Şimdi Ara

Opel Astra Classic 1.4 Essentia (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
332
Cevap
1
Favori
45.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: batuhangurlekk

    Yorumunuz icin tesekkur ederim donanima cok takilmis degilim aslında suanda 2010 corsam var zaten onunda donanimi iyi diyemem ama dizel oldugu icin yakiti beni cok memnun ediyor haftanin 4 gunu 50 km gidis 50 dönüş olmak uzere 100 km yol yapiyorum ve amacim cok iyi bir arac olmasina gerek duymadan orta sinif bol km yapabilcegim ve gorunus olarakta gozume hitap edicek bir arac almak zaten boyle bi arac alirsam corsamida satip model yukseltmeyi dusunuyorum en basta golf 4 honda 1.6 2001 kasa yada astra g bakiyordum ancak modelleri malum baya dusuk ve onlar bile 23 24 25 gibi rakamlar istiyorlar ancak bu iki astra h kasayi gorunce bi an kafam karisti acikcasi

    O halde siz bilirsiniz ama benim aracın uzun yol tüketim değerlerine düz vitesi ile ulaşamayabilirsiniz bunu göz önünde bulundurun derim çunku easytronic şanzımanın özellikle son vitesteki oranları mükemmel ayarlanmış 3000 devirde 120 km surat yapıyor ancak düz olanı yanlış bilmiyorsam 105 km olmalı. Birde siz alırken sizin için donanım çok önemli olmayabilir ama satarken tutulmayan motor, eksik donanım, 100.000km pisikolojik sınırı, görece eski model yılı işinizi bayağı zorlaştırabilir butun bunları göz önünde bulundurun derim. Saygılarımla.

    Zaten beni düşündüren kısımda oydu kmsi aslında yasına göre normal 10 yasında araba ancak +100 bin arac alınmaz gibi bir ön yargı var herkeste o yüzden zaten size danısmak istedim sanırım modeli daha dusuk baska araclara yönelicem tesekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuhangurlekk

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: batuhangurlekk

    Yorumunuz icin tesekkur ederim donanima cok takilmis degilim aslında suanda 2010 corsam var zaten onunda donanimi iyi diyemem ama dizel oldugu icin yakiti beni cok memnun ediyor haftanin 4 gunu 50 km gidis 50 dönüş olmak uzere 100 km yol yapiyorum ve amacim cok iyi bir arac olmasina gerek duymadan orta sinif bol km yapabilcegim ve gorunus olarakta gozume hitap edicek bir arac almak zaten boyle bi arac alirsam corsamida satip model yukseltmeyi dusunuyorum en basta golf 4 honda 1.6 2001 kasa yada astra g bakiyordum ancak modelleri malum baya dusuk ve onlar bile 23 24 25 gibi rakamlar istiyorlar ancak bu iki astra h kasayi gorunce bi an kafam karisti acikcasi

    O halde siz bilirsiniz ama benim aracın uzun yol tüketim değerlerine düz vitesi ile ulaşamayabilirsiniz bunu göz önünde bulundurun derim çunku easytronic şanzımanın özellikle son vitesteki oranları mükemmel ayarlanmış 3000 devirde 120 km surat yapıyor ancak düz olanı yanlış bilmiyorsam 105 km olmalı. Birde siz alırken sizin için donanım çok önemli olmayabilir ama satarken tutulmayan motor, eksik donanım, 100.000km pisikolojik sınırı, görece eski model yılı işinizi bayağı zorlaştırabilir butun bunları göz önünde bulundurun derim. Saygılarımla.

    Zaten beni düşündüren kısımda oydu kmsi aslında yasına göre normal 10 yasında araba ancak +100 bin arac alınmaz gibi bir ön yargı var herkeste o yüzden zaten size danısmak istedim sanırım modeli daha dusuk baska araclara yönelicem tesekkürler


