Şimdi Ara

Otomatik Bora kullanan var mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
23.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bora kullanan arkadaşlar size bir sorum olacak. Otomatik vites Bora kullanan arkadaş varsa lütfen cevaplayabilirse memnun olacam. Otomatik vites sorun çıkarıyor mu? Japon otomobillerde otomatikten sıkıntı çıkmadığını duydum vw boraların otomatiği hakkında bilgi verebilir misiniz?



  • Sevgili Babaaslan,

    Eşimin 2001 model otomatik Bora arabası var. Bu sene 7. senesi bitti.
    Şanzıman şimdiye kadar herhangi bir sorun çıkarmadı.

    Saygılar,
    Mert
  • bı arkadasımda 2001 model otomatik bora tdi var.sıfır almıslardı.bıldıgım kadarıyla sadece bı kez problem cıkardı otomatık sanzıman.buda cok normal bence.7-8 yılda bı kez.arabada 200bın km ye geldı
  • bende 2000 model var otomatik tık yok maşallah gayet seri.. tavsiye ederim.
  • eski arabamız 2004 otomatik boraydı sattığımızda 150 bini devirmişti hiç bi sorunu olmamıştı
  • Bende de 2004 otomatik bora var ve şanzıman yağ soğutucusu problem çıkardı. Soğutucu motor soğutma suyuna yağ kaçırıyormuş ve hararetten ustaya götürdüm. Usta bu modellerin böyle bir sorunu olduğunu ve ilerde soğutma sisteminin diğer parçalarınında sorun çıkartacağını söyledi.
    Acaba doğrumudur? ilerde sorun yaşar mıyım?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: palyan

    Bende de 2004 otomatik bora var ve şanzıman yağ soğutucusu problem çıkardı. Soğutucu motor soğutma suyuna yağ kaçırıyormuş ve hararetten ustaya götürdüm. Usta bu modellerin böyle bir sorunu olduğunu ve ilerde soğutma sisteminin diğer parçalarınında sorun çıkartacağını söyledi.
    Acaba doğrumudur? ilerde sorun yaşar mıyım?


    Durumun kronik bir problemle alakası yok. Otomatik şanzımanlı araçlarda radyatörün bir kısmı şanzıman yağının soğutulması için ayrılmıştır. radyatörde bu iki kısım birbirinden ayrılmıştır. Fakat radyatörün malzemesi nedeniyle zamanla bu iki kısmı ayıran metal zarar görebilir. Ve şanzıman yağını motor soğutma suyuna karıştırır. Radyatörün tamiri gerekir.

    Radyatör tamiri yapıldıktan sonra soğutma sıvısı, içine karışan şanzıman yağıyla birlikte tamamen boşaltılırsa ve tesisat temizlenirse herhangi bir sorun kalmaz.




  • Orjinalden alıntı: O.B.K

    "Durumun kronik bir problemle alakası yok. Otomatik şanzımanlı araçlarda radyatörün bir kısmı şanzıman yağının soğutulması için ayrılmıştır. radyatörde bu iki kısım birbirinden ayrılmıştır. Fakat radyatörün malzemesi nedeniyle zamanla bu iki kısmı ayıran metal zarar görebilir. Ve şanzıman yağını motor soğutma suyuna karıştırır. Radyatörün tamiri gerekir. Radyatör tamiri yapıldıktan sonra soğutma sıvısı, içine karışan şanzıman yağıyla birlikte tamamen boşaltılırsa ve tesisat temizlenirse herhangi bir sorun kalmaz. "

    Saol cevabın için. Fakat usta Şanzıman Yağ Soğutucusunun patlak olduğunu ve değişeceğini söyledi (işcilikle 750YTL normal mi?) ama radyatörden hiç bahsetmedi. Acaba usta mı anlamıyor :) başka bi ustaya mı götürsem?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: palyan

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    "Durumun kronik bir problemle alakası yok. Otomatik şanzımanlı araçlarda radyatörün bir kısmı şanzıman yağının soğutulması için ayrılmıştır. radyatörde bu iki kısım birbirinden ayrılmıştır. Fakat radyatörün malzemesi nedeniyle zamanla bu iki kısmı ayıran metal zarar görebilir. Ve şanzıman yağını motor soğutma suyuna karıştırır. Radyatörün tamiri gerekir. Radyatör tamiri yapıldıktan sonra soğutma sıvısı, içine karışan şanzıman yağıyla birlikte tamamen boşaltılırsa ve tesisat temizlenirse herhangi bir sorun kalmaz. "

    Saol cevabın için. Fakat usta Şanzıman Yağ Soğutucusunun patlak olduğunu ve değişeceğini söyledi (işcilikle 750YTL normal mi?) ama radyatörden hiç bahsetmedi. Acaba usta mı anlamıyor :) başka bi ustaya mı götürsem?


    Çoğu otomatik araçta şanzıman yağı soğutma suyu radyatörünün şanzıman yağına ayrılan kısmında soğutulur. Bu gibi kaçak durumlarında ise radyatör tamir edilir. Tabi tamir edilemeyecek kadar büyük bir sorun varsa değişim de olabilir.

    Özel olarak sizin aracınızda yağ şanzıman içinde mi yoksa radyatör panelinde mi soğutuluyor, bilemiyorum. Eğer şanzıman içinde soğutucu kullanılmışsa otomatik şanzıman içi soğutucular pahalıdır. Ancak sizin durumunuzda sadece değişim yapılacağından işçiliği zor değildir.

    Aracı yakından tanımadığımdan ve otomatik şanzımanların birbirinden farklı yapılarda olmasından dolayı kesin bilgi veremiyorum. Başka bir servise veya otomatik şanzıman ustasına danışmanızda fayda var.

    Kolay gelsin...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.