Şimdi Ara

Opel Insignia 1.6 Dizel Otomatik Almanyada Satışta

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
2.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -1.6 litre dizel.
    -120 ve 136 beygir güç, 320 nm tork.
    -136 beygir motor 6 ileri active select şanzımanla da alınabilecek.
    -120 beygirliğin 0-100 ü 11.9, 136 lığın hem otomatik hem de düz vites ile 10.9 saniye.
    -Düz viteslinin co2 salınımı 99 g/co2, otomatiğin 129 g/co2
    -Yakıt tüketimi ortalama 3.8 litre (düz vites 136 beygir)


     Opel Insignia 1.6 Dizel Otomatik Almanyada Satışta


     Opel Insignia 1.6 Dizel Otomatik Almanyada Satışta


     Opel Insignia 1.6 Dizel Otomatik Almanyada Satışta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 22 Haziran 2015; 13:57:13 >







  • Guzel haber artik Turkiyeye gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlar belli mi
    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 bg niye yapılmış yap hepsini aynı geç git çok ayırmaya ne gerek var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manuelle otomatik arasında 2 litreye yakın yakıt farkı var. 0-100 aynı olupda bu kadar yakıt farkı nasıl olabilir.0-100 farklı olsa şanzımna güçten çalıyor yakıtı artırıyor derim. Start/Stop da farkettirir ama 2 litre nedir arkadaş. Nerdeyse %40 fazla yakması demek.
  • Passati bunalima sokup intihara sebep olacak arac cikmis sonunda :) Bu canavarin fiyati brazda olsa uygun olursa cidden darbe yapmis olacak...Opel kendini topladi 2020 ye kadar Vw e bayagi bi dis gosterecek gibi duruyor!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geldiğinde passata dişli bir rakip olarak çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Manuelle otomatik arasında 2 litreye yakın yakıt farkı var. 0-100 aynı olupda bu kadar yakıt farkı nasıl olabilir.0-100 farklı olsa şanzımna güçten çalıyor yakıtı artırıyor derim. Start/Stop da farkettirir ama 2 litre nedir arkadaş. Nerdeyse %40 fazla yakması demek.


    bence astradaki gibi vites aralıkları düz viteste çok geniş olduğu için 0 100 bu kadar yavaş. yoksa en az bir 10 saniye olurdu bence düz viteste. birde bu active select denen zıkkımı geliştirin allah aşkına yani pejo bile artık nerdeyse her modelinde yeni eat6 sunuyor. renoda edc ,ford ps, hyundai dct, vw nij dsg si( zaten üzerine romanlar yazıldı. ) adam gibi bir şanzıman yapmak bu kadar zor olmasa gerek. insanlar bilinclendi artik. şanzımanın motorun ne olduğunu rakipleri karşısında avantaj dezavantajlarını biliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2009'dan beri beklediğimiz haber sonunda geldi
  • şükür kavuşturana..
  • 0-100 ü Passatla aynı. Türkiye'ye 95-100 bin tl den gelirse iş yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 136 bg ve 0-100 10.9 saniye. Sütçü beygirleri yine standart
  • İnsignia 180beygir 5 yildir bizde var, umar bu sefer verimli bir arac yapmistir. Herkes neden araci daha test bile etmeden vw ailesine laf atiyor anlamiyorum bos muhabbet neye yarayacaksa... Hem astra hem insignia kullanicisi olarak pek verimli olmadiklarini herkes biliyor vw grubuna gore. Umarim bu sefer hem iyi gider hem de az yakar otomatigi. Fiyati da passata cok yakin olmazsa satislari artacaktir ama bence yine rakiplerine gore az yakamayacak opel, gorecegiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne olacakki, 136 cdti cosmo'ya 110-120 verene kadar gider e90 3.20d, a4 2.0 dizel yada en olmadı 2014 c180 falan alırım.
  • Çok ağır karosere rağmen şanzıman türüne göre ş.içi tüketmin 5 litrenin de altına inebilmesi etkileyici.

    Yeni nesil Insignia mininum 200-250Kg daha hafif karoser ve yeni nesil aktarmalarla geleceği için şimdiden çok iddialı bir araç olacağı kesn gibi.
  • Hızlanma performansı beklediğimden iyi fiyat'ı makul tutarlarsa satışları 2'ye katlar.
  • inisignia artık yenilenmeli. Zaten opel tasarımcıları gayet başarılı çizimler yapıyorlar.

    Yeni kasa aynı astradaki gibi hafifletilip bu motor şanzıman kombinasyonlarıyla passattan 5 bin TL civarı satılırsa o zaman çok sağlam satış rakamına ulaşır.
  • 80-120 ara hızlanma değerleri aynı. Yani iki motorda aynı serilikte. Resmen 0-100 rahatsızlarını düdüklemek için 136 ya yazılımla çıkarılmış araç.

    Ayrıca yukarıdaki yabloda tüm forum ahalisine ders niteliğinde bir ayrıntı var.

    Start-stop emisyon oranlarını yaklaşık %20 azaltmış.

    Bu ne demek start stoplu araçların gerçek tüketim rakamı belirtilen rakamın %20 fazlasıdır.


    Türkiye'de 10 bin ekle yinede millet 136 yı alacaktır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 22 Haziran 2015; 22:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse dikkat etmemiş fakat şehir içi 6.5 litre yakıyor Euro 6 normlarına göre üretilen bu motor nasıl olurda rakiplerine göre bu kadar fazla yakar.Otomatik vitesi beceremiyor bu Opel verilerle sabit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Manuelle otomatik arasında 2 litreye yakın yakıt farkı var. 0-100 aynı olupda bu kadar yakıt farkı nasıl olabilir.0-100 farklı olsa şanzımna güçten çalıyor yakıtı artırıyor derim. Start/Stop da farkettirir ama 2 litre nedir arkadaş. Nerdeyse %40 fazla yakması demek.


    bence astradaki gibi vites aralıkları düz viteste çok geniş olduğu için 0 100 bu kadar yavaş. yoksa en az bir 10 saniye olurdu bence düz viteste. birde bu active select denen zıkkımı geliştirin allah aşkına yani pejo bile artık nerdeyse her modelinde yeni eat6 sunuyor. renoda edc ,ford ps, hyundai dct, vw nij dsg si( zaten üzerine romanlar yazıldı. ) adam gibi bir şanzıman yapmak bu kadar zor olmasa gerek. insanlar bilinclendi artik. şanzımanın motorun ne olduğunu rakipleri karşısında avantaj dezavantajlarını biliyor.

    Şanzıman yapmaya gerek yok

    Satılıyor, opel gidip alacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.