Şimdi Ara

1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
3.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    sanki bana orjinali connolly derisi de,taktiğin şeye bak:))))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senatör neyse de, bi ara çok niyetlendim Omega almaya. Hatta sunrooflu full paket 220 bin km de bulmuştum bir tane 2.5 motorlu. Yakıtı çok sorun değil benim için zira benzinli arabalarım hiç 2.0'dan aşağı olmadı. Gözümü çok korkuttular parçası yok, sanayi ile akraba olursun, ustası yok, piyasasï berbat elinde kalır diye. Şuan Volvo motorlu 2.0 Laguna'm var. Kendi aracımdan bahsedecek olursam şuan ki bütün A, B, C segmentlere nal toplatır. Çoğu D sınıfında olmayan özellikleri var. Elektrikli hafızalı ısıtmalı ön koltuklar, hıza duyarlı direksiyon gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Daha iyi bile olabilir hocam1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer. 


    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.
    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.
    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çürük bir avrupa aracı trafikte bulamazsın. O model japonlara bak hepsı trafıkte gezer tabı bizim gibi kırmızı ısık 1 sanıyede gecıp kavsaklarda suruculer tarafından pert edılmedıgı surece.

  • treyturop T kullanıcısına yanıt

    Asagidakinden eski bir japon var mi hocam trafikte


    'AUTO BEST' 1964 KALIN DİREK PRE KASA FULL ORİJİNAL SAFARİ CAM İlan No: 909205066


    Asagidaki de klasik arac olsa da bonus olsun


    TK motors - 1934 CİTROEN 11UA Traction Avant İlan No: 949212521

    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.
    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.sahibinden.com
    Galeriden Satılık 1934 Model 68700 Km Citroën Traction Avant 595.000 TL - 949212521
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-tk-motors-1934-citroen-11ua-traction-avant-949212521/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 30 Mart 2022; 21:29:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstat, adeta otomotiv gurmesi gibisin.

    Özellikle konu içeriklerinin hep Alman olmasını şahsen fevkalade buluyorum. Otomotivde her zaman Enver Paşa gibiyiz, ille de Alman ille de Alman.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    '98 model 3.0 v6 manuel , bulabildiğim her şeyi irmscher yapmaya çalıştığım kendimce modernleştirdiğim bir yoldaşım olur kendileri 1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Tabıkı var japon klasik araba satış sitelerinden bakabılırsın. 1930'lu yıllarda Turkıyeye japon aracları gelmıyordu sahibindende bulamazsın

  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Benim için otomobil dünyasında 2 farklı ekol vardır. Birincisi Alman ikincisi Amerikan ekolüdür. Benim gönlümü ve ruhumu doyuran ise her daim Alman ekolü olmuşur. Lakin Abd ekolü de yabana atılamaz. O da başlıbaşına bir mihenk taşıdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    Bunlar iyiymiş. Ama döşerken komple koltugu civatasından söküp dişarı alıyorlar. İş bitince geri yerine civatalıyorlar.

    Sonradan ses yapar o koltuk, bana gelmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim kimi öldürüyor :D

    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.Jack Kelloyoutube
    From Best motoring series 1992 Mercedes 500E Engine 4793cc V8 DOHC 32v Max Power 330ps/5700rpm Max Torque 50.0kgm/3900rpm Weight 1700kg BMW E34 M5 Engine 3535cc 6 DOHC 24v Max Power 315ps/6900rpm Max Torque 36.7kgm/4750rpm Weight 1710kg Toyota Aristo Engine 2997cc 6 DOHC 24v Max Power 280ps/5600rpm Max Torque 44.0kgm/3600rpm Weight 1680kg Toyota Mark II (Toyota Chaser) Engine 2491cc 6 DOHC 24v Max Power 280ps/6200rpm Max Torque 37.0kgm/4800rpm Weight 1540kg Nissan Skyline Engine 2568cc 6 DOHC 24v Max Power 220ps/6800rpm Max Torque 25.0kgm/5200rpm Weight 1480kg Send a donation to support this Channel https://www.patreon.com/JackKello
    https://www.youtube.com/watch?v=0SlLkxQf2vM&ab_channel=JackKello


    Bu arada, alpina ya denk gelmesin içinden geçer o opel in :D



    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.
  • 1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.ikanyoutube
    315 km/h Tacho, 298 km/h echte (315 km/h speedometer, 298 km/h real speed )
    https://www.youtube.com/watch?v=k_csR_f7STA&ab_channel=ikan

    Şunu efsaneyi de bırakıp uzaklaşıyorum 1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer. 



