Şimdi Ara

Ön takımın 170bin km de bozulmama imkanı var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hakaniko kullanıcısına yanıt
    parmağınızla kaliperleri tutup oynatmaya çalışın eğer boşluk çoksa oradan da belli eder kendini. 170 bindeyken kaliper pimlerimde boşluk var diye torna yaptırdım çukura girince gelen şıkırtılar yok oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dakika 3:30




    Opar pişmanlıktır. Opar, fazla kurcalama kopar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savunmadım Çıkar Göster -- 14 Ağustos 2020; 20:48:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Bende bazı virajlarda düşük hızda direksiyonu sağa kırdığımda sol ön bölümden garç gurç sesi geliyor. Kilometre henüz 37.000'de. Epeydir de kullanmadım. Durduğu yerde çürümüş olabilir mi amortisör takozu ve bilyası?

    Öyle hiç de hor kullanmadım üstelik aracı (Peugeot 208).

    Alıntıları Göster
    Araba yatrigindan rotiller, z rot veya amorsitor kafasindan gelebilir.
    Arabanin altina su tutturun sonra butun burçlu parcalari yaglatin buyuk ihtimal gececektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Araba yatrigindan rotiller, z rot veya amorsitor kafasindan gelebilir.
    Arabanin altina su tutturun sonra butun burçlu parcalari yaglatin buyuk ihtimal gececektir.

    Alıntıları Göster
    Sağol hocam. Bir de şöyle garip başka bir durum daha var. Araba mesela 5 gün yatıyor. 6. Gün kapıyı açıp içine oturduğum veya oturmadan dışarıdan kaportaya üstten elle yüklenince arka süspansiyondan (amortisör) anlık olarak 'ciiiiuuv' diye bir ses geliyor. Hani oyuncak ördekler olur ya lastik, ona basınca gelen ses gibi. Neyse. Sonra aracı yürütüp trafikte biraz kullandıktan sonra eve tekrar otoparka dönünce ses tamamen kesiliyor. Sonra araç yine birkaç gün yattıktan sonra içine binince arka amortisörden yine aynı ses. Böyle bir döngü var. Yine dediğiniz sebepten mi? Epey yattı araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Ağustos 2020; 22:12:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Bunlar yetkili servis veya orjinal parça fiyatları mı?

    Eğer öyleyse bedava valla.
  • Bozulmama ihtimali Türkiye şartlarında yok sadece araçtan anlamayan gürüh farketmiyor diye bu parçaların kondisyonu düşmediği anlamına gelmez ben geçenlerde ön takımı helezonlara varana kadar değiştirdim başkasına kalsa 2 sene daha o şekilde binerdi ben binmiyorum karar size ait

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canocan_07 kullanıcısına yanıt
    Ben söyleyim en ucuz yan sanayi parça fiyatları.

    Yetkili servisde 1 tane z rot 250 lira. Alt tabla 800 lira civarında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderGelişenOsasunaAtağı

    aracı krikoyla kaldırın tekerlekleri sağa sola yukarı aşağı sallayın oynatın eğer teker oynuyorsa ön takımda arıza var demektir.

    daha sonra lastiği havadayken yumruklayın zangırdama varsa da fren kaliperlerinde boşluk vardır bozuk yolda ses yapar. çözümü için kaliperlerin sökülüp tornacıda pim yapılması gerekir.

    tam olarak çözümü yazdım.
    genelde rot başı arızası o şekilde bakılıyor. hatta direk sağa sola oynat oynuyorsa rot başı bozuk,çift olarak değişecek .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Bende bazı virajlarda düşük hızda direksiyonu sağa kırdığımda sol ön bölümden garç gurç sesi geliyor. Kilometre henüz 37.000'de. Epeydir de kullanmadım. Durduğu yerde çürümüş olabilir mi amortisör takozu ve bilyası?

    Öyle hiç de hor kullanmadım üstelik aracı (Peugeot 208).

    Alıntıları Göster
    yok çürümez . ben 2002 aracın takozlarını geçen yıl amortisör değiştirirken değiştirdim. hala sağlamdı.
  • canocan_07 kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis değil sanayi fiyatları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakaniko

    Fiat Punto Easy. Evo ile aynı olan makyajlı kasa
    Yıl olarak söyleyeyim, 2002 model Fiat'ımda 1 rotil ve 1 adet motor takozu hariç ön takım fabrikasyon duruyor. Fiat'ın yürüyeni sağlamdır, kolay kolay sorun yaratmaz.

    Punto ise muhtemelen takoz problemi olabilir, fabrikasyon amortisör takozları ses çıkarıyor. Özellikle yağmurlu havada lok lok benzeri bir ses çıkarıyorsa takozdur.

    Şirketten de çok Linea kullandım ön takımda bir problem yaşamadım takoz sesi hariç. Servis orjinal parça ile değiştirdiğinde takozları ses kesiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Takozlarım daha önce değişti. Dün gittim sanayiye. Kaliperler de ses yapmadı. Artık sesin yükselmesini bekleyeceğiz. Yapacak birşey kalmadı şuan için. Gitmişken arka amortisörleri ve takozları da değiştirdim. Onlara dokunmamıştım şimdiye kadar hiç. Biri komple ölmüş diğeri de ölmek üzereymiş.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.