Şimdi Ara

Önden Çeker kaymaz diyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaslar onden cekisli araba yanlamaz kaymaz diyolar siz ne dusunuyorsunuz



  • Kayar da yanlar da. Mevzu becerebilmekte
  • Esp yapat yuksek hizda direksiyon ve gor. ...
  • Hocam kimse sorsam arka hafif atar on toplar diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paralel Williams

    Hocam kimse sorsam arka hafif atar on toplar diyorlar
    Arka itiş gibi olmasa da işi bilen birisi bindimi dediklerini yapabilir.
  • http://youtu.be/k9N8nOaiuaA

    Video acilmazsa accent era drift yazip turk arkadasin videosunu izleyin izletin
  • Valla 1.4t astra gayet tatli saliyor arkasini hicbirseyi kapamadan :)
  • Viraj icine girerken sol ayak freni ile dengeli bicimde frenaj yapip kafayi ice sokarsaniz arka tatli tatli gelmeye baslar.

    Onun disinda onden cekis ile limiti cok asarsaniz kurtarmaniz cok zor olsa da eger tecrubeliyseniz arkadan itisle kopma yasanizda kafa serbestce donebilecegi icin durumu kurtarabilirsiniz.

    Arkadan itis candir. Guvenlik icin dort tekerden cekis.
  • Cok da iyi kayiyor çok da güzel kayiyor taam mi.
  • bnym97 kullanıcısına yanıt
    çılgın era konvoyu coşturuyor
  • bnym97 kullanıcısına yanıt
    bir sahatluh çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    çılgın era konvoyu coşturuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93



    Alıntıları Göster
    önden çeker yanlamaz

    yanlamak denen şey aracın kıçını savururken aynanda güç arttırarak hız arttırmak ya da en azından mevcut hızı korumaktır ki maksat kıçı atıp gösterişten öte virajı bir nevi daha hızlı alabilmektir, bu yüzden virajlarda savrulan araçlarda arkadan çekişliler toparlamada her zaman daha başarılıdır, önden çekerde yapılan şey ise aracın kıçını sağa sola atıp büyük oranda hız düşürerek sadece araca acı çektirmektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaSaTuRa. -- 22 Temmuz 2015; 1:53:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    önden çeker yanlamaz

    yanlamak denen şey aracın kıçını savururken aynanda güç arttırarak hız arttırmak ya da en azından mevcut hızı korumaktır ki maksat kıçı atıp gösterişten öte virajı bir nevi daha hızlı alabilmektir, bu yüzden virajlarda savrulan araçlarda arkadan çekişliler toparlamada her zaman daha başarılıdır, önden çekerde yapılan şey ise aracın kıçını sağa sola atıp büyük oranda hız düşürerek sadece araca acı çektirmektir

    aynen
    Malum videodaki malum Huyundaayı kullanan öküzümsünün de yaptığı bu. El freni... Hatta videonun 24. Saniyesinde keşke kalsaydı tırın altında diye düşünesim geldi ama tırcıya acıdım, gereksiz yere içeri alırlar adamcağızı...
  • Esp kapatıldığında normal şartlarda sadece biraz kafadan kopma olur.Kaydırabilmek için işin piiri olmak gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    önden çeker yanlamaz

    yanlamak denen şey aracın kıçını savururken aynanda güç arttırarak hız arttırmak ya da en azından mevcut hızı korumaktır ki maksat kıçı atıp gösterişten öte virajı bir nevi daha hızlı alabilmektir, bu yüzden virajlarda savrulan araçlarda arkadan çekişliler toparlamada her zaman daha başarılıdır, önden çekerde yapılan şey ise aracın kıçını sağa sola atıp büyük oranda hız düşürerek sadece araca acı çektirmektir

    Arkadaş işin özetini vermiş adamlar boşuna arkadan itiş yapmıyor bakınız premium markalara
  • Yalnız arkadan itiş olur.Çekiş önden olur.Herhangi bir şey arkadan çekilemez.
  • Nasıl yanlamıyor

    Geçen gün esp li elekronik el frenli önden çekis insignia ile yanlayan video vardı forumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 22 Temmuz 2015; 4:21:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    önden çeker yanlamaz

    yanlamak denen şey aracın kıçını savururken aynanda güç arttırarak hız arttırmak ya da en azından mevcut hızı korumaktır ki maksat kıçı atıp gösterişten öte virajı bir nevi daha hızlı alabilmektir, bu yüzden virajlarda savrulan araçlarda arkadan çekişliler toparlamada her zaman daha başarılıdır, önden çekerde yapılan şey ise aracın kıçını sağa sola atıp büyük oranda hız düşürerek sadece araca acı çektirmektir

    Arkadaş işin özetini vermiş adamlar boşuna arkadan itiş yapmıyor bakınız premium markalara

    Alıntıları Göster
    ondan sonra 2 ye bi çektim babaa yaan yaan.


    sıcak asfalt da gayet güzel atıyor bu arada :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    önden çeker yanlamaz

    yanlamak denen şey aracın kıçını savururken aynanda güç arttırarak hız arttırmak ya da en azından mevcut hızı korumaktır ki maksat kıçı atıp gösterişten öte virajı bir nevi daha hızlı alabilmektir, bu yüzden virajlarda savrulan araçlarda arkadan çekişliler toparlamada her zaman daha başarılıdır, önden çekerde yapılan şey ise aracın kıçını sağa sola atıp büyük oranda hız düşürerek sadece araca acı çektirmektir

    Bunu artilayan 5 kisiyi cok merak ediyorum cidden

    Hangi viraj birader o gidelim bizde yanliyalim bi.yanlamak tamamen gorseldie hic bir viraji yanlayarak daha hizli donemessin viraja girilecek her arac icin son bir hiz vardir ondan fazlasi arabayi kaydirir ve vakit kaybi yaptirir yada kaza. Limitlerde kullanmakta budue ve pist suresi boyle cikar u donuslerinde dahil boyledir bu




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.