Şimdi Ara

opel omega hakkında bilgi (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
2
Favori
95.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: earl2000

    Arkadaşım araba çok güzeldir ama yakıtı oldukça fazladır. özellikle ş.içi lpg de 14.5-15 litreden aşağı düşmez 100 km de. Ben çok beğenerek 3 sene kullandım, 2.0 omegayı ama bir buçuk sene evvel lpg fiyatları 2.1-2.2 iken 300 kr ş. içi 220 kr ş. dışı yakıtı vardı. yol düzse ş. dışı 190 kr a kadar düşer ama araç çok ağır olduğundan ş. içi çok yakar. 2.5 motorları parçaları çok pahalı olduğundan çok tavsiye etmiyorlar ama benimki vectra motoruydu zaten, h,ç de sorun yaşamadım. birde vergi olayı var. Yıllık 867 tl olması lazım 2.0 lar ise 576 tl sanırsam. ben c1 aldım 2007 vergisi 330 tl seneye 190 a düşecek. Omega çok güzeldir çoook rahattır. eminim şimdiki aracının en az 2 gömlek üzeridir ama bu araca da ucuza binemezsin.

    hocam bilgileriniz için tekrardan teşekkürler ama omega bakarken uygun bir 2000 s40 2.0T denk geldi onu aldım şimdilik sıkıntısı yok bkalım baharda aksilik olmazsa s60 dusunuyorum temiz bir tane

    hayırlı olsun arkadaşım, volvo da çok güzeldir ama s40 omegayla kıyaslanmaz :) ikisini de kullandığım için rahatlıkla söylüyorum. s 60 nasip olurda alırsanız omega dan da iyi bir araca binmiş olursunuz :). allah kaza bela vermesin.




  • arkadaşlar omega alalı 1 hafta oldu..on konsolda bulunan düğmelerin ne iş yaptığını henüz öğrenemedim..bilen varsa lütfen paylaşabilirmi..araç telefonu nasıl kullanılır,tc tuşu ne işe yarar vs.. gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nisantasion

    arkadaşlar omega alalı 1 hafta oldu..on konsolda bulunan düğmelerin ne iş yaptığını henüz öğrenemedim..bilen varsa lütfen paylaşabilirmi..araç telefonu nasıl kullanılır,tc tuşu ne işe yarar vs.. gibi..

    hocam diğerlerini bilmiyorum anca tc traction control yani çekiş kontrol sistemini açıp kapatan tuş
  • Arkadaslar bu omegada cruise control devreye nasil girer..gostergede lambasida yok..ama sinyal kolundadugmeleri var..arac 2000 model..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düğmelere basili tutarak devreye sokabilir tek dokunuşla devre dışı brakabilirsin
    20 km hızın üstünde olman gerekli son hıza kadar istikrarlı ilerleme saglar
    Telefondan yazdığım için resim gosterek tarif edemiyorum üzgünüm
    Ayrıca yazım kuralı ihlali olduysa özür diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinyal tuşunun üzerinde basılacak yeri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bay f.

    Düğmelere basili tutarak devreye sokabilir tek dokunuşla devre dışı brakabilirsin
    20 km hızın üstünde olman gerekli son hıza kadar istikrarlı ilerleme saglar
    Telefondan yazdığım için resim gosterek tarif edemiyorum üzgünüm
    Ayrıca yazım kuralı ihlali olduysa özür diliyorum.

    Sinyal kolundaki dugmelere basiyorum fakat gostergede herhangi bir cc isigi falan varmidir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nisantasion


    quote:

    Orijinalden alıntı: bay f.

    Düğmelere basili tutarak devreye sokabilir tek dokunuşla devre dışı brakabilirsin
    20 km hızın üstünde olman gerekli son hıza kadar istikrarlı ilerleme saglar
    Telefondan yazdığım için resim gosterek tarif edemiyorum üzgünüm
    Ayrıca yazım kuralı ihlali olduysa özür diliyorum.

    Sinyal kolundaki dugmelere basiyorum fakat gostergede herhangi bir cc isigi falan varmidir..


