Şimdi Ara

OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE (206. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.486
Cevap
61
Favori
381.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nosfecagri N kullanıcısına yanıt
    Geçenlerde opel almanyanın sitesinde insignia gs özelliklerine bakayim dedim. Konfigatorde en üst paket(ultimate) 1.6 dizel otomatik, kozmik gri, nappa deri, 18 jant, opsiyon yok araç olusturdum yaklaşık 46bin euro fiyat çıkmıştı. C sınıfı araçlar içince titanium x focus 28bin euro fiyat çıkıyor. Tamam bizde fiyatlar pahalı ama almanyada da 35 bine anca 2. El uzun bir öyküsü olan 3.0 a6 alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serhatsoylu kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam,

    D sınıfındaki bana gore en güzel f/p arac donanim kombinasyonlarindan birini almışsınız, suan araba alıcak olsam sizinkinden tek farkı tdi yerine 1.4 veya 1.5 tsi seçerdim aynı donanım ve opsiyonları alırdım. Prestige paket dediginiz gibi fiyatını haketmiyor. O fiyatlara superb prestige yerine insignia gs exclusive dizel otomatik alinabilirki daha dolu ve sürüş keyfi olarak çok daha iyi bir araç ama şahsen benzinli düşündüğümden bana da bu aralar superb daha mantıklı geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 13 Kasım 2018; 3:5:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend3017

    Hayırlı olsun hocam,

    D sınıfındaki bana gore en güzel f/p arac donanim kombinasyonlarindan birini almışsınız, suan araba alıcak olsam sizinkinden tek farkı tdi yerine 1.4 veya 1.5 tsi seçerdim aynı donanım ve opsiyonları alırdım. Prestige paket dediginiz gibi fiyatını haketmiyor. O fiyatlara superb prestige yerine insignia gs exclusive dizel otomatik alinabilirki daha dolu ve sürüş keyfi olarak çok daha iyi bir araç ama şahsen benzinli düşündüğümden bana da bu aralar superb daha mantıklı geliyor.
    Allah sizin de gönlünüze göre versin.

    İnşallah önümüzdeki yıllar güzel gelişmeler olsun, ülkemizin de bir "Audi"si olsun, bizim temizlik işçilerimiz de binsin, inşallah!



    Yorum yapan herkese teşekkür ederim. Bir aksilik olmazsa yarın teslim almaya gideceğim. Konya-Tekirdağ, yaklaşık 2000 km yol. Sağ salim gider dönersem paylaşımlara devam etmek isterim bu sayfada. Ne de olsa 2 yıl, 50000 km tecrübe ettik insigniayı. Merak edenlere tecrübelirimi aktarmak boynumun borcu :)



    Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend3017

    Geçenlerde opel almanyanın sitesinde insignia gs özelliklerine bakayim dedim. Konfigatorde en üst paket(ultimate) 1.6 dizel otomatik, kozmik gri, nappa deri, 18 jant, opsiyon yok araç olusturdum yaklaşık 46bin euro fiyat çıkmıştı. C sınıfı araçlar içince titanium x focus 28bin euro fiyat çıkıyor. Tamam bizde fiyatlar pahalı ama almanyada da 35 bine anca 2. El uzun bir öyküsü olan 3.0 a6 alınabilir.
    Orası bizim gibi değil plaka takınca değer çok düşüyor. 35.000 e gayet dolusunu alırsınız hatasız boyasız 2017 20.000 km de mesela alttaki araç. Çok da araştırmadım bizim türkler daha da ucuza bir şekilde buluyorlardır kesinlikle.





    Neyse konu dışı oldu çok özür ama biz de sallamıyoruz adam almış biniyordu niye yalan söylesin kaça aldığını...





