Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Opel Astra J 1.6 Edition Çekmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
71
Cevap
1
Favori
5.553
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    Biz 1.6 16v 101hp tüplü astra f'yle golf act'yi kapıştırıyoruz adam çekmiyor diyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    İyi Astra g var 1,6 16 v Astra gitmiyor diyen ve araba sürmeyi bilmeyen gençlerin pistlerde gormek isteriz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Allah var gam yok!
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Hayırlısı.
    |
    |
    _____________________________
    Bu aşk değil biz spor yapıyoruz..

  • Yarbay
    2070 Mesaj
    Allah aşkına az yaksın diye uğraşmayın 1.3 oto astra h ile 4000 devirde yokuş çıkıyorum 1400kg araba mecbursun sen atmosferik 1.6 benzinli araba ile 5000 deviri görmen lazım performans için.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5935 Mesaj

    Ee renoda sorun olmuyor hep yuksek devirlerde kullaniyoruz 1.2 yi astra alaman mali daha iyi degil mi ? Renoda yag su disinda masraf yapmadik alaman alacaktik ustalar masrafi agir olur ve lpg de uyum sorunuyla bas agritir dediler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    cesmuru kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • Yarbay
    3079 Mesaj
    16v atmosferik araclarin genel sorunu bu. Atmosferik olupta vtec, vvti, vanos gibi teknolojiye sahip araclar hem dusuk devirde hem yuksek devirde gayet guzel cekiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ida
    lumix g3
    lumix 14-42
    konica hexanon 50 mm f:1.7
    vivitar 35 mm f:2.8
  • Binbaşı
    1257 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ayzam


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Acik ve net soyluyorum. Araba surmeyi bilmiyorsunuz.

    5 yetiskin dun 1100 km astra h 115 bg ile yolculuk yaptim. Rampalarda 4 bin devir 130 km hizla bana misin demedi. Bir sure babama verdim. 2 bin devir 5 vites rampa cikmaya calisiyor 70-80 ile. Sonra diyor cekmiyor. 3.vitese alsa devrini aldirsa sorun cikmayacak.

    Yokusun egimi, arabanin agirligina gore 3-4-5.vites hangisi olursa olsun rampaya girmeden once 4 bin devir bandina cikin. Emin olun o dizeller felan hepsine selektor cakarsiniz. Aracin hakkini vererek kullanin. Dizel 90-105 bg motor atmosferik 115-120 den daha iyi degil. Dizeller maksimum torku ve beygiri dusuk devirlerde verdigi icin rampada sifirdan hizlaninca dizeller uzuyup gidiyor. Atmosferik ile maks. Torku ve beygiri bulabileceginiz devirde surdukten sonra dizel halt etmis oluyor.

    4 bin devire çıktıktan sonra dizele selektor yapsan ne olur yapmasan ne olur Orhangazi Gemlik rampalarini bilen bilir 130 ile 2500 devirde çıktıktan sonra 4 bin devirle sellektor yapan buyursun gelsin,1.2 corsa varken aynı rampayi 90 ile 3500 devir üstünde gidiyordum sorun da olmuyordu,Ama kamyon kamyonu solluyorsa ve sende mecburen yavasliyorsan hadi ondan sonra kolay gele,istersen 6000 devir yap o araba orada yığılıp kalıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayzam -- 4 Temmuz 2016; 8:21:34 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1143 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    aynı araçtan bizdede var.

    1.6 atmosferikler sanki hiç gitmiyor gibi konuşuluyor yokuş yukarı 2000 devirde köklerseniz tabi gitmez boğulur max torkunu bulduktan sonra bakın nasıl gidiyor (+4000 rpm)

    Astrada 4 bin üstü git tüptede subapları kaç bin km sonra eline alıyorsun bak gör. İnsanlara tavsiye verirken dikkat edin. Devir çevir demekle olmuyor. 3000 3500 üzeri tüp o motoru yorar. Bence ya yavaş gidin ya da benzine basıp rahat rahat devir çevirin. Bu mesajımı dikkate alın. İstediğiniz yerde de araştırabilirsiniz. Tüpte yüksek devir o motora zararlı. Subap eritirsiniz.

