Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

.otobüs yolculuğu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
139
Cevap
0
Favori
132.512
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    414 Mesaj
    ben çocukken bineceğimiz otobüsün marka ve modelini merak etmezdik... hepsi aynıydı 302... sonra 302 yenilendi galiba 302 s oldu yolculuğa o araba denk gelince şanslı hissederdik kendimizi... ne günlerdi yaw... klima yok bişey yok insanın pestili çıkardı uzun yolda
    |
    |
    _____________________________
    Seyyar toplumsal korku satıcılarından alışveriş yapmayın!...
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    eskiden MAROTONLAR vardı bi sağa bi sola yaprak gibi sallardılar hele bide sollamalarda sanki devrilecekmişiz gibi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2385 Mesaj
    ama düzde ne giderdi o araba bee, 7 ileri vites vardı,sürekli sollamaya çıkarken görebilirdiniz marathonu ama rampaya geldimi 302 ler bile sollardı,koltuklarıysa parklardaki banklardan daha beterdi heyy gidi günler bee...
    quote:

    Orjinalden alıntı: buzkan

    eskiden MAROTONLAR vardı bi sağa bi sola yaprak gibi sallardılar hele bide sollamalarda sanki devrilecekmişiz gibi
    |
    |
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir
  • Yarbay
    2385 Mesaj
    bu topic de düşmemeli
    |
    |
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir
  • Yarbay
    11365 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    403 bir ara mahkemelik olmuştu
    araçta yangın çıkmıştı ve içerdeki birkaç kişi yanarak can vermişlerdi.
    bunun sonucu ne oldu acaba..



    bir kaç kişi mi? hocam o kaza konya adana yolu karapınar mevkiinde oldu 48 kişi hayatını kaybetti sonra depoların yerlerini ve yapıldıkları malzemeyi değiştirdiler

    bir de ben otobüs yolculuklarını sevmem otobüslere bayılırım tek nedeni ise uyuyamamam... öğrenciyim konya sitanbul arası gece 23 otobüsleri express o yüzden onları tercih ediyorum ama uyuyamayınca bi işe yaramıyor o yüzden 1 2 3 4 numaradan birini alıp bol bol şöförü yolu seyrediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazyarif -- 3 Haziran 2007; 12:30:42 >
    _____________________________
    Acer AS5740G-434G50Bi
    CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
    Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
  • Yarbay
    2385 Mesaj
    hatta mahkeme 403 leri toplatma kararı bile vermişti...
    |
    |
    _____________________________

    2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
    elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
    kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir
  • Yarbay
    2129 Mesaj
    2011 modeller ile konuyu guncellemek lazım ..
    |
    |
    _____________________________
  • “Ey kendini insan bilen insan! Kendini oku… Yoksa hayvan ve camid hükmünde insan olmak ihtimali var.”
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    bi zamanlarda da içine yan tarafından pipet batırılarak içilen kalın naylon sular vardı.naylonun tadı suyun tadına geçerdi içtiğin zaman dereden su içmiş gibi olurdun valla.ha bi de küçük kahvaltılık paketler olurdu.3-4 zeytin ,üçgen peynir,küçük reçel ve tereyağı ufacık ekmek ve tabii ki plastik çatal bıçak.hastaydım valla bu sete...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1064 Mesaj
    süpeerrr
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    Güzeldir. Orta sıradan alıcam bundan sonra bileti.. Hem rahat, hem kaza riskinde kurtulma şansın daha yüksek Televizyonu interneti v.s çabası.. Tabi 7/8 saatten sonra bayıyıor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ice Tea -- 22 Ocak 2012; 17:09:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5465 Mesaj
    Çeşitli nedenlerle otobüs ve bazı midibüslerde motor arkaya yerleştirilmiştir. O kocaman burunun işlevi kalmamıştır.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    908 Mesaj
    2 yıldır şehirler arası yolculuklarımda otobüs kullanmadım. Trevegolarda uzun süre oturmak mümkün değil ama setralar öyle mi...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Deveden büyük fil var.
  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    bende severim hayla yolculuğu ama eskisi gibi değil adam öküz gibi gidiyo yanındaki öküz gibi uyor gıcığına gidiyor insanın şeytan diyor verecen odunu heleki uzağa gidiyorsan o kadar zorki eskiden otobüs çok süperdi şimdii nerde atla hemen uçağa ver 150 yada 200 kağıt 2 saat te orda oh ne ala ee şimdi otobüsler nasıl yine çok biniliyo ama aşırı abartmışlar gibime geliyo konfor monfor televizyon eskiden kütür kütür gidiyodu hiç olmasa insan otobüse bindiğini biliyorki ya şimdi ses yok seda yok millet konuşmuyo yok arkadaş eskiden otobüsler taş gibi fren sıkardı şimdi sss o kadar bende de bu kadar söyleyecek söz
    _____________________________
    [color=




