Şimdi Ara

OPEL MOKKA (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
3
Favori
17.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aracı kullanan kimse yok mu ? fiyatı nedir? hiç bilgi vertecek biri yok mu?
  • Opel Mokka incelemelerinden birine buradan ulasabilirsiniz:

    http://www.otocenneti.com/oto-inceleme/opel-mokka-2013.html

    Fiyati yüksek görünüyor ama hicbir rakibinin yapamadigini yapip cogu teknolojiyi standart olarak sunuyor.
  • opelin internet sitesi bilgi verme konusunda çok fakir. bol bol resim ve film koymuşlar.
    sanki zorla bilgi alacağız aracın kaç kg olduğunu bile bulamadım. daha pratik bir site yaptıkları zaman bizde daha rahat araştırırız.
  • dün showroom a gidip mokka 1.6 dizelin ne zaman geleceğini sorum. 2014 sonuna dediler. 1.6 dizel otomatik ise 2015 i bulur diyorlar. fiyat olarak zafiranın altında olacağından bahsetti. bana bu çok mantıklı gelmedi çünkü şu an 1.4 otomatik neredeyse zafira fiyatında. şu anda ellerinde hiç mokka kalmamış. sanırım insanlar vergi artışından etkilenmemek için showroomlara akın etmiş.
  • Gazetevatan.com » Yazarlar » Oto vergisine yeni düzen 5’er puanlık vergi artışı
    Oto vergisine yeni düzen 5’er puanlık vergi artışı
    Yorum Yaz 26 Ekim 2014 Pazar
    Ercan İnan
    iletişim


    Otomobil vergileri motor hacmine göre 3 farklı kategoride alınıyordu. 1500 cc’nin altı yeni kategori olacak. ÖTV’ye de 5’er puanlık artış gündemde

    Maliye eski Bakanı Kemal Unakıtan’ın ‘yediveren gülü gibi’ dediği otomotiv sektöründe özel tüketim vergisinin yeniden düzenlendiği ve değişikliğin 1 Ocak 2015’ten itibaren uygulanmaya başlayabileceği konuşuluyor. Aldığım duyumlara göre Maliye bürokratlarının üzerinde çalıştığı taslağa son şekli verildi. Yeni sistemde otomotivden 3 yerine 4 farklı kategoride vergi alınacak.

    Daha önce silindir hacmi 1600 cm3’ü geçmeyen araçlar için alınan en düşük vergi dilimi yeni düzende 1500 cm3’ü geçmeyen araçlar olarak yeniden belirlenecek. 1500 ile 1600 cm3 silindir hacmine sahip araçlar farklı bir vergi diliminde değerlendirilecek. 2000 cm3’e kadar olan araçlar için farklı 2000 cm3’ün üzerindeki araçlar için de lüks kategoride farklı vergi oranı uygulanmaya devam edilecek.

    Motorlar küçüldü

    Yeni motor teknolojileri sayesinde son dönemde piyasaya çıkan araçlarda 1200 cm3’e kadar motor hacminde bile 120 hatta 130 HP yani beygir gücüne ulaşılabildiği dikkati çekiyor.

    Bu araçların satışında gözlenen artış Maliye bürokratlarını da harekete geçirmiş görünüyor. Maliye bürokratları yeni motor teknolojisi sayesinde artık 1600 cm3’lük silindir hacmine sahip araçların da neredeyse 2000 cm3 silindir hacmine sahip araçlar kadar güç üretebildiğini dikkate alarak yeni bir sınıflandırma yapılmasının ihtiyaç haline geldiğini dikkate aldılar. Taslağı hazırlayan kaynaklar “Elbette son karar Maliye Bakanı’nın ve Bakanlar Kurulu’nun. Ancak dördüncü bir kategori oluşturulmasında fayda var. 1600 cm3’e kadar olan araçlar tanımı da artık farklılaşmayı gerektiriyor” diye konuştu.