    Şimdi yeni LPG sistemlerinde motor üst devirlere çıktığında otomatik olarak benzine geçiyor. Örneğin BRC'de bu sistem var. Üstelik hangi devirden sonra benzine geçeceğine ilişkin ayar yapılabiliyor. Bu yüzden motoru üst devirlere çıkarmada sıkıntı yok. Ayrıca o sübaplar illaki eriyecek :)
    _____________________________




  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    Atmosferik kullanmayı bilmiyorsanız bulaşmayın ilk aracım 1.2 65bg di. Şimdiki 1.3 95 bg. Daha herhangi bir yokuşta bayıldığını bilmem. Vites düşürmeme tembelliği yapmayın. Yeri gelir 3e hatta 2 ye çekersin. 4000 4500 ü bulur yükseltirsin. Yokuşu 3000 devrin altında çıkarken sollamaya asla çıkma zaten atmosferikle. Çek bi vites aşağı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    mitsubishi colt 1.3 invite
  • Yarbay
    6491 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ayzam

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Acik ve net soyluyorum. Araba surmeyi bilmiyorsunuz.

    5 yetiskin dun 1100 km astra h 115 bg ile yolculuk yaptim. Rampalarda 4 bin devir 130 km hizla bana misin demedi. Bir sure babama verdim. 2 bin devir 5 vites rampa cikmaya calisiyor 70-80 ile. Sonra diyor cekmiyor. 3.vitese alsa devrini aldirsa sorun cikmayacak.

    Yokusun egimi, arabanin agirligina gore 3-4-5.vites hangisi olursa olsun rampaya girmeden once 4 bin devir bandina cikin. Emin olun o dizeller felan hepsine selektor cakarsiniz. Aracin hakkini vererek kullanin. Dizel 90-105 bg motor atmosferik 115-120 den daha iyi degil. Dizeller maksimum torku ve beygiri dusuk devirlerde verdigi icin rampada sifirdan hizlaninca dizeller uzuyup gidiyor. Atmosferik ile maks. Torku ve beygiri bulabileceginiz devirde surdukten sonra dizel halt etmis oluyor.

    4 bin devire çıktıktan sonra dizele selektor yapsan ne olur yapmasan ne olur Orhangazi Gemlik rampalarini bilen bilir 130 ile 2500 devirde çıktıktan sonra 4 bin devirle sellektor yapan buyursun gelsin,1.2 corsa varken aynı rampayi 90 ile 3500 devir üstünde gidiyordum sorun da olmuyordu,Ama kamyon kamyonu solluyorsa ve sende mecburen yavasliyorsan hadi ondan sonra kolay gele,istersen 6000 devir yap o araba orada yığılıp kalıyor

    Vites dusurup tekrardan devrini aldirabiliyorsun biliyorsun degil mi? Abartmayin su yigilma olayini. Yeri gelince vitesi cekeceksin 5 den 3 e 4 den 2'ye. Ayrica lpg ile 4 bin devirin ne zarari olabilir? Dizelden yine uyguna gidiyorsun. 170 tl ile 1100 km yol geldim. Ustelik gayet de bastim. Buyursun dizel gelsin bakayim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ryzen 5 2600 - Asus TUF B450 Plus Gaming - Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 3000 MHZ - ASUS DUAL GTX 1660 Ti EVO 6GB - James Donkey Nvme m2 ssd 512 gb - CORSAIR Carbide SPEC-DELTA RGB 550W 80+




  • Binbaşı
    1375 Mesaj

    dizelden az yakmış , İstanbul Ankara yapıyorum 1,6 m jet , Ankara shell denf ul yapıyorum 95 tl yakıt alıyor
    |
    |
    metallurgy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy



    170 tl ile 1100 km yol geldim. Ustelik gayet de bastim. Buyursun dizel gelsin bakayim.

    o değerlerı dizelle tutturmak için çok kasmak gerekır , kı bu pek mümkün olmuyor ,
    lakın LPG nın de giderleri var , bir arkadaşta astra h LPG lı var geçen ay Bursada aracı subap yaktı ,
    zor bela Derınceye gelebilbi , yetkılı servıste 1800 tl ye komple çelık subap taktırmış
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    762 Mesaj
    3 binden sonra hizlaniyor demissiniz. Zaten atmosferik benzinli bur arac devir cevirmeyi sever. Vites kucultseniz olay biter. Rampa cikan bir kamyonu sahinle bile sollayabilirsiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1257 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ayzam


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayzam

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Acik ve net soyluyorum. Araba surmeyi bilmiyorsunuz.

    5 yetiskin dun 1100 km astra h 115 bg ile yolculuk yaptim. Rampalarda 4 bin devir 130 km hizla bana misin demedi. Bir sure babama verdim. 2 bin devir 5 vites rampa cikmaya calisiyor 70-80 ile. Sonra diyor cekmiyor. 3.vitese alsa devrini aldirsa sorun cikmayacak.