  • Yarbay
    13597 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BeREli 34

    bende severim hayla yolculuğu ama eskisi gibi değil adam öküz gibi gidiyo yanındaki öküz gibi uyor gıcığına gidiyor insanın şeytan diyor verecen odunu heleki uzağa gidiyorsan o kadar zorki eskiden otobüs çok süperdi şimdii nerde atla hemen uçağa ver 150 yada 200 kağıt 2 saat te orda oh ne ala ee şimdi otobüsler nasıl yine çok biniliyo ama aşırı abartmışlar gibime geliyo konfor monfor televizyon eskiden kütür kütür gidiyodu hiç olmasa insan otobüse bindiğini biliyorki ya şimdi ses yok seda yok millet konuşmuyo yok arkadaş eskiden otobüsler taş gibi fren sıkardı şimdi sss o kadar bende de bu kadar söyleyecek söz

    Yaş bayağı bir yüksek gibi.

    Ben otobüs ile yolculuğu çok severim. Son 3 senedir özel arabam ile gidip geliyorum memlekete. Ama eğer arabasız gidersem mutlaka otobüsü tercih ediyorum. Diyorlar ki: Azıcık fazla ver. Otobüs ile 10 saatte gideceğine uçak ile 45 dk'da git. Rahat git.

    İyi de ben seyahati seviyorum. Ben çabucak gidip gelinen ve hiç bir yeri görme imkanı vermeyen seyahatleri sevmiyorum ki. Otobüsün penceresinden tüm kasaba, köy ve şehirleri görebiliyorum. Şimdi hızlı tren yapılıyor İstanbul-Ankara arasında. Bittiği zaman belki belki belki meraktan bir kere binerim. Ama o zamanda bile tercihim otobüs olacak. Bunu biliyorum.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • Yarbay
    13597 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    403 bir ara mahkemelik olmuştu
    araçta yangın çıkmıştı ve içerdeki birkaç kişi yanarak can vermişlerdi.
    bunun sonucu ne oldu acaba..



    bir kaç kişi mi? hocam o kaza konya adana yolu karapınar mevkiinde oldu 48 kişi hayatını kaybetti sonra depoların yerlerini ve yapıldıkları malzemeyi değiştirdiler

    bir de ben otobüs yolculuklarını sevmem otobüslere bayılırım tek nedeni ise uyuyamamam... öğrenciyim konya sitanbul arası gece 23 otobüsleri express o yüzden onları tercih ediyorum ama uyuyamayınca bi işe yaramıyor o yüzden 1 2 3 4 numaradan birini alıp bol bol şöförü yolu seyrediyorum

    Bahsi geçen kaza olayı Ankara-Adana karayolunda, Şereflikoçhisar'ın orada oldu. O403 otobüs içindekilerle birlikte kül oldu. Çok feci bir olaydı.

    Ben de İstanbul-Konya seyahatlerimde sürekli olarak, her zaman Kontur'un 23:30 otobüsüne binerim. Edirne'den gelir. İstanbul otogarına uğrar. hareme uğramadan otobana girer. Sakarya gişelerinden çıkar. Bilecik-Kütahya-Afyon-Çay-Akşehir üzerinden Konya'ya ulaşır. Geri dönerken de gündüz bineceksem 11:00 otobüsüne binerim. Akşam bineceksem 21:00 otobüsüne binerim. Bu iki otobüs te Konya'dan İstanbul'a Eskişehir-Bilecik üzerinden gider.

