmuyor. Bu sorunun nereden kaynaklandığını çözebilen olmadı henüz. Servisin önerisile sırasıyla elektrovanayı,daha sonra bujiler ve ateşleme bobinlerini değiştirdim. LPG sistemini tamamen söktürdüm. Motorun yazılımı güncellendi.Ve hiçbirinden sonuç alamadım. Yakıt ışığı yandıkça arıza yine ortaya çıkmaya devam etti. Bundan 1,5 ay önce aracımı Antalya daki yetkili servise götürdüm. Cihaza bağladıktan sonra aşağıda yazdığım parçaların değişmesi gerektiğini söylediler ve ben onay verdikten sonra değiştirdiler.

    1_Giriş ve çıkış oksijen sondaları
    2_Elektrovana
    3_Triger zinciri
    4_Triger dişli lastiği
    5_Gergi makarası
    6_Depo somun contası

    Bu değişimler yapıldıktan sonra aracımı aldım. Araç gayet stabil olmuştu. Özellikle benzin ışığını yaktırıp kullandım ve sorun çıkmadı. Ama 700 km yol yaptıktan sonra benzin ışığının yanmasıyla aynı arıza tekrar etti. Sanki hiçbirşey yapılmamış gibi. Servise gidip tekrar arıza okuttuğumuzda aşağıdaki hata kodları okundu:

    p 0420 Arıza katalizör eskimesi
    p 0172 zenginlik ayarlaması hatası
    p 2196 giriş va çıkış sondası arası yakı zenginliği
    p 1336 silindirlerde yanma bozukluğu
    p 0325 arıza vuruntu kaptörü sinyali
    p 0020 CAN motor torku bilgisi
    p 0022 CAN motor torku bilgisi

    Servisin bu seferki tespiti arızanın ya katalitik konvertörden kaynaklandığı yada motor beyninin arızalandığı yönünde oldu. Katalizör arızasından dolayı sondalar motora doğru bilgi gönderemiyormuş Bu yüzden şanzıman kendini korumaya alıyormuş(bana saçma geliyor).Dediklerine göre önce katalizör değişecek, düzelmezse motor beyni değişecekmiş.
    Dün de otoyolda 90-100 le giderken kendi kendine vitesi 4 den 3 e düşürmeye başladı. Arızanın nerden kaynaklandığını belli olsa oraya yoğunlaşıcam ama bu belirsizlik beni mahvediyor.
    Değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler...






    selam arkadaşim araçınız diyanoz yapıp öyle size bilgi verelim birde tüpünüzün markası nedir onuda yazarsanız daha fazla yardımcı olurum iyi günler

    Ustam diyagnoz dediğiniz hata kodlarının okunması değil mi? Keza hep yukarda belirttiğim hatalar okunuyor. Tüpün markası 2avoli. Tüpü 2 ay önce söktürdüm.Ama sorun devam ediyor. Motor beyni arızası olma ihtimali var mı sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3_saniye -- 18 Nisan 2012; 13:19:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3_saniye

    quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: 3_saniye

    İyi günler Kamil Usta;
    Konuyu incelediğim kadarıyla bilginizi paylaşmayı seven, tecrübeli bir insansınız. Ben de 9 aydır uğraştığım,yetkili servisin çözemediği sorunumu size danışıp çözme umudundayım.

