Şimdi Ara

2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (124. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.264
Cevap
56
Favori
341.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servisin kullandığı motor yağı ile ilgili muhtemelen yakıt tüketimi artan arkadaşların büyük ihtimalle çünkü bende astra k 15.000 bakımından sonra 5.9-6.2 aradı yakarken 7-7.5 a çıkmıştı aynı kullanımda. Bu arada kendi aracımı sattım 10.000 kmde hali hazırda elimizde bulunan grandlandx vardı 52.000 de şu an insignia da yaşadığım sorunların hiçbiri yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Forum 124 sayfa olmuş. Neredeyse hepsini okudum. 2017 model 1.5 turbo benzinli otomatik kullanıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam şanzıman ile ilgili sadece siz sorun yaşadınız. Sizin adınıza üzüldüm. Ama bir yandan da şanzıman sorunu yaşama olasılığım düşük bir ihtimal diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orthopaedics O kullanıcısına yanıt
    Sağol
    Ancak benim arabada şanzımanda sorun yoktu
    Şanzıman yağlayan metal borulardan biri kaçak yapıyor , 4 lt yağ akmış ben otobanda yardıra yardıra geliyorum , sonra fark ettim çektim kenara , tekrar yürüyormu diye baktım yürümedi kaldı

    Sadece boruyu değiştiler , iyi şanzımanda hasar yokmuş dediler , 2-3 günde öyle kullandım sonra tork konvertörü arızası verdi

    Sonrasında şanzımanı onaracağız değişecek parçalar var dediler , tabi ben bu yolda kalıp boru değişen servisten arabayı aldığımda yağlama borusu sol ön lastiğe yakın olduğundan bu lastik yağ içinde disk balata vs , buradan çıkınca ciddi kaza atlattım frenleyince 3 teker duruyor sol ön teker devam ettiğinde baya yanladım

    Vs vs neyse sanayideki fikri usta şanzıman tamir edip 250 binlik arabaya takacak ben o arabayla yurt dışına falan çıkmam dedim , bu devir dalgalanmasından Arnavutluk’ta da kaza atlattım , gaza basıyorum ha gitti ha gidecek derken vaz geçtim geri yerime girmeye çalıştım nasıl girdim bilmiyorum

    sıfır şanzıman sipariş ettik dediler
    Hayırlısı dedim ben de

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Herkese selamlar,
    2018 excellence sahibiyim.Aracı cold start yaptiğimda ısınana kadar zincir sesi gibi garip bir ses geliyordu.servise daniştim bu motorda zincir kullaniliyornuş kayış yerine ve bu ses yapiyormuş.Başınıza geldi mi veya geldiyse çözüm buldu mu servis ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsettiğiniz zincir sesine benzer bir ses benim araçtada var. iki defa test sürüşüne çıktık servis bu motorun normal sesi dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada normal dendi servisten fakat bence pek normal bir ses değil rahatsiz edici yani.Opele bunu bildirmisler fakat herhangi bir sey yapmayin demisler.Emisyonla ilgili bir ayarlamanın sonucu diye düşünüyorum.Ben sivas uğur otoya götürüyorum servise belki farkli servislerde başka bir sey söylemislerdir diye merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Insignia'daki tüm terslikler size denk gelmiş. Keşke aracı yenisiyle değiştirebilseniz.
    Benim tüm sorunlarım çözüldü. Şuan aracım oldukça stabil. Tam istediğim gibi.
    İzmir'de Opel servisi olarak Egem'i şiddetle öneriyorum. Servis müdürü Şahin Bey on numara insan.
    Arabayı 3-4 sene satmama kararı aldım. Yerine koyabilecek benzer fiyatlarda benzer kalitede toklukta araç yok. Civic'in orta donanımlı dizel otomatiği bile 207bin tl olmuş. Bizim arabalar bunların yanında bedava.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkinenk

    Geçmiş olsun. Insignia'daki tüm terslikler size denk gelmiş. Keşke aracı yenisiyle değiştirebilseniz.
    Benim tüm sorunlarım çözüldü. Şuan aracım oldukça stabil. Tam istediğim gibi.
    İzmir'de Opel servisi olarak Egem'i şiddetle öneriyorum. Servis müdürü Şahin Bey on numara insan.
    Arabayı 3-4 sene satmama kararı aldım. Yerine koyabilecek benzer fiyatlarda benzer kalitede toklukta araç yok. Civic'in orta donanımlı dizel otomatiği bile 207bin tl olmuş. Bizim arabalar bunların yanında bedava.
    Geçmiş olsun. Sevindirici bir haber.

    Sizin yaşadığınız sorunlar nelerdi? Neler yaptılar?
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Tşk ederim. Bazen çalıştırdıktan sonra motordan 30-40sn tırıltılı şekilde sesli çalışıyordu. Triger setinden yapıyormuş. Garantiden değişti. Triger setinin değişmesi için motor indiriliyor. Aracı teslim aldıktan sonra özellikle 6.vitesteyken ara hızlanmada motordan kaynaklı titreşim oluyordu araçta. Beni arabadan soğutmuştu kullandığım 4 gün boyunca. Problemi çözdüler. Vites D konumunda durur vaziyetteyken normalden fazla titreşim vardı. Problemim çözüldü. Ektradan garantiden intrecooler borusu, ve turboyla ilgili bir parçayı benim şikayetim olmadan garantiden değiştirdiler. Bozuk yollarda gösterge panelinden gelen sesi yok ettiler. Sağ ön kaliperden ses geliyordu bozuk yolda . Tüm kaliperleri revizyona soktular. Öncelikle servis yaptığı her işlemin arkasında durdu, opel'de tüm garanti onaylarına olumlu cevap verdi. Ciddi derecede çok memnun kaldım. Aracın garantisi bitince Egemde bakımlara devam edeceğim.




