Şimdi Ara

Osman Pamukoğlu ve Uludere/Roboski Katliamı/Kazası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu mevzuyu bile savunmaya başlayan çoluk çocuk görmeye başladık. Herhâlde F-16'lar sivillerin üzerine bomba attığında bizim "kanziler" henüz biberonla besleniyordu ki devletin bile özür dilediğini göremediler.


    Çocuklar her konuda konuşmayın. Bilmiyorsanız susmak erdemdir.


    Koskoca devlet "pardon" deyip ailelerden özür dilemişken size bu mevzuyu savunmak düşmez.



    Bakın Osman Pamukoğlu'nu dinleyin, beni dinlemiyorsanız:


    Aşağıya bıraktığım videoda taptığınız Osman Pamukoğlu'nu dinleyin. O bile bu mevzuyu sahiplenmiyor. Kınıyor. Cinayet diyor. Burada "PKK'yı sonuna kadar silahla yok etmeliyiz." diyen komutan bile çoluk çocuk vurulamaz diyor. Ağzı süt kokan 16-22 yaş arasında bir grup var, bu grup bilmediği meselelerde sürekli ileri geri konuşuyor.


    Osman Pamukoğlu ve Uludere/Roboski Katliamı/KazasıŞenol Kaçaryoutube
    Facebook: https://www.facebook.com/hakveesitlik.resmi.sayfa?fref=ts Twitter: https://www.twitter.com/OPAMUKOGLU Resmi site: http://www.hepar.org.tr Forum: http://www.heparforum.org
    https://www.youtube.com/watch?v=a5mE4-9rM6Y&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhD MD -- 14 Temmuz 2025; 18:36:15 >



    _____________________________




  • Kim neyle barışacak anlamadım?

    Kim ne istiyor?

    Kürt komşum üniversiteyi birincilik ile bitirdi, kimse sen Kürtsün birinci olamazsın demedi.

    Şimdi bir firmada genel müdür.


    Başka Kürt komşumun bana borcu var, arayıp istemiyorum bile durumu olunca öder.


    Her yerde Kürtler çalışıyor, aynı yemeği yiyoruz, aynı suyu içiyoruz.


    Istenen nedir? Kimin ne sorunu var?

    +1
    Özgürlükler ülkesi Abd’de 18 milyon italyan, 50 milyon Alman yaşıyor. Bunlar “anadilde eğitim” gibi bir saçmalığın peşinde koşmuyorlar. Bunun dışında çözüm sürecinde açılan tüm kürtçe kurslar, üniversitelerin bünyesinde dil kursları ilgisizlikten ötürü açıldığı gibi kapandı..Demek ki sorun bu değil.
    Kürt sorunu kürt sorunu neymiş bu sorun. Herkes evirip geveliyor kıvırıyor..
    Bir makale okumuştum , özetle;
    Kürtler bulundukları her coğrafyada sorun yaratıyorlar, ırakta sorun suriye de iranda sorun.Türkiye de sorun
    Hatta Avrupa ve japonyada bile asayiş kaçakçılık çeteleşme sorunları yaratıyorlar
    Kürt sorunu yoktur, kürdün kendisi sorundur diyerek bitiriyordu.
    Devlet gerekeni yapmıştır, kaçakçının teröristten farkı yoktur. Bir kaza ile paramparça oldular, pardon :)

    Su testisi su yolunda kırıldı. Yeni üye PKK sempatizanlarına da kucak mı açacak bu forum? DEM savunan AKP ve MHP’liler gelin ve bu konuya destek verin. PKK sempatizanı kardeşiniz gelmiş üye olmuş.

    Kürtçe yasakmış gibi konuşmayın.


    Kürtçe serbest bu ülkede, devletin Kürtçe TV'si bile var.


    Halkın Kürtçe konuşması yasak mı bu ülkede? Değil!


    Kürtçe kurslar da var. serbest bunlar.


    Bir ülkenin 1 resmi dili olur. İkircik bir yapının kimseye faydası yok, dünya üzerinde böyle.


