Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.712
Cevap
56
Favori
414.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaslar. 1 hafta oldu 136 hp dizel hatchback modelini aldigim. 2 tane sorum var, deneyimli arkadaslar yardimci olurlar umarim; depoyu full doldurttum, ama 20 km sonra ilk ceyrek bitti. Ama sonrasinda agir agir dusmeye basladi yakit. Bu normal bir durum mu? Bir de geri gorus kamerasi aktif oldugunda ekranda sari kirmizi arac yerini temsil eden cizgiler cikmiyor. Bunu nasil aktif edebilirim? Tesekkur ederim simdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Watt's var diye j kasa tercih edenin aklına şaşarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coupant kullanıcısına yanıt
    Sadece watts değil kaput keçesinin olmayışı, daha kalitesiz iç mekan, daha fazla trim sesi, fazlaca elektronik problemler yüzünden ben Astra j aldım. Astra K makyaj yer ve bu sorunları duzeltirse ona geçmeyi düşünüyorum. Yoksa j devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MedBoy kullanıcısına yanıt
    20km de ilk çeyrek bitmedi imkansız. Depoyu fullemediler yada depoyu deldirmiş olmanız lazım. Çaldılar mı yoksa yakıtı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Watt's var diye j kasa tercih edenin aklına şaşarım.





    kardeşim adam yol tutuşu kısmış malzemeden çalmış araba 100 kilo hafiflese ne olacak, astra j ile k arasında hafiflik dışında üstün olduğu ne farkı var ?
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Astra K nın dış tasarımı hoş, performansı da baya baya iyi. Fakat içini beğenmedim. Bindiğim araç excellance idi. Eh dedim yani. Beğendim kısımları bol özelliği ve renkli ekranı idi. Iç malzeme kalitesi kapılarda Astra j ile aynı göğüste ise yarım tık aşağı geldi bana. Servisteki usta Astra k da çok fazla trim sesi şikayeti olduğunu söyledi. J den daha fazla dedi.



    Sürüş, görüş açıları daha iyi j den. Ama insan her alanda daha iyi olmasını bekliyor. Ama koltukları Astra j sporttaki gibi rahat gelmedi. Adamın kıçı koltuktan taşıyor resmen iyi bir makyaj gelirse Astra K tamamdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 26 Şubat 2017; 13:45:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Sürüş dinamikleri, aracın kıvraklığı, araca hakim olabilme kolaylığı, direksiyonun hissiz olmaması.



    Yakıtı ve performansı zaten malum.



    Ayrıca aracın ağırlık merkezi jye göre yere daha yakın. Bu da yol tutuş demek. Ve şasi daha rijit. Bu da konfor demek.



    Autocar j kasayla booby prize diyerek dalga geçiyor. Diğeri Avrupada yılın otomobili.

    Kallavi boyutuna rağmen arka diz mesafesi k'nın çok gerisinde.

    K'dan j'ye geçenin, J felaketi olur; j'den k'ya geçenin ise K bir hoş sada ve yüzde tebessüm olur. Örnekleri Astra K başlığında bolca mevcut.

    Direksiyonun tipsizliği, tuş kalabalığı ve hissiz direksiyonu nedeniyle sürüş keyfi olmaması nedenleri bile yeter Astra j almamaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 26 Şubat 2017; 15:3:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Sürüş dinamikleri, aracın kıvraklığı, araca hakim olabilme kolaylığı, direksiyonun hissiz olmaması.



    Yakıtı ve performansı zaten malum.



    Ayrıca aracın ağırlık merkezi jye göre yere daha yakın. Bu da yol tutuş demek. Ve şasi daha rijit. Bu da konfor demek.



    Autocar j kasayla booby prize diyerek dalga geçiyor. Diğeri Avrupada yılın otomobili.

    Kallavi boyutuna rağmen arka diz mesafesi k'nın çok gerisinde.

    K'dan j'ye geçenin, J felaketi olur; j'den k'ya geçenin ise K bir hoş sada ve yüzde tebessüm olur. Örnekleri Astra K başlığında bolca mevcut.

    Direksiyonun tipsizliği, tuş kalabalığı ve hissiz direksiyonu nedeniyle sürüş keyfi olmaması nedenleri bile yeter Astra j almamaya.



    astra j slalom testlerinde k dan daha iyi, birde wattssız astra k muamma, astra j hb sportun koltukları direksiyonu çok daha iyi k nın koltukları corsa vari,

    buda testleri;

    https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT5449_Opel_Astra_1_6_CDTI_ecoFlex_Start_Stop_Innovation/Opel_Astra_1_6_CDTI_ecoFlex_Start_Stop_Innovation.pdf

    https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4433_Opel_Astra_1_3_CDTI_ecoFlex_Edition_DPF/Opel_Astra_1_3_CDTI_ecoFlex_Edition_DPF.pdf




  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Hocam adaca göre guiletta slalomda sınıfının en kötüsü. Yersen papaz eriği.



    Konusu da var.



    https://forum.donanimhaber.com/alfa-romeo-giulietta-adac-slalom-ve-yol-tutus-sonuclari-neden-diger-hatchbacklerin-gerisinde--115690740

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz okudum en kötusu demiyorlar orda en iyisi diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Hocam adaca göre guiletta slalomda sınıfının en kötüsü. Yersen papaz eriği.



