Şimdi Ara

Opel Insignia 1.6 Turbo Otomatik - Ayrıntılı İncelemesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
4
Favori
8.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    anladım.bilgi için teşekkürler.kullandıkça artık birbirimize alışacağız.
  • cadillaccts C kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Marjet'in şamandıra sesinden sonra vazgeçtin galiba?

    Onu bilmiyordum. Kampanya bekliyorum. Mevcut fiyatı biraz saçma geldiğinden beklemedeyim.



    O ses neden çıkıyormuş ki acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabada nasıl ses yok ya, 130 den sonra harıl harıl rüzgar sesi geliyor. İçinde kronik trim sesi yapan vites körüğü var.



    Kaç kez bindim, alıcı gözüyle baktım. Bu kadar artısını görmedim ben. Ayrıca arkadaşın araç kendini otomatik kilitliyor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadri.abi kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın saydığı artıları ben de kabul ediyorum ama sizin dediğiniz krom görünümlü vites çerçevesi de gerçekten kimi araçlarda ses yapabiliyor, çok basit ve kısa bir işlemle sesi kesmek mümkün ancak aracın çok parçalı dekor parçaları bu konuda soruna neden olabiliyor bu kaliteden ziyade mantıksız tasarımla alakalı.



    Rüzgar sesi 130-140 dan sonra var ama bu ses o esnada ters rüzgar varsa rahatsızlık verebiliyor, araç bu konuda çok başarılı değil ama içinde gümbürtüler de kopmuyor açıkcası, misal arkadaşlarımın 2013-2014 Bmw 320 leri bu konuda daha kötü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 24 Ocak 2017; 13:35:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadri.abi kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz trim sesi bende yok. Rüzgar gürültüsü de benim bindiğim araçlara kıyasla daha iyi yalıtılmış. Bunu överek anlatmadım çünkü bence dikiz aynaları aracın heybetine kıyasla çok küçük.



    Otomatik kitleme olayı da benimkine has bir arıza belki de. Bugün bir kez deneyeyim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Sebebini bilmiyorum ama silikon bir madde ile ses kesiliyormuş ciddi oranda. Bir iki ufak problemi daha vardı marjet'in başlığındq yazıyordu. Gönül isterdi ki icom takmak ama 10bin lira fiyatı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İcom'dan fiyat istedim. 7500 lira diyorlar. İcom çok mu kaliteli? Taktıran tanıdığınız var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    sağolun Allah razı olsun.Hepimiz kazasız belasız kullanalım inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Çok güzel bir paylaşım olmuş. Elinize sağlık. Güle güle kullanın.

    Forumdan bildiğim Cruze macerasını bitiren arkadaşlar birer birer artıyor. Bakalım benim için gelecek neler gösterecek, merakla bekliyorum.

    Cruze öyle bitirilmek istenecek bir macera değil.



    İlk arabam i20'ydi. Ondan Cruze'a geçince aklım uçmuştu. Cağ atlamışım gibi gelmişti. Öyle bariz bir fark vardı ki... Insignia'ya geçince hiç de öyle olmadı. Zaten iyi olan bir arabadan bir-iki tık daha iyi bir araca geçmiş oldum yalnızca. Çok yakın arkadaşım ısrarla istemeseydi en az 5 yıl binerdim ben o arabaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • egelidost kullanıcısına yanıt
    I20 ile Cruze arasındaki farkı Cruze dan sonra Insignia ile yaşamak için uzun bir yolculuğa çıkıp yüksek tempo ile yol almak gerekiyor, yoksa bana da ş.içinde Astra J den sonra pek farklı gelmiyor Insignia ya da diğer aracımız Golf den sonra.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce hocam bilir belki, Insignia 24 saat testine katılma şansım olmuştu.



    Aynen dediği gibi uzun süreli kullanım sonucunda aradaki farkı daha iyi hissetmiş oldum.



    Elbette aşırı bir fark var diyemem ama birkaç alanda üstünlük mevcut ve bunun da olması gayet doğal sınıfı itibariyle.



    Sonuç olarak, maddi durumda veya statü atlama isteğinde artış olmadığı veya şehirdışı uzun yol yapma durumu olmadığı müddetçe şahsen geçiş yapmaya gerek olmadığını düşünüyorum.



    Şehiriçi yaşamı ve trafiğinde C sınıfı sedan araçtan daha üstü bana eziyet geliyor. Başa çıkabilenlere saygı duyarım elbet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shintai kullanıcısına yanıt
    Evet hatırlıyorum :)



    Ş.içinde Yeti veya Golf ü kullanıyorum ve Insignia yı aramıyorum ama uzun yolda saatlerce araç kullanınca ya da yüksek hızda gidilmeye başlayınca kesinlikle Insignia aranıyor.



    Dediğine de katılıyorum; D segmenti iyi hoş ama artık ülkede bu sınıf araç kullanmanın maddi ve manevi yanı zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shintai kullanıcısına yanıt
    Benim senelik yaptığım 10000 kilometrenin 9000'i şehirlerarası yolda geçiyor. İstanbul'da falan yaşasam istemezdim açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    O durumda ben de tercihimi Insignia'dan kullanırdım sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpgsiz binilmez buna, fiyatı zaten çok yaktığı için f/p, ama bi yerden sonra sende dayanamazsın, benzin fiyatları malum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Experimentation -- 24 Ocak 2017; 18:5:33 >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, hatta tek seferde Karşıyaka-Foça-Manisa-Turgutlu-Karşıyaka seferi sonunda bile hiç yorulmadım, adaptif şasi sağolsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Çok yakıyor beBir de 170 beygire 9.9 saniye 0-100 çok gibi.Ağır tamam ama en azından bir 8.8 olmalıydı.Yeni kasadaki 165 hp'lik motor ne yapacak bakalım.

    8,8 litre olması daha makul olurdu bence de. Sonuçta 10 saniye 170 beygirlik bir araç için iyi sayılmaz ama araç misal 80 ile giderken 120'ye ışık hızıyla çıkıyor. Ara hızlanmalarda gücü ve torku hissttiriyor.



    Çok yaktığına katılmıyorum. 122 beygirlik Passat'tan bir litre bile fazla yakmıyor. İlk çıkan, 180 beygir güç üreten versiyonu bu algıyı yerleştirdi akıllara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Beşiktaşta bir rr için yapıldı,ilk bu işi yapan icomdur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bellerefon

    Güzel bir paylaşım olmus tesekkurler.

    Edition sıfır kaça mal oldu? Tavsiye edermisiniz?

    102,500 idi zamlardan evvel. Opel liste fiyatı üzerinden güzel indirimler yapıyor. Bence birkaç ekleme yapılıp 100.000 liraya bitirilebilir. Sıfır araçlar içinde fiyat performans ürünü sayılır bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egelidost -- 24 Ocak 2017; 21:37:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.