    I found this offer at mobile.de:



    https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-3-0-tdi-quattro-n%C3%BCrnberg/269942609.html?ref=srp&utm_source=Mail&utm_medium=social&utm_campaign=SocialSharingmWeb



    Audi A6 3.0 TDI Quattro

    Mileage: 24.300 km

    Power: 160 kW (218 Hp)

    Fuel: Diesel

    First Registration: 01/2017



    Price: €31,980

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaş haklı; Avrupa'da sıfır araçlar çok ucuz; 2. el araçlar ise inanılmaz ucuz. (Onların para birimiyle tabii)

    Bizde her ürün pahalı olduğundan; alım gücümüz çok düşük olduğundan, 2.elde de kolay değer kaybetmiyor. Bir ara faizler 0'a yaklaşıp, kredi almak kolaylaşınca 2. el fiyatları nasıl düşmüştü hatırlarsınız.
  • nosfecagri N kullanıcısına yanıt
    yok hocam yalandan öte sıfır o fiyata zor demek istemiştim, gerçi 2017 model 24.000 araç için bile 35000 euro aşırı ucuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend3017

    yok hocam yalandan öte sıfır o fiyata zor demek istemiştim, gerçi 2017 model 24.000 araç için bile 35000 euro aşırı ucuz.
    Estf. Yani Bir de adamlar 3500 euro zaten kazanıyor o çok üzücü.



    10 maaş vs 150 maaş :)



    Inşallah bizlerin de alın teri para eder gelecekte ne diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatsoylu

    Tüm arkadaşlara iyi niyetleri için çok teşekkür ediyorum.



    Aslında insigniamı superbe değişmezdim ama... durum şu:



    insignia style paket + metalik renk + cam tavan + hayalet gösterge + 1.6 tdi + dsg = 193000 fiyat verildi ve 60000 tl 12 ay faizsiz kredi ve benim aracıma 115000 tl bedel biçildi.



    prestige pakette fiyat dediğiniz gibi uçuyor, çünkü %60lık vergi dilimine giriyor. Bu araç da şu an tam sınırda.



    gelelim donanıma: aslında dolu bir araç. prestige farkı : anahtarsız giriş ve çalıştırma (olsun isterdim), ambiyans iç aydınlatma (istemezdim), tam deri döşeme (istemezdim), 4 koltuk ısıtma (önde olsun isterdim), 18 jant (istmezdim)... şu an hiçbir prestige pakette hayalet ekran yok, onu gerçekten istiyorum (ben hayalet ekran bağımlısı oldum :))



    işin diğer bir yanı, ben yılda 25000km yol yapıyorum (öyle yapmışım: tam iki yıl olmuş insignia alalı, tam 50000de km). şimdi bir iki yıl daha bineyim diyorum ama ikinci elde 80-100bin km insignia satmak gerçekten zorlaşıyor.



    biraz kendimce bir değerlendirme yaptım ve dedim ki:

    Bugün 193bin olan superb, muhtemelen ötv indirimi bitimi ve yeni yıl zammı, kur zammı derken ister istemez fiyat olarak ciddi bir artış görecek

    Aracımın üstüne para koymam lazım ve 60000 tl için faizsiz kredi, %20-25 enflasyon olduğu bir dönem için güzel teklif.

    Aracıma verdikleri teklif hiç de fena değil...



    Yine kendi düşüncem:

    Ben iki yıl sonra insigniayı sattığımı düşünüyorum...

    Sonra superb alıp, ona yatırdığım paraları (60000 sıfır faiz!) düşünüyorum ve iki yıl sonra sattığımı düşünüyorum...

    Sanki superble daha karlı bir sonuç çıkacak gibi geliyor. (Bu arada superbin ikinci el piyasasının çok daha hızlı olduğu da bir gerçek)

    Bu arada yeni bir araç keyfi de sürmüş olacağım tabi :)



    Şunu da söylemeden geçemeyeceğim... Geçen hafta bir tanıdığımın 2018 model style paket dizel otomatik superbini aldım ve şehir içi + şehir dışı iyi bir deneme sürüşü yaptım. çeşitli modlarda (eco+normal+sport) kullandım.

    Araç çok güzel, ne olarak? İçi gerçekten çok ferah. Bir tık daha sessiz ve süspansiyon çok daha konforlu (ama benim insignia 18 jant, o araç 17 jant), yakıt olarak arada 0,5-1,0 litre fark var (insignia fazla yakıyor)... AMAAAA: insignia donanım olarak çok daha zengin, performans olarak kesin kesin kesin katlar superbi ikiye üçe (superb 0-80 veya hadi 0-100 diyelim, dsgnin etkisiyle, daha seri gibi bir imaj veriyor. ama kısa süreli ivme hilesi gibi aslında. sonrasında güç kesilip gidiyo araçta. 80de gaza bastığınızda, öyle insignia gibi şahlanma falan mümkün değil olmuyor. diğer bir insignia farkı yol tutuş... insigniada kaçla gittiğinizin bir önemi yok, istediğiniz viraja girin, yeter ki direksiyon kontrolünü bilen bir sürücü olun, araba hakimiyeti kaybetmez. ama superb barakıyor, sınırları var... Daha uzun uzun da anlatırım ama sonuçta superb ile insignia karşılaştırılırsa insignia genel olarak daha iyi bir araba...



