Şimdi Ara

Opel Asta J Kasa Hangi Motor Tercih Edilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hb kasa 2009-2013 Arası opel astra bakıyorum j kasalara, bu araçta hangi motoru tercih etmeli ? Muhtemelen manuel alacağım bütçe'den dolayı.




    _____________________________
  • 1.4Turbo en çok tutulanı,j kasada piston kırma vs yok. Sırasıyla 1.6cdti, 1.6T diye gidiyor.Ama bana sorarsan 1.4T+LPG muhteşem kombinasyon oluyor.Cosmo donanım bulabilirseniz tadından yenmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ccc123 C kullanıcısına yanıt

    Merhaba, konuyu ben açtım anonim işi yanlış oldu. Genelde 1.3 dizel veya 1.6 dizel diyorlar ama bilemedim. Bütçe 570-610k arası ona göre bakacağım. Muhtemelen 2010-2012 arası manuel 220 -230 bin km'de birşeyler bulabilirim gibi. Aklıma bu fiyatlarda başka araç gelmedi.

    _____________________________
  • -PoseidoN- kullanıcısına yanıt

    1.6 dizel manuel olanini bulursanız gayet mantikli bir seçim olur.10 yıllık kullanıcısı olarak 1.6 mjet fiat bravo da oneririm.dynamic ya da sport paketli,daha dusuk km ,model ve donanımda bulabilirsiniz butcenizle.opellerin meşhur triger zincir değişimi maliyeti muhabbeti oluyor hep.daha yeni acilmis konusu vardi hatta.60-70 binler civari tuttuğu soyleniyordu.bunlarida hesaba katmak lazim opel alinacaksa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    yok imzam
  • anka0658 kullanıcısına yanıt

    1.6 Dizel'lere baktım fakat bu bütçeye çok seçenek çıkmadı, genede denk gelirsem bakarım. Fiat baktığım bir marka değil arada birde golf'lere bakıyorum. Bu arada triger zincir işini sorarım,yakın zamanda değişmemiş ise alırsam başa bela alır gibiyim, bu arada çok km yapan birisi değilim. Genelde hafta sonu kullanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -PoseidoN- -- 14 Ağustos 2025; 17:24:43 >
    _____________________________
  • -PoseidoN- kullanıcısına yanıt

    1.4T GTC de olabilir,1.4T 5 kapı manuel de bulabilirsiniz,neden 1.4T da diretiyorum çünkü zaten az km yapıyorsunuz dizelde filtre tıkanması yaşarsınız, benzinlide triger vs dert degil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccc123 -- 14 Ağustos 2025; 18:5:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1.3 cdti önermem, ölümsüz bir motor olmasına rağmen kronik şanzıman sorunu var. 190.000 km'de komple şanzıman değiştirmek durumunda kalmıştım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • etomidate E kullanıcısına yanıt

    Manuel otomatik fark ediyor mu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • -PoseidoN- kullanıcısına yanıt
    Manuel hocam. Rulman yapısı ile alakalı olduğunu söylemişlerdi o zaman

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.