    Ben 2008 model tiptronik vites (AL4) LPG li Peugeot 308 1,6 Vti sahibiyim.
    Şöyleki: Benzin seviyesi düşüp yakıt ışığı yandığı zaman şanzıman kendini "limp home"moduna alıyor. Bu şu demek. Vites 3 den yukarı çıkmıyor. Manuel vitesi kullanamıyorsunuz.araba kamyon gibi ağırlaşıyor. Ayrıca bu limp home moduyla beraber, rölantide vuruntulu çalışma ve titreme sorunları başlıyor.Fan çalışmaya başlıyor. Benzin alıp yakıt ışığını söndürünce şanzıman limp home modundan çıkıyor ve normale dönüyor. Ama arıza ışığını söndürmezseniz titreme ve vuruntu devam ediyor. Araç lpg li olduğu için arıza ışığı da sürekli yanıyor zaten.Yol bilgisayarının verdiği tek hata mesajı "Antipollution Fault". Kontağı kapatıp-açmanın bir faydası olmuyor. Bu sorunun nereden kaynaklandığını çözebilen olmadı henüz. Servisin önerisile sırasıyla elektrovanayı,daha sonra bujiler ve ateşleme bobinlerini değiştirdim. LPG sistemini tamamen söktürdüm. Motorun yazılımı güncellendi.Ve hiçbirinden sonuç alamadım. Yakıt ışığı yandıkça arıza yine ortaya çıkmaya devam etti. Bundan 1,5 ay önce aracımı Antalya daki yetkili servise götürdüm. Cihaza bağladıktan sonra aşağıda yazdığım parçaların değişmesi gerektiğini söylediler ve ben onay verdikten sonra değiştirdiler.

    1_Giriş ve çıkış oksijen sondaları
    2_Elektrovana
    3_Triger zinciri
    4_Triger dişli lastiği
    5_Gergi makarası
    6_Depo somun contası

    Bu değişimler yapıldıktan sonra aracımı aldım. Araç gayet stabil olmuştu. Özellikle benzin ışığını yaktırıp kullandım ve sorun çıkmadı. Ama 700 km yol yaptıktan sonra benzin ışığının yanmasıyla aynı arıza tekrar etti. Sanki hiçbirşey yapılmamış gibi. Servise gidip tekrar arıza okuttuğumuzda aşağıdaki hata kodları okundu:

    p 0420 Arıza katalizör eskimesi
    p 0172 zenginlik ayarlaması hatası
    p 2196 giriş va çıkış sondası arası yakı zenginliği
    p 1336 silindirlerde yanma bozukluğu
    p 0325 arıza vuruntu kaptörü sinyali
    p 0020 CAN motor torku bilgisi
    p 0022 CAN motor torku bilgisi

    Servisin bu seferki tespiti arızanın ya katalitik konvertörden kaynaklandığı yada motor beyninin arızalandığı yönünde oldu. Katalizör arızasından dolayı sondalar motora doğru bilgi gönderemiyormuş Bu yüzden şanzıman kendini korumaya alıyormuş(bana saçma geliyor).Dediklerine göre önce katalizör değişecek, düzelmezse motor beyni değişecekmiş.
    Dün de otoyolda 90-100 le giderken kendi kendine vitesi 4 den 3 e düşürmeye başladı. Arızanın nerden kaynaklandığını belli olsa oraya yoğunlaşıcam ama bu belirsizlik beni mahvediyor.
    Değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler...






    selam arkadaşim araçınız diyanoz yapıp öyle size bilgi verelim birde tüpünüzün markası nedir onuda yazarsanız daha fazla yardımcı olurum iyi günler

    Ustam diyagnoz dediğiniz hata kodlarının okunması değil mi? Keza hep yukarda belirttiğim hatalar okunuyor. Tüpün markası 2avoli. Tüpü 2 ay önce söktürdüm.Ama sorun devam ediyor. Motor beyni arızası olma ihtimali var mı sizce?

    selam arkadaşim araça bakmam lazım ne desem boş ankaradasanız bir getirın bakalım olurmu iyi günlerr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat4434

    peki eger sosun akis lerde ise bu bana ne kadara patlar ustam saygılar ve bunu ben nasıl kontrol edebilirim ayrıca söylemeyi unutuum belki alakası vardır aracı boşa aldıgımda rahat rahat gidiyor saygılar ustam

    selam arkadaşim kusura bakmayın bıraz pc yazamadım işlerım vardı ne yapdınız araca bakdınızmı iyi günlerr
  • ..

     OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ
  • .
  • Teşekkür ederim arkadaşlar umarım benim başıma gelen sizlerin başına gelmez. zaten amacımda insanları uyarmak ve bana olan oldu başkalarının cebide başıda yanmasın. dediğim gibi ben hatayı başta yetkili servise gitmemekle yaptım bedelinide misliyle ödedim . Eee napacağız bakıyorumda toplum olarak kime güveneceğiz işini doğru dürüst yapan emiin olun kalmamış dejenerasyon ahlaksızlık yalan dolan üç kuruş daha cebine para girsin diye insanlar neler yapıyorlar , hadi parayı aldın be kardeşim hiçmi haysiyet şeref kalmamış bize ailemiz iş yaparken normal hayatında dahi arkandan küfür ettirme diye öğüt verirdi o şekilde yaşamaya gayret ettik insanlarada güvenmeye çalışıyoruz. ama ama kimseye güvenmeyeceksin işin başında duracaksın neyin nasıl yapıldığınıda gözünle göreceksin!!!!!


    Dediğim gibi yağı tekrar değiştirince yetkili serviste araba düzeldi . Sabrettik ama emiin olun bir ara arabayla dedi şeytan tam gaz dal dükkanın kepenklerden içeri




  • Bunlar sadece benim başımamı geliyor diye düşündüm ama genelde konuyu açınca çevrede dediğim gibi toplumsal dejenerasyon hat safhada.

    şunuda belirteyim arabayı satmak gibi bir niyetim yok arabaya bir sürü masraf etmişim bineceğim ve genel olarak araçtan memmunum pireye kızıpta yorgan yakmanında alemi yok keza çok değişik marka araçlara bindim ve çoğu otomatikti sorun da yaşamadım denyonun birine kızıpta arabamı niye satayım

    Neyse geçen gün arabamda necvox multimedya cihazı var şanzıman ecu su değiştikten sonra bir aydır GPS sorunu yaşıyordum uydu bağlantısı kuramıyordu cihaz istanbuldaki esse grup ana bayisine mail attım bana dönüş yaptılar ve Ankarada kavaklıderede HI-TECH isimli bir servise yönlendirdiler ertesi gün gittim adamlar geldi araca baktı ve cihazın modülü bozuk değişmesi gerekiyor dediler ne kadar sürer dedim 3 gün serviste kalacakmış ve borcumda 400 TL olur dediler. ya dedim kitapcığında gps anteninde sorun olbilir diye yazıyor dedim yok %90 modulden dedi baktım laf anlamıyor iyi peki sonra getiririm dedim ve ordan ayrıldım.

    İşyerimin önüne arabayı çektim ''yermiyiz be dedim daha şanzımancıdan yediğimiz kazığın acısı geçmemiş'' neyse söktüm cihazı GPS antenini söktüm cihazı açtım cihaz anormal açıldı anteni çıkardım ortadan ikiye kestim multimetre ile ölçtüm birtaraf kısadevre diğeri normal zaten kabloda uzun kısa devre olan taraf soket tarafı dibe yakın yerden kestim ve antenle birleştirdim , ölçtüm kısadevre yok. Cihaza taktım açtım ve , herşey normal cihaz çalıştı . İstanbuldaki yetkiliyi aradım durumu anlattım . ardından ankarada na 400TL çeken adı usta olan dalla...yı aradım adamlar pişkinliği eline almış özrü kabahatinden büyük sizin cihazının garantili değilmi diyor garantili olsa nolacak dedim adam biz ana bayiden alacaktık parayı diyor ddim 3 kuruş için yapılırmı bu hokkabazlık Allah belanızı versin kapattım '' ya içimden diyorum 400 değilde 800 TL versem ne kadar küfrü sineye çeker insan''

    İstanbuldan mesaj geldi biz servisi uyardık falan filan anlıycanız tırıvırı.

