DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Okul ve hayat meselesi
5
Cevap
0
Favori
84
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      22 Kasım 2017 20:03:47 Konu Sahibi
      Herkese selamlar hayırlı akşamlar.

      Sorunlarımı sıralamaya başlamadan önce kısaca kendimi tanıtayım. Eğitim sisteminin kurbanı olmuş, başarısız değil ama sürekli yanlış yerlerde bulunmuş 25 yaşında bir gencim. Elimden tutup yardim etmek, tavsiye vermek isteyen olursa, özellikle hayattan tecrübeler edinip gerçek manada dersler çıkarmış arkadaşları dinlemeye hazırım.

      Aşırı derecede sosyal kaygım, çekingen kişilik bozukluğu ve çeşitli psikolojik rahatsızlıklar içindeyim. 19 yaşımdan beri üniveriste eğitimi ile uğraşıp duruyorum. 3 kez okul değiştirdim. Bunlar derslerde başarısızlık veya tembellikten degil; ortama adapte olamama veya çeşitli sıkıntılara maruz kalmamdan dolayıydı.

      Öncelikle belirtmek isterim ki, 19 yaşımda ist.da sınıf öğretmenliği bölümünü kazandım, 2 sene sonrasında bu psikoljik sıkıntılar sebebiyle okula devam edemeyip, 3.senemde baska bir bölüme geçtim, orada da 2.senemde kişisel bazı meseleler yüzünden okulu bırakmak zorunda kaldım. Tek çıkar yolum eski bölümüme geri dönmekti, devlet sadece bu hakki tanıyordu. Bu senenin başında eski bölüme kaldığım yerden devam ediyorum.

      Amacım kelleyi koltuğa alıp ne olursa olsun bölümü bitirmekti. Fakat olmuyor, yapamıyorum. Utanmak, sıkılmak, yaş faktörü, psikolojik sıkıntılar, kafada oluşan ön yargılar derken yine ayni psikoloji içine düştüm. ~Bu okul gitmiyor aga~

      Tamam sorun bende, yapamiyorum edemiyorum ama çıkıp da bir tane kafa açan samimi birini bulamadım. Sağlam bi tane arkadaş olsa tutsa elimden, gayret göstereceğim. Ama yok ya cidden insanların yapıları da çok farklı geliyor artik bana.

      İpin ucu cidden kaçmak üzere. Ne yapsam ne etsem bilemedim. Polislik hayal ettiğim bir meslekti, geçmişte 2 kez denedim ama olmadı, şuanda da yaş tutmuyor.

      Tavsiyesi olan varsa bu saatten sonra okulda dikiş tutturamazsam ne yapabilirim alternatifler var mı?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
    • Binbaşı
      1204 Mesaj
      22 Kasım 2017 21:10:49
      Ben de okulu uzattım. Bazı sıkıntılı dersler var. Özellikle bi ders yakama yapıştı bırakmıyor. Vizesinden yine düşük almışım. Ama öyle ya da böyle bu okulu bitireceğim kurtulacağım diyorum hocam. 3 kere okul değiştirmişsin. Yeniden sınava girip mi kazandın bilmiyorum. Ama kafası çalışan adamsın demek ki.

      Kaygıları azaltmak istiyorsan tek çözümü düşünmemek. Şu an bile fakültede kafasını patlatmak istediğim 3-5 adam var. Kafaya takmamaya çalışıyorum. Yaşlarımız aynı seninle. Ama yaş faktörünü katma hesaba. Üniversitede cidden yaş diye bi sorun yok. Kimse kimseye abi abla da demiyo. 25 yaş çok geç bi yaş değil. 40 yaşında gelip okuyanlar da var.

      Utangaçlık sosyal fobi benim de sıkıntım.

      Onu aştığımı söyleyemem. Aşacağımıds söyleyemem ama zorunlu olduğumuz şeyler var. Başta okulu bitirmek.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      113 Mesaj
      23 Kasım 2017 04:47:12
      Doktor diye birşey var dayı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2744 Mesaj
      23 Kasım 2017 07:50:07
      Burada eğitim sistemin suçu nedir? Ayrıca yanlış yapmışsın eski bölümüne geri dönerek. Kendi çocuklarının senin gibi birinin öğrencisi olmalarını ister miydin?



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      304 Mesaj
      27 Kasım 2017 14:03:48
      Keşke o 19 yaşında bir psikoloğa gitseydin ,ama keşke demek çok boş bir laf ,sosyal fobi zor bir durum,aşması azaltılması için mücadele ,emek ,motivasyon,hayata bağlılık,alıngan olmama gerekir ve tabiki de uzun bir zaman da .
      |
      |
      _____________________________

      "Bir topluluğa olan kininiz sizi adaletsizliğe itmesin" -Maide Suresi
    • 27 Kasım 2017 20:57:35
      Hocam Türkiye de bu genel problem malesef bizim insanlarımız çocukluktan itibaren birbiriyle dalga geçmeye başlıyor ilk okul orta okulda eziyorlar ayrıca hocalardan ve ailenden gelen baskı bunu dahada arttırıyor. Size tavsiyem pılınızı pırtınızı toplayıp bu ülkeden uzaklaşıp ucuz bir ülkede okumaya başlamanız sosyal açıdan Rusya ve Ukrayna gerçekten okumaya ve yaşamaya değer yerler. Sıfırdan hayatnızıa başlayabilirsiniz.
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
SEO
SEO
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,363
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.