Şimdi Ara

Opel Astra K segman kırması (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
11.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .........fake...........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gareysar -- 5 Aralık 2018; 7:56:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her yiğidin farklı yoğurt yiyişi olabilir. Ama Vw krafter'ı olan bir tanıdık zamanında piston arızası sonucu tek pistonu değiştirmişti. tabi bunun üstünden uzun zaman geçti. Belki şimdi komple değişiyorlardır. Bilmiyorum.
    Acaba bunlar Türkiyeye mi böyle davranıyor ? Müşteri memnuniyeti filan kalmamış belliki.
  • gareysar kullanıcısına yanıt
    Sandık motorda ikinci elde kayıp nasıl bilginiz var mı? Satarken zorlanır mıyım? Şayet bu bi kronik arıza ise yeni motorda aynı arıza tekrar yaşanmaz mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • serguven S kullanıcısına yanıt
    ..... fake........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gareysar -- 5 Aralık 2018; 7:55:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı onlara teklif edin;onlar uğraşsın.Bu da bir fikir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • serguven S kullanıcısına yanıt
    Bak hocam ben tamirci olduğum hade rektefiye olayına karşıyım, çünkü piyasada ki rektefiye cihazların hassasiyeti tartışmalı konu

    Şimdi şöyle düşünün, üstün Alman teknolojisi ve yüksek hassasiyet ile üretilmiş bir motor piston kırıyor,

    Biz burada piyasaya refketiye ettirip ( ki bu rektefiye makinalarının çoğu universal cihazlar , töleransları , hassasiyeyleri çok tartışılır ) 4 tane sıfır segman piston takım takıp , o fabrikanın randımanını yakalamaya çalışıyoruz

    Sizce de komik değil mi ?



    Serviste Aynı şeyi yapacak,

    Takım piston segman

    Takım kol yatak

    Takım Ana yatak

    Üst takım conta

    Alt takım conta

    Takım buji



    sipariş edecek garantiden, motoru söküp blogu ve silindir kapağını rektefiyeye yollayacak ( piyasada Hangi rektefeci ile çalışıyor ise artık )



    Sonrasında toplayıp size geri teslim edecek



    Ben rektefiye-revizyon kabul etmem, sonuçta motor ellenmiş olur

    Alt üst kapalı sandık motor ( yani yarım motor değil ) takarlar ise kabul ederim

    Araç değişimini zaten çıkartın aklınızdan öyle bi seçenek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motorlar bildiğin detonasyondan gümlüyor. Düşük hacim ve yüksek basınç, bir de üstüne kalitesiz alaşımlar-tasarımlar eklenince bu sonuç kaçınılmaz. Bu kadar çok örnek olduğuna göre, bu motorlar için artık "acaba olur mu" değil de "ne zaman olur" diye sorulması lazım.
    Benim anlamadığım opel bu motorları test etmiyor mu? Veya sadece garanti süresi bitene kadar çalışacak şekilde mi tasarlıyor.
    Yüksek vites düşük devirde motora yük bindiren kullanıcıların elinde, garanti süresi kadar bile dayanamıyor demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Her yiğidin farklı yoğurt yiyişi olabilir. Ama Vw krafter'ı olan bir tanıdık zamanında piston arızası sonucu tek pistonu değiştirmişti. tabi bunun üstünden uzun zaman geçti. Belki şimdi komple değişiyorlardır. Bilmiyorum.
    Acaba bunlar Türkiyeye mi böyle davranıyor ? Müşteri memnuniyeti filan kalmamış belliki.
    Crafter dizel bir araç, ben benzinli turbo kastediyorum



    Onlar , özel serviste-tamirci de çıkma piston takmıştırlar,

    Orjinal olarak yetkili servisten , veya direk ilgili markanın kendisinden 1 tek piston sipariş etme şansınız yok



    Yetkili servis yapmaz yapamaz böyle bir işlem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel o eski 2000 li yıllardaki efsane 1,4 90hp dönemlerinden sonra üzerine birşey koymadı bana kalırsa. Bugün de yaşananlar ve kalite ortada..

    Güzel bir ww yakışır ..

    Daha yeni aracın tamir ile gelmesine kesinlikle izin vermeyin. Sıfır talep edin ve mümkünse satın.

    Hasar görmüş ve açılmış motor hiçbir zaman eskisi gibi olmaz.
    Bi yeri aşınmıştır, bi yeri hasar anında gerilmiştir. Sonrasında yok ordan ses geliyor yok burası ötüyor uğraş dur. Hiç gerek yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguven

    1. Piston değişimi
    Komple motor değişimi dışında hiçbir teklifi kabul etmeyin. İşler çirkinleşmeye başlarsa firmaya olumlu ya da olumsuz hiçbir şey söylemeden gidip bir avukat tutun ve onun vereceği talimatları uygulayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kasa bir opel arıza yapıyorsa bilinki Peugeot mühendisliği değil döküntü GM mühendisliğidir, keza inceledim ve motor GM den kalma, geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Motorlar bildiğin detonasyondan gümlüyor. Düşük hacim ve yüksek basınç, bir de üstüne kalitesiz alaşımlar-tasarımlar eklenince bu sonuç kaçınılmaz. Bu kadar çok örnek olduğuna göre, bu motorlar için artık "acaba olur mu" değil de "ne zaman olur" diye sorulması lazım.
    Benim anlamadığım opel bu motorları test etmiyor mu? Veya sadece garanti süresi bitene kadar çalışacak şekilde mi tasarlıyor.
    Yüksek vites düşük devirde motora yük bindiren kullanıcıların elinde, garanti süresi kadar bile dayanamıyor demek ki.
    Bu makinalar dediğiniz gibi yüksek basınç altında çakışıyorlar aşırı güçten dolayı