    Sonra yıllardır tanıdığım Ankara sitelerde mobilyacı (Kemal İpek) ustaya kapı yaptıracağım dolap falan adam bana ölçü almaya geldi evdeki kapıyı götürelim ben aynı ölçüye göre yenisini yapayım dedi peki dedim. Yükledik arabama benim arabamla götürdük dükkanına 4 gün sonra dedi kapı dolaplar tamam montaja geleceğiz bu arada eşe dosta tavsiye ediyoruz iyidir dürüsttür diye müşteride yolluyorum. Neyse dolap ve kapılar geldi hatun baktı bu kapılar yeni gibi durmuyor dedi ben montajı yapılsın ondan sonra bakarız falan dedim montaj yapıldı yemek ısmatladım bahşişini verdim kapı takıldı fakat yamuk duruyor

    gittiler kapıyı inceledim oda ne dolapları suntadan yapmış rezalet kapı ise benim eski kapı boyamış camları ve şeklini değiştirmiş almış takmış. Kafayı yememek elde değil düşüne biliyormusunuz ya eline geçek olanda 100TL fazla para ya bana dese hesap yanlış oldu cengiz 100 Tl daha ver vermezsem adam değilim kafayı yiyecem sabah 05.00 te telafon açtım azıma geleni saydım buda pişkinleşmiş yüzüne tükürse nisan yağmuru diyecek. Geldiler ertesi gün kapıları ve dolap kapaklarını söktüler 3 gün sonra yenileri yapıldı boyanmadan önce gelip görecem dedim ve sonuç sonuçki felaket yani yeniden güzelce yapıldı yerine monte edildi biz malzemelere kavuştukta FELAKET olan şuki...

    Şöyle bakıyorumda milllette haysiyet onur dürüstlük hiçbir toplumsal ahlak kalmamış ve git gide daha beter bir hal alıyor Vayki vayyyyy canım memleket bu milletin sonu hiçte iyi değil ne oluyor ne oluyoruz yaa millette almış yürümüş bir para hırsı emin olun kimsenin mutlu olduğunada inanmıyorum ...



    NE DİYELİMKİ TOPLUM ŞU SON ON YILDA ÇÜRÜMEYE BAŞLADI .. ALLAH HERKESE AKIL FİKİR VERSİN . HERKES HIRSININ ESİRİ OLMUŞ FİRENİ BOŞALMIŞ KAMYON GİBİ YOKUŞ AŞAĞI GİDİYOR
    ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİNNNN.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: sedat4434

    peki eger sosun akis lerde ise bu bana ne kadara patlar ustam saygılar ve bunu ben nasıl kontrol edebilirim ayrıca söylemeyi unutuum belki alakası vardır aracı boşa aldıgımda rahat rahat gidiyor saygılar ustam

    selam arkadaşim kusura bakmayın bıraz pc yazamadım işlerım vardı ne yapdınız araca bakdınızmı iyi günlerr

    ustam götürdüm aracı baktılar şanzıman yagı olan yer delinmiş yaptılar araç şu anda yürüyor :) verdiginiz tavsiy ve bilgilerden ötürü teşekkür ederim ve saygılarımı sunarım :)




