Şimdi Ara

Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
1
Favori
11.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HYUNDAI I20 1.4 CVVT PRIME OTOMATİK SATIN ALINDI.
    YORUMLARIYLA KATKIDA BULUNAN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM.

    BENZER ARAÇ TERCİHİ YAPACAK OLAN ARKADAŞLAR İÇİN LİSTEYİ GÜNCELLEDİM.
    Test sürüşü yaptığım araçlar hakkında da görüşlerimi yazacağım.

     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)


    Birkaç ay içerisinde otomatik vites B Segmenti bir araç almayı planlıyorum. Yukarıda yardımcı bir tablo göreceksiniz. (Tabloda hata varsa lütfen uyarın)
    Araç satın alırken önceliklerim: 1- Güvenlik 2-Konfor 3-Yakit tüketimi 4-İkinci el piyasası
    Aracı sıfır satın alacağım.Değerli fikirlerinizi bekliyorum. Gelecek yorumlara göre tabloyu genişletebilirim.
    Teşekkürler.

    Ölçüler: uzunluk x genişlik x yükseklik

    Micra: 3.78m x 1.67m x 1.52m
    Corsa: 3.99m x 1.73m x 1.48m
    Polo: 3.97m x 1.68m x 1.46m
    Getz: 3.82m x 1.66m x 1.49m

    TEST SÜRÜŞÜ İZLENİMLERİM:

     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)

    Micra:
    Test sürüşü yaptığım ilk araç Nissan Micra idi. Nissan Micra kağıt üzerinde en mantıklı görünen araç. Benzin tüketimi,vergi dilimi ve donanımları ile oldukça göz dolduruyor. Aracı Ankara BMS Nissan'da deneme fırsatım oldu. BMS personeli oldukça ilgili ve ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorlar. Kullandığım araç Micra 1.2 CVT Tekna modeliydi. Punch donanım bakıyordum fakat test aracı olarak Punch donanımlı araç yoktu. Aracın kullanımı genel olarak keyifli idi. Beni düşündüren sadece frenler oldu. Biraz geç kavrıyor gibiydi. Yumuşak yada orta sertlikte bir fren için bile ortalamanın üstünde bir şiddetle frene basmam gerekti. Aklıma Nissan Note kullanıcılarının fren konusundaki eleştirileri geldi. Sanırım Nissan'ın tercihi bu şekilde.

    Aracın artı özellikleri: Yakıt tüketimi, otomatik vitese göre iyi hızlanıyor, görüş açısı , kullanımı keyifli
    Aracın eksi özellikleri: Malzeme kalitesi, frenler


     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)

    Juke:
    Bu segmente ait olmasa da Micra test ettiğim bayideki ısrarlar üzerine Juke'u test ettim. Aracın iç tasarımı çok kaliteli ve şık. Kullanırken sadece yolu değil, aracın ön farlarını da görüyorsunuz. Bu biraz dikkat dağıtıyor yada alışmak gerekiyor. Frenleri Micra'ya göre çok çok daha iyi. CVT şanzıman oldukça başarılı.

    Aracın artı özellikleri: Yakıt tüketimi, otomatik vitese göre iyi hızlanıyor, kullanımı keyifli, iç mekan dizaynı
    Aracın eksi özellikleri: Görüş açısı



    Polo:
    İkinci olarak VW Polo'nun DSG şanzımanlı bir modelini inceleme şansım oldu. Doğuş Oto Etimesgut'daki arkadaşlar da çok yardımcı oldular. Aracı park yerinden çıkartırken bile şanzıman farkını hissettirdi. Vites yumuşak geçişler yapıyor ve düz otomatik viteslere göre daha büyük konfor sunuyor. Aracın hızlanması ve motor oldukça tatminkardı. Malzeme kalitesinden söz etmeye gerek yok sanırım, oldukça sağlam ve kaliteli bir araçta olduğunuzu hissediyorsunuz. Araç hareket ederken veya dururken en ufak bir sarsılma hissetmiyorsunuz. Görüş açısı ortalamanın üzerinde, yeterli seviyede. Frenler oldukça tatminkar.