    Alaşım olayı da , ağırlıktan kurtulmak için daha hafif alaşım malzemeler tercih ediliyor ancak dediğiniz gibi bu hafif alaşım malzemelerin iyi olanları ( titanium, magnezyum vs ... ) maliyet yüzünden tercih edilmiyor genelde hafif alaşım metallerden alüminyum tercih ediliyor ucuz olduğu için



    BXFT de ki sorun metal olayı değil , motor mimarisinde ki yapısal bir hata , enjektör konumlanması ve motor haritalandırılması ile ilgi Ayrıca grak tasarımın da da değişiklik gerekiyor



    Opel elbette test ediyordur ancak farklı kullanıcılar farklı şartlar altında testler gerekiyor bu da çok değişiklik gösterir



    Sorun dediğiniz gibi Manuel araçlarda

    yüksek vites düşük devirde gaza yüklenildiğinde ortaya çıkıyor , ancak bu konu da ki araç otomatik yani kullanıcın elinde olan birşey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarnufel

    Opel o eski 2000 li yıllardaki efsane 1,4 90hp dönemlerinden sonra üzerine birşey koymadı bana kalırsa. Bugün de yaşananlar ve kalite ortada..

    Güzel bir ww yakışır ..

    Daha yeni aracın tamir ile gelmesine kesinlikle izin vermeyin. Sıfır talep edin ve mümkünse satın.

    Hasar görmüş ve açılmış motor hiçbir zaman eskisi gibi olmaz.
    Bi yeri aşınmıştır, bi yeri hasar anında gerilmiştir. Sonrasında yok ordan ses geliyor yok burası ötüyor uğraş dur. Hiç gerek yok
    Vag ta sorunsuzluk abidesi değil,

    Onlarda da bi ara turbo motorlar da yağ eksiltme, piston kırma, zincir koparma gibi sorunlar vardı neyse ki vag hatalarının farkına vardı o motorların üretimini durdurdu, ama piyasadan geri toplamadı



    Opel ise mimarisi , tasarımı hatalı bu motoru halen üretiyor ve satıyor, çünkü daha mühendislik, tasarım ve kalıp maliyetini henüz çıkartamadı, mali olarak büyük zarar eder ( turbo benzinli bir motorun tasarım, prototip arge , kalıplama maliyeti 200 - 300 milyon euro civarı )

    Edit

    Vag'ın dsg olayına hiç girmiyorum bile , facia !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ariic -- 5 Aralık 2018; 0:46:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fake konu.



    Su konuya ciddi ciddi cevap verilmesi ülkenin düşen zeka seviyesinin somut bir kaniti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 ile beraber opel de thp motorlar kullanilmaya baslanacak diye bir yazi okumustum fransiz otomobil sitesinde, sanirim guncel kasalarin miladini doldurmasini ve inovasyon sureciyle yeni kasalarla beraber gelmesi bekleniyor. 1.6 thp eklerler mi bilmem ama en azindan 1.2 130 hp ve 1.6 bluehdi motorlu opelleri gormeye baslariz. Zira fransiz ureticiler hala petrol bazli motorlari uretmeye ve satmaya kararli, psa ve renault un elektrikli otomobillerin 2022-24 den once yayginlasmasini beklemiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 5 Aralık 2018; 5:47:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne oluyor bu Alman 'lara insignia 'lar astra K 'lar, emisyonlar, üstün alman teknolojisi 'nin sonu mu yaklaşıyor..
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    İnsanların zeka seviyesini ölçmek haddinize değil. Ancak iyi niyetle cevap verilmiş diyebiliriz. Sizin mesajınızdan sonra konuyu açan şahsın üye olma tarihine baktım. 2 aralık 2018. İlk konusunu bu başlığı açarak başlatmış. Maalesef haklı olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gareysar kullanıcısına yanıt
    Yeni üye olmam dolayısı ile mi vardınız bu kanıya. Bilgili arkadaşlardan destek istedim, cevap verenler sağolsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Boş yapma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Volvo motoru arızası konusunda da aynısını yazmıştım garanti bunun için var. Eğer bunu yasal süresi içinde garantiden çözüyorlarsa yeni araç talep etmeyi doğru bulmuyorum.



    Yeni motor takmak yerine bir takım onarımlar yapmaya kalkarlarsa o zaman hakkınızı sonuna kadar arayın tabi ki.
    ÜStat motorlarımızın kıymetini bilelim gerçekten. 35 bindeyim şu anda bakım harici sıkıntımız olmadı.
    Performanssa performans, ekonomi ise ekonomi. Evet, bazı seriler göçük sıkıntısı ile geldi gündeme ama o da aşıldı.
    Bu piston segman kırmaları okuyunca insanın tüyleri ürperiyor...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.