    Vergiye de rötüş

    Vergi dilimleri 3’ten 4’e çıkarken yeni düzende ÖTV oranlarının da yeniden şekillendirilmesi gündemde. Önce mevcut durumu hatırlatalım. 1 Ocak 2014’ten bu yana motor hacmi 1600 cm3’ü geçmeyen araçlardan yüzde 45 ÖTV alınıyor. Motor silindir hacmi 1600-2000 cm3 arasında olan araçlarda vergi oranı yüzde 80, motor silindir hacmi 2000 cm3’ün üzerinde olan araçlarda ise yüzde 130’luk ÖTV uygulanıyor.

    Taslak yasalaşırsa yüzde 45’lik ÖTV dilimi bundan böyle motor silindir hacmi 1500 cm3’e kadar olan araçlarda uygulanacak. 1500 ile 1600 cm3 silindir hacmine sahip araçlarda ÖTV yüzde 45 yerine 5 puanlık artışla yüzde 50 olarak hesaplanacak. Yine aynı şekilde 2000 cm3’lük araçlarda ÖTV yüzde 80’den 85’e çıkarılacak. 2000 cm3 üzeri araçlarda ise yüzde 130’luk ÖTV oranının değiştirilmemesi öngörüldü ancak son kararı Bakanlar Kurulu verecek. Şayet vergi dilimleri yeni halini alırsa 1600 cm3 ile 2 bin cm3’lük araçlara 3 ile 8 bin TL arasında vergi zammı yapılması gerekecek.

    Vergi dedikodusu

    Otomotiv sektöründe vergilerin artırılacağına yönelik dedikodular son 10 gündür piyasada satışlara da yansımış vaziyette. Pek çok otomotiv firmasının potansiyel müşterilerini arayarak ÖTV zammına yakalanmadan fırsatlardan yararlanmasını tavsiye ettiği dikkati çekiyor. Maliye Bakanlığı’nın hazırladığı 2015 bütçesinde büyüme öngörüsü değişmezken vergi gelirlerinde yüzde 12’nin üzerinde artış tahmini yapılması zaten belli başlı vergilerde artışlar olabileceğine dair kuşkuları beraberinde getirmişti.

    Kaynak :http://www.gazetevatan.com/ercan-inan-690744-yazar-yazisi-oto-vergisine-yeni-duzen-5-er-puanlik-vergi-artisi/




  • Yerden yüksekliği kaç cm bunun.180 mm ve üzeri mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.youtube.com/watch?v=MfqrEk-QlFA

    oto yolda araç arazidede iyi otobandada iyi
  • OPEL mokka 1.6 benzinli almak için 6 kere düşünmek gerek

    1,- düşük tork
    2- düşük bg
    3- şanzıman
    4- devir sorunu
    5- yakıt sorunu

    araç 1.4 motor daha güçlü ve daha performanslı olması yanı sıra araç yakıt 1.6 ya göre güç bazında çok düşük .

    1.6 ve 1.4 versiyonları ayrı ayrı 300 km test sonucumu aktarmak istiyorm

    1.6 vitesle çok uğraştırıyor insanı çok tuhaf olan bir kısım daha var 100-110 otoban hızları ile gitmek için 3800 dvr bandında gitmek gerekiyor buda aşırı ses aşırı yakıt oluyor ben ce bu motor ve devir aralığı hiç olmamış.Ayrıca 6 ileri şanzıman olsa burda bu işi kolaylaştırabilirdi

    testimde rampalarda hep 3 e düşütüm araç çabuk hız kaybediyor gaz pedalının hiç bırakmamamn gerek . 300 km yol sonucu ortalama 100 km tüketimim 9.2 litre bir veri yakaladım bu veri bu araç için çok yüksek bu tüketimde devirler alakalı olması

    1.4 5 ile 6. degişikligi ok yapman gerek uzun yolda . Bu araçda otoban hızlarında (100-110) 2500 dvr bandında rahatlıkla yapabiliyorsun bu da yakıt tüketimini düşürmeye fayda sağlıyor. 1.6 ya göre motor sesi yok gibi şanzımanı begendim tork devir aralığını beğendim 140 ps bence çok işe yarıyor.
    140 ps den daha fazla hıssettiriyor ayrıca awd sistemi olması yol tutusunu iyi anlamda etkiliyor. 1.4 motor ile testimde 300 km yol sonucu yakıt tüketimi 100 km ye 7.3 litre ben de çok şaşırdım o kadarda performanslı kullanım

    bunlar değerlendirmeye alındığında 1.4 140 ps awd çok cazip 1.6 ben ce opel satışa koymamalıydı. yazımın faydası olduysa sevindim sorularınız varsa yaza bilirsiniz!!!