    Konusu da var.



    https://forum.donanimhaber.com/alfa-romeo-giulietta-adac-slalom-ve-yol-tutus-sonuclari-neden-diger-hatchbacklerin-gerisinde--115690740

    gulietta şişirilmiş balon bencede
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Astra j gm'nin Opel'e attığı belki de en büyük tokattır. Adac aklınca; K, sürüş dinamikleri kötü olan j'den bile kötü diyerek opelin K kasa ile elde ettiği başarıya gölge düşürmek istiyor.



    Vosvosçular K kasa söz konusu olunca klasik sütçü beygiri, aktarma organları kötü, direksiyon playstation gibi eleştirileri yapamıyorlar artık.



    Yol tutuşa gelince; tekerlek markası, basıncı ile oynayarak lineanın porscheden üstün olduğu sonuçlar elde edebilirsin. 150 beygirlik Astra kda basınç yol tutuş için 32, yakıt sarfiyatı azalsın istersen 39 olmalı ön tekerde. 200 beygirlikte ise ön teker 35 olmalı. Testi yapan bunlara dikkat ediyor mu acaba. Tutar da birini 39 yaparsan diğerini de 32de bırakırsan adil olmaz. Veya birine petlas takıp diğerine Goodyear asimetrik 3 takarsan bu da olmaz. Testi yapanlar bu ayrıntıları paylaşmıyor.



    Ben watts bağlantının yol tutuşa çok ciddi etkileri olduğuna inanmıyorum. Alt tarafı iki çapraz çubuk. Torsiyonun biraz gıdıklanmışı. Temeli at arabalarına kadar giden bir sistem. Abartmaya gerek yok. Bu arada yanlış anlaşılmasın. Aracım 2015 model, yani watt's bağlantılı. Watts yok kendini teselli ediyor şeklinde düşünenler olursa diye şimdiden söylemek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 26 Şubat 2017; 17:53:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Astra j gm'nin Opel'e attığı belki de en büyük tokattır. Adac aklınca; K, sürüş dinamikleri kötü olan j'den bile kötü diyerek opelin K kasa ile elde ettiği başarıya gölge düşürmek istiyor.



    Vosvosçular K kasa söz konusu olunca klasik sütçü beygiri, aktarma organları kötü, direksiyon playstation gibi eleştirileri yapamıyorlar artık.



    Yol tutuşa gelince; tekerlek markası, basıncı ile oynayarak lineanın porscheden üstün olduğu sonuçlar elde edebilirsin. 150 beygirlik Astra kda basınç yol tutuş için 32, yakıt sarfiyatı azalsın istersen 39 olmalı ön tekerde. 200 beygirlikte ise ön teker 35 olmalı. Testi yapan bunlara dikkat ediyor mu acaba. Tutar da birini 39 yaparsan diğerini de 32de bırakırsan adil olmaz. Veya birine petlas takıp diğerine Goodyear asimetrik 3 takarsan bu da olmaz. Testi yapanlar bu ayrıntıları paylaşmıyor.



    Ben watts bağlantının yol tutuşa çok ciddi etkileri olduğuna inanmıyorum. Alt tarafı iki çapraz çubuk. Torsiyonun biraz gıdıklanmışı. Temeli at arabalarına kadar giden bir sistem. Abartmaya gerek yok. Bu arada yanlış anlaşılmasın. Aracım 2015 model, yani watt's bağlantılı. Watts yok kendini teselli ediyor şeklinde düşünenler olursa diye şimdiden söylemek istedim.

    yarış araçlarında kullanılan bir sisteme at arabası sitemi demek ?? onun için 200hp lik astrada var demi bedavaya yük olsun diye koymuşlar kafa güzelmiş




  • watts iyidir ama j kasa ağırlığında ve motor gücünde bir araçta sadece reklam aracı olarak kalıyor bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Hocam bu sistemin icat edildiği tarihlerde motorlu araba falan yok piyasada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Hocam bu sistemin icat edildiği tarihlerde motorlu araba falan yok piyasada.

    ben yakın geçmişten bahsediyorum icadı çok eski olabilir mekanik bir sistem, sonuca gelirsek astra k güzel bir araç ama watts sisteminin 2015 modellerde olup sonrasında kaldırılması bence dez avantaj ben sport sürüşlerde çok işe yarıdığından eminim, malzemeden çalıp kar etmek için kaldırılmış birşey, keşke opsiyon olarak olsaydı derdim diğer motor seçeneklerinde.
  • ben watts ında değilim de uzunca süredir astra k forumunu takip ettim. elektronik arızadan şikayet eden, trim sesinden şikayet eden. ben station unu almayı düşünüyordum ama zamlardan sonra fiyatları çok arttı. j sedan dizel otomatiği de çok uygun fiyat diye aldım. arabamdan inanılmaz memnunum. önceki arabam auristi. performan için kendini yırtması gerekiyordu. bunda gaza azıcık dokunmak yetiyor. yol tutuşu, (sport olmadığı için) süspansiyon konforu çok hoşuma gidiyor. ilerleyen zamanda bir multimedya ekran taktıracağım o kadar. geçen yıl aracım servisteyken sigorta 1.3 dizel j sedan göndermişti o zamandan beri aklımda. tek sıkıntısı arka bölüm çok geniş değil. onun dışında alanı pişman etmeyecek bir araba.
  • Selam arkadaslar. Arabasina yazilim attiran oldumu. Attiran varsa memnunmusunuz. Kime ve kaca yaptirdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılım güncelleştirmesini yaptırıyorum şuan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MedBoy -- 4 Mart 2017; 19:26:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevcut yazılımı güncelleme mi, yeni bir yazılım mı? ayrıca sonucu ve deneyim ve yorumlarını bekleriz.
  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.