    Takdir sizin hocam hakkınızda hayırlısı olsun.
  • Arkadaşlar 1 aydır samsundayım buradan şehir içi verilerini paylaşayım diyorum ama güzergahım çok kısa b u nedenle hafta içi toplam 40-42 km kadar yol yapıyorum ve bu kadar az km yi paylaşmak istemiyorum hafta sonuda mutalaka çevreye bir yere gidiyoruz ve ortalamalar düşüyor.
    Yinede verileri paylaşayım sabah 4,2 km yolum var ama önce soğuk motorla siteden çıkıyorum (içinde dimdik bir rampada var) 100 metre gidiyorum stop et çocukları kreşe bırak sonra şehir içi trafiğine giriyorum ve akşamda aynı olay tekrarlanıyor. ortalama hızım 18-21 arası oluyor tüketim 9-10,5 litre arasında çıkıyor sanırım kışın 11 litrenin altına inmem mümkün olmayacak.
  • Astra hb 2011-2012 otomatik düşük km bakımlı kazasız araç arıyorum.
    Satmayı düşünen arkadaşlar irtibata geçerse sevinirim. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu haftaki samsun şehir içi verileri güzergah yukarıda anlattığım gibi 200 metre git stop et tekrar yola çık 4 km git arabayı park et akşam 4,8 km geri gel arabayı stop et tekrar çalıştır 200 metre gel ve dar alana park et şeklinde bu hafta samsundaki otomobil fuarına gittiğim için ortalama süratim yüksek çıktı.
    kışın kesin 10 litreleri göreceğiz allahtan bizim araç az yakıyor yoksa bu güzergahta klasik otomatik bir araç 15 litrenin altına zor iner gibi.
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 22 Kasım 2014; 0:19:36 >
  • Bu haftaki veriler
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    İstanbul kullanım değerleri, 1.6 Classic Sedan H kasa
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih



    İstanbul kullanım değerleri, 1.6 Classic Sedan H kasa
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia

    Tuketim aynı kalsa ama Ortalama hız 25 km altı olsa tam süper olacak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi çok kasmamaya çalışıyorum, sadece acelesi olan ve aralara girmek için fırsat kollayıp can atan sürücülere müsaade ediyorum :) çünkü çok kısa mesafede (yaklaşık 10 mt. yi kastediyorum) şerit değiştirip öne kırma manevrası yaptıkları için sürekli dip gaz ve ani fren ile araçlarını kullanıyorlar.

    Ben ise tam tersi önümdeki araç ile mümkün olduğunca yaklaşık 30 mt. mesafe bırakıp trafiğin gidişatına göre gaz kullanımımı ayarlıyorum, freni nadir kullanırım. Böylece İstanbul'un meşhur yedi tepeleri olsun, düzlükleri olsun, inişleri olsun sabit tüketimi koruyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    Vallahi çok kasmamaya çalışıyorum, sadece acelesi olan ve aralara girmek için fırsat kollayıp can atan sürücülere müsaade ediyorum :) çünkü çok kısa mesafede (yaklaşık 10 mt. yi kastediyorum) şerit değiştirip öne kırma manevrası yaptıkları için sürekli dip gaz ve ani fren ile araçlarını kullanıyorlar.

    Ben ise tam tersi önümdeki araç ile mümkün olduğunca yaklaşık 30 mt. mesafe bırakıp trafiğin gidişatına göre gaz kullanımımı ayarlıyorum, freni nadir kullanırım. Böylece İstanbul'un meşhur yedi tepeleri olsun, düzlükleri olsun, inişleri olsun sabit tüketimi koruyorum


    Şoförün iyisi frene az basandır hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    Vallahi çok kasmamaya çalışıyorum, sadece acelesi olan ve aralara girmek için fırsat kollayıp can atan sürücülere müsaade ediyorum :) çünkü çok kısa mesafede (yaklaşık 10 mt. yi kastediyorum) şerit değiştirip öne kırma manevrası yaptıkları için sürekli dip gaz ve ani fren ile araçlarını kullanıyorlar.

    Ben ise tam tersi önümdeki araç ile mümkün olduğunca yaklaşık 30 mt. mesafe bırakıp trafiğin gidişatına göre gaz kullanımımı ayarlıyorum, freni nadir kullanırım. Böylece İstanbul'un meşhur yedi tepeleri olsun, düzlükleri olsun, inişleri olsun sabit tüketimi koruyorum


    Şoförün iyisi frene az basandır hocam.

    Bunu gelin de sözüm ona "İstanbul şoförleri"ne anlatın..
    Herkeste bir acelecilik, bir fırsatçılık oluşmuş düzene uymuş gidiyor. Sakince araç kullanayım, trafik nasıl olsa akıyor, hem ben ne kadar hızlı gidersem gideyim mutlaka bir yerde sıkışıklığa takılacağım o yüzden çok basmayayım, trafiği de gereksiz yere yığmayayım diyen yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bu haftaki samsun şehir içi verileri güzergah yukarıda anlattığım gibi 200 metre git stop et tekrar yola çık 4 km git arabayı park et akşam 4,8 km geri gel arabayı stop et tekrar çalıştır 200 metre gel ve dar alana park et şeklinde bu hafta samsundaki otomobil fuarına gittiğim için ortalama süratim yüksek çıktı.
    kışın kesin 10 litreleri göreceğiz allahtan bizim araç az yakıyor yoksa bu güzergahta klasik otomatik bir araç 15 litrenin altına zor iner gibi.
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia

    Bu haftaki durum  Opel Astra Classic 1.4 Essentia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Opel Astra Classic 1.4 Essentia
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    bu haftaki samsun şehir içi verileri güzergah yukarıda anlattığım gibi 200 metre git stop et tekrar yola çık 4 km git arabayı park et akşam 4,8 km geri gel arabayı stop et tekrar çalıştır 200 metre gel ve dar alana park et şeklinde bu hafta samsundaki otomobil fuarına gittiğim için ortalama süratim yüksek çıktı.
    kışın kesin 10 litreleri göreceğiz allahtan bizim araç az yakıyor yoksa bu güzergahta klasik otomatik bir araç 15 litrenin altına zor iner gibi.
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia

     Opel Astra Classic 1.4 Essentia bu haftaki veriler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın kaskosunu yaptırdım 490 tl ye grupama
  • hocam merhaba. aracınız 1.4 astra easyttronic galiba. birkaç danışmak istediğim konu vardı cevaplarsanız sevinirim.
    1 90 bin bakımında neler değişir ağır bakım mıdır? Triger masrafı olmadığını biliyorum.
    2 Easytronic şanzımanlar sorunlu diye duydum birkaç kişi çevremde sorun yaşadı var mı böyle bir bilginiz. Ve easytronic şanzıman konforu nasıl daha önce kullandığınız otomatikler ile kıyaslarsanız.
    3 bu motor lpg ile sorun çıkarmıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    hocam merhaba. aracınız 1.4 astra easyttronic galiba. birkaç danışmak istediğim konu vardı cevaplarsanız sevinirim.
    1 90 bin bakımında neler değişir ağır bakım mıdır? Triger masrafı olmadığını biliyorum.
    2 Easytronic şanzımanlar sorunlu diye duydum birkaç kişi çevremde sorun yaşadı var mı böyle bir bilginiz. Ve easytronic şanzıman konforu nasıl daha önce kullandığınız otomatikler ile kıyaslarsanız.
    3 bu motor lpg ile sorun çıkarmıyor mu?

    Merhabalar,
    1- Ağır bakım olayı yok. Rutin bakımlarda neler değiştiriliyorsa onlar değişiyor ama şu ana kadar hiç değişmemişse fren ekipmanları (balata,disk ve fren hidroliği) değişebilir bunun yanında v kayışı (4 yılda bir değişir) değişebilir bunun haricinde de eğer yıpranan bozulan bir şey varsa o değişir.
    2- Önce diğer otomatiklerle kıyaslayayım,Easytronic şanzıman yarı otomatiklerin en iyilerindendir ancak yarı otomatiklerin bazı yapısal sorunları vardır bunların en başında bence silkeleme problemi gelir. Bu problem kimisi için çok can sıkıcı olabilir kimisi içinse önemsizdir. Bu noktada kararı siz vermelisiniz yani benim memnun olmam sizinde memnun olacağınız anlamına gelmez, ben forumlarda yazılanlarla okuyunca gerçekten şaşırıyorum insanlar bu silkelemeyi o kadar abartıyorlar ki şaşırıyorum ama sonuçta algı ve istek meselesi. Ben c segmentinde atmosferik motorlarda tam otomatik şanzımanlı bir aracı kesinlikle tercih etmem neden tercih etmem çünkü atmosferiklerde tork konvertörlü şanzıman hem performansı sıfıra indiriyor hemde haddinden fazla yakıt tüketiyor burada paylaştığım yakıt değerlerini tork kovertörlü bir otomatik ile yakalamak neredeyse imkansız işte bu noktada yine tercihler devreye giriyor. Gelelim sorunlu mevzuuna bu şanzıman bence sorunlu değildir en azından ben reelde kullanan kişilerde bu şanzımana sorunlu damgası vurabilecek kadar sorun görmedim. Forum ortamında da öyle aman aman bir şikayet yok gibi (sıfır şikayet var demiyorum kayda değer sayıda değil diyorum) insanlar bazı şeyleri biraz abartıyorlar bunun en büyük örneğini ben bu forumda gördüm. Bir arkadaşımız ilk 2 aracındaki (ikiside easytronic) şanzımanı sürekli öve öve bitiremiyordu. Sonra 3. easytronic aracını aldı. Karla kaplı bir zeminde aracını zorlama sonucu şanzıman kendini kilitledi ve o günden sonra bu şanzıman çok kötü hemen bozuluyor yazmaya başladı tabi ondan duyanda bire 10 katıp anlatıyor oysa şanzımanda arıza bile olmamıştı.Bu şanzımanlar biraz hassastır spor kullanıma, patinaja fazla gelmezler.
    Kısacası bence kurallarına riayet edilerek kullanılan ve fazla zorlanılmayan bir easytronic sorunsuz bir şekilde çok uzun yıllar hizmet edebilir çünkü sonuçta bu şanzıman düz vites alt yapısını kullanır. kaldıki arıza durumunda bunların tamiri tork konvertörllere göre son derece ucuzdur. En pahalı arızası sayılabilecek şanzıman beyni arazasıdır ki. sanırım artık beyin değişimi değil tamiri yoluna gidilebilmektedir.Ancak alacağınız aracın km si itibariyle kalibre edilmesi gerekebilir.
    3-sübap yakmaya meyilli bir motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    hocam merhaba. aracınız 1.4 astra easyttronic galiba. birkaç danışmak istediğim konu vardı cevaplarsanız sevinirim.
    1 90 bin bakımında neler değişir ağır bakım mıdır? Triger masrafı olmadığını biliyorum.
    2 Easytronic şanzımanlar sorunlu diye duydum birkaç kişi çevremde sorun yaşadı var mı böyle bir bilginiz. Ve easytronic şanzıman konforu nasıl daha önce kullandığınız otomatikler ile kıyaslarsanız.
    3 bu motor lpg ile sorun çıkarmıyor mu?

