Şimdi Ara

Opel'in yeni sahibi Fiat'mı olacak? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
4.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerauto

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    bir de almanya da işçi kesimi opel e binermiş.doğru mu bu?...

    VW de dahil :)

    vw bıraz daha ust kesım alırmıs.
    80 lı yıllarda almanya da olan bırı demıstı bana.
    şimdi böyle değildir tabi ama opel ın bellı baslı küçük hataları yok değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    Yarın mı,ne zaman?
    Var mı kaynak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    Suzukinin %20'si vag grubunun zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    Suzukinin %20'si vag grubunun zaten

    %20 sini aldılar diyorsun da 1.6 tdi takmam dedi suzuki 1.3 multijet e devam.

    vosvos ,suzuki ile problem yaşıyor.

    http://www.autoblog.com/2012/03/14/court-ruling-on-vw-suzuki-partnership-spat-not-expected-until-20/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 10 Ekim 2012; 10:32:26 >




  • "Opel=Alman kalitesi" ortadan kalkar.. Albea yerine Corsa'ya, Linea yerine Astra'ya binmek için 20 yıl daha bekleriz :)
  • general motorun opeli satacağını düşünmüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    suzukiyi bile alamadılar derken? şu VW sana ne yaptıysa artık mantık kaybına uğramaya başlamışsın
  • vw
    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    suzukiyi bile alamadılar derken? şu VW sana ne yaptıysa artık mantık kaybına uğramaya başlamışsın

    suzuki , fiat motorunu tercih ettiği için vw ile anlaşamadılar

    vw ,sadece %20 hisse satın almış oldu ortada işbirliği falan yok.

    böyle bir durum varken koskoca fiat ı mı alacak vw

    siz neyin hayali içindesiniz anlamında dedim.

    sizin gibilerin şişirmesine; sorunlarını görmezden gelmesine karşı çıkmak için

    vw nin bana birşey yapması mı gerekiyor .mantık kaybına bence sen uğramaya başlamışsın.




  • fiat da kimmiş diyen arkadaslar!!

    sizin gibiler yüzünden Türkiye'de değer kavramı orantısız yürüyor.

    bu piyasanın içine s.çanlar sizin gibiler işte...
  • Opeli Fiat alsa ne olur? Prestijmi yitirir? Volvoyu Çinliler aldı, volvonun değerimi düştü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw
    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    suzukiyi bile alamadılar derken? şu VW sana ne yaptıysa artık mantık kaybına uğramaya başlamışsın

    suzuki , fiat motorunu tercih ettiği için vw ile anlaşamadılar

    vw ,sadece %20 hisse satın almış oldu ortada işbirliği falan yok.

    böyle bir durum varken koskoca fiat ı mı alacak vw

    siz neyin hayali içindesiniz anlamında dedim.

    sizin gibilerin şişirmesine; sorunlarını görmezden gelmesine karşı çıkmak için

    vw nin bana birşey yapması mı gerekiyor .mantık kaybına bence sen uğramaya başlamışsın.



    onun adı alamamak değil, anlaşamamak. alamadılar dersen farklı anlaşılır. VW nin fiatı neden alsın onu da anlamadım. nerden çıktı bu? bu hayali kim kurmuş, genelleme yapma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ocean34

    Opeli Fiat alsa ne olur? Prestijmi yitirir? Volvoyu Çinliler aldı, volvonun değerimi düştü?

    opel için gayet iyi olur diyoruz .ama fiat alacağına batsın diyenler bile var

    volvonun değerinin düşmeme sebebi çinli üretici geely nin volvonun üretim felsefelerine kalite ve çevre anlayışına karışmaması bunun yerine volvonun yeni projelerine finans kaynağı sağlaması

    bkz : yeni kasa xc90 ve s80 in çalışmaları başladı.kokpakt crossover geliyor xc40 , v40 keza yakında burda olacak.
  • vw fiatı alması için ondan fazla olması lazım ferrarinin
    %51 hissesi alfa romeo maserati lancia iveco steyr new holland traktörleri kobelco iş makinaları case tarım makinaları jeep dodge crysler gibi markalar ve daha fazlası fiatın bünyesinde artı fiat diğer markalar gibi kaliteli arabalarını farklı markalarda satıyor ve common rail motoru ilk geliştirende fiattır bunu reklamlarında bile yayınladılar

    http://www.fiatspa.com

    http://www.fiatindustrial.com

    şu adreslere bir bakın fiatın ne kadar güçlü olduğunu göreceksiniz 8 yıldır fiat kullanıcısıyım şikayetim yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw
    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    suzukiyi bile alamadılar derken? şu VW sana ne yaptıysa artık mantık kaybına uğramaya başlamışsın

    suzuki , fiat motorunu tercih ettiği için vw ile anlaşamadılar

    vw ,sadece %20 hisse satın almış oldu ortada işbirliği falan yok.