    Senelerdir bu şekilde gider gelirim. Kendi arabam ile giderken de hep bu güzergahı kullanırım. Otoban nedir, bilmem ben. Asla bilmem.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • Yarbay
    11365 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    403 bir ara mahkemelik olmuştu
    araçta yangın çıkmıştı ve içerdeki birkaç kişi yanarak can vermişlerdi.
    bunun sonucu ne oldu acaba..



    bir kaç kişi mi? hocam o kaza konya adana yolu karapınar mevkiinde oldu 48 kişi hayatını kaybetti sonra depoların yerlerini ve yapıldıkları malzemeyi değiştirdiler

    bir de ben otobüs yolculuklarını sevmem otobüslere bayılırım tek nedeni ise uyuyamamam... öğrenciyim konya istanbul arası gece 23 otobüsleri express o yüzden onları tercih ediyorum ama uyuyamayınca bi işe yaramıyor o yüzden 1 2 3 4 numaradan birini alıp bol bol şoförü yolu seyrediyorum

    Bahsi geçen kaza olayı Ankara-Adana karayolunda, Şereflikoçhisar'ın orada oldu. O403 otobüs içindekilerle birlikte kül oldu. Çok feci bir olaydı.

    Ben de İstanbul-Konya seyahatlerimde sürekli olarak, her zaman Kontur'un 23:30 otobüsüne binerim. Edirne'den gelir. İstanbul otogarına uğrar. hareme uğramadan otobana girer. Sakarya gişelerinden çıkar. Bilecik-Kütahya-Afyon-Çay-Akşehir üzerinden Konya'ya ulaşır. Geri dönerken de gündüz bineceksem 11:00 otobüsüne binerim. Akşam bineceksem 21:00 otobüsüne binerim. Bu iki otobüs te Konya'dan İstanbul'a Eskişehir-Bilecik üzerinden gider.

    Senelerdir bu şekilde gider gelirim. Kendi arabam ile giderken de hep bu güzergahı kullanırım. Otoban nedir, bilmem ben. Asla bilmem.

    abi benim bahsettiğim kaza 24 ekim 1997'de konya-ereğli yolu'nda oldu, kazanın oluğu yere anıt yaptılar çeşme yaptılar, kazaya karışan man marka boş petrol tankeri simsiyah kül olmuş bir şekilde uzun yıllar boyunca orada kaldı sonra da kaldırdılar sanırım çünkü geçerken bakmaya utanıyorum

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=24+ekim+1997+karap%C4%B1nar+trafik+kazas%C4%B1
    http://www.milliyet.com.tr/1997/10/26/haber/kat.html
    http://webarsiv.hurriyet.com.tr/1997/10/26/328167.asp




    Hepsine Allah rahmet eylesin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 12 Eylül 2012; 17:40:42 >
    _____________________________
    Acer AS5740G-434G50Bi
    CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
    Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!




  • Yarbay
    13597 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    403 bir ara mahkemelik olmuştu
    araçta yangın çıkmıştı ve içerdeki birkaç kişi yanarak can vermişlerdi.
    bunun sonucu ne oldu acaba..



    bir kaç kişi mi? hocam o kaza konya adana yolu karapınar mevkiinde oldu 48 kişi hayatını kaybetti sonra depoların yerlerini ve yapıldıkları malzemeyi değiştirdiler

    bir de ben otobüs yolculuklarını sevmem otobüslere bayılırım tek nedeni ise uyuyamamam... öğrenciyim konya istanbul arası gece 23 otobüsleri express o yüzden onları tercih ediyorum ama uyuyamayınca bi işe yaramıyor o yüzden 1 2 3 4 numaradan birini alıp bol bol şoförü yolu seyrediyorum

    Bahsi geçen kaza olayı Ankara-Adana karayolunda, Şereflikoçhisar'ın orada oldu. O403 otobüs içindekilerle birlikte kül oldu. Çok feci bir olaydı.

