Şimdi Ara

OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE (120. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.486
Cevap
61
Favori
381.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956

    Otomatik dizel sportif aracımla dün İstanbul'dan Karabük e geldim....Hız sınırı ve radar riskini bir kenara bırakıp rahat bir yolculuk yaptım...(seçim günü radar olmaz diye düşündüm açıkçası)

    Aracın viraj kabiliyetine bayıldım açıkçası,gidişi 2 litrelik araçları aratmayacak seviyede yaklaşık...

    Bolu dağı tüneli çıkışı bir BMW 320 d ile kapıştım....236 km/h kadar çıktım,o yol virajlı geniş Biryol...Mükemmel viraj alıyor araç çok güvenli,yola yapışıyor resmen...

    BMW Düzde ve rampada geçsede,her virajda geçtim onu...

    Bunda 245 lastiklerin payı çoku bence...BMW de görünüşe göre 225 taban ve biraz yanaklı lastikler vardı...

    Velhasıl Insignia 1.6 CDTI otomatik herşeye rağmen gerçekten iyi bir araba....

    Tam uzun yol arabası...480 km yolculukta. 140 TL falan yaktı...Yakıtın çoğunu kapismada yaktı ama yoksa 115_120 TL ye rahat gelirdim...

    Aracımız gerçekten çok güzel. 2.0 araçlarla çok güzel kapışabiliyorsunuz. :) Zaten yolda giderken 120-130 km hızı anlamıyorsunuz bile nasıl olduğunu. Yakıt bence çok iyi. Zaten araç en çok şehir içi yakıyor ondada sakin kullanımda dengelenebilir.




  • kralksk kullanıcısına yanıt
    Merhaba her hafta bir gün aşırı virajlı yollarda ve yokuş aşağı olarak arabayı sürüyorum kesinlikle 80 km hızda kaymayacak kadar yol tutuşu iyi bir araba. Hatta yanımda hemşire hanımı korkutmak için sınırlarını zorluyorum ancak sınırlara ulaşmak zor. Bir kere forum bornovanın oradaki öğrenci yurtlarının oradan manisa tarafına giderken oradaki sert virajda kaydırdım arabayı ama aşırı hızlıydım. Ordada hemen topladı zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kralksk kullanıcısına yanıt
    Aracım 8000 km de ve üçte ikisini tırtıklı asfaltta bozuk yollarda kullandım. Trim seside sunroof seside yok çok şükür. Geçen lastik sensörü uyarı verdi ama baktım lastik inmemiş. Tekmeledim filan heralde sensör arızalı dedim gittim benzinlikte şişirmeye hakikatten havası bitmiş. Herhalde runflat lastik. 18 inch kış lastikleriyle aşırı konforluydu ama bu 19 inch runflat kıyaslanmayacak şekilde konforu düşürüyor. Ama bu haliyle bile golften çok daha konforlu ve sessiz. Passatla karşılaştıramadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhakanoz

    Merhaba her hafta bir gün aşırı virajlı yollarda ve yokuş aşağı olarak arabayı sürüyorum kesinlikle 80 km hızda kaymayacak kadar yol tutuşu iyi bir araba. Hatta yanımda hemşire hanımı korkutmak için sınırlarını zorluyorum ancak sınırlara ulaşmak zor. Bir kere forum bornovanın oradaki öğrenci yurtlarının oradan manisa tarafına giderken oradaki sert virajda kaydırdım arabayı ama aşırı hızlıydım. Ordada hemen topladı zaten.

    Hakan abi merhaba ,

    Abi lastik basınçların nedir? Ben 2 kere girdim viraja ve savrulunca esp devreye girdi. Birinde 80 km hızla Yonca dediğimiz bağlantı yoluna girdim ve hemen esp devreye girince ayağımı gazdan çektim. Normalde savurmaması gerekiyor. Aynı yere test aracıyla 120 km hız ile girmiştim ve banamısın demedi araç. Birindede 90 derece dik dönüş vardı ama etraf açıklıktı 60km hızla döndüm kıçı baya attı aracın. Bunun nedenini gerçekten anlamadım. Servise gidince soracağım. Şuan doneleri topluyorum zırt pırt servise gidip sıkılmak istemediğim için toplu şekilde şikayetlerimi bildireceğim. Sunroof sesi gerçekten can sıkıcı. Zaten başka bir yerinden ses gelmiyor aracın. Umarım çözerler sıkıntıya girmem. Bir gün izmire geldiğinde görüşelim abi senin araca bineyim deneme yapalım. Sonra birde benim ki ile deneme yaparız belli olur zaten :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk

    Arkadaşlar merhaba ,

    Opel insignia 1.6 sport dizel aracımla virajlara 70-80 km ile girdiğimde hemen savrulma oluyor araçta ve esp devreye giriyor. Ben test aracını kullandığımda viraja 120 ile girip 150 ile çıkmıştım ki yanımdaki görevli daha basabilirsiniz savrulmaz araç demişti. Acaba benden kaynaklı mı yoksa araçta mı birşey var. Mesela lastik basınçlarından olabilir mi? Açıkçası korktuğum için virajlara artık daha yavaş giriyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim.

    Ayrıca sunroof tan ses geliyor benim. Düz yolda az ama duyuluyor. Bozuk yolda abartı fazla ses var. ilk aldığımda yoktu sonradan artmaya başladı. Başına böyle birşey gelen var mı?

    Lastik basınçlarım 36 psi...

    Virajda savruluyor diyorsunuz ya,her araç savrulur...

    Insignia nın sınırı limiti yüksek sadece....

    70-80 le girilmiyecek yere girerseniz ve direksiyon kontrolünüz zayıfsa olabilir...

    Araç passattan daha iyi kontrole sahip...Süspansiyonu ve direksiyonu daha iyi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk

    Arkadaşlar merhaba ,

    Opel insignia 1.6 sport dizel aracımla virajlara 70-80 km ile girdiğimde hemen savrulma oluyor araçta ve esp devreye giriyor. Ben test aracını kullandığımda viraja 120 ile girip 150 ile çıkmıştım ki yanımdaki görevli daha basabilirsiniz savrulmaz araç demişti. Acaba benden kaynaklı mı yoksa araçta mı birşey var. Mesela lastik basınçlarından olabilir mi? Açıkçası korktuğum için virajlara artık daha yavaş giriyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim.

    Ayrıca sunroof tan ses geliyor benim. Düz yolda az ama duyuluyor. Bozuk yolda abartı fazla ses var. ilk aldığımda yoktu sonradan artmaya başladı. Başına böyle birşey gelen var mı?

    Lastik basınçlarım 36 psi...

    Virajda savruluyor diyorsunuz ya,her araç savrulur...

    Insignia nın sınırı limiti yüksek sadece....

    70-80 le girilmiyecek yere girerseniz ve direksiyon kontrolünüz zayıfsa olabilir...

    Araç passattan daha iyi kontrole sahip...Süspansiyonu ve direksiyonu daha iyi....



    Merhaba hocam,

    36 psi soğukken mi? Tabi her araç savrulur ama 70-80km hızla girilmeyecek bir viraj değil ki test aracında 120 ile girdiğim yer. Belki benim o an direksiyon hakimiyetinden kaynaklı bir sorunum olmuş olabilir. Tekrar bir deneme yapacağım.




  • kralksk kullanıcısına yanıt
    Ben 39 bastım. İzmire gelince test edip karşılaştırırız. Arabayı alırken passat comfortline mı alsam diye çok arada kalmıştım iyi ki bunu almışım. Beni her yönden tstmin etti. Bursada bat çık a girerken öndeki araç aniden durmuş ben yana bakıyordum birden uyarı vererek fren yaptı yoksa öndekine giriyordum orda bile parasını ödedi☺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk


    quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk

    Arkadaşlar merhaba ,

    Opel insignia 1.6 sport dizel aracımla virajlara 70-80 km ile girdiğimde hemen savrulma oluyor araçta ve esp devreye giriyor. Ben test aracını kullandığımda viraja 120 ile girip 150 ile çıkmıştım ki yanımdaki görevli daha basabilirsiniz savrulmaz araç demişti. Acaba benden kaynaklı mı yoksa araçta mı birşey var. Mesela lastik basınçlarından olabilir mi? Açıkçası korktuğum için virajlara artık daha yavaş giriyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim.

    Ayrıca sunroof tan ses geliyor benim. Düz yolda az ama duyuluyor. Bozuk yolda abartı fazla ses var. ilk aldığımda yoktu sonradan artmaya başladı. Başına böyle birşey gelen var mı?

    Lastik basınçlarım 36 psi...

    Virajda savruluyor diyorsunuz ya,her araç savrulur...

    Insignia nın sınırı limiti yüksek sadece....