    Aracın artı özellikleri: DSG Şanzımanın düz otomatiklere göre daha performanslı olması, malzeme kalitesi
    Aracın eksi özellikleri: Olası arızalarda DSG şanzımanın tamir/değişim maliyetleri (Bu konuda halen net bir bilgim yok fakat satış temsilcisi arkadaş DSG şanzıman değişiminin 21bin TL olduğunu söyledi. Kolay kolay bozulan bir şanzıman olmasa da bu riski göze almak ne kadar doğru bilmiyorum)


     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)

    i20:
    Hyundai i20 modeli için test sürüşü yapmadım fakat aracı iki yıldır kullanmaktayım. Gerek malzeme kalitesi, gerekse yakıt tüketimi beni tatmin etmiyor. Bunun haricinde aracın kapı otomatiği bozuldu ve serviste yaptırmak zahmetli bir süreçti. Micra ve Polo kadar seri tepkiler veremiyor. Yakıt tüketimi de şehir içi ortalama 9 lt. Olumlu yanlarına gelirsek görüş açısı ve frenlerinden bahsedebiliriz. Euro ncap'tan 5 yıldız alması başka bir artısı.

    Aracın artı özellikleri: Görüş açısı,frenler
    Aracın eksi özellikleri: Yakıt tüketimi,malzeme kalitesi,sert süspansiyon



    Jazz:

    Honda Jazz Fun+ CVT modelini deneme fırsatım oldu. Araç ilk olarak iç hacmiyle dikkat çekiyor. İç hacim olarak B segmentinin çok çok üzerinde. Aracın bir başka üstün özelliği ise kuşkusuz görüş açısı. Görüş olarak sizi kısıtlayan hiçbir şey yok. Kendimi C Max yada c4 Picasso kullanıyormuş gibi hissettim. Elektrik destekli direksiyon oldukça keyifli bir kullanım imkanı veriyor, arabaya hiç yabancılık çekmedim. Hızlanması Polo'ya göre daha kötü idi. Düz otomatik şanzımana göre daha iyi hızlandığını da belirtmek gerek.

    Aracın artı özellikleri: Görüş açısı, yakıt tüketimi, iç hacmi
    Aracın eksi özellikleri: Fiyatı


     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)

    Punto:

    Grande punto ve punto evo modelleri tek modelde birleşmiş ve Fiat Punto olarak satılıyor. Şanzıman oldukça kullanışlı geldi, otomatik vites kullanırken vitese müdahale edip performansı arttırabiliyoruz, bu güzel bir özellik. Fiyat olarakta kendi sınıfı içerisinde uygun. Negatif olarak söyleyebileceğim yokuşlarda biraz geri kaçırıyor, hill holder olmasına rağmen (start stop kullanırken).

    Aracın artı özellikleri: Fiyat/performans oranı, yakıt tüketimi, şanzıman
    Aracın eksi özellikleri: Malzeme kalitesi, yokuşlarda start stop kullanırken geri kaçırıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖnceVatan -- 4 Nisan 2012; 17:28:33 >







  • Jazz B sınıfında iyi bir seçenektir.Genişlik olsun ,sorunsuzluk olsun sunduğu donanımlar olsun gayet iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Jazz B sınıfında iyi bir seçenektir.Genişlik olsun ,sorunsuzluk olsun sunduğu donanımlar olsun gayet iyi.

    Jazz beğendiğim bir araç, tek kafamı karıştıran şey Jazz'in içine oturduğunuzda ön cam kaputa doğru fazlaca uzanıyor.
    Yani görüş açısı olarak iyi olmasına rağmen alışabilirmiyim bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Jazz B sınıfında iyi bir seçenektir.Genişlik olsun ,sorunsuzluk olsun sunduğu donanımlar olsun gayet iyi.

