Şimdi Ara

Opel Astra K 1.0

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
3
Favori
6.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Astranın 1.0 motoru hakkında kullanan arkadaşların bizlere bilgi vermesi amacıyla bu konuyu açtım. Astra K ana konuda benim gibi bu motor hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler oluyor. Fakat bu motor hakkında bilgi yok denecek kadar az hatta birçok kişi bu motorun olduğundan habersiz. Bayilerde bu motor yerine 1.4e yönlendirmesi gibi bir durumda var. Yakıt tüketimi, performans gibi bilgileri kullanan arkadaşlardan alabilirmiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bakalım görelim kimler ne gibi yorumlarda bulunacak.
  • Selamlar,
    Ben ana konuya da yazmıştım gerçi. Ayrı başlık açılınca buraya da yazayım dedim. Ben astra k 1.0 easytronic sahibiyim. Aracımı alalı 1 ay oldu. Motor gücü ve tork konusunda oldukça tatmin edici. 1000 cc bu kasayı kaldırmaz diye bir algı var herkeste ama gerçek öyle değil. 1.6 atmosferik bir motordan daha iyi bu motor. Turbo beslemeli olduğundan max torku da 1800-4000 devir aralığında veriyor. Atmosferik benzinli motorlar max torku 5000 devir civarında anca verir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saimyesil

    Selamlar,
    Ben ana konuya da yazmıştım gerçi. Ayrı başlık açılınca buraya da yazayım dedim. Ben astra k 1.0 easytronic sahibiyim. Aracımı alalı 1 ay oldu. Motor gücü ve tork konusunda oldukça tatmin edici. 1000 cc bu kasayı kaldırmaz diye bir algı var herkeste ama gerçek öyle değil. 1.6 atmosferik bir motordan daha iyi bu motor. Turbo beslemeli olduğundan max torku da 1800-4000 devir aralığında veriyor. Atmosferik benzinli motorlar max torku 5000 devir civarında anca verir.

    Aracınız yarı otomatik değil mi?
    Şanzımanın Konforu nasıl?
    Yakıt tüketimi nasıl?
    Bilgi verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet yarı otomatik. Şanzıman mükemmel diyemem. Sonuçta tm otomatik konforu olmuyor. Yine de fena değil. Alışınca hiç sorun olmuyor. Aracım 2500 km de ve yol bilgisayarında ortalama tüketim 5.7 lt
    Yarı otomatik şanzımanın amacı zaten konfordan çok ekonomi. Genel olarak memnuniyetsizliğim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu motoru dynamic donanımdaki donanımlarla verse, üstüne tork konvertörlü şanzıman olsa yok satar opel. Gerçi şu halde bile talebe yetişemiyor adamlar.
  • Saimyesil kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Paylaşımlarınız için çok teşekkürler, çok faydalı oldu.

    Benim merak ettiğim bir konu da easytronic'in 5 vites olması ile ilgili;

    Gerçi Opel vites oranlarını uzun ayarladık dolayısıyla 6.vitese ihtiyaç yok diyor ama uzun yolda 5 vites olması yüksek devir sesi nedeniyle yorar mı diye düşünüyorum.

    Sizden ricam, araç 130 ile giderken 5.viteste kaç devir gösteriyor, paylaşabilirseniz sevinirim.
    Yine otobanda araç 5. vitesteyken 3000 devirde kaç km hızla gidiyor, paylaşabilirseniz sevinirim.

    Şimdiden teşekkürler.
  • son durum nedir memnuniyet tarafında:) hızlanması tatmin ediyor mu?
  • Saimyesil kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun aracınız. hangi paketler var aracınızda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saimyesil

    Evet yarı otomatik. Şanzıman mükemmel diyemem. Sonuçta tm otomatik konforu olmuyor. Yine de fena değil. Alışınca hiç sorun olmuyor. Aracım 2500 km de ve yol bilgisayarında ortalama tüketim 5.7 lt
    Yarı otomatik şanzımanın amacı zaten konfordan çok ekonomi. Genel olarak memnuniyetsizliğim yok.

    Merhaba kardeşim.Son mesajinin üzerinden yaklasik bir ay geçmiş.Yeni tecrübelerin veya paylasmak istediklerin varsa merakla bekliyoruz.Örneğin yakıt tüketimi ne durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kara_koyun K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    130 km/h hızda yaklaşık 3500 devir oluyor. Motor sesi 3 silindir olduğundan 4 silindire göre biraz farklı ama bu benim hoşuma gidiyor. Aracın 200 km/h hıza çıkabildiğinden devir sesi problemi yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • corp8slave C kullanıcısına yanıt
    Hızlanması tatmin ediyor o konuda sıkıntı yok. Gösterge panelinden gelen trim sesleri ve 10 km/h hıza çıkmadan tekrar durduğunuzda start stop un devreye girmemesi haricinde bir memnuniyetsizliğim yok. Sanırım onun bir mantıklı açıklaması vardır ama çok sıkışık adım adım olan trafikte bu özellikten çok yararlanamamak kötü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cüneyt RC C kullanıcısına yanıt
    Saolun

    Araç enjoy donanımlı. İlave olarak plus paket var sadece. Bir de easytronic yarı otomatik şanzıman

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onur1155 kullanıcısına yanıt
    Araç bence 10 üzerinden 8 alır.