    Ben de İstanbul-Konya seyahatlerimde sürekli olarak, her zaman Kontur'un 23:30 otobüsüne binerim. Edirne'den gelir. İstanbul otogarına uğrar. hareme uğramadan otobana girer. Sakarya gişelerinden çıkar. Bilecik-Kütahya-Afyon-Çay-Akşehir üzerinden Konya'ya ulaşır. Geri dönerken de gündüz bineceksem 11:00 otobüsüne binerim. Akşam bineceksem 21:00 otobüsüne binerim. Bu iki otobüs te Konya'dan İstanbul'a Eskişehir-Bilecik üzerinden gider.

    Senelerdir bu şekilde gider gelirim. Kendi arabam ile giderken de hep bu güzergahı kullanırım. Otoban nedir, bilmem ben. Asla bilmem.

    abi benim bahsettiğim kaza 24 ekim 1997'de konya-ereğli yolu'nda oldu, kazanın oluğu yere anıt yaptılar çeşme yaptılar, kazaya karışan man marka boş petrol tankeri simsiyah kül olmuş bir şekilde uzun yıllar boyunca orada kaldı sonra da kaldırdılar sanırım çünkü geçerken bakmaya utanıyorum

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=24+ekim+1997+karap%C4%B1nar+trafik+kazas%C4%B1
    http://www.milliyet.com.tr/1997/10/26/haber/kat.html
    http://webarsiv.hurriyet.com.tr/1997/10/26/328167.asp




    Hepsine Allah rahmet eylesin...

    Yanlış hatırladım sanırım. Bugüne kadar bu kazayı ben hep Şereflikoçhisar yakınlarında diye biliyordum.
    |
    |
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeREli 34

    bende severim hayla yolculuğu ama eskisi gibi değil adam öküz gibi gidiyo yanındaki öküz gibi uyor gıcığına gidiyor insanın şeytan diyor verecen odunu heleki uzağa gidiyorsan o kadar zorki eskiden otobüs çok süperdi şimdii nerde atla hemen uçağa ver 150 yada 200 kağıt 2 saat te orda oh ne ala ee şimdi otobüsler nasıl yine çok biniliyo ama aşırı abartmışlar gibime geliyo konfor monfor televizyon eskiden kütür kütür gidiyodu hiç olmasa insan otobüse bindiğini biliyorki ya şimdi ses yok seda yok millet konuşmuyo yok arkadaş eskiden otobüsler taş gibi fren sıkardı şimdi sss o kadar bende de bu kadar söyleyecek söz

    Yaş bayağı bir yüksek gibi.

    Ben otobüs ile yolculuğu çok severim. Son 3 senedir özel arabam ile gidip geliyorum memlekete. Ama eğer arabasız gidersem mutlaka otobüsü tercih ediyorum. Diyorlar ki: Azıcık fazla ver. Otobüs ile 10 saatte gideceğine uçak ile 45 dk'da git. Rahat git.

    İyi de ben seyahati seviyorum. Ben çabucak gidip gelinen ve hiç bir yeri görme imkanı vermeyen seyahatleri sevmiyorum ki. Otobüsün penceresinden tüm kasaba, köy ve şehirleri görebiliyorum. Şimdi hızlı tren yapılıyor İstanbul-Ankara arasında. Bittiği zaman belki belki belki meraktan bir kere binerim. Ama o zamanda bile tercihim otobüs olacak. Bunu biliyorum.

    otobüs tabi öyle kardeşim ama arabaylada rahat gidersin diye gider gelisin ama birde şu var arabayla istedeğin mola yerinde durabilirsin ama otobüs öyle değil belli yerler var başın ağırdınmı kim umursar hiç kimse iç ilaç bekle mola yerini anca acil olduğunda mola verir o da çok acilse .) arabınız marksaı ne sizinkinin
    _____________________________
    [color=




  • Yarbay
    13597 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BeREli 34

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeREli 34

    bende severim hayla yolculuğu ama eskisi gibi değil adam öküz gibi gidiyo yanındaki öküz gibi uyor gıcığına gidiyor insanın şeytan diyor verecen odunu heleki uzağa gidiyorsan o kadar zorki eskiden otobüs çok süperdi şimdii nerde atla hemen uçağa ver 150 yada 200 kağıt 2 saat te orda oh ne ala ee şimdi otobüsler nasıl yine çok biniliyo ama aşırı abartmışlar gibime geliyo konfor monfor televizyon eskiden kütür kütür gidiyodu hiç olmasa insan otobüse bindiğini biliyorki ya şimdi ses yok seda yok millet konuşmuyo yok arkadaş eskiden otobüsler taş gibi fren sıkardı şimdi sss o kadar bende de bu kadar söyleyecek söz

    Yaş bayağı bir yüksek gibi.