    Jazz beğendiğim bir araç, tek kafamı karıştıran şey Jazz'in içine oturduğunuzda ön cam kaputa doğru fazlaca uzanıyor.
    Yani görüş açısı olarak iyi olmasına rağmen alışabilirmiyim bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Bence de Jazz aralarındaki en iyi seçim olur. Sorunsuzlukta sonra Micra alınabilir. Bu arada Jazz'da 8 havayastığı var diye biliyorum .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Bence de Jazz aralarındaki en iyi seçim olur. Sorunsuzlukta sonra Micra alınabilir. Bu arada Jazz'da 8 havayastığı var diye biliyorum .

    Alıntıları Göster
    1 honda
    2 opel
    3 vw
    4 ford
    5 nissan
    sıralamam bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Secho97

    Bence de Jazz aralarındaki en iyi seçim olur. Sorunsuzlukta sonra Micra alınabilir. Bu arada Jazz'da 8 havayastığı var diye biliyorum .

    Micra aralarındaki en ekonomik seçenek gibi duruyor. (1.2 motoru ile vergisi de düşük)
    Micra rakiplerine oranla biraz daha küçük görünüyor, içine oturma fırsatım olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    1 honda
    2 opel
    3 vw
    4 ford
    5 nissan
    sıralamam bu

    Sıralamanızın neden bu şekilde olduğunu detaylandırırsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler yorumlarınız için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    1 honda
    2 opel
    3 vw
    4 ford
    5 nissan
    sıralamam bu

    Sıralamanızın neden bu şekilde olduğunu detaylandırırsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler yorumlarınız için.

    Alıntıları Göster
    jazz derim ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    1 honda
    2 opel
    3 vw
    4 ford
    5 nissan
    sıralamam bu

    Sıralamanızın neden bu şekilde olduğunu detaylandırırsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler yorumlarınız için.

    Alıntıları Göster
    bu benim kendi fikrim tabi

    jazz ----şanzumanı+diji klima+hız sabitleyici+yakıtı+sorunsuzluğu
    corsa----ikinci el hızlılığı,tip olarak yakışıklı
    vw -----açıklama yapmıycam + - ne yazsam fanatiklerle tartışırım
    ford----fiyat olarak pahalı geliyor mantığıma
    nissan ---ebatlar ufak sizin listenizde olduğu için en altta kaldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    bu benim kendi fikrim tabi

    jazz ----şanzumanı+diji klima+hız sabitleyici+yakıtı+sorunsuzluğu
    corsa----ikinci el hızlılığı,tip olarak yakışıklı
    vw -----açıklama yapmıycam + - ne yazsam fanatiklerle tartışırım
    ford----fiyat olarak pahalı geliyor mantığıma
    nissan ---ebatlar ufak sizin listenizde olduğu için en altta kaldı

    Paylaştığınız için teşekkürler.

    Jazz'ın donanımı,şanzımanı ve yakıtı gerçekten çok iyi, aklıma takılan tek şey sürücü koltuğuna oturduğumda ön camın çok uzağımda kalması. Farklı bir dizaynı var elbette Jazz'ın, alışabilirmiyim bilmiyorum. Honda bayisi ile görüştüğümde şu stok sorunları olduğunu (uzun zamandır böyle) ve mart ayı gibi stokların rahatlayacağını öğrendim. Fiyatlarda aşağı doğru bir miktar oynayabilir bu süreçte.

    Corsa'nın içine oturduğumda bir alman arabasına oturduğumu hissettim. Araç gerçekten güzel ve ikinci eli iyi. Corsa'nın eksisi olarak şanzımanı ve yakıtını gösterebiliriz. Fiesta'dan az yakıyor bunu da belirteyim. Corsa'da uygun bir fiyat yakalarsam fazla düşünmeme gerek kalmaz sanırım.

    Polo konusunda açıkçası hayal kırıklığına uğradım. VW markasını sevmekle beraber yeni Polo'yu küçük buluyorum. Özellikle görüş açısı (ön cam için) bana az geliyor. DSG şanzıman elbette bu seçenekler içersinde en performanslısı fakat arıza durumunda onarımının hangi seviyelerde bir masraf çıkaracağını bilmiyorum.