    böyle bir durum varken koskoca fiat ı mı alacak vw

    siz neyin hayali içindesiniz anlamında dedim.

    sizin gibilerin şişirmesine; sorunlarını görmezden gelmesine karşı çıkmak için

    vw nin bana birşey yapması mı gerekiyor .mantık kaybına bence sen uğramaya başlamışsın.



    onun adı alamamak değil, anlaşamamak. alamadılar dersen farklı anlaşılır. VW nin fiatı neden alsın onu da anlamadım. nerden çıktı bu? bu hayali kim kurmuş, genelleme yapma.

    alıntı yapmadan önce okuma zahmetini gösterirsen anlarsın.

    vw, zaten alamaz fiat ı

    suzuki yi alamadı ya da anlaşamadı ne farkı var .basıp parayı suzukiyi alabildi mi?

    siz yaşınız ve vosvos şişirici olmanızdan kaynaklı şirket alımlarını basar parayı alır şeklinde sanıyorsunuz.

    durum hiç de öyle değil.

    yakın bir tarihte

    vw, fiat dan alfayı istedi doğru mu?

    ne cevap aldı?

    alfanın değeri belli vw de para var . ama sonuç belliydi vw avucunu yalayıp evine döndü.

    doğru mu bunlar?




  • Opel GM'in orta sınıf araçlarda (B, C, D) mühendislik kaynağı. GM'in satış rakamlarını artıran Cruze, Regal gibi araçların platformu Opel tarafından geliştiriliyor. Benzer şekilde Ecotec benzinli motor serileri Opel tarafından geliştiriliyor ve GM'in birçok markası tarafından kullanılıyor.

    Opel'in sorunu üretim ve tedarik zincirlerindeki maliyetlerini düşürememek. Rakipleri son kullanıcıya daha düşük maliyetlerle ulaşarak pazara sunuyor.
    Fiyat rekabeti de artık kaçınılmaz olduğundan zarar kaçınılmaz oluyor. GM'in PSA grubuyla olan işbirliğinde zaten en çok "dağıtım zincirleri paylaşımı" ön plana çıkarıldı. Yani Opel'in sorunu ürünler ve mühendisliğinden çok, iş yönetimi ve maliyetler konusunda.

    "Opel önce dizel yapmayı becersin, halen 1.6 dizel yapmayı düşünemiyorlar" lafına çok gülüyorum Himmet Abi'nin torna atölyesi mi bu Allah aşkına
    Adamlar bir ürünü teknik olarak yapmadan önce bütün süreçleri planlamaları, üretim maliyetleri, tedarik ağı, montaj, yedek parça, nerde üretileceği vs. zilyon tane şeyi planlamaları lazım. Ve bu planlamaya karar verecek olan GM. Yani kararlar GM'den, mühendislik Opel'den.
    GM daha önce dti dizel motorları hisselerine sahip olduğu Isuzu'dan temin etti. Sonra Fiat ile ortak geliştirdikleri platformdan cdti motorları çıkardı.
    Bir anlamda bünyesindeki ve ortaklığı altındaki üreticiler arasında iş bölümü yaparak en düşük maliyetle üretimler yaptırıp, ortak parçaları dünya üzerindeki markalarında kullanarak maliyetleri düşürmek. Şu anda bütün firmalar buna gidiyor, ortak platform yap, birçok modeli bundan üret...

    Opel çıkıp "arkadaş 1.6 dizel motor lazım bana, yapacak teknolojim de bilgim de var, aha da bak gör" çekemez GM'e. GM bakacak, karar verecek, sonra hesap kitap yapacak, bunu Opel'e mi yaptırsam, süre-maliyet vs. yoksa şurdan mı temin etsem. Baktı ki X markadan temin etmek daha efektif gider ordan alır. Yani mesele yapıp yapamamak değil, ne kadar maliyetle ve sürede yapabilebileceği?