    ----


    ABD sanki sadece ingiliz ırkından mı oluşmuş? Hayır, göçmenler ülkesi ama İngilizce tüm okullar ve devlet.


    Fransa'da Fransızca...Afrika'dan gelen göçmenler Fransızca eğitim alıyorlar. Rusya'da bir sürü başka millet var, dinden insanlar var, Rusya'da Rusça kullanılır.


    Ben bu ülkenin okullarında, devlet bünyesinde, resmi bir kurumunda Türkçeden başka bir dilin kullanılmasına şiddetle karşıyım. Dünya böyle.


    Bu ülkede sadece Kürtler yaşamıyor, Lazlar, çerkezler, Gürcüler, Araplar, Ermeniler, Romen'ler de yaşıyor.


    Kürtler, Türkiye'de, Suriye'de, Irak'ta ve İran'da yaşıyorlar. Bu coğrafyanın kadim bir milleti. Bu saydığım ülkelerde Kürtçe resmi dillerden biri mi? Bunu bilmiyorum. Mesela İran'da.


    İran'daki Kürlerin Kürtçe tv kanalları, radyoları var mı mesela?


    Türkiye'deki Kürtlerin bu ayrıcalığı nedir?

  • Güzel genç bir kız vardı, otobüse molotof kokteyli atılmıştı. Her yeri yanmıştı. Öldürüldü.
    Öldürenler kaç yaşındaydı?
    18 yaşından küçüktü öldürenler.
    Allah rahmet eylesin.


    Osman Pamukoğlu ve Uludere/Roboski Katliamı/Kazası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • Colda kullanıcısına yanıt

    O kızımızı öldürenler de suçluydu.

    Uludere'de sivillere bomba atmak da suçtur.


    Bir suç öbürünü aklamaz, karşılıklı kötülükler etse de bu millet birbiriyle barışacaktır.


    Savaş istemiyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhD MD -- 14 Temmuz 2025; 19:4:11 >
    _____________________________
  • PhD MD kullanıcısına yanıt

    Kim neyle barışacak anlamadım?

    Kim ne istiyor?

    Kürt komşum üniversiteyi birincilik ile bitirdi, kimse sen Kürtsün birinci olamazsın demedi.

    Şimdi bir firmada genel müdür.


    Başka Kürt komşumun bana borcu var, arayıp istemiyorum bile durumu olunca öder.


    Her yerde Kürtler çalışıyor, aynı yemeği yiyoruz, aynı suyu içiyoruz.


    Istenen nedir? Kimin ne sorunu var?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • Colda kullanıcısına yanıt

    Bir şey istemekten bahsetmiyorum, çatışma bitsin diyorum.


    Talep edilen çok basit üç beş şey. Kürtçe bir yazı paylaşınca bile pankarta saldıranlar oldu hatırlıyorsan İmamoğlu protestolarında. Bu yok edilecek. Kürtçe elbette birinci resmi dil olmayacak. Herkesin birinci resmi dili Türkçe olacak. Ama Kürtçe tanınacak. İkinci dil olarak da olsa halk bunu konuşabilecek, böyle bir "ikinci dil" eğitimi alabilecek.


    Twitter'ı aç, Kürt yazarken bile K*rt yazan dolu, bunlar bitecek.


    Başka da talep yok zaten, bölünme fobimizi yeneceğiz. Bölünme yok. Kürt-Türk beraber yaşayacak.

    _____________________________
  • Dil mi yani bütün sorun?

    Birbirini anlamayan Kürtler var, hangi dilden bahsediyoruz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • Colda kullanıcısına yanıt

    Dostum kendini kandırmayı bırak. Kürtçe sistematikleşti. Anlıyor birbirini. 3-4 lehçe var, o kadarı Türkçe'de de var. Bak yıllarca senin gibi şu masallara inandım, yazıktır yapma.


    https://www.institutkurde.org/bibliotheque/en_ligne/kurtce_grameri.pdf



    Al oku buradan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhD MD -- 14 Temmuz 2025; 19:18:7 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • PhD MD kullanıcısına yanıt

    Kaynak Türkçe, anlatılan Kürtçe, çıkış yeri Pers dili, yazarlar nereli kim bilir.

