|
Bu mevzuyu bile savunmaya başlayan çoluk çocuk görmeye başladık. Herhâlde F-16'lar sivillerin üzerine bomba attığında bizim "kanziler" henüz biberonla besleniyordu ki devletin bile özür dilediğini göremediler. Çocuklar her konuda konuşmayın. Bilmiyorsanız susmak erdemdir. Koskoca devlet "pardon" deyip ailelerden özür dilemişken size bu mevzuyu savunmak düşmez. Bakın Osman Pamukoğlu'nu dinleyin, beni dinlemiyorsanız: Aşağıya bıraktığım videoda taptığınız Osman Pamukoğlu'nu dinleyin. O bile bu mevzuyu sahiplenmiyor. Kınıyor. Cinayet diyor. Burada "PKK'yı sonuna kadar silahla yok etmeliyiz." diyen komutan bile çoluk çocuk vurulamaz diyor. Ağzı süt kokan 16-22 yaş arasında bir grup var, bu grup bilmediği meselelerde sürekli ileri geri konuşuyor. Facebook: https://www.facebook.com/hakveesitlik.resmi.sayfa?fref=ts
Twitter: https://www.twitter.com/OPAMUKOGLU
Resmi site: http://www.hepar.org.tr
Forum: http://www.heparforum.org https://www.youtube.com/watch?v=a5mE4-9rM6Y&feature=youtu.be< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhD MD -- 14 Temmuz 2025; 18:36:15 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