    Merhabalar,
    1- Ağır bakım olayı yok. Rutin bakımlarda neler değiştiriliyorsa onlar değişiyor ama şu ana kadar hiç değişmemişse fren ekipmanları (balata,disk ve fren hidroliği) değişebilir bunun yanında v kayışı (4 yılda bir değişir) değişebilir bunun haricinde de eğer yıpranan bozulan bir şey varsa o değişir.
    2- Önce diğer otomatiklerle kıyaslayayım,Easytronic şanzıman yarı otomatiklerin en iyilerindendir ancak yarı otomatiklerin bazı yapısal sorunları vardır bunların en başında bence silkeleme problemi gelir. Bu problem kimisi için çok can sıkıcı olabilir kimisi içinse önemsizdir. Bu noktada kararı siz vermelisiniz yani benim memnun olmam sizinde memnun olacağınız anlamına gelmez, ben forumlarda yazılanlarla okuyunca gerçekten şaşırıyorum insanlar bu silkelemeyi o kadar abartıyorlar ki şaşırıyorum ama sonuçta algı ve istek meselesi. Ben c segmentinde atmosferik motorlarda tam otomatik şanzımanlı bir aracı kesinlikle tercih etmem neden tercih etmem çünkü atmosferiklerde tork konvertörlü şanzıman hem performansı sıfıra indiriyor hemde haddinden fazla yakıt tüketiyor burada paylaştığım yakıt değerlerini tork kovertörlü bir otomatik ile yakalamak neredeyse imkansız işte bu noktada yine tercihler devreye giriyor. Gelelim sorunlu mevzuuna bu şanzıman bence sorunlu değildir en azından ben reelde kullanan kişilerde bu şanzımana sorunlu damgası vurabilecek kadar sorun görmedim. Forum ortamında da öyle aman aman bir şikayet yok gibi (sıfır şikayet var demiyorum kayda değer sayıda değil diyorum) insanlar bazı şeyleri biraz abartıyorlar bunun en büyük örneğini ben bu forumda gördüm. Bir arkadaşımız ilk 2 aracındaki (ikiside easytronic) şanzımanı sürekli öve öve bitiremiyordu. Sonra 3. easytronic aracını aldı. Karla kaplı bir zeminde aracını zorlama sonucu şanzıman kendini kilitledi ve o günden sonra bu şanzıman çok kötü hemen bozuluyor yazmaya başladı tabi ondan duyanda bire 10 katıp anlatıyor oysa şanzımanda arıza bile olmamıştı.Bu şanzımanlar biraz hassastır spor kullanıma, patinaja fazla gelmezler.
    Kısacası bence kurallarına riayet edilerek kullanılan ve fazla zorlanılmayan bir easytronic sorunsuz bir şekilde çok uzun yıllar hizmet edebilir çünkü sonuçta bu şanzıman düz vites alt yapısını kullanır. kaldıki arıza durumunda bunların tamiri tork konvertörllere göre son derece ucuzdur. En pahalı arızası sayılabilecek şanzıman beyni arazasıdır ki. sanırım artık beyin değişimi değil tamiri yoluna gidilebilmektedir.Ancak alacağınız aracın km si itibariyle kalibre edilmesi gerekebilir.
    3-sübap yakmaya meyilli bir motordur.