    Fiesta'nın fiyat konusunda uçuk olduğuna katılıyorum. Ayrıca yakıt tüketimi de çok yüksek. Fiesta listemin üst sıralarını zorlayamayacak.

    Micra birçok açıdan avantajlı görünüyor fakat beni de ebatları düşündürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    bu benim kendi fikrim tabi

    jazz ----şanzumanı+diji klima+hız sabitleyici+yakıtı+sorunsuzluğu
    corsa----ikinci el hızlılığı,tip olarak yakışıklı
    vw -----açıklama yapmıycam + - ne yazsam fanatiklerle tartışırım
    ford----fiyat olarak pahalı geliyor mantığıma
    nissan ---ebatlar ufak sizin listenizde olduğu için en altta kaldı

    Paylaştığınız için teşekkürler.

    Jazz'ın donanımı,şanzımanı ve yakıtı gerçekten çok iyi, aklıma takılan tek şey sürücü koltuğuna oturduğumda ön camın çok uzağımda kalması. Farklı bir dizaynı var elbette Jazz'ın, alışabilirmiyim bilmiyorum. Honda bayisi ile görüştüğümde şu stok sorunları olduğunu (uzun zamandır böyle) ve mart ayı gibi stokların rahatlayacağını öğrendim. Fiyatlarda aşağı doğru bir miktar oynayabilir bu süreçte.

    Corsa'nın içine oturduğumda bir alman arabasına oturduğumu hissettim. Araç gerçekten güzel ve ikinci eli iyi. Corsa'nın eksisi olarak şanzımanı ve yakıtını gösterebiliriz. Fiesta'dan az yakıyor bunu da belirteyim. Corsa'da uygun bir fiyat yakalarsam fazla düşünmeme gerek kalmaz sanırım.

    Polo konusunda açıkçası hayal kırıklığına uğradım. VW markasını sevmekle beraber yeni Polo'yu küçük buluyorum. Özellikle görüş açısı (ön cam için) bana az geliyor. DSG şanzıman elbette bu seçenekler içersinde en performanslısı fakat arıza durumunda onarımının hangi seviyelerde bir masraf çıkaracağını bilmiyorum.

    Fiesta'nın fiyat konusunda uçuk olduğuna katılıyorum. Ayrıca yakıt tüketimi de çok yüksek. Fiesta listemin üst sıralarını zorlayamayacak.

    Micra birçok açıdan avantajlı görünüyor fakat beni de ebatları düşündürüyor.


    açıkçası size şunu söyliyim
    bu araba işlerinde her markada kafanıza takılan illaki birşeyler vardır
    yada şöyle diyim kimsenin hayalindeki araç yoktur illaki bir eksisi vardır
    armut üzüm ayrıntılar uzar gider neticede bir taşıt gözüyle bakıp karar vermenizi tavsiye ederim
    dipnot;ben sizin yerinizde olsam jazzla olayı kapatırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    bu benim kendi fikrim tabi

    jazz ----şanzumanı+diji klima+hız sabitleyici+yakıtı+sorunsuzluğu
    corsa----ikinci el hızlılığı,tip olarak yakışıklı
    vw -----açıklama yapmıycam + - ne yazsam fanatiklerle tartışırım
    ford----fiyat olarak pahalı geliyor mantığıma
    nissan ---ebatlar ufak sizin listenizde olduğu için en altta kaldı

    Paylaştığınız için teşekkürler.

    Jazz'ın donanımı,şanzımanı ve yakıtı gerçekten çok iyi, aklıma takılan tek şey sürücü koltuğuna oturduğumda ön camın çok uzağımda kalması. Farklı bir dizaynı var elbette Jazz'ın, alışabilirmiyim bilmiyorum. Honda bayisi ile görüştüğümde şu stok sorunları olduğunu (uzun zamandır böyle) ve mart ayı gibi stokların rahatlayacağını öğrendim. Fiyatlarda aşağı doğru bir miktar oynayabilir bu süreçte.

