Şimdi Ara

ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
26
Favori
82.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mumak M kullanıcısına yanıt
    bravo dostum, aldığınız bütün ürünleri kullanıp kullanıp iade edin böyle.hepsini el birliği ile batırdınız. piyasada ürün alacak yer kalmadı. 3-5 tane yer kaldı, artık o 3-5 firma kendi kartelinde ne yaparsa ona uymak zorundasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegrn

    bravo dostum, aldığınız bütün ürünleri kullanıp kullanıp iade edin böyle.hepsini el birliği ile batırdınız. piyasada ürün alacak yer kalmadı. 3-5 tane yer kaldı, artık o 3-5 firma kendi kartelinde ne yaparsa ona uymak zorundasın.



    gereksiz gereksiz konuşma. git al ölü pikselli monitörü 500 tl 1000 tl ver sonra ortasında noktalı noktalı kullan burda ukela ukela yorum yapma. uymak zorunda olduğum birşey varsa oda yaşadığım ülkenin kuralları kanunlarıdır
  • lethegrn L kullanıcısına yanıt
    Son zamanlarda okuduğum en saçma yorum,adam o kadar para verip neden defolu ürün kullansın? iade edecek tabi ölü piksel üretim hatası demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevil35

    Son zamanlarda okuduğum en saçma yorum,adam o kadar para verip neden defolu ürün kullansın? iade edecek tabi ölü piksel üretim hatası demek.

    ben üretim hatalarını demiyorum. keyfi iadeleri diyorum. piyasadaki rekabetçi ortam kaybolursa ondan sonra piyasada kalanlar bozuk ürününü de değiştirmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumak


    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegrn

    bravo dostum, aldığınız bütün ürünleri kullanıp kullanıp iade edin böyle.hepsini el birliği ile batırdınız. piyasada ürün alacak yer kalmadı. 3-5 tane yer kaldı, artık o 3-5 firma kendi kartelinde ne yaparsa ona uymak zorundasın.



    gereksiz gereksiz konuşma. git al ölü pikselli monitörü 500 tl 1000 tl ver sonra ortasında noktalı noktalı kullan burda ukela ukela yorum yapma. uymak zorunda olduğum birşey varsa oda yaşadığım ülkenin kuralları kanunlarıdır

    muhteşem bir anlama yeteneği




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegrn


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkdevil35

    Son zamanlarda okuduğum en saçma yorum,adam o kadar para verip neden defolu ürün kullansın? iade edecek tabi ölü piksel üretim hatası demek.

    ben üretim hatalarını demiyorum. keyfi iadeleri diyorum. piyasadaki rekabetçi ortam kaybolursa ondan sonra piyasada kalanlar bozuk ürününü de değiştirmez

    Ölü piksek konusunda,bu şekilde yazdığınız için o şekilde anlaşılır.Ancak netten alınan ürünleri beğenmeyip iade etmekte tüketicinin yasal hakkı bu keyfe kederde dahil.
  • darkdevil35 kullanıcısına yanıt
    tamamda bende bunu eleştiriyorum zaten. yasal hakkı diye ergenlerin keyfe keder iadelerini bir ele almak gerekiyor diye düşünüyorum. nasılsa yasal hakkım diye alıp alıp satılabilirliği kaybolmuş ürünleri 14. gün iade ettiğinizde ne oluyor? Piyasaya ucuza mal çıkmaya çalışan satıcıları teker teker öldürüyorsun. bu mantıkla paçalda bunun gibi ortalama bir işletmeye hergün ortalama 1000TL'den telefon, monitör, laptop gibi ürünlerden 10 iade gelse adamlar 300k TL zararda ayda. hiçbiri bunun altından kalkamaza. ayda 300k kar ettiklerini sanmıyorum. rekabet ortamını bu gibi davranışlar öldürüp piyasada yurtdışı sermayeli 2-3 tane pazaryeri denilen firma bıraktık.

    eskiden akakçeye vs girince güvenebileceğimiz en az 10 tane firma vardı. hepsi gitti. şimdi 1-2 tane anca görüyosun. diğerleri açılıp açılıp 1-2 yıl içinde batan, neci olduğunu bilmediğimiz firmalar. yaptığımız tek şey n11'in koreden, gittigidiyorun almanyadan gelen pazarlama bütçeleriyle yüksek fiyata sattığı ürünlere indirim-kampanya yapmalarını beklemek sonrada bu indirimlere sevinmek.