  • Arkadaşlar 2009 corolla aldım yaklaşık 6 ay oldu araç 37000 deydi şu anda 43 000 de dün memlekete giderken önce aracım belli bir hızdayken gaz keser gibi tekledi sonrada belli bir devirden sonra kendiliğinden boşa atıyormuş gibi oldu aracım tam otomatik ben aracımı genelde D konumunda kullanıyorum 3 konumuna aldığımda problem kalmadı fakat dönüş yolunda bu sefer 3 konumunda vites değişimlerinde sıkıntılar meydana geldi ve ben ilk benzinliğe girdim tekrar kalktığımda bir gıcırtı oldu bu arada aracın arıza ışığıda yandı tabi bende çekici çağırdım ve aracı servise çektirdim yarın sabah servise gidicem umarım ciddi birşey çekmaz lütfen bilgisi olan arkadaşlar yardım edin
  • arkadaşlar bir şey diyeceğim ama darılmayın otomatik şanzıman dsg tiptronig gibi vitesler arıza verdiği zaman yavaş yavaş dua edin masraf 5 bin tlyi gecmesn diye
  • selamlar kamil usta
    emeğine sağlık..bizi bilgilendirdiğin için minnettarız..aracım 2010 model accent era 1.4 otomatik.24 bin km de..geçen hafta aldım..ancak çok da dik olmayan bi yokuşta hafif geri kaçırdığını farkettim.aracın gidişinde herhangi sıkıntı yok..bazı forumlarda bu durumun normal olduğu ve yeni model araçlarda şanzımanın ömrünü uzatma adına, yokuşta şanzımana çok yük binmemesi için üreticilerin şanzımanları bu şekilde ürettiği söyleniyo.rölanti düşüklüğünden falan bahsediliyor.işin doğrusu nedir size sormak istedim..şimdiden teşekkür ederim
  • bu konuda yazılanları gördükçe aklıma benim konumun kilitlenmesine sebep olup ortadan kaybolan kişi geliyor.. bakalım halen daha yağın değişmesi gerekmez diyebilecek mi? kendisi ile gurur duyuyordur herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismyavuz

    selamlar kamil usta
    emeğine sağlık..bizi bilgilendirdiğin için minnettarız..aracım 2010 model accent era 1.4 otomatik.24 bin km de..geçen hafta aldım..ancak çok da dik olmayan bi yokuşta hafif geri kaçırdığını farkettim.aracın gidişinde herhangi sıkıntı yok..bazı forumlarda bu durumun normal olduğu ve yeni model araçlarda şanzımanın ömrünü uzatma adına, yokuşta şanzımana çok yük binmemesi için üreticilerin şanzımanları bu şekilde ürettiği söyleniyo.rölanti düşüklüğünden falan bahsediliyor.işin doğrusu nedir size sormak istedim..şimdiden teşekkür ederim

    meteg usta saygılar..konunuzu kilitlediğinizi biliyorum ama eğer soruma siz de cevap verebilirseniz müteşekkir olurum.bu arada aracın kullanma klavuzunda yağ değişim km si olarak 45.000 gözüküyo.yani dediğiniz gibi ömürlük yağ diye bişey yok..zaten mantıken; ömürlük olsa, ayrıyeten satılmazki bu ürün parçacılarda vs...fabrikada şanzımana konur,araba hurdaya çıkana kadar değişmezdi.




  • Ustam ben yazılanları okudumda anladıgım kadarı ile boşu boşuna kilitlemişsin sayfanı kendini bilmez bir ukala kalkıp konuşuyor sende bilgini paylaşıyorsun ama anlamıyor kızıma ama konuyu kapatman iyi olmamış gne bilgilerinle bizleri yönlendirmen en iyisidr konuyu kapatman sadece karşıdaki kişiyi sevindirecektir. AYRICA SANA TAM DESTEK YAG DEGİŞİR KİM DEMİŞ ŞANZIMAN YAGI DEGİŞMEZ DİYE :) adamlar boşunamı yag koyup bunları geliştirmişler :D saygılar ve sevgiler ustam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedat4434 -- 30 Nisan 2012; 2:32:35 >




  • sedat4434,


    desteğin için teşekkürler.. ben 3 sene boyunca bir çeşit kamu hizmeti yaptım.. çoğu kişi takdir etti bazıları itiraz etti.. fakat son olay benim sabrımı taşırdı..arkadaş bana katılmayabilir.. fikirlerimi paylaşmayabilir.. ama bunu yaparken bana hakaret edip senelerini bu işe vermiş birisine sahtekar dediği zaman benim için bu konu sonuna geldi.. zaten 50 sayfayı bulan bir bilgi bankası oluştu.. dileyenler bu sayfaları okuyup bilgi alabilirler..


    kavgasız hakaretsiz forumlar dilerim herkese..
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.