    Detaylı cevabınız için teşekkür ederim hocam yeterince aydınlatıcı oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    hocam merhaba. aracınız 1.4 astra easyttronic galiba. birkaç danışmak istediğim konu vardı cevaplarsanız sevinirim.
    1 90 bin bakımında neler değişir ağır bakım mıdır? Triger masrafı olmadığını biliyorum.
    2 Easytronic şanzımanlar sorunlu diye duydum birkaç kişi çevremde sorun yaşadı var mı böyle bir bilginiz. Ve easytronic şanzıman konforu nasıl daha önce kullandığınız otomatikler ile kıyaslarsanız.
    3 bu motor lpg ile sorun çıkarmıyor mu?

    Merhabalar,
    1- Ağır bakım olayı yok. Rutin bakımlarda neler değiştiriliyorsa onlar değişiyor ama şu ana kadar hiç değişmemişse fren ekipmanları (balata,disk ve fren hidroliği) değişebilir bunun yanında v kayışı (4 yılda bir değişir) değişebilir bunun haricinde de eğer yıpranan bozulan bir şey varsa o değişir.
    2- Önce diğer otomatiklerle kıyaslayayım,Easytronic şanzıman yarı otomatiklerin en iyilerindendir ancak yarı otomatiklerin bazı yapısal sorunları vardır bunların en başında bence silkeleme problemi gelir. Bu problem kimisi için çok can sıkıcı olabilir kimisi içinse önemsizdir. Bu noktada kararı siz vermelisiniz yani benim memnun olmam sizinde memnun olacağınız anlamına gelmez, ben forumlarda yazılanlarla okuyunca gerçekten şaşırıyorum insanlar bu silkelemeyi o kadar abartıyorlar ki şaşırıyorum ama sonuçta algı ve istek meselesi. Ben c segmentinde atmosferik motorlarda tam otomatik şanzımanlı bir aracı kesinlikle tercih etmem neden tercih etmem çünkü atmosferiklerde tork konvertörlü şanzıman hem performansı sıfıra indiriyor hemde haddinden fazla yakıt tüketiyor burada paylaştığım yakıt değerlerini tork kovertörlü bir otomatik ile yakalamak neredeyse imkansız işte bu noktada yine tercihler devreye giriyor. Gelelim sorunlu mevzuuna bu şanzıman bence sorunlu değildir en azından ben reelde kullanan kişilerde bu şanzımana sorunlu damgası vurabilecek kadar sorun görmedim. Forum ortamında da öyle aman aman bir şikayet yok gibi (sıfır şikayet var demiyorum kayda değer sayıda değil diyorum) insanlar bazı şeyleri biraz abartıyorlar bunun en büyük örneğini ben bu forumda gördüm. Bir arkadaşımız ilk 2 aracındaki (ikiside easytronic) şanzımanı sürekli öve öve bitiremiyordu. Sonra 3. easytronic aracını aldı. Karla kaplı bir zeminde aracını zorlama sonucu şanzıman kendini kilitledi ve o günden sonra bu şanzıman çok kötü hemen bozuluyor yazmaya başladı tabi ondan duyanda bire 10 katıp anlatıyor oysa şanzımanda arıza bile olmamıştı.Bu şanzımanlar biraz hassastır spor kullanıma, patinaja fazla gelmezler.
    Kısacası bence kurallarına riayet edilerek kullanılan ve fazla zorlanılmayan bir easytronic sorunsuz bir şekilde çok uzun yıllar hizmet edebilir çünkü sonuçta bu şanzıman düz vites alt yapısını kullanır. kaldıki arıza durumunda bunların tamiri tork konvertörllere göre son derece ucuzdur. En pahalı arızası sayılabilecek şanzıman beyni arazasıdır ki. sanırım artık beyin değişimi değil tamiri yoluna gidilebilmektedir.Ancak alacağınız aracın km si itibariyle kalibre edilmesi gerekebilir.
    3-sübap yakmaya meyilli bir motordur.




    Detaylı cevabınız için teşekkür ederim hocam yeterince aydınlatıcı oldu.

    Rica ederim hocam, yardımcı olabileceğim bir şey olursa, buradayım. Saygılarımla..
  • geçen haftanın yakıt verileri ben 10 litreyi bu kullanım şartlarında çok rahat geçeceğini sanıyordum ancak korktuğum şu ana kadar olmadı.
    her pazartesi bc1 değerini sıfırlamaya devam edeceğim ama artık paylaşmayacağım çünkü anlaşıldı bu şartlar altında bu değerler civarında gidip geleceğiz.
     Opel Astra Classic 1.4 Essentia
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.