    Bu sebeplerden hep deniyor ya, GM Opel'i batırdı, iyi yönetemedi diye. Opel kendi teknolojik yatırım kararlarını kendi verse belki çok daha farklı atılımlar yapabilirdi.

    Ama şu da var ki, şu haliyle GM'den ayrıldı diyelim. Okyanusta filikayla gemiden ayrılmaya benzer. GM Opel'i bir Avrupa markası olarak konumlandırdı. İş sadece mühendislik yeteneği ve platform geliştirmekle bitmiyor. Uluslararası dağıtım ve tedarik ağı gerekiyor. Bu konularda Opel de GM'e bağımlı. O yüzden Fiat filan deniyor işte. Arabayı ürettin, Afrika kıtasında, G.Amerika'da hatta burada Türkiye'de nasıl satacaksın? Ürünü orda sunacak organizasyon lazım.

    Şu anki durumda GM ağzında puro, kravatlı, bond çantalı, ağzı laf yapan, iyi pazarlayan, saçları jöleli patron rolünde, Opel ise laboratuarda deney ve ürün geliştirmesi yapan beyaz önlüklü, bardak dibi cam gözlüklü, saçları dağınık yetenekli mühendis rolünde




  • alt yapısı zaten FİAT'tı. tamamınıda alsa bişey farketmez.

    vw almasında kim alırsa alsın. alan tepe tepe kullansın....!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw
    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yahu neyin kafasındasınız anlamıyorum.Yarın öbür gün VW Fiat'ı alıcak.Opel GM için çok önemli Avrupa ve Avustralya'da.O yüzden satmazlar bence.

    vw ne alfayı alabilir ne fiat ı.

    suzukiyi bile alamadılar .

    fiat mazda ile anlaşıyor. daha da büyüyor.

    suzukiyi bile alamadılar derken? şu VW sana ne yaptıysa artık mantık kaybına uğramaya başlamışsın

    suzuki , fiat motorunu tercih ettiği için vw ile anlaşamadılar

    vw ,sadece %20 hisse satın almış oldu ortada işbirliği falan yok.

    böyle bir durum varken koskoca fiat ı mı alacak vw

    siz neyin hayali içindesiniz anlamında dedim.

    sizin gibilerin şişirmesine; sorunlarını görmezden gelmesine karşı çıkmak için

    vw nin bana birşey yapması mı gerekiyor .mantık kaybına bence sen uğramaya başlamışsın.



    onun adı alamamak değil, anlaşamamak. alamadılar dersen farklı anlaşılır. VW nin fiatı neden alsın onu da anlamadım. nerden çıktı bu? bu hayali kim kurmuş, genelleme yapma.

    alıntı yapmadan önce okuma zahmetini gösterirsen anlarsın.

    vw, zaten alamaz fiat ı

    suzuki yi alamadı ya da anlaşamadı ne farkı var .basıp parayı suzukiyi alabildi mi?

    siz yaşınız ve vosvos şişirici olmanızdan kaynaklı şirket alımlarını basar parayı alır şeklinde sanıyorsunuz.

    durum hiç de öyle değil.

    yakın bir tarihte

    vw, fiat dan alfayı istedi doğru mu?

    ne cevap aldı?

    alfanın değeri belli vw de para var . ama sonuç belliydi vw avucunu yalayıp evine döndü.

    doğru mu bunlar?





    sen yaşını söyle bir zahmet. benimki belli. bir şeyleri anlayacak kadar da ileri bir yaştayım. sen yine ön yargılı davrandığını belli ediyorsun bu çok açık. bak halen genelleme yapıyorsun. ben ne zaman parayı basıp alır dedim. sen sadece benim yazdıklarıma cevap ver. şizofren gibi davranmayı bırak. ayrıca emin ol VW alfayı adam ederdi. fiat sayesinde rezil bir durumda şuan alfa. lancia yı batırdıkları gibi onu da batıracaklar bekle ve gör.

