Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

OTELDEKI KIZ (EDIT 6 GELDI) (YOLDAYMIS)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
216
Cevap
3
Favori
3.974
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> OTELDEKI KIZ (EDIT 6 GELDI) (YOLDAYMIS)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    Beyler otelde bir kiz var biraz bakistik. Beni keserken yakaladim birkac kere. Bir de dikkatimi cekmek icin yakinlarimda kardesine kendi fotograflarini cektirtiyordu. Cok guzel bir kiz onunla tanismak isterdim ama o da ailesiyle birlikte gelmis ben de. Ben bu kizla nasil tanisicam?? Telefon numarasini almak istiyorum. Hem kendi ailemden hem de onun ailesinden utaniyorum. Bir de yarin donucez. Var mi cozum yolu uretebilecek abeyler?



    Edit: Beyler ailemi yanindan ben biraz gezicem diye ayrildim kiz da sahilde tek basindaydi gittim yanina "Oturabilir miyim?" dedim. "Tabii " dedi. "Iyi bayramlar ben bugun otelden ayriiyorum. Sizi hep goruyordum, begeniyordum. Sizinle tanismak istiyorum. Telefon numaranizi alabilir miyim? Kusura bakmayin ani oldu ama bugun gittigimiz icin aceleye geldi." dedim. "Sen bizim otelde misin? Bu? Bu?" dedi parmaklariyla gostererek. "Evet beni gormediniz mi? Ciddi misiniz?" dedim "Evet gormedim." dedi ben bayaa yerin dibine girdim zaten orda. "Sen kac yasindasin?" dedi. "17 yasindayim. Siz?" dedim. "Ben 20 yasindayim. Sen de biraz buyuk gosteriyosun" dedi. "Kusura bakmayin ben yanlis anlamisim rahatsiz ettim. Biraz kucuk duruyosunuz." dedim. "Evet kucuk duruyorum. Sana telefon numarami veremem ama instagramimi verebilirim. Telefonumu veremem cok buyuk sey istiyorsun kusura bakma." dedi. Instagramini verdi. Ben de takip ettim o da ben etti.

    Kizin beni tanimamasi tuhaf geldi cunku ayni alan da beraber olmasa da birbirimize yakin olarak dans da etmistik. O kadar bakismistik. Annem bile "Bu kiz sana bakiyor." demisti. Ayrica o yasini soylediginde ben tam kalkarken istemedigim halde instagramini verdi. Hayatimda ilk defa bir kiza acik acik asildim. Yalniz kiz bayaa guzel ve plajda bile makyaj yapan ruj suren bir tip. Yerin dibine girdim ama olsun konusmasaydim cok pisman olurdum. Bugunu de bos gecmeyin. Iyi bayramlar...

    Edit2: Kizla instagramdan mesajlasiyoruz. Hadi hayirlisi...

    Edit3: Dun gece biraz mesajlastik. "Gercekten beni gormemis miydin?" diye sordum. Gercekten gormedim falan dedi. "Sana baktigimi mi dusundun? diye sordu. "Bircok kez goz goze geldik." dedim. "Eglentide solunda oturuyorduk." dedim. "Solumuzda kimse yoktuki." dedi. Bir kere burda cok sacmaladi. Cunku solunda sadece biz degil bir suru insan vardi. Yalan soyledigi ortada. Neyse boraz daha bahsettim falan "Evet hatirladim." dedi. Bu sefer daha samimi konusmaya basladi. "Otel yine koptu. Ortami bi gorsen." yazdi. Biraz konustuk sonra bir daha yazmadi. Okumamis bile daha. Sabah oldu hala yazmamis. "Gunaydin" yazdim bekliyorum. Telefonunu elinden dusurmeyen kizin mesajlari daha okumamis olmasi tuhaf geldi.

    Edit 4: Kizla instagramdan tekrar mesajlasmaya basladim. Bu sefer agir basliligi falan biraktim direk kafa buluyorum. Yani sizin anlayacaginiz onun egosunu tatmin ediyorum ama olsun ben de eglenmiyo degilim. Bebegim falan diye hitap ediyorum. Havadan sudan mactan biraz konustuk. Su an yine yazmadi. Muhtemelen uyudu. Yuzune mumkun degil soylemeyecegim seyler soyluyorum kiza Bekliyorum bakalim... Ben lanet olasi bir cilginim dostum


    EDIT 5: Beyler instagramdan numarasini aldim sonunda. Whatsapptan yazdim ben de. Internet pakedinin az oldugunu soyledi ve sms'ten konusalim dedi. Kiza bebek, yavru falan diye hitap ediyorum. Eskisi gibi de bekletniyor mesajlari. Hosuna gidiyor vallahi. Bu sefer ben gec cevap verdim. Uyumus sanirim. Yarin editlerim...