    Sinyal kolunda düğmesi var, iki kez tıklarsan aktif olur. Hız göstergesinin sol altında yeşil ışığı yanmalı. Bende 2.5 v6 var ve böyle çalışıyor.
  • uzun yıllardır omega kullanıcısı bir otomobil fanatiği olarak bilgilendirici birşeyler yazma ihtiyacı hissettim. omega opelin en büyük modelidir. d yani orta üst sınıf bir araçtır mesela corsa mini sıvıf iken astra kompakt, vectra ise orta yani c sınıfıdır. omega ise bmv5 audi 6 mercedes e kasaya denktir. bu kasanın işçiliği kullanılan malzemenin kalitesi üst sınıftır. kendinizi iyi hissettirir. ağır ve arkadan çekişli zamanının en iyi rüzgar sürtünme katsayısına sahip konfor ağırlıklı günümüze göre tasarımı ve teknolojisi eskimiş ama piyasada 40-50 bin liradan fazla eden araçlara taş çıkaracak ve piyasası olmayan rağbet görmeyen bir modeldir. 2.0 dört silindir, 2.5 v6, 3.0 ve 3.2 v6 motorla ülkemize 2.0 modeli hariç dolu versiyonlarla geldi. Kaportası çok sağlamdır mekanik olarak vectra b motorlu 2.0 x20xev motorlu versiyon kalkışta hantal olmasına karşın tatminkar bir performansa ancak hangi motorlu versiyon olursa olsun tüketimi günümüz otomobillerinden çok uzak hatta daha çok süper spor otomobillerin tüketimine yakın değerlere sahiptir. Mesela en küçük motorlu 2.0 versiyonda bile şehiriçi tüketimi ortalama 15-17 litredir asla daha altına indiremezsiniz. lpg ise zorunlu bir alternatiftir. Uzun yol ise değişkendir merhametli sürüşlerde tüm motorlu versiyonlarda 350 krş gibi değerler çok ütopik değil. Baz model 2.0 da temel donanımlar var. parçalar nispeten diğer versiyonlara göre kolay temin edilip fiyatları makul yalnız özellikle v6 motorlarda sık karşılaşılan elektronik arızalar sahiplerini bezdirmiştir. Baz modelde tc yani antipatinaj yok dolayısıyla kaygan ıslak veya mucurlu zeminlerde gaza ani yüklenmek sizi geldiğiniz yöne geri dönderir. Arkası oynak o yüzden hangi modeli alırsanız alın görüntüden çok yol tutuşu artırmak için mutlaka fabrika ölçülerinden bir miktar büyük lastik jant kombinasyonu uyarlayın. Tabi tavsiye edilen ölçülerin %2.5-3 ünden fazla olmasın. Kronik sorun olarak çok abartılı sorunları yok sadece çok km yapmış hor kullanılmış tüm araçlar gibi bunlarda da aracın değerini bulacak revizyonlara ihtiyaç duyulabilir. En önemlisi nerdeyse tüm modelleri klasik otomatik olan şanzımanın sağlıklı olup olmadığı zira aksi halde minimum 2 binliradan başlayan revizyonlar sizi aracınızdan soğutabilir. Çok iddialı gelebilir ancak ülkemizde ispata hazırım piyasada binilmemiş gerçekten temiz benim aracım dahil toplamda onu geçmez ki sadece 3 tane sıfır ayarında omega var. Bu araçlardan ikisi en popüler araç satış sitesinde satılık biri 33 bin diğeri 70 binde manuel bir diğeri de 48 binde kıymetini ve değerini bilip verecek olana satılık benin otomatik aracım. Bu araçlar gerçekten orjinaller ve hepsi 2.0 vectra b motor. Bu motor çok rağbet görür zira yürütme ve onarım bedelleri diğerlerine kıyasla daha makul. en eğlenceli dolu ve donanımlı piyasada bol versiyon ise 2.5 v6dır. ses süper ve seri bir araç. ama onarım ve parça maliyetleri nispeten yüksek. Piyasada satılık ilanlara göz atın adamın aracı 200 bine gelmiş başlık şu türkiyede bundan iyisi yok sıfır gibi daha iyisi varsa buyursun gibi başlıklarla milleti keriz yerine koyanların araçları zaten aylardır nette. İşin gerçeği bu araçlardan çoğu çok kez el değiştirmiş ve bu araçları alanlar imkanları paraları olan insanlar olduğun yaşlarına paralel olarak epeyce yol yapmışlar. ezilmemiş yorulmamış bulunsa bile en 150 binleri devirmişler. Yalnız esasında 150 bin çok değil ancak ülkemizde yol şartları servis imkanları ve araç sahiplerinin araçlarına hizmet anlayışları avrupanınkinden çok farklı olduğu için bu kilometrelerde motorlar yorgunluk belirtileri göstermeye başlıyor. Bu araçlar tok güven veren konforlu sürüşleri ile sahiplerini mutlu etmelerine rağmen dizginlenemeyen tüketimleri ve eski modellerin sürekli sorun çıkarması nedeniyle özellikle sürekli hızlı gitme isteğini perçinlediği için biran önce elinden çıkarma ve maalesef her el değiştirmede sahibini zarara uğratması ile meşhurlar. Özellikle konforları konusunda arabadan hiç anlamayan birine bile yorum yaptıracak kadar etkilidir. Bence yenisi ezilmemiş imkansız değil ama siz illede omega alacaksanız mutlaka motor şanzıman revizyon görmüş 2.0 ve 2.5 motorlu modellerle daha az başınız ağrır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: nisantasion


    quote:

    Orijinalden alıntı: bay f.