    70-80 le girilmiyecek yere girerseniz ve direksiyon kontrolünüz zayıfsa olabilir...

    Araç passattan daha iyi kontrole sahip...Süspansiyonu ve direksiyonu daha iyi....



    Merhaba hocam,

    36 psi soğukken mi? Tabi her araç savrulur ama 70-80km hızla girilmeyecek bir viraj değil ki test aracında 120 ile girdiğim yer. Belki benim o an direksiyon hakimiyetinden kaynaklı bir sorunum olmuş olabilir. Tekrar bir deneme yapacağım.

    Soğukken 36 psi ....

    Amortisörleri bir kontrol etttirin .....Dengesiz salınım ,aracın yol tutuşunu etkileyebilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi akşamlar arkadaşlar. Yakın zamanda 2017 insignia cosmo 1.6 cdti otomatik araç alarak aranıza katılmış bulunuyorum. henüz 100o km bile olmadı :). Şimdiden kış lastiği düşünmeye başladım. Sizlere .birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim. Öncelikle önceki aracımdaki gibi sadece lastik almayı düşünmüyorum, jant+lastik kombinasyonu yapmayı planlıyorum. Mevcut lastikler 245/45/18 potenza re50a ecopia. Kış lastiği için acaba 225/55/17 uygun bir seçim olur mu? İnternette araştırma yaptığımda bazı sitelerde jant/çap karşılaştırma hesap cetveli tarzında programlar buldum , hesaplama yapınca lastik+jant total çapında pek bir değişiklik olmadığını gördüm ki bazı sitelerde +/- %2.5 üzerindeki değişiklikleri önermediklerini belirtiyorlar. sizce ne yapmalıyım
  • 17 jant araç altında küçük kalıyor .kişlık lastikte nokian d4 süper.lastikleri jant ile atmaya kalkarsaniz lasti sensörü ve siboblara ve göbek kapaklarinada para vermek zorunda kaliyorsunuz başımdan geçtide :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhakanoz

    Ben 39 bastım. İzmire gelince test edip karşılaştırırız. Arabayı alırken passat comfortline mı alsam diye çok arada kalmıştım iyi ki bunu almışım. Beni her yönden tstmin etti. Bursada bat çık a girerken öndeki araç aniden durmuş ben yana bakıyordum birden uyarı vererek fren yaptı yoksa öndekine giriyordum orda bile parasını ödedi☺

    Bu sistem hız sabitleyici aktifken devrede demi?

    Ben öyle biliyorum ama devre dışı iken de çalışıyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trigovina T kullanıcısına yanıt
    hız sabitleme kapalıykende yapıyor açık olmasına gerek yok
  • 07mavi07 0 kullanıcısına yanıt
    Sizde çevre görüş paketi var sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk


    quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk

    Arkadaşlar merhaba ,

    Opel insignia 1.6 sport dizel aracımla virajlara 70-80 km ile girdiğimde hemen savrulma oluyor araçta ve esp devreye giriyor. Ben test aracını kullandığımda viraja 120 ile girip 150 ile çıkmıştım ki yanımdaki görevli daha basabilirsiniz savrulmaz araç demişti. Acaba benden kaynaklı mı yoksa araçta mı birşey var. Mesela lastik basınçlarından olabilir mi? Açıkçası korktuğum için virajlara artık daha yavaş giriyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim.

    Ayrıca sunroof tan ses geliyor benim. Düz yolda az ama duyuluyor. Bozuk yolda abartı fazla ses var. ilk aldığımda yoktu sonradan artmaya başladı. Başına böyle birşey gelen var mı?

    Lastik basınçlarım 36 psi...

    Virajda savruluyor diyorsunuz ya,her araç savrulur...

    Insignia nın sınırı limiti yüksek sadece....

    70-80 le girilmiyecek yere girerseniz ve direksiyon kontrolünüz zayıfsa olabilir...

    Araç passattan daha iyi kontrole sahip...Süspansiyonu ve direksiyonu daha iyi....



    Merhaba hocam,

    36 psi soğukken mi? Tabi her araç savrulur ama 70-80km hızla girilmeyecek bir viraj değil ki test aracında 120 ile girdiğim yer. Belki benim o an direksiyon hakimiyetinden kaynaklı bir sorunum olmuş olabilir. Tekrar bir deneme yapacağım.

    Soğukken 36 psi ....

    Amortisörleri bir kontrol etttirin .....Dengesiz salınım ,aracın yol tutuşunu etkileyebilir...