    Yoksa bozuk ürünleri tabiki iade etmek en doğal hakkıdır tüketicinin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegrn

    tamamda bende bunu eleştiriyorum zaten. yasal hakkı diye ergenlerin keyfe keder iadelerini bir ele almak gerekiyor diye düşünüyorum. nasılsa yasal hakkım diye alıp alıp satılabilirliği kaybolmuş ürünleri 14. gün iade ettiğinizde ne oluyor? Piyasaya ucuza mal çıkmaya çalışan satıcıları teker teker öldürüyorsun. bu mantıkla paçalda bunun gibi ortalama bir işletmeye hergün ortalama 1000TL'den telefon, monitör, laptop gibi ürünlerden 10 iade gelse adamlar 300k TL zararda ayda. hiçbiri bunun altından kalkamaza. ayda 300k kar ettiklerini sanmıyorum. rekabet ortamını bu gibi davranışlar öldürüp piyasada yurtdışı sermayeli 2-3 tane pazaryeri denilen firma bıraktık.

    eskiden akakçeye vs girince güvenebileceğimiz en az 10 tane firma vardı. hepsi gitti. şimdi 1-2 tane anca görüyosun. diğerleri açılıp açılıp 1-2 yıl içinde batan, neci olduğunu bilmediğimiz firmalar. yaptığımız tek şey n11'in koreden, gittigidiyorun almanyadan gelen pazarlama bütçeleriyle yüksek fiyata sattığı ürünlere indirim-kampanya yapmalarını beklemek sonrada bu indirimlere sevinmek.

    Yoksa bozuk ürünleri tabiki iade etmek en doğal hakkıdır tüketicinin.

    İstismar etmeye bende karşıyım yasalar bir hak vermiş ise bunu kötüye kullanmamak gerekir ve de satıcıyıda zor duruma düşürmemek gerekir.




  • Aslına bakarsanız çokta istismara açık bir konu değil.Neden derseniz, zaten direk mağzadan gidip aldığınız ürünü, defolu çıkmadığı sürece değiştiremiyorsunuz.Kaldıki hiç kullanmayın,tamamen mağzanın insiyatifine kalmış.
    İnternetten aldığınız ürünü 14 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz, lakin ürünün kutusu açılmamış, fiziksel vs hasar almamış,yani tekrar satılmaya uygun bir ürün halindeyse bu süre içinde değişim yapılıyor.Burda kullanıcılara yönelik uygun bir kanun gibi gözüksede o kadar toz pembe değil, sen bir pc kasa donanımı aldın diyelim ama uyumlu değil, kutusunu açtığın için değişim isteme hakkın yok...Mal elinde patlar, halbuki kutusu açılanlar,14 günü geçtim 1 hafta içinde iade edilebilir olsa bu gibi durumlar söz konusu olmaz.Kargo ve ufak bir ambalajlama masrafı kesilir olay biter ama böyle değil.Kutu açılmayacak o 14 gün zarfı olayında.Kişisel ürünler zaten değiştirilmiyor onu es geçtim.Ürün kusurlu çıkınca,direk değişim hakkını dayattırıyor firmalar,oysa:birebir değişim,kusur oranında indirim, para iadesi,tamiri gibi 4 seçenek hakkımız var kusurlu üründe.Ama insanlar almak istediği ürünü aldıkları için değişim ya da tamir olayını seçiyorlar.Firmlaarda direk tamiri dayatıyorlar.Ürünü aldın geldik baktın evde,sorunlu mağzaya götürdün.Adam tamam servise gönderelim yapılsın diyor.Arkadaş daha siftah bile yapmamışım ne servisi yahu!Böyle satıcıları,tüketici hakem heyetiyle,tüketici mahkemeleriyle yüz göz etmezseniz,gelir başımıza çıkarlar.İşlerini kaliteli yapmayan satıcı,bıraksın yapmasın o işi arkadaş.Kimse parasını yolda bulmuyor.Emeğinin,alın terinin karşılığı tam almak ister...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: --STALKER--