    Kaynak var işte, otursunlar evde öğrensinler.

    Okullarda Kürtçe öğretimi başlamıştı zaten seneler önce.

    Problem nedir hala söylemedin?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör
  • PhD MD kullanıcısına yanıt

    Kürtçe yasakmış gibi konuşmayın.


    Kürtçe serbest bu ülkede, devletin Kürtçe TV'si bile var.


    Halkın Kürtçe konuşması yasak mı bu ülkede? Değil!


    Kürtçe kurslar da var. serbest bunlar.


    Bir ülkenin 1 resmi dili olur. İkircik bir yapının kimseye faydası yok, dünya üzerinde böyle.


    ----


    ABD sanki sadece ingiliz ırkından mı oluşmuş? Hayır, göçmenler ülkesi ama İngilizce tüm okullar ve devlet.


    Fransa'da Fransızca...Afrika'dan gelen göçmenler Fransızca eğitim alıyorlar. Rusya'da bir sürü başka millet var, dinden insanlar var, Rusya'da Rusça kullanılır.


    Ben bu ülkenin okullarında, devlet bünyesinde, resmi bir kurumunda Türkçeden başka bir dilin kullanılmasına şiddetle karşıyım. Dünya böyle.


    Bu ülkede sadece Kürtler yaşamıyor, Lazlar, çerkezler, Gürcüler, Araplar, Ermeniler, Romen'ler de yaşıyor.


    Kürtler, Türkiye'de, Suriye'de, Irak'ta ve İran'da yaşıyorlar. Bu coğrafyanın kadim bir milleti. Bu saydığım ülkelerde Kürtçe resmi dillerden biri mi? Bunu bilmiyorum. Mesela İran'da.


    İran'daki Kürlerin Kürtçe tv kanalları, radyoları var mı mesela?


    Türkiye'deki Kürtlerin bu ayrıcalığı nedir?

    _____________________________




  • Colda kullanıcısına yanıt

    o da bilmiyor problem nedir. sallayıp duruyor bişeyler..

    _____________________________
  • Colda kullanıcısına yanıt

    bitmiyor dertleri. hep mağdurlar.


    bi bunlar bi de siyasal islamcılar..

    _____________________________
  • Uludere olayı bir kazadır.


    PKK'nın kullandığı güzergahı kullanan sigara ve akaryakıt kaçıran KAÇAKÇILAR. YANLIŞ İSTİPARAT SONUCU VURULMUŞTUR. Olay budur.



    Hatta o dönemde bu bilgi ABD'den geldi denilip sonradan bir iddia yalanlandı nedense.



    Saldırıda 34 kişi ölmüştü. Ölen 28 kişinin 28'ide aynı aileden ENCÜ soyadına sahipti. Buna devlet tarafıda HATA demiştir. Ama resmi olarak özür dilememiştir. Ve ailelere Tazminat ödemeyi kabul etmiştir.



    Tabi o süreçler hep arka arkayaydı o zamanlar. ABD'nin bize bir oyunuda olabilir o iş. Devamında gezi olayları sonrasında MİT tırları. Yok birden İŞİD çıktı yoksa Suriye'de iç savaşlar yok hendek olayları yok ülkenin her yerinde bombaların patlaması her gün terör saldırısı yok ekonomik saldırılar yok Darbe kalkışması hepsi arkaya olan işler. O bölgede Kürtleri kışkırtmak ve ayaklandırmak için bile yaptırmış olabilirler... O döenmki yabancı basında o olayı çok kaşımaya çalışmıştı çünkü. Türkler Kürtleri öldürüyor algısı kasmaya çalışmışlardı hep...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0zkanK. -- 14 Temmuz 2025; 22:15:53 >
    _____________________________




