Şimdi Ara

Otokar, 300 km menzilli yeni elektrikli otobüsü e-Kent C'yi tanıttı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
2.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arık İstanbul ve Ankara gibi büyük şehirlerde bunların kullanılması lazım mümkünse çöp araçlarını da elektrikli yapmak lazım bu şehirler için İstanbul seçimi olacak hiçbir aday böyle bir öneriyle çıkmıyor satın alım parası yüksek ama birkaç seneye kar etmeye başlayacak petrol bağımlılı, koku ve ses olmamasıda cabası... Sırasıyla BYD ile anlaşılıp taksi için anlaşma yapılabilir mpv tarzı araçlar BYD E6 modeli Çin'de aksiciler hep kullanıyor menzili ve şarj hızıda fena değil. Ne konuşuyorum ki ben dandik meyvelerin piyasaya sürülüp güya a kalite diye yurt dışına gönderdiğimiz meyvelerin bile kabul edilmediği bir üretim yapan ülkeyiz...

  • Aslında elektrikli otobüslere açılıp kapatılabilir katener sistemi yapsalar, hat boyunca belirli güzergahlarda şarj olabilir. Mesela Ankara için, Eskişehir yolu, Konya yoku, İstanbul yolu gibi ana arterlerde en sağda özel şeritten giderken enerjiyi katenerden alır, sonra şehir içinde gezerken bataryadan yer. İstanbul için de benzer şekilde yapılabilir hatta metrobüs hattı tümüyle katenerli yapılarak hat boyu şebeke beslemeli gidilebilir.

    Bu arada Temsa'nın da elektrikli otobüsleri var, onlar da güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Azı olan konuşuyor ne kadar boş konuşmayı seviyoruz millet olarak helal olsun otokar basarilarinizin devamını diliyorum Türkiye'nin gururusunuz..

  • Şu alttaki otobüsten bir ses çıkardı ki anlatamam size (Ben sadece Ankara'da gördüm). Şimdi bu yeni Otokar'ı görünce ki Man'lar gelince de aşırı rahatlamıştık, insana bir rahatlık geliyor ama artık binmesekte yanından geçmek bile korkunçtu (= Umarım bütün toplu taşımalar doğaya zarar vermeyen ürünler olur. Otokar, 300 km menzilli yeni elektrikli otobüsü e-Kent C'yi tanıttı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • leocorte kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle. Zamanında Türkiye mecburi olarak Macaristan'dan almıştı bu otobüsleri. Eski Sovyet dönemlerinden kalma bir fabrika üretiyordu ve çok ucuzlardı. Hatta bunların bir kısmının parası yerine patates, soğan gibi sebzeler gönderdik, artık onu da yollayamayız ama :)

  • Valla ne malı olduğunu bilmiyordum bak inan ama kesin Rus diyordum. Adamlar aynı kalas arkadaş değişmiyor (= Zaten patates gibi otobüs iyi yapmışız 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • leocorte kullanıcısına yanıt
    cleancoder C kullanıcısına yanıt
    Otobüsün adı Ikarus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • labtek38 kullanıcısına yanıt
    Elazigda kullaniliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel, bu arada Elazığ’dan çok bahsedilmiş. Elbüsün haberihttps://youtu.be/INAfssXo71I

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Metrobüs için en uygun çözüm malatyada da kullanılan trambüsler aslında.
    https://www.bozankaya.com.tr/trambus/

    Ben bu otobüslere bindim malatya'ya gittiğimde. Gayet konforlu. Sessiz. Anayolda takılıyor arkadaşlar. Çok uzun olduğundan geniş yollarda çalışabiliyor. Dönüş yarıçapları büyük.

    Ama otobüs ihtiyacını en azından yarıya düşürüyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.