    Puan kırdığım noktalar, gösterge panelinden gelen trim sesi (mıcırlı veya parke yolda. Asfaltta sıkıntı yok). Start stop un durduktan sonra 10 km/h hıza çıkmadan durduğunda tekrar devreye girmemesi (bu diğer markalarda da böyle mi bilmiyorum. İlk defa s&s araba kullanıyorum).

    Şirket aracı olarak bende megane 2015 otomatik var. O araçta da edc yarı otomatik şanzıman var. Astra daki easytronic ile kıyaslandığında çok daha konforlu ve seri.

    Yakıt tüketimi 6.5 olmuş. Ama aracı eşim kullanıyor ve çoğunlukla kısa mesafe ve şehir içi kullanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç 2017 satış listelerinde bulunmuyor sanırım.
    Bu motoru 1 yıllığına mı çıkarttılar?
  • mcakrep23 kullanıcısına yanıt
    Corsada olduğu gibi 1.0 motor kaldırıldı. İğrenç bir donanımla almak zorunda bırakmasaydı opel çok daha fazla satardı motor.



    Yerine 1.4 lt tarih öncesinden kalma atmosferik geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Üstüne bir de 1,4 dynamic ile hemen hemen aynı parayı istedi. Opel satılmasın diye elinden geleni yaptı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orta sınıfın alabileceği; az yakan, vergisi düşük, yeni nesil ve güncel kasa araçlar ama firmalar bu tarz araçlara yatırımı hızlandıracağına kaldırıyor.
    Anlamak çok zor.
    Şu an b sınıfı aracımı satıp c sınıfına geçmek istiyorum.
    1,0 motor 1,2 motor az yakan turbo bir araç bakıyorum. Ama fiyatlar çok yüksek.
    Fiat egea almak istemiyorum. Toyota Corolla 1,33 var en uygun fiyatlı ama onlar da kağnı misali.
    Ya performans beklemeden alıcam yada elimizdekinden olmayalım diye satmadan böyle devam edicem.
    Yazık şu 1,0 motoru yapmışsın satmaya devam et niye kaldırıyorsun ki?
  • ben de şu aralar 1.0t astra almayı düşünüyorum. 2016 model.

    1.4t olandan yaklaık 10-12 bin tl daha ucuz oluyor aynı yaş ve km dekiler.

    Yakıt da daha uygun olacağı için cazip geliyor dogrusu.

    Yanlış mı düşünüyorum acaba?

    3 ay sonra gelen edit: 1.6 dizel otomatik aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xenom -- 24 Ağustos 2018; 20:59:50 >
  • Merhaba geçen haftadır 1.0 turbo easytronik astra k enjoy plus kullanmaktayım. Aracı 2. el olarak aldım. İzlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
    - araç oldukça sportif ve donanım olarak tatmin edici. 6 hava yastığı, start&stop, dijital klima, bluetooth, yağmur sensörü, far sensörü, hız sabitleme, ön kol dayama gibi standart özellikleri var fakat benim için en önemli olanı CARPLAY uygulamasını destekliyor olması. iphone numu araca bağladığımda 7" lik ekranda telefon ekranı beliriyor ve navigasyon dahil birçok uygulamayı konuşarak kontrol edebiliyorum. gelen whatsapp mesajlarını dahi okuyor. bunun yanında bluetooth ile kablosuz da bağlanabiliyorsunuz.
    - aracın performansına gelecek olursak; ilk başta akla 1.0 araç yetersiz kalır gibi gelse de 105HP 170NM torklu bir araç oldukça tatmin edici. 1.2 golf/polo TSI performansı ile hemen hemen aynı diyebilirim. klasik atmosferik 1.6 motor araçlarla kıyasladığımda onlardan bariz şekilde daha performanslı. Aracın ekspertizde 270km hıza çıktığını görünce aklımdaki soru işaretleri giderildi.
    - yarı otomatik şanzımana gelecek olursak, o herzamanki bildiğimiz klasik easytronik şanzıman diyebilirim. sadece vites geçişleri daha hızlı. sakin kullanımda geçişleri pek hissettirmiyor ancak biraz sert kullanımda eski kasa astralardaki gibi olmasa da biraz yığılma oluyor.
    - aracın yakıt tüketiminin ortalama 4,5-5 litrelerde olduğunu da belirtmeliyim.
    - sonuç olarak araç fiyat/yakıt-performans-donanım-vergi açısından değerlendirdiğimde mükemmele yakın olduğunu söyleyebilirim.
    - ancak araç Türkiye'ye sadece 10 adet gelmiş ve bir tanesini de ben aldığım için kendimi şanslı hissediyorum.

    fiyat: ****
    yakıt: *****
    performans: ****
    vergi: *****
    donanım: *****




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.