    Düğmelere basili tutarak devreye sokabilir tek dokunuşla devre dışı brakabilirsin
    20 km hızın üstünde olman gerekli son hıza kadar istikrarlı ilerleme saglar
    Telefondan yazdığım için resim gosterek tarif edemiyorum üzgünüm
    Ayrıca yazım kuralı ihlali olduysa özür diliyorum.

    Sinyal kolundaki dugmelere basiyorum fakat gostergede herhangi bir cc isigi falan varmidir..


    Sinyal kolunda düğmesi var, iki kez tıklarsan aktif olur. Hız göstergesinin sol altında yeşil ışığı yanmalı. Bende 2.5 v6 var ve böyle çalışıyor.

    Tsk ederim asi..daha detayli bi bakim..belki temazsizlik vardir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 99 model proton um var.Satıp omega,mondeo veya mercedes gibi araba almayı düşünüyorum.95-96-97-98 model Omega 2.0 CD otomatiklerin yakıt değerleri ile ilgili bilgisi olan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzm2269

    99 model proton um var.Satıp omega,mondeo veya mercedes gibi araba almayı düşünüyorum.95-96-97-98 model Omega 2.0 CD otomatiklerin yakıt değerleri ile ilgili bilgisi olan var mı acaba?

    Hayırlı günler.
    Çok güzel düşünmüşsünüz. Özellikle omega'ı tavsiye ederim.
    Daha ucuza yüksek segment bir araba kullanırsınız.
    Merecedes de mutlak iyidir. Ama aynı yaştaki mercedese 10.000 lira daha vermek zorundasınız.
    Favorilerime eklediğim araç tam alınabilecek bir araç. Tavsiye ederim.
    İşte:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sifir-ayarinda-omega-119054208/detay/

    Bahsettiğiniz modellerde dizel bulursunuz. Yakıtı do çok uygundur.

    Ben 1988 model 2.3 omega kullanıyorum. 37 civarında yakıyor.
    Temizini bulduktan sonra hiç başın ağırmaz.




  • 97 Model Omega otomatik 2.0 CD aldım.Araba da yok yok nerdeyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzm2269

    97 Model Omega otomatik 2.0 CD aldım.Araba da yok yok nerdeyse

    Hayırlı olsun canım kardeşim. Fotoğraf da isteriz.
    Allah'a emanet ol.
  • Sağolun teşekkür ederim.
  • [simage][/simage]

    [simage][/simage]

    [simage][/simage]

    [simage][/simage]

    [simage][/simage]




  • Arabam 268 binde ama kazası ve değişeni yok.Orjinal etiketleri üzerinde duruyor.Orjinal stepnesinde toz bile yok.Hiç kullanılmamış.Bundan önceki sahipleri çok temiz kullanmış arabayı.Bugün yağını ve yağ filtresini değiştirdim.Bilgisayara soktum.Eksantirik Devir Mili arızası verdi sadece.Hemen aldım.Pazartesi günü değişecek.Araştırdım Opel Omega ların kronik bir problemi imiş.Kısaca mükemmel bir omega almışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xyzm2269 -- 2 Mayıs 2014; 22:32:02 >
  • bendede 1997 model 2,5 v6 var milletin lafına bakmayın gerçekten son teknoloji ile üretilen kağıt arabaların çok üstünde bir araba konfor rahatlık güç hepsi bu araçta var herkez birşeyler söylüyor yakıt konusunda aracım lpgli yeni taktırdım şu an 330,000 km şimdi yalan söylüyor diyenler çıkacak ama şehir içi 28 kuruş yakıyor şu an gaz ın fiyatı 2,28 civarı hesabı siz yapın araç bakımlı ise kesinlikle sizi üzmez bu aracı kötüleyecek aracı kullanmamış demektir.omega candır :))





  • Merhaba arkadaşlar epey bir araştırmadan sonra almak istediğim aracı buldum sanırım

    http://www.sahibinden.c...-omega-202980931/detay/

    Araçta değişen yok boya yok gerekli bakımları yapılmış lastikler sıfır bu araç hakkında yorum yapan olur mu ne dersiniz 14 anlaştık gibi
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.