    Ben otobüs ile yolculuğu çok severim. Son 3 senedir özel arabam ile gidip geliyorum memlekete. Ama eğer arabasız gidersem mutlaka otobüsü tercih ediyorum. Diyorlar ki: Azıcık fazla ver. Otobüs ile 10 saatte gideceğine uçak ile 45 dk'da git. Rahat git.

    İyi de ben seyahati seviyorum. Ben çabucak gidip gelinen ve hiç bir yeri görme imkanı vermeyen seyahatleri sevmiyorum ki. Otobüsün penceresinden tüm kasaba, köy ve şehirleri görebiliyorum. Şimdi hızlı tren yapılıyor İstanbul-Ankara arasında. Bittiği zaman belki belki belki meraktan bir kere binerim. Ama o zamanda bile tercihim otobüs olacak. Bunu biliyorum.

    otobüs tabi öyle kardeşim ama arabaylada rahat gidersin diye gider gelisin ama birde şu var arabayla istedeğin mola yerinde durabilirsin ama otobüs öyle değil belli yerler var başın ağırdınmı kim umursar hiç kimse iç ilaç bekle mola yerini anca acil olduğunda mola verir o da çok acilse .) arabınız marksaı ne sizinkinin

    İmzamda yazıyor. Dacia Logan 1.5 DCI ambiance pack. Beyaz. 2006 model.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeREli 34

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeREli 34

    bende severim hayla yolculuğu ama eskisi gibi değil adam öküz gibi gidiyo yanındaki öküz gibi uyor gıcığına gidiyor insanın şeytan diyor verecen odunu heleki uzağa gidiyorsan o kadar zorki eskiden otobüs çok süperdi şimdii nerde atla hemen uçağa ver 150 yada 200 kağıt 2 saat te orda oh ne ala ee şimdi otobüsler nasıl yine çok biniliyo ama aşırı abartmışlar gibime geliyo konfor monfor televizyon eskiden kütür kütür gidiyodu hiç olmasa insan otobüse bindiğini biliyorki ya şimdi ses yok seda yok millet konuşmuyo yok arkadaş eskiden otobüsler taş gibi fren sıkardı şimdi sss o kadar bende de bu kadar söyleyecek söz

    Yaş bayağı bir yüksek gibi.

    Ben otobüs ile yolculuğu çok severim. Son 3 senedir özel arabam ile gidip geliyorum memlekete. Ama eğer arabasız gidersem mutlaka otobüsü tercih ediyorum. Diyorlar ki: Azıcık fazla ver. Otobüs ile 10 saatte gideceğine uçak ile 45 dk'da git. Rahat git.

    İyi de ben seyahati seviyorum. Ben çabucak gidip gelinen ve hiç bir yeri görme imkanı vermeyen seyahatleri sevmiyorum ki. Otobüsün penceresinden tüm kasaba, köy ve şehirleri görebiliyorum. Şimdi hızlı tren yapılıyor İstanbul-Ankara arasında. Bittiği zaman belki belki belki meraktan bir kere binerim. Ama o zamanda bile tercihim otobüs olacak. Bunu biliyorum.

    otobüs tabi öyle kardeşim ama arabaylada rahat gidersin diye gider gelisin ama birde şu var arabayla istedeğin mola yerinde durabilirsin ama otobüs öyle değil belli yerler var başın ağırdınmı kim umursar hiç kimse iç ilaç bekle mola yerini anca acil olduğunda mola verir o da çok acilse .) arabınız marksaı ne sizinkinin

    İmzamda yazıyor. Dacia Logan 1.5 DCI ambiance pack. Beyaz. 2006 model.

    benimkide dacia logan mcv 1.5 dci 2007 kırmızı
    |
    |
    _____________________________
    [color=




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,423
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.