    Vel hasıl... Öyle bir anda gelişti. inşallah hayırlı olur.



    Uzun oldu ama ben aslında birşey sormak için girdim foruma :)



    Ben konyada yaşıyorum ve bu güne kadar hgs ile işim olmadı. ama şimdi tekirdağa gidip aracı oradan teslim alacağım. haliyle hgs ihtiyaç.

    ben buradaki pttden hgs alsam, sonra onu yeni alacağım aracın plakasına aktarabilecek miyim? ya da yeni alacağım araca yeni bir hgs mi almam gerekiyor?

    eğer yeni hgs almam gerekiyorsa, eski arabama alacağım hgsye ne kadar yükleme yapayım (konya-ankara-bolu-istanbul-tekirdağ) - totalde köprü geçişi, otoban, tünel falan filan, yaklaşık ne kadara mal olur?
    Değerlendirmeniz çok doğru ve bu bağlamda kararınız da çok doğru.

    Bu kararı destekleyen en temel üç sebep şunlar bence:

    1. Insignia ne yazık ki 2 elde rakiplerine kıyasla daha yavaş satılıyor, hızlı elden çıkarmak için SuperB avantajlı,
    2. 60.000 TL faizsiz kredi bu zamanda gerçekten bulunmaz fırsat, bunun yanında ÖTV vb indirimleriyle ŞU AN bu aracın fiyatı oldukça uygun,
    3. SIFIR bir araca binmenin artısı...

    Bu arada bir arkadaş Insignia'nın Octavia ile aynı genişlikte olduğunu söylemiş ama aynı değil, Insignia kesinlikle daha geniş, arka koltuğu SuperB gibi geniş olmasa da olur zira o genişliğin pratikte arkadakine hiçbir faydası yok.

    Aracın fiyatı da gayet uygun, alternatif denilebilecek Insignia Excellence tam 228.000 TL gibi bir fiyattan satılırken 193.000 TL gayet uygun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Arkadaş haklı; Avrupa'da sıfır araçlar çok ucuz; 2. el araçlar ise inanılmaz ucuz. (Onların para birimiyle tabii)

    Bizde her ürün pahalı olduğundan; alım gücümüz çok düşük olduğundan, 2.elde de kolay değer kaybetmiyor. Bir ara faizler 0'a yaklaşıp, kredi almak kolaylaşınca 2. el fiyatları nasıl düşmüştü hatırlarsınız.
    Yurt dışındaki fiyatlar konusunda yazışan arkadaşlar, hiç yazışıp da keyfimizi kaçırmayalım. Zira geçen hafta sonu Top Gear adlı programda ikinci el bir C63 AMG incelediler, fiyatı 7500 Sterlin, yani 60.000 TL gibi. Bu aracın Türkiye fiyatı ise yine 2. elde 1.000.000 TL civarında. Ötesi var mı...

    Yaş geçiyor, ömür bitiyor ama boşverin biz elimizdeki 1500-1600 cc'lik ufaklıklarla kendimizi avutmaya devam edelim. :-)




  • hakkan H kullanıcısına yanıt
    Hocam octavia konusunu ben söyledim yanliş anlasilma olmasin.ben bagaj hacmi ve diz mesafesi olarak soyledim.yoksa insignia b7 passattan daha uzun ancak bu maalesef ne iç hacme ne de bagaja yansıyor.bu tasarımla ilgili birsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, sport donanımda bilindiği üzere 245/40/19R çapında fabrika çıkışlı lastikler var. Yavaştan Kış mevsiminin gelmesi üzerine bulunduğum şehirde kış lastiğine ihtiyaç duyulduğundan ötürü 2. El temiz lastik arıyorum. 245 ebat ile direksiyon çok ağır oluyor. Eşim arabayı sürmekte zorlanıyor. Direksiyon çok ağır düşük hızlarda. Şimdi 245 kışlık alırsak lastik yere yapışır resmen. Ağırlığı dahada artar. Alternatif olarak 225/45-40 yada 235/45-40 hangisini tavsiye edersiniz? Hangisi aracın aerodinamiğini bozmaz? Kesinlikle 17 jant lastik takımı al demeyin. düşünmüyorum çünkü limitim yetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkan

    Yurt dışındaki fiyatlar konusunda yazışan arkadaşlar, hiç yazışıp da keyfimizi kaçırmayalım. Zira geçen hafta sonu Top Gear adlı programda ikinci el bir C63 AMG incelediler, fiyatı 7500 Sterlin, yani 60.000 TL gibi. Bu aracın Türkiye fiyatı ise yine 2. elde 1.000.000 TL civarında. Ötesi var mı...

    Yaş geçiyor, ömür bitiyor ama boşverin biz elimizdeki 1500-1600 cc'lik ufaklıklarla kendimizi avutmaya devam edelim. :-)

    Alıntıları Göster
    Benim daha canımı sıkan bir örnek var (binlerce örnek verilebilir de beni en çok sarsan bu araç olduğu için paylaşıyorum) :

    Mercedes Benz S 450 4MATIC Limousine (uzun versiyon) : 100.000 €

    Sıfır fiyatı !

    (Türk lirasına çevirmeden düşünün, yaklaşık 2013-14 model 1.6 SIDI Cosmo ile aynı parayı ediyor.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkan

    Değerlendirmeniz çok doğru ve bu bağlamda kararınız da çok doğru.

    Bu kararı destekleyen en temel üç sebep şunlar bence:

    1. Insignia ne yazık ki 2 elde rakiplerine kıyasla daha yavaş satılıyor, hızlı elden çıkarmak için SuperB avantajlı,
    2. 60.000 TL faizsiz kredi bu zamanda gerçekten bulunmaz fırsat, bunun yanında ÖTV vb indirimleriyle ŞU AN bu aracın fiyatı oldukça uygun,
    3. SIFIR bir araca binmenin artısı...

    Bu arada bir arkadaş Insignia'nın Octavia ile aynı genişlikte olduğunu söylemiş ama aynı değil, Insignia kesinlikle daha geniş, arka koltuğu SuperB gibi geniş olmasa da olur zira o genişliğin pratikte arkadakine hiçbir faydası yok.

    Aracın fiyatı da gayet uygun, alternatif denilebilecek Insignia Excellence tam 228.000 TL gibi bir fiyattan satılırken 193.000 TL gayet uygun.

    Alıntıları Göster
    "Insignia kesinlikle daha geniş, arka koltuğu SuperB gibi geniş olmasa da olur zira o genişliğin pratikte arkadakine hiçbir faydası yok. " kısmına katılmıyorum; zira o genişlik sayesinde hem daha ferah hissettiriyor, hem de 1.80 boyunda biri arkada bacak bacak üstüne dahi atabiliyor. Ayrıca 3 kişi sıkışarak oturduğunuzda, ayakları hareket ettirecek daha fazla alan olduğundan yolcuların birbirlerine göre ayaklarını istedikleri gibi ayarlamaları da avantaj.

    Maalesef Insignia'nın önceki kasası genişlik olarak segment ihtiyaçlarını bence tam olarak karşılayamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 14 Kasım 2018; 12:52:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkan

    Değerlendirmeniz çok doğru ve bu bağlamda kararınız da çok doğru.

    Bu kararı destekleyen en temel üç sebep şunlar bence:

    1. Insignia ne yazık ki 2 elde rakiplerine kıyasla daha yavaş satılıyor, hızlı elden çıkarmak için SuperB avantajlı,
    2. 60.000 TL faizsiz kredi bu zamanda gerçekten bulunmaz fırsat, bunun yanında ÖTV vb indirimleriyle ŞU AN bu aracın fiyatı oldukça uygun,
    3. SIFIR bir araca binmenin artısı...

    Bu arada bir arkadaş Insignia'nın Octavia ile aynı genişlikte olduğunu söylemiş ama aynı değil, Insignia kesinlikle daha geniş, arka koltuğu SuperB gibi geniş olmasa da olur zira o genişliğin pratikte arkadakine hiçbir faydası yok.

    Aracın fiyatı da gayet uygun, alternatif denilebilecek Insignia Excellence tam 228.000 TL gibi bir fiyattan satılırken 193.000 TL gayet uygun.