    Yokusun egimi, arabanin agirligina gore 3-4-5.vites hangisi olursa olsun rampaya girmeden once 4 bin devir bandina cikin. Emin olun o dizeller felan hepsine selektor cakarsiniz. Aracin hakkini vererek kullanin. Dizel 90-105 bg motor atmosferik 115-120 den daha iyi degil. Dizeller maksimum torku ve beygiri dusuk devirlerde verdigi icin rampada sifirdan hizlaninca dizeller uzuyup gidiyor. Atmosferik ile maks. Torku ve beygiri bulabileceginiz devirde surdukten sonra dizel halt etmis oluyor.

    4 bin devire çıktıktan sonra dizele selektor yapsan ne olur yapmasan ne olur Orhangazi Gemlik rampalarini bilen bilir 130 ile 2500 devirde çıktıktan sonra 4 bin devirle sellektor yapan buyursun gelsin,1.2 corsa varken aynı rampayi 90 ile 3500 devir üstünde gidiyordum sorun da olmuyordu,Ama kamyon kamyonu solluyorsa ve sende mecburen yavasliyorsan hadi ondan sonra kolay gele,istersen 6000 devir yap o araba orada yığılıp kalıyor

    Vites dusurup tekrardan devrini aldirabiliyorsun biliyorsun degil mi? Abartmayin su yigilma olayini. Yeri gelince vitesi cekeceksin 5 den 3 e 4 den 2'ye. Ayrica lpg ile 4 bin devirin ne zarari olabilir? Dizelden yine uyguna gidiyorsun. 170 tl ile 1100 km yol geldim. Ustelik gayet de bastim. Buyursun dizel gelsin bakayim.

    150 tl ile sehirdisi 1000 km yaptım kardeşim dizelle,herneyse isterse 150 tl ile 500 km yapsın,lpg ile ilan tecrubelerimden sonra isterse depo delik olsun,yoldayken lpg hortumunun çıkması,enjektör değişeceği zaman 1200 tl masraf yapmam (ithal enjektör tanesi 300 takımı 1200 işçilik hariç) cruze aracimda subap erimesi sonucu 1500 liralık masraf,bayram sabahı ecu arizalari,hele ki lpg sistemiyle bir garanti problemin olursa eyvahlar olsun,hiçbiri bakmıyor illa sistemi taktırdığım yere goturmemi söyleyip durdular Vs Vs benden uzak olsun,Ha kimisi de var yıllarca sorunsuz biner artık şans işi...


    +olarak bu lpg hesabı yapan arkadaşlar nedense benzini hiç hesaba katmiyor,galiba ben hep 50 liralık alıyorum tayfasindalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayzam -- 4 Temmuz 2016; 11:07:47 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4663 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Ee renoda sorun olmuyor hep yuksek devirlerde kullaniyoruz 1.2 yi astra alaman mali daha iyi degil mi ? Renoda yag su disinda masraf yapmadik alaman alacaktik ustalar masrafi agir olur ve lpg de uyum sorunuyla bas agritir dediler.

    Motor subaplarının çelik veya başka bir maddeden olması kalitesini göstermez. Sonuçta benzinde bu subaplar sorun çıkartmıyor. Veya renault yaparken al bu motoru tüp takarsın demiyor. Genelde emisyon değerlerini aşağı çekmek için çelik olandan vazgeçiliyor. Yüksek devirlerde de gazın sıcaklığıyla subaplar bozulabiliyor. Renault derken hangi motoru kastettiniz bilmiyorum. Eğer sizinki çelik subapsa evet astradan daha uyumlu lpgye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4663 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunserce

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    aynı araçtan bizdede var.

    1.6 atmosferikler sanki hiç gitmiyor gibi konuşuluyor yokuş yukarı 2000 devirde köklerseniz tabi gitmez boğulur max torkunu bulduktan sonra bakın nasıl gidiyor (+4000 rpm)

    Astrada 4 bin üstü git tüptede subapları kaç bin km sonra eline alıyorsun bak gör. İnsanlara tavsiye verirken dikkat edin. Devir çevir demekle olmuyor. 3000 3500 üzeri tüp o motoru yorar. Bence ya yavaş gidin ya da benzine basıp rahat rahat devir çevirin. Bu mesajımı dikkate alın. İstediğiniz yerde de araştırabilirsiniz. Tüpte yüksek devir o motora zararlı. Subap eritirsiniz.

