Şimdi Ara

ÖLÜ PİKSEL artık garanti dahilinde. (1 tanesi bile) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
26
Favori
82.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Arkadaşlar biraz hort olacak ama yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Kullandığım monitörde bir adet ölü pixel mevcut. Aldığımda olmadığına eminim yaklaşık 1 ay sonra oluştu. O zamanlar baktığımda en az 3 pixelde sorun olursa garanti kapsamında değerlendiriliyordu.
    Bu konuyu ise tesadüfen yeni gördüm ve merak ediyorum benim de değişim şansım olur mu diye. Vatan'da alınma AOC E2260.

    Vatanda 1 hafta içinde ürünü iade edebilme hakkın var diye biliyorum. "üründen memnum kalmadım" demeniz yeterli.

    Ancak şu vakitten sonra , 3 piksel için ürünün kendi servisiyle iletişime geçmeniz gerekmekte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeptrancer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Arkadaşlar biraz hort olacak ama yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Kullandığım monitörde bir adet ölü pixel mevcut. Aldığımda olmadığına eminim yaklaşık 1 ay sonra oluştu. O zamanlar baktığımda en az 3 pixelde sorun olursa garanti kapsamında değerlendiriliyordu.
    Bu konuyu ise tesadüfen yeni gördüm ve merak ediyorum benim de değişim şansım olur mu diye. Vatan'da alınma AOC E2260.

    Vatanda 1 hafta içinde ürünü iade edebilme hakkın var diye biliyorum. "üründen memnum kalmadım" demeniz yeterli.

    Ancak şu vakitten sonra , 3 piksel için ürünün kendi servisiyle iletişime geçmeniz gerekmekte.

    Cevap için sağol hocam, 1 hafta içinde olsaydı zaten geri götürürdüm.
    "Ölü piksel 1 adet dahi olsa garanti kapsamında değerlendirilir" gibi bir durum kesin olarak yok sanırım.
    Şimdi servise yollarım sorun bulunamamıştır diye geri yollarlar falan. Kesinlik yoksa hiç boşuna uğraşmayım.




  • Samsung 46" TV'nin garanti süresi dolalı 4 ay oldu. Şu an televizyonumda yeşil yeşil binlerce nokta var. Sanırım bu da ölü piksel sayılıyor. Garantisi bittiğinden dolayı bana maliyeti ne kadar olur bunun? Ya da şu garanti olayı ölü pikseller için farklı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvatuon

    Dostum bu konu üzerine Panasonic servisini çağırdım eve. Normalde 4 ay önce çok uğraştım, adamlar geldi baktılar ve 1 adet ölü pikseli kendileri de görüp garanti kapsamında değil, en az 5 adet olması gerekir diye de belirttiler. Ancak bu konuyu görünce çağırdım elemanları, fakat gel gör ki bizim ölü piksel kaybolmuş Abi ara tara bulamadık ölü pikseli Normalde kırmızı zemin üzerinde siyah bir nokta gibi duruyordu ama gel gör ki o ölü piksel canlanmış. Çocuk da dedi, zamanla düzelebiliyorlar diye de ben de mahcup olmaktan kurtuldum biraz Neyse televizyonumun ölü pikseli yok artık, ben de psikolojik olarak baya bi rahatlamış oldum

    Bi daha olursa canlı olanlarıda öldürürsünüz yalnız dikkat edin zombi virüsü olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dostlar benimde HTC telefonumda ölü pikselelr var öyle bir kaç tanede değil baya var. Telefonu servise vermiştim galiba ekran değişmiş ama servisten geldikten 3-4 gün sonra baktığımda yine ölü pikseller gördüm. şimdi benim telefonu iade etme ya da değiştirme hakkım var mı ? bu arada cihaz 1,5 yıllık
  • fatih145306 kullanıcısına yanıt
    Ora gitmiş artık yan piksellerede sıcramış değişim yaptınız mı baya geçmiş süre ama bi sorim dedim.
  • Hayır.Tv'de herangi bir sorun çıkmadı bende uğraşmadım.zaten takmıyorum artık.vestel tv almayın sadece bunu önerebilirim :)
  • fatih145306 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam belli olmaz zaten normal tv izlendiği zaman.
  • 2 gün önce istanbulbilişim web sitesinden aldığım nexsus5 te tam ortasında bir ölü piksel cıktı değişim için gönderdim bakalım ne yapacaklar
  • spiner_67 kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal üzerine yatcaklar değiştiremeyiz vs dicekler sert cıkın hocam bi avuc para veriyorsunuz sonucta.
  • quote:

    Ölü piksel sayısı kaç olursa olsun, televizyondaki sorunu garanti kapsamında çözmek zorunda kalacak.


    Pc monitorleri dahil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Candance -- 13 Eylül 2014; 11:04:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih145306

    Hayır.Tv'de herangi bir sorun çıkmadı bende uğraşmadım.zaten takmıyorum artık.vestel tv almayın sadece bunu önerebilirim :)

    Hocam sorun vestelde değil. Ben LG 42LB620V 3D tv aldım. Daha 5 gün oldu. Ürünü vatan bilgisayardan aldım. Sağ en alt köşede kırmızı renkte bir ölü piksel var. Gerçi buna takılmış piksel demek gerekiyormuş. Çok rahatsız etmiyor. Uzaktan bakınca belli bile olmuyor. O yüzden fazla dert etmedim kendime. Diyeceğim odur ki; Vestel, Samsung , LG farketmiyor. Hepsinde bu sorun olabiliyor.
  • eslant kullanıcısına yanıt
    Yok bu tv'de piksel dışında sorun çıkmadı.9 ay önce eski tv'ile değişim yaptılar,eski gidende çok çektim.servis kalitesi olsun,ürün kalitesi olsun zar zor uğraşmakla değişimi kabul ettirebildim.Yani uğraşmasam adamlar garanti bitene kadar orasını burasını değiştirip duracaklardı.