    Mehmet gümüş (OTO SÜRÜCÜ)




  • Şikayet... Opel Mokka aldık 3-4 ay önce araç sürekli arızalanıyor, 3 kez servise gitti yaptılar ama araç 20 km durmadan gidince yine arızalanıyor, güvenerek aldığımız Opel markasından hiç beklemediğimiz bir durum,yine servise gidecek ve ısrarla arabayı yapıp gönderiyorlar ve bu son olacak haberleri yok, çünkü 4. arıza ve iade etme hakkımız doğuyor. Forumlarda opel mokka ile ilgili bol bol karalama kampanyası başlatıyorum şu andan itibaren.........SAKIN ALMAYIN ne zaman servise gitsem 2-3 tane Mokka yatıyor serviste.
  • Merhabalar.
    2015 Haziran ayında Cosmo-Dizel özellikli Mokka mızı teslim aldık. Şu an itibarı ile kilometre 14.000 e ulaştı. Yaptığım spor itibarı ile hafif araziye zaman zaman çıkıyorum ve aracın outdoor ruhunu hafif arazi koşullarında, alçak su geçişlerinde net bir şekilde anlayabiliyorsunuz. Buradaki tek eksiklik; düşük ön yaklaşma açısı...Öte yandan 136 HP-320 Newton -metre lik güç-tork varyasyonu aracın asfalt performansını da üst noktaya taşıyor. Çevremde, kullandığım araçtan kaynaklı 2 kişi daha tercihlerini Mokka dan yana kullandılar. Yeni nesil dizel motor fazlasıyla doyurucu. Uzun yolda 4,9 lt/100 km oranı benim için yeterli bir rakam.
    Sürüşe duyarlı akıllı far sistemi geceleri gerçek bir yoldaş. Karşıdan gelen araca ve gidilen yoldaki Aydınlanma şiddetine bağlı olarak kısa -uzun ve değişik açılarda aydınlatma sağlıyor..bvites geçişleri, 136 hp Lik yeni nesil dizel motor 320 Newton-metre ilk Döndürme momenti ile saygıyı hak ediyor. 6. Viteste %10 eğimli bir yokuşta 120-130 km/h HIZLA çok rahat gidebiliyorsunuz.1.87 boyundayım ve araç içinde Fazlasıyla ferah bir ortam OLDUĞUNU söyleyebilirim. Araç güvenlik bakımından defalarca test edilmiş ki bu da; GENIUS güvenlik ödülü ve EURO NCAP ile belgelenmiş durumda. Öte yandan Aracın iki yıl üst üste Avrupa' da yılın aracı Seçildiğini de hatırlatalım..

    Sonuç; Kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar...

     OPEL MOKKA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altan kalay -- 1 Şubat 2016; 17:00:47 >




  • Ben Aracı 11 Ocak 2016'Da Teslim Almıştım.Asteroid Gri Çok Güzel NAVİ 950 Hakkını Veriyor Deri Koltuklar Hiç Terletme Yapmıyor 37 derecede bile.Performansı,Yüksekliği,,Vites Geçişleri Mükemmel :) Almak İsteyene İlk Tavsiyem Fiat 500L İkincisi Mokka :))
  • Qashqai ve Juke kullandım. Farklı bir araç olması bakımından 1.6 dizel otomatik aldım. Nissandan azıcık fazla yakıyor, tek sorunu kapalı garaja girerken önü sürtüyor. Keşke 2 cm. yükseltme imkânı olsaydı. Herkese kazasız sürüşler. :)
  • mokka almayı düşünüyorum. !.6ların fiyatları 1.4 turbolarla hemen hemen aynı nedeni var mı ? 1.6 daha ucuz olmalıydı sorunsuzluk açısından hangi motor daha güzeldir ne tavsiye edersiniz
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.