    Aslına bakarsanız çokta istismara açık bir konu değil.Neden derseniz, zaten direk mağzadan gidip aldığınız ürünü, defolu çıkmadığı sürece değiştiremiyorsunuz.Kaldıki hiç kullanmayın,tamamen mağzanın insiyatifine kalmış.
    İnternetten aldığınız ürünü 14 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz, lakin ürünün kutusu açılmamış, fiziksel vs hasar almamış,yani tekrar satılmaya uygun bir ürün halindeyse bu süre içinde değişim yapılıyor.Burda kullanıcılara yönelik uygun bir kanun gibi gözüksede o kadar toz pembe değil, sen bir pc kasa donanımı aldın diyelim ama uyumlu değil, kutusunu açtığın için değişim isteme hakkın yok...Mal elinde patlar, halbuki kutusu açılanlar,14 günü geçtim 1 hafta içinde iade edilebilir olsa bu gibi durumlar söz konusu olmaz.Kargo ve ufak bir ambalajlama masrafı kesilir olay biter ama böyle değil.Kutu açılmayacak o 14 gün zarfı olayında.Kişisel ürünler zaten değiştirilmiyor onu es geçtim.Ürün kusurlu çıkınca,direk değişim hakkını dayattırıyor firmalar,oysa:birebir değişim,kusur oranında indirim, para iadesi,tamiri gibi 4 seçenek hakkımız var kusurlu üründe.Ama insanlar almak istediği ürünü aldıkları için değişim ya da tamir olayını seçiyorlar.Firmlaarda direk tamiri dayatıyorlar.Ürünü aldın geldik baktın evde,sorunlu mağzaya götürdün.Adam tamam servise gönderelim yapılsın diyor.Arkadaş daha siftah bile yapmamışım ne servisi yahu!Böyle satıcıları,tüketici hakem heyetiyle,tüketici mahkemeleriyle yüz göz etmezseniz,gelir başımıza çıkarlar.İşlerini kaliteli yapmayan satıcı,bıraksın yapmasın o işi arkadaş.Kimse parasını yolda bulmuyor.Emeğinin,alın terinin karşılığı tam almak ister...

    Kutunun açılmaması ifadesi tv için geçerli değil. İlgili maddeyi tekrar okumanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ölü pikselden bişey olmaz. Benim kullandığım 1440P Apple monitörde de var. Dikkatli bakmayınca anlaşılmıyor bile...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rock_er


    quote:

    Orijinalden alıntı: --STALKER--

    Aslına bakarsanız çokta istismara açık bir konu değil.Neden derseniz, zaten direk mağzadan gidip aldığınız ürünü, defolu çıkmadığı sürece değiştiremiyorsunuz.Kaldıki hiç kullanmayın,tamamen mağzanın insiyatifine kalmış.
    İnternetten aldığınız ürünü 14 gün içinde koşulsuz iade edebiliyorsunuz, lakin ürünün kutusu açılmamış, fiziksel vs hasar almamış,yani tekrar satılmaya uygun bir ürün halindeyse bu süre içinde değişim yapılıyor.Burda kullanıcılara yönelik uygun bir kanun gibi gözüksede o kadar toz pembe değil, sen bir pc kasa donanımı aldın diyelim ama uyumlu değil, kutusunu açtığın için değişim isteme hakkın yok...Mal elinde patlar, halbuki kutusu açılanlar,14 günü geçtim 1 hafta içinde iade edilebilir olsa bu gibi durumlar söz konusu olmaz.Kargo ve ufak bir ambalajlama masrafı kesilir olay biter ama böyle değil.Kutu açılmayacak o 14 gün zarfı olayında.Kişisel ürünler zaten değiştirilmiyor onu es geçtim.Ürün kusurlu çıkınca,direk değişim hakkını dayattırıyor firmalar,oysa:birebir değişim,kusur oranında indirim, para iadesi,tamiri gibi 4 seçenek hakkımız var kusurlu üründe.Ama insanlar almak istediği ürünü aldıkları için değişim ya da tamir olayını seçiyorlar.Firmlaarda direk tamiri dayatıyorlar.Ürünü aldın geldik baktın evde,sorunlu mağzaya götürdün.Adam tamam servise gönderelim yapılsın diyor.Arkadaş daha siftah bile yapmamışım ne servisi yahu!Böyle satıcıları,tüketici hakem heyetiyle,tüketici mahkemeleriyle yüz göz etmezseniz,gelir başımıza çıkarlar.İşlerini kaliteli yapmayan satıcı,bıraksın yapmasın o işi arkadaş.Kimse parasını yolda bulmuyor.Emeğinin,alın terinin karşılığı tam almak ister...

    Kutunun açılmaması ifadesi tv için geçerli değil. İlgili maddeyi tekrar okumanızı tavsiye ederim.