    EDIT 6: Ikimizde mesajlari bayaa geciktirerek yaziyorduk. Ben buna yaziyorum falan bu bayaa bekletti beni. Ben de "Konusmak istemiyosan konusmayalim. Sayemde iyi ego kastin." dedim. O da "Ne alakasi var be. Babam araba kullaniyo. Navigasyon onda. Sen de az yazsan gorcek mesajlari." yazdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UCAMAYAN SARBİ -- 10 Temmuz 2016; 17:57:09 >



    |
    |
    _____________________________




  • Kızlar karşıdakinin totosu kalkmasın diye geç cevap verir, görmediğinden değil. 100 de 100 onaylı.

    Hatta bir arkadaşım dakika tutuyordu cevap vermek için. Saykolar ya

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ustune kos deli taklidi yap.Omuz at.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    670 Mesaj
    Sevgilim olurmusun de, evet derse em. Hayır derse bayılt em.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    8 Not
    Soruya bak.Tabii ki moonwalk yaparak onunden gececeksin



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    379 Mesaj
    csb



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: UCAMAYAN SARBİ

    Beyler otelde bir kiz var biraz bakistik. Beni keserken yakaladim birkac kere. Bir de dikkatimi cekmek icin yakinlarimda kardesine kendi fotograflarini cektirtiyordu. Cok guzel bir kiz onunla tanismak isterdim ama o da ailesiyle birlikte gelmis ben de. Ben bu kizla nasil tanisicam?? Telefon numarasini almak istiyorum. Hem kendi ailemden hem de onun ailesinden utaniyorum. Bir de yarin donucez. Var mi cozum yolu uretebilecek abeyler?

    Takma be kafana çek bi air Wick fıssssssssss....



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psssssttt
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    Bakış at gülümse sonra tuvalet vb. gibi ailenin peşinden gelmeyeceği bi yere git ne bileyim otel plajindaysaniz mesela plaj barina git bi yandanda geliyo mu diye bak da mal durumuna düşme peşinden gelirse konuş işte bilmiyorum tutar mı komik mi saçma mı ama yazdım işte



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1411 Mesaj
    Kizi yan yatir.Ustune ise sidigi yutarsa kabul ediyor yutmazsa reddediyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2017 Snooker Dünya Şampiyonu Mark Selby Reis
  • Yarbay
    9910 Mesaj
    Kızı çaktırmadan gözetle, boş yakaladığın anda yanına git ve tanışın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    And this is how it looks when I am standing on the edge
    And this is how I break apart when I finally hit the ground
    And this is how it hurts when I pretend I don't feel any pain
    And this is how I disappear when I throw myself away

    500px Steam
  • Er
    14 Mesaj
    Yeter arkadaş be. Anlayın artık elde edince bi halta yaramıyor. Üzmeyin kendinizi bu kadar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tecrübe satın alınmayacak kadar kıymetlidir. Ona sahip olmak için en ağır bedelleri ödemen gerekir.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    Yanından geçerken amuda kalkıp halay çekmelisin. Bunu da mı biz söyleyelim ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not

    Niye yaramasin arkadasim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Vokrotz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not

    Yuh kardesim csb lik neyi var bunun?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Akinau kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    10535 Mesaj
    csb degilse.
    sen ailenin yanında durma tek takıl farklı yerde dur. eger kız gelirse gelir. gelmezse kızı tek yakaladıgında yanına git.
    yiyecegin en fazla ret olur.
    |
    |
    _____________________________
    Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB
  • Yüzbaşı
    583 Mesaj
    Ona git ve de ki, HESABINIZ ENGELLENMİŞTİR



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gençliğine güvenip, vakit çok erken derken, Belki elveda bile diyemezsin giderken!!! Gülebildiğin kadar mutlusun.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not

    Kural disi konu degil bu kardesim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    berkay2323 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Ben tatildeyken anneannesi ve ablasının yanından çekip konuşmuştum bir kızla. Otelde yanıma gelirsen tanışırız demişti ama gitmemiştim sonra. En fazla babasından dayak yersin bir şey olmaz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    436 Mesaj
    Gidiyosun yanına ve ona bu kadar güzel birisiyle tanışma lütfuna sahip olabilir miyim diyorsun.Sonra tipin filan düzgünse hahahha benim adım Melis seninki der.Sonra havadan sudan falan derken yüzelim mi de ben bilmiyorum falan derse öğretirim dersin akşam da bir şeyler için sonra odana götür ve ....................



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not

    Sen fazla film izlemisin kardes



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    temhemrime kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    304 Mesaj
    Otelde ailesi ile kalan kızla tanışmak çok zor valla babası manyak falan çıkar olay çıkar. Geçen sene şöyle bi olay aynı şekil bende gözüme kız kestirmiştim havuza falan beraber giriyorduk ufak tefek konuşuyordukta havuzda ama sonra akşam yemeğinde kıza bakarken annesi kızı dürttü sonra annesin benim yanıma gelip kızıma ne bakıyorsun bişeymi var sorun nedir dedi o an zaten insan yerin dibine giriyor. Eğer yanaşmaya çalışıyorsun havuzda dene şansını ve mümkünse ailesi ile yanındayken fazla yanaşmaya çalışma hadi rast gelsin
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.