    Corsa'nın içine oturduğumda bir alman arabasına oturduğumu hissettim. Araç gerçekten güzel ve ikinci eli iyi. Corsa'nın eksisi olarak şanzımanı ve yakıtını gösterebiliriz. Fiesta'dan az yakıyor bunu da belirteyim. Corsa'da uygun bir fiyat yakalarsam fazla düşünmeme gerek kalmaz sanırım.

    Polo konusunda açıkçası hayal kırıklığına uğradım. VW markasını sevmekle beraber yeni Polo'yu küçük buluyorum. Özellikle görüş açısı (ön cam için) bana az geliyor. DSG şanzıman elbette bu seçenekler içersinde en performanslısı fakat arıza durumunda onarımının hangi seviyelerde bir masraf çıkaracağını bilmiyorum.

    Fiesta'nın fiyat konusunda uçuk olduğuna katılıyorum. Ayrıca yakıt tüketimi de çok yüksek. Fiesta listemin üst sıralarını zorlayamayacak.

    Micra birçok açıdan avantajlı görünüyor fakat beni de ebatları düşündürüyor.


    açıkçası size şunu söyliyim
    bu araba işlerinde her markada kafanıza takılan illaki birşeyler vardır
    yada şöyle diyim kimsenin hayalindeki araç yoktur illaki bir eksisi vardır
    armut üzüm ayrıntılar uzar gider neticede bir taşıt gözüyle bakıp karar vermenizi tavsiye ederim
    dipnot;ben sizin yerinizde olsam jazzla olayı kapatırım

    Alıntıları Göster
    Bu soruyu 50 kere sorsanız 100 kere Honda Jazz derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    bu benim kendi fikrim tabi

    jazz ----şanzumanı+diji klima+hız sabitleyici+yakıtı+sorunsuzluğu
    corsa----ikinci el hızlılığı,tip olarak yakışıklı
    vw -----açıklama yapmıycam + - ne yazsam fanatiklerle tartışırım
    ford----fiyat olarak pahalı geliyor mantığıma
    nissan ---ebatlar ufak sizin listenizde olduğu için en altta kaldı

    Paylaştığınız için teşekkürler.

    Jazz'ın donanımı,şanzımanı ve yakıtı gerçekten çok iyi, aklıma takılan tek şey sürücü koltuğuna oturduğumda ön camın çok uzağımda kalması. Farklı bir dizaynı var elbette Jazz'ın, alışabilirmiyim bilmiyorum. Honda bayisi ile görüştüğümde şu stok sorunları olduğunu (uzun zamandır böyle) ve mart ayı gibi stokların rahatlayacağını öğrendim. Fiyatlarda aşağı doğru bir miktar oynayabilir bu süreçte.

    Corsa'nın içine oturduğumda bir alman arabasına oturduğumu hissettim. Araç gerçekten güzel ve ikinci eli iyi. Corsa'nın eksisi olarak şanzımanı ve yakıtını gösterebiliriz. Fiesta'dan az yakıyor bunu da belirteyim. Corsa'da uygun bir fiyat yakalarsam fazla düşünmeme gerek kalmaz sanırım.

    Polo konusunda açıkçası hayal kırıklığına uğradım. VW markasını sevmekle beraber yeni Polo'yu küçük buluyorum. Özellikle görüş açısı (ön cam için) bana az geliyor. DSG şanzıman elbette bu seçenekler içersinde en performanslısı fakat arıza durumunda onarımının hangi seviyelerde bir masraf çıkaracağını bilmiyorum.

    Fiesta'nın fiyat konusunda uçuk olduğuna katılıyorum. Ayrıca yakıt tüketimi de çok yüksek. Fiesta listemin üst sıralarını zorlayamayacak.