    Şimdi yeni LPG sistemlerinde motor üst devirlere çıktığında otomatik olarak benzine geçiyor. Örneğin BRC'de bu sistem var. Üstelik hangi devirden sonra benzine geçeceğine ilişkin ayar yapılabiliyor. Bu yüzden motoru üst devirlere çıkarmada sıkıntı yok. Ayrıca o sübaplar illaki eriyecek :)

    O sistemi siz özel yaptırmıyor musunuz hocam? Kendileri her araca yapıyor mu yoksa? Eğer herkese yapılıyorsa çok güzelmiş. Evet illa ki eriyecekte ne kadar geciktirsek o kadar iyi 40 binde eritmek var 10 binde eritmek var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    4663 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    aynı araçtan bizdede var.

    1.6 atmosferikler sanki hiç gitmiyor gibi konuşuluyor yokuş yukarı 2000 devirde köklerseniz tabi gitmez boğulur max torkunu bulduktan sonra bakın nasıl gidiyor (+4000 rpm)

    Astrada 4 bin üstü git tüptede subapları kaç bin km sonra eline alıyorsun bak gör. İnsanlara tavsiye verirken dikkat edin. Devir çevir demekle olmuyor. 3000 3500 üzeri tüp o motoru yorar. Bence ya yavaş gidin ya da benzine basıp rahat rahat devir çevirin. Bu mesajımı dikkate alın. İstediğiniz yerde de araştırabilirsiniz. Tüpte yüksek devir o motora zararlı. Subap eritirsiniz.

    benim araç tüplü değilki.ayrıca kısa süreli yüksek devirin hiçbir zararı olmaz.9lt ortalamam var şehiriçi

    Bahsi geçen araç tüplü olduğu için öyle söyledim. Tüpsüz en iyisi zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2858 Mesaj

    Vtec teknolojisine sahip atmosferik bir honda kaç devirde maksimum güç kaç devirde maksimum tork veriyor.

    Vtec düşük devirde nasıl çekiş sağlıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Harun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    208 Mesaj

    Brc my11 var aracımda.2008 1.6 mondeo.
    Yazılım olarak benzin takviyesi var.
    İstediğiniz devir sonrasında yüzde olarak benzin takviyesi var.mesela 4000 devir üzeri %20 var bu yüzdeyi 4000-8000 arasında uyguluyor.Yani %20 benzin %80 lpg kullanıyor.
    Mekanik bir şey değil.brc ecusu bu işlemi yapıyor.
    Montajı yapan bayi bunu ayarlar. Bazen soruyorlar?Size bilgi vermediler sanırım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    cesmuru kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6491 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy



    170 tl ile 1100 km yol geldim. Ustelik gayet de bastim. Buyursun dizel gelsin bakayim.

    o değerlerı dizelle tutturmak için çok kasmak gerekır , kı bu pek mümkün olmuyor ,
    lakın LPG nın de giderleri var , bir arkadaşta astra h LPG lı var geçen ay Bursada aracı subap yaktı ,
    zor bela Derınceye gelebilbi , yetkılı servıste 1800 tl ye komple çelık subap taktırmış

    Ustelik aracta 5 yetiskin ve bagaj dolu haldeydi. Yer yer klima 1.kademe acilip kapandi. Dedigim gibi cogu dizel arac bu sartlarda bu paraya o kadar yol gidemez.

    Bazi arkadaslar subap, lpg ayari, lpg giderleri vs demis. 2010 yilindan beri astra h ile landirenzo kitini kullaniyorum. Yaklasik 40 bin km yol yaptin lpg ile. Suana kadar 300 tl enjektor degisimi disinda hicbir gideri olmadi. Bundan sonra da olursa cani sagolsun. Ekonominin dibini vurmusum zaten 6 yildir. 6 yil once de 2 tl den lpg aliyordum suan yine 2 tl den aliyorum. En az zam yiyen yakit lpg oldu son 6 yildir. 500 ml suyu bile istanbulda cogu yerde 1 tl ye aliyorsun. Lpg ciddi anlamda avrupadaki insanlarin 2 euroya benzin-mazot almasiyla ayni sey.

    Eger ki araciniz lpg ile uyumlu ise veya fabrika cikisli lpg arac tercih ederseniz Turkiye'de en uygun fiyata gezen kisi siz oluyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 2600 - Asus TUF B450 Plus Gaming - Corsair Vengeance 2x8GB DDR4 3000 MHZ - ASUS DUAL GTX 1660 Ti EVO 6GB - James Donkey Nvme m2 ssd 512 gb - CORSAIR Carbide SPEC-DELTA RGB 550W 80+




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Mobilya Takımları
üniversite
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.