    1991 OPEL SENATÖR 3.0 24V... BMW E34 Killer.GTBOARD.comyoutube
    Since its launch in 2005, the Bugatti Veyron has been regarded as a supercar of superlative quality. It was a real challenge for developers to fulfil the specifications that the new supercar was supposed to meet: over 1,000 hp, a top speed of over 400 km/h and the ability to accelerate from 0 to 100 in under three seconds. Even experts thought it was impossible to achieve these performance specs on the road. But that was not all. Bugatti set the benchmark even higher with the plan of turning the supercar into a luxury road car suitable for everyday use. The development of the Veyron was one of the greatest technological challenges ever known in the automotive industry. Barely any parts, components or systems could be taken from existing car concepts and used in the Veyron. Everything had to be developed from scratch in order to achieve the performance specs and then everything had to be implemented in the car. The process also drew on the experiences of other industries in which materials and systems are routinely subject to extreme speeds and forces, such as aviation and space travel. The Veyron is the first – and the only – supercar to be developed and constructed with a series configuration that can master any driving scenario at any time. Even ten years after its launch, the supercar is still setting benchmarks and inspiring emotion and enthusiasm across the globe. Source: https://www.bugatti.com/veyron/veyron-164/#mission Technical maxims The Veyron’s specs took automotive performance into a new dimension. It is the first – and the only – supercar to be developed and constructed with a series configuration that can master any driving scenario at any time. While other supercars need to be specially prepared for the relevant scenario beforehand, the Veyron rapidly configures itself accordingly without the driver needing to do anything. Maximum acceleration on long straights, winding country roads or urban traffic – the Veyron is always perfectly configured and extremely comfortable to drive. Engine The heart and soul of the Veyron is the eight-litre W16 engine with four turbochargers, which initially generated 1,001 hp, and an incredible 1,200 hp in later models. The 16-cylinder mid-engine is 710 mm in length, no longer than a conventional V12 engine, and weighs just 490 kg due to its lightweight construction. The engine is fully capable of operating under a continuous full load, a feat that engines designed for use in motor racing, for example, cannot achieve. Its compact dimensions are due to the unique arrangement of its cylinder banks in a W configuration. Two VR8 blocks, each with a 15-degree bank angle, are joined in the crankcase to form one engine. Both eight-cylinder blocks are set at an angle of 90 degrees to each other and are aspirated by a total of four exhaust gas turbochargers. Gearbox The Veyron is equipped with a dual-clutch gearbox (DSG), which is the fastest gearbox in the world. Bugatti was the first manufacturer to use a seven-speed variant of the DSG. Designed specially for the new sports car, this gearbox has a job which any other road car gearbox would baulk at: to transfer engine torque of up to 1,500 Nm to the road surface. At the time, the direct-shift gearbox used in the Veyron was a uniquely perfect combination of the dynamic advantages of a manual gearbox with the convenience of an automatic transmission. When it was developed, no other manufacturer had comparable technology. Adaptive boost-pressure fuel injection In a high-performance vehicle such as the Veyron, it is essential that the engine is always supplied with constant fuel pressure. This also required a new development, and so Bugatti invented AC injection pumps which, unlike conventional plus/minus polarised pumps, are able to supply the engine with the required amounts of fuel continuously at a constant pressure. The fuel tank also had to be redesigned. Bugatti turned to the world of motorsport, but had to rebuild the conventional fuel tank used in racing, which is not permitted for road vehicles, to ensure that it would be approved. Bugatti consulted engineers in the aerospace industry, and the outcome was a fuel tank with an external Teflon coating which provides the fuel pumps with a constant supply of fuel in every situation, up to a residual capacity of three litres and maximum lateral acceleration of 1.4 G.
    https://www.youtube.com/watch?v=eLz2aYRD6sQ&ab_channel=GTBOARD.com
  • Konuyu okuduktan sonra malum siteye gidip Senatör ilanlarına bakan kaç kişi acaba...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyazakbil B kullanıcısına yanıt
    Konu olmadan da ayda bir bakarım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 90 lı yıllarda bmw mercedes yoktu zaten sıradan pahalıya enayı avlayan alman arabalarıydı. Yol tutusu vs hersey cacıktı , çarpışma testlerı dahı yoktu . Opel o yıllarda her segmentı avrupada yonetıyordu. Ha japon aracları amerıkada kendılerını bellı ettı japonlarla zaten kımse rekabet edemıyordu orası da ayrı mevzu

  • bizdeki ustalar daha yağ değişimini duzgunn yapıp bide yenı tapa takmasını beceremiyorlar ellerıne bu araba gectımı direkt pert zaten turkıyede boyle arabaya bınecekse ustalar kendısı bınebılır degılse birinden biri illakı bozar kıskanıyorlar bu tarz arabaları

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.