    Micra birçok açıdan avantajlı görünüyor fakat beni de ebatları düşündürüyor.


    açıkçası size şunu söyliyim
    bu araba işlerinde her markada kafanıza takılan illaki birşeyler vardır
    yada şöyle diyim kimsenin hayalindeki araç yoktur illaki bir eksisi vardır
    armut üzüm ayrıntılar uzar gider neticede bir taşıt gözüyle bakıp karar vermenizi tavsiye ederim
    dipnot;ben sizin yerinizde olsam jazzla olayı kapatırım

    Alıntıları Göster
    Honda'nın satış politikasındanmıdır nedir bilmiyorum ama araç almak için sıraya girmek garip geliyor bana
    Birkaç ayım var önümde, Honda bu listenin 1. yada 2. sırasında kalacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Bu soruyu 50 kere sorsanız 100 kere Honda Jazz derim.

    Kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BD34D4651

    quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Bu soruyu 50 kere sorsanız 100 kere Honda Jazz derim.

    Kesinlikle

    Alıntıları Göster
    tüm bu hesapları yapmış biri olarak jazz diyorum.otomati vites olaya ise bir harika.cvt vites te vites var mı yokmu unutuyorsun.geçişleri hiç hissettirmiyor.test edersen aradaki farkı anlarsın.donanım olarak da tatmin edici.sizin yerinize olsam fun cvt alırım.joy ile aradaki farkı değtirdetecek cam tavan olayı da bir başka.tereddüt etmeden alabilirsin.ben de 3 haftadır kullanıloruM.ağırlıkıla şehir içi ort tüketim 7 litre civarında.ancak araç daha yeni5- 6 litreye düşeceğine eminim.honda cvt vitesle mükemmel iş çıkarmış.vitesi için bile almaya değer bir araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)


    Arkadaşlar merhaba,
    Birkaç ay içerisinde otomatik vites B Segmenti bir araç almayı planlıyorum. Yukarıda yardımcı bir tablo göreceksiniz. (Tabloda hata varsa lütfen uyarın)
    Araç satın alırken önceliklerim: 1- Güvenlik 2-Konfor 3-Yakit tüketimi 4-İkinci el piyasası
    Aracı sıfır satın alacağım.Değerli fikirlerinizi bekliyorum. Gelecek yorumlara göre tabloyu genişletebilirim.
    Teşekkürler.

    Yakit tüketimi:
    Micra = Jazz < Polo < Corsa < Fiesta

    Donanim:
    Micra = Jazz > Polo = Fiesta = Corsa

    Yukarıdaki sıralamalarda yanlış gördüğünüz birşey varsa lütfen paylaşın.

    bence en iyi şanzuman bu sınıfta polodaki dsg şaunda bende 2011 model var 1,4 dsg

    çok memnunum

    alınacak araba eksiği varmı var tabiki


    formda çoğunluk honda jazz der ama ne hikmetse kimsede daha görmedim ben honda jazz aldım diyen

    bence polo yada seat ibiza 1,2 tsı 105 beygir dsg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    tüm bu hesapları yapmış biri olarak jazz diyorum.otomati vites olaya ise bir harika.cvt vites te vites var mı yokmu unutuyorsun.geçişleri hiç hissettirmiyor.test edersen aradaki farkı anlarsın.donanım olarak da tatmin edici.sizin yerinize olsam fun cvt alırım.joy ile aradaki farkı değtirdetecek cam tavan olayı da bir başka.tereddüt etmeden alabilirsin.ben de 3 haftadır kullanıloruM.ağırlıkıla şehir içi ort tüketim 7 litre civarında.ancak araç daha yeni5- 6 litreye düşeceğine eminim.honda cvt vitesle mükemmel iş çıkarmış.vitesi için bile almaya değer bir araç

    Bu yorumları duymak insanın içini rahatlatıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)


    Arkadaşlar merhaba,
    Birkaç ay içerisinde otomatik vites B Segmenti bir araç almayı planlıyorum. Yukarıda yardımcı bir tablo göreceksiniz. (Tabloda hata varsa lütfen uyarın)
    Araç satın alırken önceliklerim: 1- Güvenlik 2-Konfor 3-Yakit tüketimi 4-İkinci el piyasası
    Aracı sıfır satın alacağım.Değerli fikirlerinizi bekliyorum. Gelecek yorumlara göre tabloyu genişletebilirim.
    Teşekkürler.