    Tv konusunu bilemiyorum, lakin böyle istisna ürünler dışında malesef genelinde bu kural söz konusu.Sen internet üzerinden uygun fiyatlı diye bir işlemci aldın diyelim.Ürün eline geldi,paketi açtın baktınki senin anakartla uygun olmadığını gördün.Mağza insiyatif kullanırsa iade alırki hiç sanmıyorum.Ürün elinde kalıyor.Halbuki bu gibi durumlar için, yol hariç teslim tarihinden itibaren 3-5 gün verseler.Sen kutuyu açtığında bu tarz bir durumla karşılaştığında, iade veya değişim hakkı tanısalar.Kargo ve ufak bir tekrardan ambalajlama ücreti kesip 7-10 içinde ürün incelendikten sonra geri dönüş işlemi yapsalar, bu gibi sıkıntılı durumlar olmaz.
    Mesala monitörlerden bir örnek verelim, tüketici hakları gereği ölü veya sorunlu piksel çıkan ürün direk kusurlu ürüne girer ve tüketici hakları devreye girer deniliyor.Halbuki bir çok firma, halen bilmem aynı bölgede 4-5 ölü piksel veya toplamda 6-10 ölü piksel dışında garanti vs hizmet vermedikleri beyan ediyorlar.Sonra uğraş dur. Birazda insanlarımız uğraşmamak için bazı şeyleri kabul ediyorlar.Sen 3,5- 4binlik bir monitör aldın diyelim ve aynı durum söz konusu,napıyorsun tüketici haklarına başvuruyorsun.Onlarda sana diyorki mebla 3,5tan yüksek ve sen tüketici hakları mahkemesine gitmen gerekiyor.Sonra mahkemeydi, davaydı uğraşdur.Hani sonunda kazanırsın ama gereksiz yere hem zamanın hemde sinirlerin harap olur.Bu gibi durumlarda, devlet firmaya ürünün en az yarısı kadarda ceza kesse bak gene böyle bilmiş bilmiş hareket edip, insanlarla dalga geçebiliyorlar mı.Bunun gibi çok aksaklıklar var ama anlamıyorum, ben bir hukukçu değilim, araştırmalarım ve gördüklerimden yola çıkarak bu yorumları yapabiliyorum lakin bu işin başında olan, yetkili kurumlar halen bu sorunları nasıl çözemiyorlar anlamış değilim ya...




  • Arkadaslar,

    internetten bir adet 50uh635 modelli LG tv aldim, servis kurmaya geldiginde kontrol ettim ve bir adet ölü piksel tespit edip tutanak tutturdum. Aldigim firma degisikligi garanti servisi degisim derse yapabilecegini belirtti. Benim bu durumda hangi yollari izlemem gerek yardimlarinizi bekliyorum.
  • irfanCLK kullanıcısına yanıt
    İzleme açısında görünmüyorsa hiç uğraşmayın derim. Benim tv 47 inç 1 tane ölü piksel var yeşil renk ancak 20 cm den görünüyor, Tv 2 mt uzaktan izlediğim için gözüme batmıyor. aksi halde hakem heyeti daha sonra tüketici mahkemesi uğraş dur zaten tv izleme mesafesi vardır.
  • Hocam tv ortalarında çok küçük dibine girmedikçe belli olmuyor, başta uğraşma dedim ben de kendi kendime fakat korkum şu ki ilerleyen dönemlerde bunların çoğalması, bi bilginiz var mı bu konuda
  • Lg servisi ölü piksel de değişim için 5 adet olması gerektiğini yazdı dalga mı geçiyorlar
  • VATAN a millete hayırlı olsun
    paylaşan arkadaşada teşekkürler
  • sonuçta 1 tane bile olsa arıza , yani kabul edilebilir diye bir kusur standardı olmamalı, kiminin 1 piksele gözü takılır kiminin 10 taneye takılmaz bunu standardize etmek yanlış
  • Arkadaşlar bende geçen gün lg 50uh635v modelini satin aldim serviste merkezde telefonda 4-5 pikselin altinda kabul etmedigini soyledi. Bende tuketici hakem heyetine basvurdum. Resmi gazetede yayinlandi 6502 sayili tuketiciyi koruma kanununun 8. Maddesine gore bir piksel olsa bile degistirmek zorundalar ayipli mal sayiliyor . Sonucu belli oldugunda size bildiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hemoglobin -- 19 Ocak 2017; 22:12:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hemoglobin

    Arkadaşlar bende geçen gün lg 50uh635v modelini satin aldim serviste merkezde telefonda 4-5 pikselin altinda kabul etmedigini soyledi. Bende tuketici hakem heyetine basvurdum. Resmi gazetede yayinlandi 6502 sayili tuketiciyi koruma kanununun 8. Maddesine gore bir piksel olsa bile degistirmek zorundalar ayipli mal sayiliyor . Sonucu belli oldugunda size bildiririm.

    Hocam aynı durumla karşı karşıyayız gelişmeleri bildirir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.