    Alıntıları Göster
    Fiyat olarak arkadaslar exellence + sunroof icin 184 bin tl ye anlastik demislerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    "Insignia kesinlikle daha geniş, arka koltuğu SuperB gibi geniş olmasa da olur zira o genişliğin pratikte arkadakine hiçbir faydası yok. " kısmına katılmıyorum; zira o genişlik sayesinde hem daha ferah hissettiriyor, hem de 1.80 boyunda biri arkada bacak bacak üstüne dahi atabiliyor. Ayrıca 3 kişi sıkışarak oturduğunuzda, ayakları hareket ettirecek daha fazla alan olduğundan yolcuların birbirlerine göre ayaklarını istedikleri gibi ayarlamaları da avantaj.

    Maalesef Insignia'nın önceki kasası genişlik olarak segment ihtiyaçlarını bence tam olarak karşılayamıyor.

    Alıntıları Göster
    Bacak mesafesi geniş olunca nasıl bir artı oluyor anlayamıyorum, zira bu yaşa kadar arkada oturduğumda hep belli bir formda oturdum, en fazla ön koltuğa dizlerimin değmesini istemezdim ki Insignia'da da değmiyor zaten. Burası 20 cm daha geniş olsa ne faydası olur bilemiyorum, bana hiçbir ferahlık hissi vermiyor. Ha, ayağımın da önüne bir de valiz, sırt çantası koyarım derseniz o zaman tamam. Zaten dediğiniz gibi olsa araştırmaya milyarlarca dolar harcayan firmalar tüm araçlarda arkayı 20-30 cm geniş yapardı ama yapmıyorlar çünkü pratikte bir faydası yok.

    Eğer kalabalık bir aile iseniz arabada çok sık 5 kişi yolculuk yapıyorsanız dediğiniz bir artı olabilir ama onda da yine bacaktan çok omuz genişliği önemlidir.

    Yazdığım gibi her iki aracı da almadan denedim, kullandım ama SuperB'nin arka koltuk genişliğinin uzun ya da kısa mesafede bana hiçbir katkısını göremedim. O yüzden de daha tok ve sağlam durması sebebiyle Insignia'yı tercih ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    Fiyat olarak arkadaslar exellence + sunroof icin 184 bin tl ye anlastik demislerdi.

    Alıntıları Göster
    O zaman Opel'in sayfasındaki fiyatlar indirimsiz olabilir. Biraz inceledim bu konuda bir ibare göremedim.

    184 bin TL Excellence için gayet uygun. SuperB'ye kıyasla fiyat daha cazip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhand28

    Arkadaşlar, sport donanımda bilindiği üzere 245/40/19R çapında fabrika çıkışlı lastikler var. Yavaştan Kış mevsiminin gelmesi üzerine bulunduğum şehirde kış lastiğine ihtiyaç duyulduğundan ötürü 2. El temiz lastik arıyorum. 245 ebat ile direksiyon çok ağır oluyor. Eşim arabayı sürmekte zorlanıyor. Direksiyon çok ağır düşük hızlarda. Şimdi 245 kışlık alırsak lastik yere yapışır resmen. Ağırlığı dahada artar. Alternatif olarak 225/45-40 yada 235/45-40 hangisini tavsiye edersiniz? Hangisi aracın aerodinamiğini bozmaz? Kesinlikle 17 jant lastik takımı al demeyin. düşünmüyorum çünkü limitim yetmiyor.
    hocam dediğiniz tüm ölçülerde aşağı yukarı fiyatlar 600-800 lira. sıfır takım alırsanız 2500 lira gibi bi ücret olacaktır. aynı araç bendede var, geçen sene sıfır lastik almak yerine, gerek sök tak balans ücreti, gerek lastiği jantı yıpratmaları, gerekse de sensörlerin kırılması ihtimalinden dolayı ikinci el 4 adet çelik jantla 4 tane continental lastiği 2000 liraya almıştım. bulabilsem jantları mutlaka orjinal alacaktım. sıfır çakma çelik janta karşıyım. ikinci el kısmını sadece düşünmeniz için söyledim çünkü gercekten orjinal jantlı takımı uygun satan arkadaşlar oluyo forumlarda. sorunuza gelecek olursak yine tüm ölçülerinizde orjinal ebata göre pek değişiklik olmayacaktır ancak 225 45 19 en rahat kullanımı sunacaktır diye düşünüyorum. şahsen 4 ölçüden kalitesine oranla en uygun olanı tercih ederdim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkan

    Bacak mesafesi geniş olunca nasıl bir artı oluyor anlayamıyorum, zira bu yaşa kadar arkada oturduğumda hep belli bir formda oturdum, en fazla ön koltuğa dizlerimin değmesini istemezdim ki Insignia'da da değmiyor zaten. Burası 20 cm daha geniş olsa ne faydası olur bilemiyorum, bana hiçbir ferahlık hissi vermiyor. Ha, ayağımın da önüne bir de valiz, sırt çantası koyarım derseniz o zaman tamam. Zaten dediğiniz gibi olsa araştırmaya milyarlarca dolar harcayan firmalar tüm araçlarda arkayı 20-30 cm geniş yapardı ama yapmıyorlar çünkü pratikte bir faydası yok.

    Eğer kalabalık bir aile iseniz arabada çok sık 5 kişi yolculuk yapıyorsanız dediğiniz bir artı olabilir ama onda da yine bacaktan çok omuz genişliği önemlidir.

    Yazdığım gibi her iki aracı da almadan denedim, kullandım ama SuperB'nin arka koltuk genişliğinin uzun ya da kısa mesafede bana hiçbir katkısını göremedim. O yüzden de daha tok ve sağlam durması sebebiyle Insignia'yı tercih ettim.

    Alıntıları Göster
    Milyarlarca dolar harcayan firmalar arkayı geniş yapmıyor çünkü pratikte bir faydası yok; peki yeni Insignia'da neden arka diz mesafesi bariz biçimde iyileştirilmiş? Opel bu kez para harcamamış mı; yanlışlıkla mı arttırılmış diz mesafesi? Peki S sınıfı ve diğer lüks araçlarda neden bu kadar geniş diz mesafesi var? Madem milyarlarca dolar harcayıp firmaların diz mesafesinin önemsiz olduğu sonucuna vardıklarını iddia ediyorsunuz; tüm araçları geniş B segmenti boyutlarında yapsınlar o zaman; geniş B segmenti modellerde de ön koltuğa diz değmiyor.

    "Maliyet" olmasın milyarlarca dolar harcayıp dar arka diz mesafesinin kısıtlı yapılmasının nedeni? Çok ilginç bir konuda tartışıyoruz, şaşkınım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Kasım 2018; 11:35:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkan

    O zaman Opel'in sayfasındaki fiyatlar indirimsiz olabilir. Biraz inceledim bu konuda bir ibare göremedim.

    184 bin TL Excellence için gayet uygun. SuperB'ye kıyasla fiyat daha cazip.

    Alıntıları Göster
    Ben bugun teklif aldim istanbulda exellence icin sunrooflu icin 184 dediler,pazarlik yapmadim. Design icin 160 lik bi rakam soylediler. Sanirim ulke geneli bu sekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Milyarlarca dolar harcayan firmalar arkayı geniş yapmıyor çünkü pratikte bir faydası yok; peki yeni Insignia'da neden arka diz mesafesi bariz biçimde iyileştirilmiş? Opel bu kez para harcamamış mı; yanlışlıkla mı arttırılmış diz mesafesi? Peki S sınıfı ve diğer lüks araçlarda neden bu kadar geniş diz mesafesi var? Madem milyarlarca dolar harcayıp firmaların diz mesafesinin önemsiz olduğu sonucuna vardıklarını iddia ediyorsunuz; tüm araçları geniş B segmenti boyutlarında yapsınlar o zaman; geniş B segmenti modellerde de ön koltuğa diz değmiyor.

    "Maliyet" olmasın milyarlarca dolar harcayıp dar arka diz mesafesinin kısıtlı yapılmasının nedeni? Çok ilginç bir konuda tartışıyoruz, şaşkınım.

    Alıntıları Göster
    Birincisi ben tartışmıyorum, fikrimi söylüyorum, tartışmak ve fikrini söylemek farklı şeyler.

    İkincisi Maliyet olamaz, öyle olsaydı, 7 koltuklu rekor seviyede geniş diz mesafesine sahip Dacia Lodgy 89 bin TL değil 189 bin TL olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakkan -- 15 Kasım 2018; 14:28:23 >




  • 
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.