    Yakit tüketimi:
    Micra = Jazz < Polo < Corsa < Fiesta

    Donanim:
    Micra = Jazz > Polo = Fiesta = Corsa

    Yukarıdaki sıralamalarda yanlış gördüğünüz birşey varsa lütfen paylaşın.

    Honda Jazz biraz pahalı gibi görünsede Benzinli araçlar içinde tüketimi kağıt üstündeki verilere en çok uyacak araç.

    Micra'nın bayan aracı imajı da var. Eğer aracı kendime alacak olsam, sırf bu yüzden almazdım.


    Fun donanımı almaya bakın. Arada çok fark yok. Tabi bütçenizi tam bilmiyorum.


    FUN pakette ilave olarak;

    16" Alaşım Jant
    Cam Tavan
    Sis Farı
    Hız Sabitleyici
    Yağmur ve Far Sensörü
    Soğutmalı Torpido
    6 Hoparlör
    gibi ektralar var.

    Fiyat olarak 40.000 civarı ama bence benzer donanımlı Fiesta yada Polo olsa daha pahalı olurdu.

    Ayrıca iç mekanı da geniştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnceVatan

     Otomatik, B Segmenti araç tavsiyesi (SATIN ALINDI)


    Arkadaşlar merhaba,
    Birkaç ay içerisinde otomatik vites B Segmenti bir araç almayı planlıyorum. Yukarıda yardımcı bir tablo göreceksiniz. (Tabloda hata varsa lütfen uyarın)
    Araç satın alırken önceliklerim: 1- Güvenlik 2-Konfor 3-Yakit tüketimi 4-İkinci el piyasası
    Aracı sıfır satın alacağım.Değerli fikirlerinizi bekliyorum. Gelecek yorumlara göre tabloyu genişletebilirim.
    Teşekkürler.

    Yakit tüketimi:
    Micra = Jazz < Polo < Corsa < Fiesta

    Donanim:
    Micra = Jazz > Polo = Fiesta = Corsa

    Yukarıdaki sıralamalarda yanlış gördüğünüz birşey varsa lütfen paylaşın.

    Honda Jazz biraz pahalı gibi görünsede Benzinli araçlar içinde tüketimi kağıt üstündeki verilere en çok uyacak araç.

    Micra'nın bayan aracı imajı da var. Eğer aracı kendime alacak olsam, sırf bu yüzden almazdım.


    Fun donanımı almaya bakın. Arada çok fark yok. Tabi bütçenizi tam bilmiyorum.


    FUN pakette ilave olarak;

    16" Alaşım Jant
    Cam Tavan
    Sis Farı
    Hız Sabitleyici
    Yağmur ve Far Sensörü
    Soğutmalı Torpido
    6 Hoparlör
    gibi ektralar var.

    Fiyat olarak 40.000 civarı ama bence benzer donanımlı Fiesta yada Polo olsa daha pahalı olurdu.

    Ayrıca iç mekanı da geniştir.
    öncelikle böyle güzel bir konu açtığınız için teşşekürler gerçekten grafik üzerinde jaz kendini göstermiş. ama tip olark ben jazz ı beğenmedğim için araç alırken elemiştim. Şimdi de olsa elerim araç mükemmel ama nedense bana çirkin gözüküyor. siz beğeniyorsanız parasını kuruşu kuruşuna hak eden araç bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    öncelikle böyle güzel bir konu açtığınız için teşşekürler gerçekten grafik üzerinde jaz kendini göstermiş. ama tip olark ben jazz ı beğenmedğim için araç alırken elemiştim. Şimdi de olsa elerim araç mükemmel ama nedense bana çirkin gözüküyor. siz beğeniyorsanız parasını kuruşu kuruşuna hak eden araç bence

    Tasarım olarak bence sorunu yok ama daha önce de yazdığım gibi ön cam fazlasıyla kaputa doğru gidiyor. Sürücüye mesafesi çok fazla.

    quote:

    senersongur


    Hemfikiriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖnceVatan -- 5 Aralık 2011; 17:59:53 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.