  • hakkinenk H kullanıcısına yanıt
    Servis kalitesi gerçekten çok önemli. Tebrikler Egem'e.

    Her araçta sorun olabiliyor yeterki çaresi olsun ve çözmeye çalışan servisler olsun. Werneke arkadaşa da böyle bir mutlu son dilerim.
  • Selamlar 2017 GS 1.6 dizel araca kaç litre yağ katılıyor arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakkinenk H kullanıcısına yanıt
    Trim sesleri ile ilgili yapılan işlemler hakkında detay verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim araçta göstergeden bozuk yollarda çıtırtı,zırıltı geliyordu. Nasıl yaptılar bilmiyorum ama sorunu söylediğimde silikon sprey sıkarak geçiştirmeyin diye uyarmıştım. Nasıl yaptılar bilmiyorum görmedim. Bildiğim tek şey, ogünden beridir göstergeden trim sesi gelmiyor. Aracın hiçbir yerinden gelmiyor.
  • Arkadaşlar merhaba. 2017 İnsignia aracım şu an 39 bin km’de. Birkaç hafta önce araçta 100’ü geçince direksiyonda ve kabinde titreme sorunuyla karşılaştım. Önce balans sonra rot ayarlarını yaptırdım, titreme geçmedi. Sonra tekerleklere sırasıyla yol testi yaptırdım, tekerleklerin yerlerini değiştirdiler ağırlık yüklerine göre, düzelir gibi oldu ama yine eski haline döndü. Böyle bir sorun başına gelen var mı acaba içinizde? Sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Şimdiden çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tivitdar T kullanıcısına yanıt
    Bu benim başıma farklı araçlarda 2-3 kez geldi
    Genelde bu sorun çamur vs gibi pisliklerin jant içine dolmasıyla oluyor
    Araç belli bir sürati geçince de zangır zangır titretiyor

    Tabi bu kadar basit bir şeyin görülememesi komik olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kare_As kullanıcısına yanıt
    Şanzıman 8 lt alıyor , pert oldu oradan biliyorum 😀
    Şaka bir yana sormadım hep yetkili servise gittiğimden
    Dışarıda mı bakım yaptırıyorsunuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • IronHasan kullanıcısına yanıt
    Basit gibi görünen bir borunun dibindeki basit bir kaçak belki de 30-40 bin liralık masrafa yol açıyor

    Hiç şanzıman yağı bitmesini tecrübe eden varmı ? Mesela yağ azalmaya başlayınca lamba ile uyarıyormu diğer arabalar ?
    Bunlar aslında hep önemli konular

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hakkinenk H kullanıcısına yanıt
    O sesler benim göstergelerden de gelmişti
    Dediler yaparız , nasıl yapacaksınız dedim
    Göstergeleri sökeceğiz dediler bende kalsın dedim
    Biz daha arabayı yürütemiyoruz sorunsuz 5 bin km trim sesi peşinde koşmaya gerek yok dedim 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Basit gibi görünen bir borunun dibindeki basit bir kaçak belki de 30-40 bin liralık masrafa yol açıyor

    Hiç şanzıman yağı bitmesini tecrübe eden varmı ? Mesela yağ azalmaya başlayınca lamba ile uyarıyormu diğer arabalar ?
    Bunlar aslında hep önemli konular
    Benim araç 183 bin Km oldu. 2015 model BlueHDI 308. Şimdiye kadar ne şanzıman yağı için ne başka bir nedenle hiç bir ışık yanmadı. Hatta DPF temizliği için jenerasyon yaptığını bile farketmedim şimdiye kadar.

    Servise özellikle sordum; bu EAT6'ların yağı değişmiyor mu diye, gelen yanıt şu oldu yağın özelliği bozulursa veya herhangi bir nedenden dolayı eksilirse o zaman araç sizi uyaracak dediler. Demek ki en azından bir uyarı var ama bu ışık mı yazı mı bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tivitdar

    Arkadaşlar merhaba. 2017 İnsignia aracım şu an 39 bin km’de. Birkaç hafta önce araçta 100’ü geçince direksiyonda ve kabinde titreme sorunuyla karşılaştım. Önce balans sonra rot ayarlarını yaptırdım, titreme geçmedi. Sonra tekerleklere sırasıyla yol testi yaptırdım, tekerleklerin yerlerini değiştirdiler ağırlık yüklerine göre, düzelir gibi oldu ama yine eski haline döndü. Böyle bir sorun başına gelen var mı acaba içinizde? Sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Şimdiden çok teşekkür ederim.
    Benim bir tanıdığın başına şöyle bir şey gelmişti. Araç bir türlü balans tutmuyordu. Lastiklerden falan demiş lastikçiler. Ama michellin yazlık lastik kullanan biriydi ve bir süredir kullandığı lastiklerin 20-30 bin Km sonra böyle bir sorun çıkartacağına inanmadı.

    Sonunda bir lastikçi lastikleri jantlardan sökmüş. İnanamazsınız ama lastiklerin içinden neredeyse birer litre su çıkmış. Hava basılırken filtresi olmayan kompresörlere denk gelmiş sanırım. Sular boşaltılınca araba yağ gibi oldu dedi.




  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.