Şimdi Ara

OSMANGAZİ KÖPRÜSÜ. BOŞA GİDEN PARALARIMIZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • An itibariyle otobüsle Osmangazi Köprüsünden geçtim. Geçiş boyunca karşı istikametten (İstanbul yönü) yalnızca 3 araçla karşılaştım. İzmir istikametinde ise 3 araç vardı. Onlar da yalnızca 1'i şahsi araç. Gerisi otobüs. Çöpe giden bir projemiz var lanet olsun. En acısı da geçmememize rağmen bu köprünün ücreti bizim cebimizden çıkıyor. Böyle saçmalık olur mu ya?

    Öneri: Zaten geçen araç sayısı çok az. Yakında köprünün kapısına kilit vurulacak seviyeye bile gelebilir(mübalağa). Köprüden numunelik ücret alınsın. 3-5 tl gibi bir sembolik rakam. Herkes kullanır o zaman. Hem körfez trafiği de ortadan kalkar. Hem yakıt tasarrufu olur, cari açık azalır. Hem vatandaşımız hizmeti kullanmaya başlar hem de zamandan tasarruf elde etmiş olur. Bunu nasıl olur da saygıdeğer büyüklerimiz(!) göremiyor aklım almıyor.

    Nasıl olur da vatandaşın kullanamadığı projeleri "bu projeler millletim için" diyebiliyorlar. Yazıklar olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Boğaziçi veya Fatih Köprüsü gibi bir yoğunluk beklemek çocukça...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akp nin gücümü koruması için belli şirketleri beslemesi gerekiyor.
    Bizim burada bir yol var her yıl yeni asfalt dökülüyor. Tamamen gereksiz bir şey. Aynı şirketlere veriliyor. Böylece bizim vergiler doğrudan o şirketlere gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekiRoRo B kullanıcısına yanıt
    Öyle bir beklentim olduğunu nereden çıkardınız ? Köprü geçişi boyunca 3 araç gördüm diyorum. Normal olarak karşılıyorsanız ve kullanamadığınız köprü için para veriyor olmanız canınızı acıtmıyorsa siz alışmışsınız zaten böyle öpülmeye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Köprü geçiş ücreti $ cinsinden. $ DA OLDU 3.40. Geçiş ücreti en az %10 artacak. Dolar beni etkilemiyor ben türk lirası kullanıyorum diyen dahilere duyurulur.
  • Yapilirken zaten bu ongoruluyordu. "O fiyata gecen olmaz, neden garanti veriliyor?" deniyordu ama "bu proje super, herkes gececek, devlet zarar etmeyecek" diye karsilik veriliyordu. Gene kandirildilar ve olan devletin parasina oldu. Ha bu onlar icin onemli mi? Degil. Cunku bu projeyi her yerde anlatip hizmet olarak sundular. Anadoluda yasayip, sadece yandas medyayi seyreden kesim hala bunun buyuk hizmet oldugunu dusunup, insanlarin yogun olarak gectigi zannediyor.

    Ayrica 3. koprude bu sekilde bos. Trafige etkisi yok. Zaten onun yeri yanlis. Trafigi rahatlamasi icin uygun yerler icin raporlar cikartilmisti ama dinlenmedi. Fiyati da yuksek olunca ancak zorunlu kisiler kullaniyor(gecerken de pek iyi dileklerini soylediklerini zannetmiyorum).
  • O zaman dans

    OSMANGAZİ KÖPRÜSÜ. BOŞA GİDEN PARALARIMIZ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Göz boyama mevzu bahis olduğu zaman akp ' nin eline kimse su dökemez. hoş ki karnımız tok sırtımız pek bize yollar , köprüler , nükleer santraller lazım.
  • En çok da ne koyuyor biliyor musunuz ? Türk milleti ne ara bu kadar duyarsız, hakkını aramayan bir millet oldu? Önceden sağcısı da solcusu da milletin aleyhine birşey olduğunda karşı çıkarlar, eleştirilerini yaparlardı. Ama şimdi kimse sesini çıkarmıyor. Bunlara oy atanlar hiç mi vicdanları sızlamıyor. Çok yazık ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu olay şu. Devletin bu köprüyü kendisi yapacak gücü yokmu? Var. Ama ozaman bu işin rantını kim yiyecek depilmi? Ne güzel. Tam gaz soyulmaya devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında yapılan anlaşmaya kur ve döviz dalgalanmalarını hesaplamadan yapmışlar. şimdi de çözüm bulamıyorlar. bir e köprüyü yapan firmaya garanti verilmiş. ve geçiş ücreti de sabit tutulmuş. yani kafanıza göre indiremiyorsunuz da. firma kabul etmedikçe. yoksa fiyatlar indirilip sürümden o parayı çıkarabilirsiniz ama orda da firmanın işine gelmiyor. şimdi bakım masrafı ne kadar az araç geçerse o kadar az olacak. zaten garanti para mevcut. adamların keyfi yerinde.

    tabi sonuçta devlet istedğini yapar. firmayı bypass edip fiaytı yine de düşürebilir. misal millet kullansın diye aylık olarak ay sonunda köprü geçişleri için ödenen paralardan bir miktar geri ödeme yapabilir. en azından o para vatandaşa göner. ve belli olmaz eğer kullanım artarsa devlet garantsi sınırını da geçer yapan firma kabak gibi ortada kalır. tabi bunun için çalışma ve istek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parsbey

    Yahu olay şu. Devletin bu köprüyü kendisi yapacak gücü yokmu? Var. Ama ozaman bu işin rantını kim yiyecek depilmi? Ne güzel. Tam gaz soyulmaya devam.

    Devletin yapacak parası yoksa milletin parası var. 1.25 milyar dolar mı lazım? Çıkar 1000 dolarlık hisseler halinde köprü gelir ortaklığı senedi. De ki müteahhite verdiğim gelir garantisini sana veriyorm. Geçiş olsa da olmasada ben kefilim. Bu projeler 10 senede yatırılan parayı amorti ediyor. Garanti yatırım. Ev alsan 20 seneden önce kendini ödeyen ev kalmadı piyasada.
    Millet bu şartlarda o senetleri kapış kapış alır ama maksat millete para kazandırmak değil yandaşı zengin etmek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.