< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
okadar huzurluki herkes içerde |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
@Kartal Göz yine bir arnavut tüm oyunu bozuyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu da mı Arnavutmuş? O değil de videonun sonu çok komik. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
neye baktığını bileceksin. başımdan geçen bir olayı yazayım da geçen gün de ne anlatmak istediğimi daha iyi anla. benim sofya'da öğrenci döneminde pek türk arkadaşım yoktu. dil öğrenicem diye türk arkadaş çevresinden uzak durmaya çalışmıştım. o yüzden arkadaş sayım Türk olarak 4-5'i geçmiyordu. bir gün bir arakdaşın evine gittim. kağıt kürek işleri vardı okulunda. bende de bulgarca olduğundan işte evine gitmiştim yazıp doldurup okula gidecektik. o sırada sene başı olduğundan yeni bir eleman gelmişti evine. eleman niğdeliydi ama yani tipi olarak ise çok farklıydı. geldi işte abi benim de bir iki kağıt lazım. öğrenci yurduna çıkıcam. nasıl yapayım vs. dedim sen önce memleketi söyle. dedi "niğdeliyim abi". ya dedim kardeş. ne niğdelisi. nerenin pomakısın dedim. dedi abi niğdeliyim. ya dedim bak gerçeği söyle. ben de dedim balkan Türküyüm. utanacak birşey yok. çocuk sonra "abi nasıl anladım bilmiyorum ama anne tarafı pomak" dedi. dedim yahu seni gördüğümde ilk aklımda olan soru "bu pomak yolunu nasıl kaybetmiş de niğde'ye yolu düşmüş" diyip şaka yapmıştım. eleman diyor nasıl anladın :D Yahu tip bire bir kısa boylu Luke Goss :D eleman "niğdeliyim abi" diyor. hani "çorummuyum ğomutanım" diyen afrikalı gibi. yani coğrafi gerçek var. buradan anlatmak istediğim:
bu yüzden yazdım: bunların içinde bir Türk çekememezliği var. Biz arnavutlarla aslında kötü de değiliz. ama çekemiyorlar biraz. fakat ermeniler ve rumlar direkt olarak Türklerden nefret ediyorlar. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tamam soyunu sopunu gizliyordur da sen Arnavut iddasında bulununca dedim Arnavut bu herhalde. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Türkçe düzgün. R ve K harfleri yalın. Arnavutça farklı sesleri bir birinden iyi izole eden bir ağız yapısı ile konuşulur. adamın tip avrupai. Türkçe çok düzgün yani neredeyse istanbul türkçesi. ama hafif esmerimsi beyaz. akp yani din min övüyor ve fatih ümraniye civarından 60-70 yıllık sakin (Muhtemelen Atatürk ve Türkçülük sevmiyor) ... sence bu tahminlere göre kişi nereli olabilir? |
|
_____________________________
|