Şimdi Ara

Opel Insignia 1.6 Turbo Otomatik - Ayrıntılı İncelemesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
4
Favori
8.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cruze dan indim bende otomatik dizel diye astra aldım. Hanımda kullanabilir diye otomatik olması açısından cruze u sattım aslında. Yoksa cruze efsane. Konforunu alabildiğim başka bir araca binmek nasip olmadı henüz. Alttan alttan 2013+ insignialarada bakmadım değil ama biraz daha buyuk olduğu için kaçtım arabadan. Kendine sözüm var 2018 sonu astrayı satıp insignia alacağım. Yazınız çok başarılı. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağ olun. Şehiriçi kullanım ağırlıkta ise D sınıfı pek de elzem değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel araba hep aklımın bir köşesinde vardır insignia kazasız belasız kullanınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pburak1903 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koltuk konusunda eleştirilecek bir şey bulamadım. Demişsiniz ama koltuğun plastiği kırık mı yoosa resimden ben mi yanlış görüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Aldığım kişi dizini çarpmış olmalı. Kusur aracın değil ilk sahibinin olduğundan öyle yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam öncelikle hayırlı olsun. incelemenizi okudum gayet güzel yazmışsınız ama hiç olumsuz özellik yazmamışsınız. olumsuz özellikleri de belirtirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balkanxp

    hocam öncelikle hayırlı olsun. incelemenizi okudum gayet güzel yazmışsınız ama hiç olumsuz özellik yazmamışsınız. olumsuz özellikleri de belirtirseniz sevinirim.

    Öncelikle teşekkür ederim.



    Yazının tamamında dağınık şekilde de olsa olumsuz yönlerden bahsettim ama sizin için yeniden derleyim:



    * En az 100 kg fazla ağırlık nedeniyle 170 beygirlik gücün hakkını verememek. 9,9 saniyelik 0-100 değeri çok başarılı değil.

    * Sağ ve sol dikiz aynasının arabanın heybetine göre çok küçük kalması.

    * Sol dikiz aynasının kararması nedeniyle gece çekilen güçlükler.

    * Mouse/touchpad benzeri aygıtın kullanımının zor olması.

    * Klima butonlarının hassasiyet bakımından zayıf olması.

    * Cosmo yani tam donanımlı olmasına rağmen navigasyonu ayrıca satmaları ve çok pahalı olması.

    * Koyu renk iç döşeme nedeniyle aslında olduğu kadar geniş hissettirmemesi.

    * Lpg uyumunun zorluğu ve özel kitlerin pahalılığı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler bir sorayım bayilere fiyat konusunda ne diyecekler ama 80 ı geçmemesi lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız binmek nasip olsun inşallah.
  • Güzel bir inceleme olmuş hocam... Düşündüğüm bir araç, teşekkür ederiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Anahtarsiz giriş kendini otomatik kilitliyor hocam. Bu da benden sana sevindirici bir bilgi olsun

    Kilitliyormuş hakikaten. Bugün deneme şansı buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Araç ekonomi odaklı bir üretim değil ama özelliklerine göre özellikle uzun yolda kesinlikle başarılı değerler sunuyor.



    Şuan Susurluk Dinlenme Tesisleri nden yazıyorum; bugün öğleden sonra Ankara dan aracımda 1 yolcu + full bagaj ile yola çıktım 5.8litre ortalama ile buraya kadar geldim araç yapılan km ve menzil ile 1000km ye erişileceğini gösteriyor daha ne olsun :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç ekonomi odaklı bir üretim değil ama özelliklerine göre özellikle uzun yolda kesinlikle başarılı değerler sunuyor.



    Şuan Susurluk Dinlenme Tesisleri nden yazıyorum; bugün öğleden sonra Ankara dan aracımda 1 yolcu + full bagaj ile yola çıktım 5.8litre ortalama ile buraya kadar geldim araç yapılan km ve menzil ile 1000km ye erişileceğini gösteriyor daha ne olsun :))


    Bu değeri yakalamam imkansız gibi. En az bir litre fazla yakıyorum. Bir yanlışlık mı yapıyorum acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bir gideyim Karlıkçı ya hele, 19km mesafedeymiş bana :))

    Aman diyim hocam evlerden ırak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Az önce eve geldim, eve girmeden önce de benzin aldım araç 780 km sonra 48 litre benzin aldı.



    Sizin yanlışınız demeyelim de, muhtemelen birkaç ay sonra aracın karakteristiklerine iyice alışınca tüketiminiz de biraz daha iyileşecektir
    .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    sürüşünüz nasıldı ? hızınız cruse control kullanımınız? hesabıma göre 780 km de 33 kuruş yakmış km de araç.bence gayet makul.maşallah.
  • cadillaccts C kullanıcısına yanıt
    Dün Ankara dan çıkıp gece saatlerinde Balıkesir e varana kadar yolda hafif kar yağışı ve yer yer yoğun sis hiç eksik olmadı, aracın hızı CC ile yolun çok büyük kısımda 90 a sabitlendi, Balıkesir Edremit arasında ise birkaç defa 180 - 200 e çıkıldı, sürüş mümkün olduğunca stabil ve sakindi.



    Aynı yolu 3 yolcu + full bagaj, minimum 120 ve genellikle 150km ve üst hızlarda sabit olacak şekilde 8.5 litre ortalama ile bitirmiştim, o zaman da Akçay dan Bozüyük e kadar ters rüzgar dışında hava dünküne göre daha iyiydi
    .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    anladım.gayet güzel yakmış bence araç.tabi ayağına mukayet olmak düşürüyor her zamanki gibi.basınca da her araba gibi yakıyor.aslında arabaların çoğu normal yakıyor ben öyle o çok yakıyor bu az yakıyor diye pek değerlendiresim gelmiyor.yakıt fiyatlarının pahalılığından dolayı bu kadar göz önünde bu yakıt meselesi.insignianın yakıtıda gayet normal bence.Kazasız belasız nice yolculuklara.bilgi için teşekkürler.
  • cadillaccts C kullanıcısına yanıt
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, bu değerlere ulaşmanın en iyi yolu şüphesiz tecrübe ve sakinlik.


    Agresif veya hızlı sürüş yolculuk sonunda sizi ve özellikle yolcuları çok daha fazla yorabildiği gibi olası tehlike anlarında kaçış alanlarınızı da o denli kapatıyor, yakıtın artması da cabası.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.