    Yaşım 33 ama sen ve senin gibi vosvos bayilerine laf anlatamıyorum malesef.

    bak kardeşim bana alıntı yaptığın konuyu önce oku şizofrence cevaplar verip vw savunmak için oraya buraya atlayan sizlersiniz.

    vw önce kendini adam etsin bozulan dsg lerin arkasında dursun.

    alfa batarsa mutlu mutlu gezersiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Opel GM'in orta sınıf araçlarda (B, C, D) mühendislik kaynağı. GM'in satış rakamlarını artıran Cruze, Regal gibi araçların platformu Opel tarafından geliştiriliyor. Benzer şekilde Ecotec benzinli motor serileri Opel tarafından geliştiriliyor ve GM'in birçok markası tarafından kullanılıyor.

    Opel'in sorunu üretim ve tedarik zincirlerindeki maliyetlerini düşürememek. Rakipleri son kullanıcıya daha düşük maliyetlerle ulaşarak pazara sunuyor.
    Fiyat rekabeti de artık kaçınılmaz olduğundan zarar kaçınılmaz oluyor. GM'in PSA grubuyla olan işbirliğinde zaten en çok "dağıtım zincirleri paylaşımı" ön plana çıkarıldı. Yani Opel'in sorunu ürünler ve mühendisliğinden çok, iş yönetimi ve maliyetler konusunda.

    "Opel önce dizel yapmayı becersin, halen 1.6 dizel yapmayı düşünemiyorlar" lafına çok gülüyorum Himmet Abi'nin torna atölyesi mi bu Allah aşkına
    Adamlar bir ürünü teknik olarak yapmadan önce bütün süreçleri planlamaları, üretim maliyetleri, tedarik ağı, montaj, yedek parça, nerde üretileceği vs. zilyon tane şeyi planlamaları lazım. Ve bu planlamaya karar verecek olan GM. Yani kararlar GM'den, mühendislik Opel'den.
    GM daha önce dti dizel motorları hisselerine sahip olduğu Isuzu'dan temin etti. Sonra Fiat ile ortak geliştirdikleri platformdan cdti motorları çıkardı.
    Bir anlamda bünyesindeki ve ortaklığı altındaki üreticiler arasında iş bölümü yaparak en düşük maliyetle üretimler yaptırıp, ortak parçaları dünya üzerindeki markalarında kullanarak maliyetleri düşürmek. Şu anda bütün firmalar buna gidiyor, ortak platform yap, birçok modeli bundan üret...

    Opel çıkıp "arkadaş 1.6 dizel motor lazım bana, yapacak teknolojim de bilgim de var, aha da bak gör" çekemez GM'e. GM bakacak, karar verecek, sonra hesap kitap yapacak, bunu Opel'e mi yaptırsam, süre-maliyet vs. yoksa şurdan mı temin etsem. Baktı ki X markadan temin etmek daha efektif gider ordan alır. Yani mesele yapıp yapamamak değil, ne kadar maliyetle ve sürede yapabilebileceği?

    Bu sebeplerden hep deniyor ya, GM Opel'i batırdı, iyi yönetemedi diye. Opel kendi teknolojik yatırım kararlarını kendi verse belki çok daha farklı atılımlar yapabilirdi.

    Ama şu da var ki, şu haliyle GM'den ayrıldı diyelim. Okyanusta filikayla gemiden ayrılmaya benzer. GM Opel'i bir Avrupa markası olarak konumlandırdı. İş sadece mühendislik yeteneği ve platform geliştirmekle bitmiyor. Uluslararası dağıtım ve tedarik ağı gerekiyor. Bu konularda Opel de GM'e bağımlı. O yüzden Fiat filan deniyor işte. Arabayı ürettin, Afrika kıtasında, G.Amerika'da hatta burada Türkiye'de nasıl satacaksın? Ürünü orda sunacak organizasyon lazım.

    Şu anki durumda GM ağzında puro, kravatlı, bond çantalı, ağzı laf yapan, iyi pazarlayan, saçları jöleli patron rolünde, Opel ise laboratuarda deney ve ürün geliştirmesi yapan beyaz önlüklü, bardak dibi cam gözlüklü, saçları dağınık yetenekli mühendis rolünde

    olayı çok güzel anlattın :) sağolasın




  • Şu Fiat da neymiş deyip Fiat'ı küçümseyen zeki(!) arkadaşlara anlam veremiyorum. Bünyesinde Dodge, Lancia, Alfa Romeo, Maserati ve Ferrari gibi markaları barındıran Fiat küçük bir şirket öyle mi? Yok daha neler. Adamlar paraya göre araba yapıyor işte. 70 bin liraya Sedan D sınıfı araç yapmayı onlar da bilir.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.