    - 4 kez durduk yere kumandası bozuldu. Meğer anakartı arızalıymış onu bile anlamıyor servis.merkezden gelen uzmanlar anladı.
    - Fişi ilk takıp açtığınızda 10 açıştan 1'inde görüntü bozuk,yada hiç görüntü gelmediği zamanlar oluyordu. Anakartı değiştirdiler yine devam etti.
    - Sıfır gelenn kartı taktılar tv hiç çalışmadı.
    - 10 kere yazılım yüklediler bir sonuç alınmadı.
    - Tv'nin çoğu yerinde kanıttırma ile içini açtıklarından boyalar vs.dökülmüştü.
    - Kasasında bant izleri,ekranı toz içinde teslim etme.Servis fişi kesmeme. Kestiklerindede hasarsız,çiziksiz,eksiksiz vb.teslim edilmiştir yalanları.
    - Servisin randevu verip gelmemesi. vs.aklıma gelenler...


    Sonra yılbaşında 42pf8080 i yolladılar piksel dışında sorun çıkarmadı.Ama o giden 7 serisi tv'idi.beni vestelden soğutmayı başardı.Beyaz eşylara felan dikkat ediyorum vestelin.kaliteden estetikten ödün veriyorlar hissediyorsunuz.

    Arçeliğin 15 yaşından büyük bulaşık makinası var bizde,vestelden bulaşık makinası bakıyorum.üst sepetini çektim geri itekleyim dedim bildiğiniz teneke sesi,o hissiyat :) 15 yaşından büyük arçelikte bile öyle birşey yok.
    Buzdolapları çamaşır makinaları felan estetik değil kalite hissi uyandırmıyor.ama tv çeşiti açısından zengin.arçelikte o konuda zayıf.
    Son 1 yıl içinde çamarşır makinası ve buzdobı aldım arçelik iyikide almışım diyorum kaliteli ürünler.

    Bu arada geçmiş olsun.ben değişim ürünü olduğu için uğraşmadım sıfır paketten geldiği için bide artık bıktım vs. ama sizin yerinizde olsam değiştirtmeye uğraşırım siz yeni almışsınız çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih145306 -- 15 Eylül 2014; 14:37:56 >




  • Elime carsamba gunu ulasan lg g3 aldim ben de internetten. Telefonu incelerken 1 tane olu piksel gordum. Aldigim yeri aradim, geri yollayin servise yollayalim dediler. Ben de herseyi kargoyla postaladim. 1 adet olu pikselden dolayi degisim istedigimi telefonla ve kagida yazili olarak kargonun icinde belirttim. Simdi aklima takildi, eskiden 3 piksel ustu vs muhabbetlerinden dolayi sorun cikariyorlar, ben de bir lg'ye olayi sorayim dedim. Internetten canli destekle sordum, adam dunya standartlari geregi yanyana 3 veya farkli 5 piksel olmadan degisim yapamiyoruz dedi.
    Telefon elime 22 sinde gecti, icindeki fatura 20'sinde kesilmis. Yani her turlu iade suresi icindeyim. Ancak telefon servise gidip cevap alinana kadar 1 haftalik para iade suresi biter. Telefonu da indirimli olarak almistim, parayi iade etseler bile aynisini alamiyorum o fiyata. Ne yapmaliyim sizce, servis direk degisim fisi falan verir mi yoksa para iadesi mi alayim? Bu surec telefonun elime gectigi 22'sinden itibaren mi sayiliyor yoksa fatura kesilen tarih olan 20 si mi iade vs gibi sureyi baslatiyor? Ve bu telefon 1 olu pikselden dolayi ayipli urun olarak sayiliyor mu? Yardim ederseniz cok sevinirim, kafam cok karisti.




  • bu konu biz tüketiciler açısından çok önemli yukarıda durması gerekiyor.
  • Konuyu gündeme alalım hala 1 ölü piksel için değişmez diyenler var görsünler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_110785681/f_//tm.htm#110834809

    konuya yardım edermisiniz asus 24" 144 hz monitör aldım ölü pixel var eksen bilgsayar geri almıyor ürünü açıldıgı için ne yapabilirim yardım direk mahkemeye dilekçemi vericem yoksa asusa yollayın kontrol etsinler dediler yollamalıymıyım
  • KütahyanınPınarları K kullanıcısına yanıt
    Zaten Ölü Pixeller Garantiliydi. Biz Garantiden Yapıyorduk.
  • veyselsain V kullanıcısına yanıt
    Standart 4 Kere Servise Gidip Gelen Urunler Degistirilir Yapılmazsa Eger Mahkemeye Basvurun. Paranızı Almayı Veya Bi Üst Modelini İstemenizde Yararı Var.
  • WoLFLyCris12 kullanıcısına yanıt
    Böyle deniyor ama netteen alınan monitörleri geri almıyorlar ölü piksel garanti kapsamı dışında deniyor malesef .
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.