    Notumu aldım hocam gittiğimde kontrollerini sağlatacağım. Dengesizlik varsa büyük ihtimalle çıkacaktır. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhakanoz

    Ben 39 bastım. İzmire gelince test edip karşılaştırırız. Arabayı alırken passat comfortline mı alsam diye çok arada kalmıştım iyi ki bunu almışım. Beni her yönden tstmin etti. Bursada bat çık a girerken öndeki araç aniden durmuş ben yana bakıyordum birden uyarı vererek fren yaptı yoksa öndekine giriyordum orda bile parasını ödedi☺

    Abi ben ozaman da dedim sana bu araç passattan daha iyi. Ben çok memnunum. Tek sıkıntısı yakıt tüketimi ama verdiği zevke değer bence. Valla parasını ödemiş abi. Çevre görüş paketli alsaydım keşke diyorum bende kendime ama şimdilik idare edicez ileride yeni modeli nasip olur belki :)
  • Arkadaşlar selam,

    Insignia'nın resimde görüldüğü gibi bagaj camı düzlemsel olarak inen modelinin adı nedir. Yani bagajın cam ile birlikte açıldığı model...Insignia HB olarak geçiyor sanırım...Bagaj komple cam ile açılmasada olur ama eğim resimdeki gibi olan model var mı acaba?

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackCode® -- 20 Nisan 2017; 8:4:30 >
  • BlackCode® B kullanıcısına yanıt
    Liftback diye adlandırılıyor bagaj kapağının cam ile birlikte açıldığı araçlar. Fakat yeni kasa insignia bu şekilde eski kasada hiç görmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackCode®

    Arkadaşlar selam,

    Insignia'nın resimde görüldüğü gibi bagaj camı düzlemsel olarak inen modelinin adı nedir. Yani bagajın cam ile birlikte açıldığı model...Insignia HB olarak geçiyor sanırım...Bagaj komple cam ile açılmasada olur ama eğim resimdeki gibi olan model var mı acaba?

    Saygılar.

    İnsignia ilk çıktığında bu tip camlı bagaj açılan modelleri vardı sonradan kalktı Türkiye'ye gelmiyor uzun zamandır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • apollonx kullanıcısına yanıt
    evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralksk

    Arkadaşlar merhaba ,

    Opel insignia 1.6 sport dizel aracımla virajlara 70-80 km ile girdiğimde hemen savrulma oluyor araçta ve esp devreye giriyor. Ben test aracını kullandığımda viraja 120 ile girip 150 ile çıkmıştım ki yanımdaki görevli daha basabilirsiniz savrulmaz araç demişti. Acaba benden kaynaklı mı yoksa araçta mı birşey var. Mesela lastik basınçlarından olabilir mi? Açıkçası korktuğum için virajlara artık daha yavaş giriyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yorum yazarlarsa sevinirim.

    Ayrıca sunroof tan ses geliyor benim. Düz yolda az ama duyuluyor. Bozuk yolda abartı fazla ses var. ilk aldığımda yoktu sonradan artmaya başladı. Başına böyle birşey gelen var mı?

    Hocam klasik kime sorsan benim araç çok iyi yol tutar der ya 😄...Öyle değil bu insignia hakkaten çok sağlam tutuyor..aracın daha önceden bahsettiğimiz birtakım zayıf yönleri var doğrudur. Ama bunlardan birisi kesinlikle yol tutuşu değil..hatta bence elinin en güçlü olduğu konudur ve şahsen aracı alış sebebimdir.. Otomobilden herkes kendince anlar elbet ama kaynak vererek konuşmakta fayda var. Otomobil yorumculuğunda tarafsızlık ve açıksözlülükte emsallerine göre bir-iki tık önde olan otopark ekibi var. Ordan sinan ve and ın 6-7 ay öncesine ait bir test videoları var...Aracın eksikliklerini (şanzıman vs) saydıktan sonra vurguladıkları şey aracın hunharca yol tutması oluyor. hatta d segmentinin en iyi yol tutanı olduğunu belirtiyorlar...Limitlerine ulaşmakta oldukça zorlanıyorlar son olarak nerdeyse piste girecek kadar iyi olduğunu söylüyorlar.Lafın özü aracımız yolu tutuyor hemde segmentinde en iyi olacak kadar iyi...Aksi bir durum varsa araca özel olabilir araştırmak lazım iyi akşamlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.