|
Merhabalar, 22 yaşındayım ve 700 bin lira bütçemle ilk arabamı almayı düşünüyorum. Şu an 2014 model Opel Astra 1.6 CDTi ve 2015 model Seat Leon 1.6 TDI arasındayım. Yakışıklı, bastığımda gidecek, fazla masraf çıkarmayacak, bütçeme uygun araba önerilerinize açığım. İlan linklerini aşağıya bırakıyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Seat Leon: https://www.sahibinden.com/s/xUqVfPm4 Opel Astra: < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetonursahin -- 25 Eylül 2025; 0:39:53 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