  • fıraktı kullanıcısına yanıt
    +1
    Özgürlükler ülkesi Abd’de 18 milyon italyan, 50 milyon Alman yaşıyor. Bunlar “anadilde eğitim” gibi bir saçmalığın peşinde koşmuyorlar. Bunun dışında çözüm sürecinde açılan tüm kürtçe kurslar, üniversitelerin bünyesinde dil kursları ilgisizlikten ötürü açıldığı gibi kapandı..Demek ki sorun bu değil.
    Kürt sorunu kürt sorunu neymiş bu sorun. Herkes evirip geveliyor kıvırıyor..
    Bir makale okumuştum , özetle;
    Kürtler bulundukları her coğrafyada sorun yaratıyorlar, ırakta sorun suriye de iranda sorun.Türkiye de sorun
    Hatta Avrupa ve japonyada bile asayiş kaçakçılık çeteleşme sorunları yaratıyorlar
    Kürt sorunu yoktur, kürdün kendisi sorundur diyerek bitiriyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ferguson ile aynı zamanda başladık ben 25 takım gezdim!"
    Yılmaz VURAL
  • PhD MD kullanıcısına yanıt

    Kaçaklık suçtur sen neyle neyi kıyaslıyorsun?

    _____________________________
  • 0zkanK. kullanıcısına yanıt

    İŞTE SEVGİLİ ARKADAŞLAR, SİZ BU YUKARIDA "İSTİHBARAT" YAZMAYI BİLMEYEN


    "İSTİPARAT" YAZAN TİPLERİ DİNLİYORSUNUZ.




    BİR DE BİR SÜRÜ LİKE VERMİŞSİNİZ İÇİ BOŞ GÖRÜŞLERİNE :D



    Boşa geçmiş bir ömür yemin ederim...

    _____________________________
  • man utd kullanıcısına yanıt

    Sorun bölücülük adamlar Türkleri yok edip koca ülkeyi yutmaya çalışıyorlar olayın özü bu


    Bu sorunun çözümü geldikleri yer olan Hindistan coğrafyasına tehcir edilmeliler yoksa sürekli uğraşmak zorunda kalacağız.

    _____________________________
  • DHTech D kullanıcısına yanıt

    Kaçakçılık suçunun cezası TCK'da yazıyor. F16 bombası değil. Eğer çoluk çocukla konuşuyorsam saat geç oldu, sütünü içip uyusan iyi olur.

    _____________________________
  • PKK'lı olmadıkları ne malüm? kaçakçılık ne zamandan beri helal oldu?

    _____________________________
  • Öncelikle şu konuda bir anlaşmak lazım. Orada ölen insanlar Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı sonuç olarak.


    Ama bunu birileri KÜRTLERİ ÖLDÜRÜYORLAR algısı kasmaya çalıştılar o dönemde. Tam bu YPG-PYD'nin kurulma ve Suriye'nin iç savaşının başladığı oraların ve Türkiye'nin karıştırılmaya çalışıldığı yıllar bu olay.


    Gürcistan sınırında kaçakçılık yapan 2 kişi vurulsa Lazlar Rumlar vuruldu mu diyecez. Veya Trakya'da olsa Göçmenler Macurlar Romanlar Arnavutlar veya İran sınırında olsa Türkmenler vuruldu mu diyecez özellikle Kürt vurgusu yapılması yanlış. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı insanlar vuruldu demek lazım.



    Ayrıca o yıllarda daha İHA-SİHA yol elimizde ve o dönemki BİLGİLER HERONLAR ve Predatörlerden geliyor ( İsrail kaynaklı ve ABD 'li yetkililerden geldiği söylenmişti. ) Hatta ABD medyası bunu kabulde etmişti.


    O dönemde bize 30-35 kişilik Terör gurubu sınıra yaklaşıyor bilgisi verildiği İDDİA EDİLMİŞTİ. Ankara'da vurun dedi 1 saat içinde alınnan ani bir karar ile. Bu bilginin Yanlış veya kasıtlı olarak yanıltıcı olabileceği düşünülmedi büyük ihtimal.



    Buradan devlet millet düşmanlığı yapmaya veya çıkarmaya çalışmak saçmalık. Şu anlamsız dilden kurtulmak lazım.





    Osman Pamukoğlu ve Uludere/Roboski Katliamı/Kazası
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.